Ik ken het niet, licht me in.quote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef ainoo het volgende:
[..]
hoi . ik bestond al hoor maarja je kent het
Vertel eens wat over je hobby's enzoquote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef ainoo het volgende:
[..]
hoi . ik bestond al hoor maarja je kent het
neequote:Op maandag 20 december 2010 02:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon helemaal niet slapen joh
Bij twijfel altijd doenquote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef 2cv het volgende:
Ik overweeg een topic over toiletteren te maken. Zal ik het doen of niet ?
Mooie kwoot, daar wil ik wel een t-shirt van.quote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef ainoo het volgende:
[..]
neeik hou echt niet van slapen ik vind dat zo zonde!!!!! behalve s ochtends maarja
Doe het en ik ben de eerste die je zal vermelden dat het een kuttopic is.quote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef 2cv het volgende:
Ik overweeg een topic over toiletteren te maken. Zal ik het doen of niet ?
nouja vanne dat je in ene niet meer nachtenlang hier kan en wil zijn en ineens komt dat weer terug en dan denken mensen HEY wie ben jij nou wat kom je doen dit dat en zo . toch bobquote:
Als we allebei over 10 jaar nog niet getrouwd zijn..zullen wij dan samen kindjes verwekken?quote:Op maandag 20 december 2010 02:52 schreef ainoo het volgende:
[..]
neeik hou echt niet van slapen ik vind dat zo zonde!!!!! behalve s ochtends maarja
quote:Op maandag 20 december 2010 02:54 schreef MYV het volgende:
[..]
Doe het en ik ben de eerste die je zal vermelden dat het een kuttopic is.
Maar ik kende jou nog steeds hoorquote:Op maandag 20 december 2010 02:54 schreef ainoo het volgende:
[..]
nouja vanne dat je in ene niet meer nachtenlang hier kan en wil zijn en ineens komt dat weer terug en dan denken mensen HEY wie ben jij nou wat kom je doen dit dat en zo . toch bob
oke laten we hoe dan ook kindjes verwekken . maar van niet slapen schijn je onvruchtbaar te worden wist je datquote:Op maandag 20 december 2010 02:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als we allebei over 10 jaar nog niet getrouwd zijn..zullen wij dan samen kindjes verwekken?
ja weet ik ik moest een bevestiging hebbenquote:Op maandag 20 december 2010 02:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik kende jou nog steeds hoor
Dan moet je snel zijn, voor het te laat is!quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef ainoo het volgende:
[..]
oke laten we hoe dan ook kindjes verwekken . maar van niet slapen schijn je onvruchtbaar te worden wist je dat
Okay..dan gewoon op woensdag slapen.quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef ainoo het volgende:
[..]
oke laten we hoe dan ook kindjes verwekken . maar van niet slapen schijn je onvruchtbaar te worden wist je dat
Moe zaad?quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef ainoo het volgende:
[..]
Nou, mijn topic zal niet gaan over toiletteren in het algemeen maar over poepen. Jij bent een vrouw, vrouwen poepen niet dus kan jij ook niet beoordelen of het een kuttopic is.quote:Op maandag 20 december 2010 02:54 schreef MYV het volgende:
[..]
Doe het en ik ben de eerste die je zal vermelden dat het een kuttopic is.
Enkel als het een mooie vrouw is poept ze niet.quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, mijn topic zal niet gaan over toiletteren in het algemeen maar over poepen. Jij bent een vrouw, vrouwen poepen niet dus kan jij ook niet beoordelen of het een kuttopic is.
Ik ben die bitch van de clan hier, vraag HappyBob om die bevestiging.quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja weet ik ik moest een bevestiging hebben
quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Enkel als het een mooie vrouw is poept ze niet.
Jij bent een sexy lief schattig klein meisjequote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben die bitch van de clan hier, vraag HappyBob om die bevestiging.
Is MYV mooi ?quote:Op maandag 20 december 2010 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Enkel als het een mooie vrouw is poept ze niet.
quote:
Okay..maar niet laten zinken he..quote:Op maandag 20 december 2010 03:05 schreef ainoo het volgende:
[..]
alleen titanics gewoon voor het romantische idee
Nogal wiedes, die weet überhaupt niet eens dat jij bestaat.quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
Na deze schrikwekkende openbaring besluit ik ook mijn bedje op te zoeken.
welterusten![]()
*huilt zichzelf in slaap*
hhaha bahquote:Op maandag 20 december 2010 03:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay..maar niet laten zinken he..
boehoehooeeeeequote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef MYV het volgende:
Een tienermeisje gaat uit en komt veel later dan afgesproken thuis.
Ik heb onderweg een lekke band gehad, zegt ze.
Dat geloof ik wel, zegt haar vader, ik zie de lijm nog langs je benen lopen
Ik wou je net quotenquote:Op maandag 20 december 2010 03:08 schreef MYV het volgende:
Een tienermeisje gaat uit en komt veel later dan afgesproken thuis.
Ik heb onderweg een lekke band gehad, zegt ze.
Dat geloof ik wel, zegt haar vader, ik zie de lijm nog langs je benen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |