Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
doe ik welquote:
Oooh, lijkt me nou niet echt heel prettig. Maar goed, ieder mens is verschillendquote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef TheFamousMan het volgende:
een kerel bij 3FM die drinkt kaarsvet
Zijn we ook wel gewend van KSCquote:
Ja, maar als ik een topic open is het toch net even anders. Iets speciaalsquote:Op maandag 20 december 2010 02:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zijn we ook wel gewend van KSC
Ja, ik dacht dat jullie mijn vrienden waren maar ik heb me dus vergistquote:Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef TheFamousMan het volgende:
dude, 7 posts achter elkaar?
ga vrienden zoeken
Jullie houden niet meer van mequote:Op maandag 20 december 2010 02:10 schreef TheFamousMan het volgende:
geintje, ik snap dat het irritant is als we niet terugpraten...
Ik wil het topic wel voor je vullen hoorquote:
Ooooh, ik begrijp het al. Je vind het gezelliger bij anderenquote:Op maandag 20 december 2010 02:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zit ook in [SR @ 3FM #2467] Mee bruune boosjes!
Smoesjes zijn het. Allemaal smoesjesquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, ik begrijp het al. Je vind het gezelliger bij anderen
jup, stiekum haat ik juquote:Op maandag 20 december 2010 02:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Smoesjes zijn het. Allemaal smoesjes
Doet me denken aan een liedjequote:
waar is goudkuipje?quote:
Dat is een heel goede vraag. Zo is Flash ook opeens verdwenenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een heel goede vraag. Zo is Flash ook opeens verdwenen
heb ik allang gedaan maar was even ergens anders druk bezigquote:Op maandag 20 december 2010 02:14 schreef Stuart het volgende:
GF, hoelang heb je nodig voor de Wiki dude
die is pittenquote:Op maandag 20 december 2010 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is een heel goede vraag. Zo is Flash ook opeens verdwenen
Met jezelfquote:Op maandag 20 december 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan maar was even ergens anders druk bezig
ik ben tv kijkenquote:
Natuurlijk is dat wel verplichtquote:Op maandag 20 december 2010 02:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Heeft ie dan ook niet gemeld
maarja, is ook niet verplicht
slaap zacht gentlemanquote:Op maandag 20 december 2010 02:32 schreef Stuart het volgende:
Helaas is het hier zo goed als dood
* Stuart gaat slapen. Welterusten TFM, GF en iedereen die nog meeleest![]()
laterquote:
Trusten stuartquote:Op maandag 20 december 2010 02:32 schreef Stuart het volgende:
trevquote:
nogquote:
ik kruip dadelijk maar me bedje inquote:Op maandag 20 december 2010 06:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, hoewel ik nog graag in bed zou willen liggen
Vind je het gek, je plempt alles weer zelf volquote:Op maandag 20 december 2010 02:32 schreef Stuart het volgende:
Emmer water over je hoofd. Kat weg. Opgelost!quote:Op maandag 20 december 2010 07:22 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh
Volkomen KUT geslapen..
Steeds maar wakker en een kat die het OP m'n hoofd wel heel erg lekker warm vond..
Stu.. vandaag dus WEER een spannende dag??
Ik ga vandaag maar keihard aan de slag, want ik heb het hele weekend liggen peinzen over alles wat ik vergeten was![]()
lekker relaxen in het weekend...![]()
mja die emmer over m'n hoofd heb ik gister middag al gedaan..quote:Op maandag 20 december 2010 07:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Emmer water over je hoofd. Kat weg. Opgelost!
Have fun. Of word wakkerquote:Op maandag 20 december 2010 07:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja die emmer over m'n hoofd heb ik gister middag al gedaan..
alleen was die emmer dan gevuld met ijskoud water..
nouja.. goed alternatief voor het dompelbad...
nu douchen!
Aankleden wil wel eens helpen.quote:
heheh.. ik zie het al voor me!quote:Op maandag 20 december 2010 07:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Have fun. Of word wakker
Ik ga omkleden en de boel maar op orde maken hier. En dan met tennisrackets onder mijn auto gaan rijden, want dat zei PeZu! En die heeft alles geprobeerd zei hij ook!
quote:Op maandag 20 december 2010 07:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Have fun. Of word wakker
Ik ga omkleden en de boel maar op orde maken hier. En dan met tennisrackets onder mijn auto gaan rijden, want dat zei PeZu! En die heeft alles geprobeerd zei hij ook!
Doe voorzichtig!quote:Op maandag 20 december 2010 08:00 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik maar vroeg de deur uit gaVerwacht niet het hele stuk naar m'n klant te kunnen fietsen
Kom iig de straat niet fietsend uit
Goedemorgen Wokquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe voorzichtig!
[..]
Goedemorgen Wok![]()
Ik moet naar het werk, fijne dag allemaal en tot vanavond!
Succes Pientje doe voorzichtigquote:Op maandag 20 december 2010 08:28 schreef Pien85 het volgende:
Nou, ik ga maar 's proberen te fietsen
quote:
Damartquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 08:28 schreef Pien85 het volgende:
Nou, ik ga maar 's proberen te fietsen
Wat tofff!!!quote:Op maandag 20 december 2010 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
er lag weer sneeuw genoeg dit weekend
[ afbeelding ]
viel nog niet mee hoor, sneeuw plakte niet echt, het was eigenlijk te koudquote:
Ja het is eigenlijk kutsneeuw... plakt idd voor geen meter.. Ja aan je handschoenen maar daar is alles mee gezegd ookquote:Op maandag 20 december 2010 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
viel nog niet mee hoor, sneeuw plakte niet echt, het was eigenlijk te koud![]()
maar met geduld en een plantenspuit heb 2 meisjes blij gemaakt dit weekend
ja, aan de handschoenen plakt het primaquote:Op maandag 20 december 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja het is eigenlijk kutsneeuw... plakt idd voor geen meter.. Ja aan je handschoenen maar daar is alles mee gezegd ook
quote:Op maandag 20 december 2010 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, aan de handschoenen plakt het primaik had een halve wand aan mijn handen hangen af en toe
Autorijden in de sneeuw is zo leuk, tenminste dat vind ik... feMaleDuck vond het wat minder om met me in de auto te zittenquote:Op maandag 20 december 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij hebben alleen vrijdag even door de sneeuw gewandeld en door het park, en van de berg af
met de slee
dukkiequote:Op maandag 20 december 2010 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Autorijden in de sneeuw is zo leuk, tenminste dat vind ik... feMaleDuck vond het wat minder om met me in de auto te zitten
Tja, ik was weg met de auto, voordat de sneeuwschuiver een berg van een halve meter voor onze stoep had gelegdquote:Op maandag 20 december 2010 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dukkie![]()
maar voordat je op de zit![]()
[ afbeelding ]
best spannend vanochtend, kom ik wel weg of niet
die komt bij ons nietquote:Op maandag 20 december 2010 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, ik was weg met de auto, voordat de sneeuwschuiver een berg van een halve meter voor onze stoep had gelegd
wokquote:
Kan je lekker langlaufenquote:Op maandag 20 december 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die komt bij ons nietstrooiwagen ook niet
![]()
we hebben bijna onze eigen ijsbaan voor de deur
he, collega.quote:Op maandag 20 december 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die komt bij ons nietstrooiwagen ook niet
![]()
we hebben bijna onze eigen ijsbaan voor de deur
Heerlijk he? Daar heb ik me gisteravond in de auto mee vermaakt. Vandaag met redelijk succes een stuk gefietst, en tot nu toe werkt het ov ook nog mee....quote:Op maandag 20 december 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
En niet gestrooid of wat dan ook voor de rest op de busbaan. Fijn
nou ik moet zeggen, winterbanden werken in de sneeuw toch wel goed.quote:Op maandag 20 december 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, collega.
Hier ook. Ik heb echt alle hoeken van de straat gezien. Glibber, schuif, schuif, proberen beweging in de auto te houden, want stilstaan is zinken.
Holy wat ligt er veeelquote:Op maandag 20 december 2010 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dukkie![]()
maar voordat je op de zit![]()
[ afbeelding ]
best spannend vanochtend, kom ik wel weg of niet
zeg moet ik niet eens aan het werk?quote:Op maandag 20 december 2010 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Heerlijk he? Daar heb ik me gisteravond in de auto mee vermaakt. Vandaag met redelijk succes een stuk gefietst, en tot nu toe werkt het ov ook nog mee....
*afklopt
goedemorgen droomquote:Op maandag 20 december 2010 09:45 schreef DR34M3R het volgende:
Oh en goedemorgen en zo. Waar is de koffie?
vorstverletquote:Op maandag 20 december 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg moet ik niet eens aan het werk?
Noem je haar nou een bouwvakker?quote:
Tnxquote:Op maandag 20 december 2010 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goedemorgen droom![]()
koffie? hier vang
ahhh... Bofkont!quote:
De trein rijdt nog. Ik lijk zowaar over een halfuur op mijn werkplek te zitten.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
De trein rijdt nog. Ik lijk zowaar over een halfuur op mijn werkplek te zitten.
Oh.quote:
Msn... over 20 min...quote:Op maandag 20 december 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg moet ik niet eens aan het werk?
Beter daar dan hierquote:
Zakte vanochtend ook tot ver boven mijn enkels in de sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er ligt gelukkig nog niet genoeg hier met de 12 cm van vrijdag.
Hier ligt nog lang niet zo veelquote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zakte vanochtend ook tot ver boven mijn enkels in de sneeuw
Nu welquote:Op maandag 20 december 2010 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had je deze al gezien![]()
[ afbeelding ]
Succes, zie ik je daarnaquote:Op maandag 20 december 2010 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm eigenlijk wilde ik zo boodschappen gaan doen
nou nee ik zit nu al klaar met koffie hoorquote:
Ik kom eraaaan!!!!!!!!quote:Op maandag 20 december 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou nee ik zit nu al klaar met koffie hoormet kerstkransjes
quote:Op maandag 20 december 2010 10:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kom eraaaan!!!!!!!!
Wait for me!!!!!!
Nee, maar volgens mij hoopt MPG wel dat je koffie en kerstkransjes deelt met hemquote:Op maandag 20 december 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoef niet met je te webcammen he?
Nou die afspraak stond natuurlijk al...quote:Op maandag 20 december 2010 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar volgens mij hoopt MPG wel dat je koffie en kerstkransjes deelt met hem.
Niet op de vroege ochtendquote:
Gelukkig is het al half elf dan!quote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou die afspraak stond natuurlijk al...
[..]
Niet op de vroege ochtend![]()
Ohquote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou die afspraak stond natuurlijk al...
[..]
Niet op de vroege ochtend![]()
Niet met jou. Sorry.quote:
Daarom, wat zeur je nouquote:Op maandag 20 december 2010 10:00 schreef DaMart het volgende:
Nee hoor, die bui ligt niet op ramkoers deze kant op.
[ afbeelding ]
Je vriendinnetje wil nog niet?quote:
Ik bedoelde dus dat hij juist wel op ramkoers lag, maar inmiddels is hij opgelost voordat hij Zandvoort bereiktequote:
Te laat, je bent nu steen!quote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
de zon schijnt![]()
* wel.o.k doet snel lamellen dicht
The evil day star in the big blue roomquote:Op maandag 20 december 2010 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
de zon schijnt![]()
* wel.o.k doet snel lamellen dicht
ja diequote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
The evil day star in the big blue room???
OHNOES!!!quote:
Had dan ook niet gezegd dat je vulpen in het toilet gevallen was!quote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef DaMart het volgende:
Wie wil er vanavond schaatsen op straat hier?.
Er is aan de overkant een loodgietersbedrijf bezig, en die pompen aardig wat water de straat op.
Waarom zou ik bij de overburen naar de wc gaan dan?quote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had dan ook niet gezegd dat je vulpen in het toilet gevallen was!
Dat moet je mij niet vragen! Zeker een kopje suiker wezen lenen?quote:Op maandag 20 december 2010 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou ik bij de overburen naar de wc gaan dan?
Nee, ik heb echt geen flauw idee hoe mijn vulpen in hun toilet terecht is gekomenquote:Op maandag 20 december 2010 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je mij niet vragen! Zeker een kopje suiker wezen lenen?
Nee.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Jezuskriebel, gast. Heb goddomme eens iets van geduld ofzo.
ik ben SR tempo nu gewendquote:Op maandag 20 december 2010 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh noes, wel 4 minuten geen reactie op je bericht.
Dan ga je naar de SR-chat. opgelost, slotje.quote:Op maandag 20 december 2010 11:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik ben SR tempo nu gewend
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je naar de SR-chat. opgelost, slotje.
Heb je helemaal voor niets die strijd tegen het winterweer gevoerdquote:Op maandag 20 december 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, mijn solli is niets geworden. Too bad.
Jammerquote:Op maandag 20 december 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
jammerquote:Op maandag 20 december 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
Het is nooit voor niets! Ik heb twee keer ooit gesolliciteerd, dus het is prima om weer eens op gesprek te komen. Al is het nu een jammer, je weet weer hoe het zit met die gesprekken en wat je voor moet bereiden. Dit keer kon ik dat ook nauwelijks, want ik kreeg een uitnodiging en twee dagen later moet je verschijnenquote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je helemaal voor niets die strijd tegen het winterweer gevoerd.
He, jammer zeg!quote:Op maandag 20 december 2010 11:52 schreef Pheno het volgende:
Het is nooit voor niets! Ik heb twee keer ooit gesolliciteerd, dus het is prima om weer eens op gesprek te komen. Al is het nu een jammer, je weet weer hoe het zit met die gesprekken en wat je voor moet bereiden. Dit keer kon ik dat ook nauwelijks, want ik kreeg een uitnodiging en twee dagen later moet je verschijnen
Oh, tof, dat is toch ook wel min of meer in de buurt?quote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef Pheno het volgende:
Het is een leuk bedrijf, maar als er technisch geen match is, dan stopt het. Op naar de volgende, woensdag weer een nieuwe poging. Dit keer naar Noord-Brabant.
quote:Op maandag 20 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He, jammer zeg!
Had je er zelf wel willen werken btw, want dat kan natuurlijk ook nog niet echt een match zijn..
En inderdaad, gesprekken oefenen is nooit voor niets, en brieven schrijven ook niet
Ja, ook een iets betere reistijd dan nu. En een hele andere kant dan dat ik gewend ben, maar daar weten ze al van. Dus technologische match is er op dit moment niet. Nu maar kijken hoe we wel tot een match kunnen komen. Iets achteruitgaan vind ik niet zo'n probleem, maar niet te gek.quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof, dat is toch ook wel min of meer in de buurt?
Ik moet vandaag maar even een brief gaan maken
Moet dit topic naar OUD? kan wel even hoorquote:Op maandag 20 december 2010 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[OUDmodus]Thijs zei: kijk mama, een regenboom[/OUDmodus]
We waren net ook al dichtquote:Op maandag 20 december 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet dit topic naar OUD? kan wel even hoor
Waar haal je dat, zo'n kantoor?quote:
Okee, maar als het wel leuk is om te doen, dan is het toch tof.quote:Op maandag 20 december 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
Ja, ook een iets betere reistijd dan nu. En een hele andere kant dan dat ik gewend ben, maar daar weten ze al van. Dus technologische match is er op dit moment niet. Nu maar kijken hoe we wel tot een match kunnen komen. Iets achteruitgaan vind ik niet zo'n probleem, maar niet te gek.
Oh God, neequote:Op maandag 20 december 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
Moet dit topic naar OUD? kan wel even hoor
hoeraaaaaaquote:Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
nieuws gepost
*trots is *
en nu lunchtijd
flashquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, maar als het wel leuk is om te doen, dan is het toch tof.
[..]
Oh God, nee
Ja, maar dan andersquote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar haal je dat, zo'n kantoor?
Is dat net zoiets als 'kapsalon'?
Ligt er aan: in welke bui ben je vandaag?quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
Schafttijd
Vermaken jullie je hier nog een beetje?
Ondanks dat ik moet werken, zeer goed gehumeurtquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt er aan: in welke bui ben je vandaag?
Nee, want ik ben daar nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
Schafttijd
Ik heb nog steeds het gevoel dat het hooguit 10 uur isquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
Schafttijd
Tijd voor speelkwartier in de sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat het hooguit 10 uur is
De tijd gaat snel voorbij vandaag, inderdaad. Maar mijn to-dolijst op werk slinkt ook al aardigquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook en daarom juist zo fijnquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Incoming!quote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef DaMart het volgende:
Alsjeblieft MPG [ afbeelding ]
* DaMart duikt weg
Sneeuw + pinguïn, ik zie het vaker hoor!quote:
* MPG gooit sneeuwbal in Mart zn theequote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft MPG [ afbeelding ]
* DaMart duikt weg
Ijstheequote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gooit sneeuwbal in Mart zn thee.
Gaat lekker daarquote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
o leuk, eigenlijk mocht ik niet werken deze week en nu krijg ik mail dat we vanaf januari in shifts gaan draaien. en hoe had ik dat moeten weten als ik niet was komen werken![]()
we zijn met 3 man en het liefst willen ze 24 uur iemand onsite.
ja, waarom zou je ziek worden of vrij nemen
Incoming!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k kruipt in zijn iglo
[ afbeelding]afbeelding ]
* Trev tackelt MPG en gooid hem in de sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k kruipt in zijn iglo
[ afbeelding]afbeelding ]
even opschuiven damens
bedenk me net dat ik prive ook nog wel eens te doen heb, ze zouden op zijn minst kunnen vragen of het uitkomt, en of ik uberhaupt wel shifts wil doen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Pien85 het volgende:
Pfff, fietsen is niet grappig met dit weer
Ik had nergens last vanquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Incoming!!!!!!!!!!!!!!!!11
[ afbeelding ]
ok ik weet wat ik vanavond ga doenquote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sitting duck
![]()
[ afbeelding ]
blijfen rollen was het tochquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Pien85 het volgende:
Er is hier bijna niet geschoven en gestrooidquote:
* DaMart ziet MPG schuilen achter een boom, gooit een sneeuwbal en mist MPG, maar raakt de tak boven hem en ziet hoe MPG, die hem uitlacht omdat hij miste, bedolven wordt onder de lading sneeuw die op de tak lagquote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nergens last van gehad op de fiets.quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap dat je het klote vindquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedenk me net dat ik prive ook nog wel eens te doen heb, ze zouden op zijn minst kunnen vragen of het uitkomt, en of ik uberhaupt wel shifts wil doen.
er staat ook niets extra tegenover
quote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
ok ik weet wat ik vanavond ga doen![]()
een tunneltje met bocht voor de iglo maken![]()
neeeee...je hebt toch geen privéleven?quote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedenk me net dat ik prive ook nog wel eens te doen heb, ze zouden op zijn minst kunnen vragen of het uitkomt, en of ik uberhaupt wel shifts wil doen.
er staat ook niets extra tegenover
Dan heb je het beter voor elkaar, hier gewoon nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er is hier bijna niet geschoven en gestrooid
Nergens last van op de fiets.quote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Tering, wat een kutsneeuw XD Ik heb een poging gedaan tot fietsen, dat werkt dus echt totaal niet heIk ga straks nog even naar de stad maar ik ga echt lopen!
nee, ik nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee...je hebt toch geen privéleven?
Zuster Enfermerelquote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Tering, wat een kutsneeuw XD Ik heb een poging gedaan tot fietsen, dat werkt dus echt totaal niet heIk ga straks nog even naar de stad maar ik ga echt lopen!
quote:
Mpgquote:Op maandag 20 december 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuster Enfermerel![]()
![]()
Fietsen ging inderdaad met pijn en moeite... Mara de ttrein reed wel gewoon.
Enfequote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
ik heb maar vast terug gemailed dat we het daar eerst eens over moeten hebbenquote:
Stommertquote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Mpg![]()
Haha ja dat is dan weer mooi!Nouja, ik loop in 20min naar de stad dus dat valt ook nog wel mee.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Mpg![]()
Haha ja dat is dan weer mooi!Nouja, ik loop in 20min naar de stad dus dat valt ook nog wel mee.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
nee, ik nietmaar de dames thuis wel en daar mag ik soms aan mee doen
![]()
papa, er ligt genoeg sneeuw voor een iglo
quote:
Wokquote:
Hey meis!quote:
Goed hoor, heb vanmorgen mijn eerste nieuwspost op de FP gezetquote:Op maandag 20 december 2010 12:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Werkze!
[..]
Wok![]()
[..]
Hey meis!Hoe ist?
quote:Op maandag 20 december 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ze er niet rechtop in kunnen staan he
![]()
Jeuj! Wat leuk!quote:Op maandag 20 december 2010 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed hoor, heb vanmorgen mijn eerste nieuwspost op de FP gezet![]()
quote:
dag mpgquote:Op maandag 20 december 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuj! Wat leuk!![]()
Linkje?
[..]
Hoi poepje
![]()
quote:
Ohja! Ik heb nog een heel leuk pi-verhaal voor MPGquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ohja! Ik heb nog een heel leuk pi-verhaal voor MPG![]()
Het begint zo:
Thijs ging gister in bad....
Zonder accu wordt het lastig iddquote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
verdomme, nu kan de laptop helemaal niet meer zonder accu
Een laptop met verlengsnoer is ook niet mijn ideale beeldquote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zonder accu wordt het lastig idd
Rekenen ze dan een extra strip als je net over zo'n grens gaat?quote:Op maandag 20 december 2010 12:57 schreef Muck het volgende:
Sodeju
In Utreg is de ene weghelft wel en de andere helft niet gestrooid
De bus remt net bij de halte en schuift gewoon meters door
quote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rekenen ze dan een extra strip als je net over zo'n grens gaat?
Het zou me niets verbazenquote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik voor jou de beknopte versie.quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
SuikerPas op hoor, ik zit op kantoor
hoi Marijkje het gaat goed hier, hoe gaat het daar?quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een snelle hoi vanaf werk in de lunchpauze
Hoe is het hier?
Marijkjequote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hai meisquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi Marijkje het gaat goed hier, hoe gaat het daar?
Hai lieverdjequote:
Afwijzing, verveling en morgen weer werk. En oh ja, naast de gladheid nu ook nog mist!quote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Wat balen johquote:Op maandag 20 december 2010 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afwijzing, verveling en morgen weer werk. En oh ja, naast de gladheid nu ook nog mist!
Soms heb je van die dagen! Ik ga maar eens een potje gamen.
Nee, sterker nog, ik mocht eerst rustig gaan zitten, en tegen de tijd dat er gelegenheid was om te stempelen waren we bij het stadion en hoefde ik maar 2 ipv 3 strippen te stempelenquote:Op maandag 20 december 2010 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Puicken storyquote:Op maandag 20 december 2010 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik voor jou de beknopte versie.
Thijs-bad-*hnnnnnng*-bruin water
Hoi liefjequote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Zie een paar posts hierbovenquote:
Hai snuitjequote:
Kusje op je post.quote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie een paar posts hierboven
[..]
Hai snuitjeWelke dagen werk jij deze week?
woensdag en donderdagquote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai snuitjeWelke dagen werk jij deze week?
Daar zal mijn post blij mee zijn heurquote:
Owquote:
Ergens anders dan?quote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar zal mijn post blij mee zijn heur
Doe maar op mijn wangquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 20 december 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ohja! Ik heb nog een heel leuk pi-verhaal voor MPG![]()
Het begint zo:
Thijs ging gister in bad....
Dat is goed hoorquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
OwEen keertje 's avonds koffie doen?
Dan moet je niet verder lezenquote:
Liebchenquote:Op maandag 20 december 2010 13:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Morgen is goedquote:Op maandag 20 december 2010 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is goed hoor![]()
![]()
Morgen? Ik kan toch niet yoga-en ivm zere knieën
Dankjequote:
Hai Liebchenquote:
MPG.gif bestaat al....quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er geen PI-smiley die we mpg.gif kunnen gaan noemen?
quote:Op maandag 20 december 2010 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er geen PI-smiley die we mpg.gif kunnen gaan noemen?
Hoe laat ben je afgewerkt?quote:Op maandag 20 december 2010 13:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen is goed![]()
[..]
Dankje
[..]
Hai Liebchen![]()
Wahahahahahahaquote:Op maandag 20 december 2010 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:uK5FAH3WD7SOzM:http://www.dekattensite.n(...)o.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |