quote:Op maandag 20 december 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Jezuskriebel, gast. Heb goddomme eens iets van geduld ofzo.
ik ben SR tempo nu gewendquote:Op maandag 20 december 2010 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh noes, wel 4 minuten geen reactie op je bericht.
Dan ga je naar de SR-chat. opgelost, slotje.quote:Op maandag 20 december 2010 11:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik ben SR tempo nu gewend
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 11:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga je naar de SR-chat. opgelost, slotje.
Heb je helemaal voor niets die strijd tegen het winterweer gevoerdquote:Op maandag 20 december 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
Oh, mijn solli is niets geworden. Too bad.
Jammerquote:Op maandag 20 december 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
jammerquote:Op maandag 20 december 2010 11:48 schreef Pheno het volgende:
Het is nooit voor niets! Ik heb twee keer ooit gesolliciteerd, dus het is prima om weer eens op gesprek te komen. Al is het nu een jammer, je weet weer hoe het zit met die gesprekken en wat je voor moet bereiden. Dit keer kon ik dat ook nauwelijks, want ik kreeg een uitnodiging en twee dagen later moet je verschijnenquote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je helemaal voor niets die strijd tegen het winterweer gevoerd.
He, jammer zeg!quote:Op maandag 20 december 2010 11:52 schreef Pheno het volgende:
Het is nooit voor niets! Ik heb twee keer ooit gesolliciteerd, dus het is prima om weer eens op gesprek te komen. Al is het nu een jammer, je weet weer hoe het zit met die gesprekken en wat je voor moet bereiden. Dit keer kon ik dat ook nauwelijks, want ik kreeg een uitnodiging en twee dagen later moet je verschijnen
Oh, tof, dat is toch ook wel min of meer in de buurt?quote:Op maandag 20 december 2010 12:03 schreef Pheno het volgende:
Het is een leuk bedrijf, maar als er technisch geen match is, dan stopt het. Op naar de volgende, woensdag weer een nieuwe poging. Dit keer naar Noord-Brabant.
quote:Op maandag 20 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He, jammer zeg!
Had je er zelf wel willen werken btw, want dat kan natuurlijk ook nog niet echt een match zijn..
En inderdaad, gesprekken oefenen is nooit voor niets, en brieven schrijven ook niet
Ja, ook een iets betere reistijd dan nu. En een hele andere kant dan dat ik gewend ben, maar daar weten ze al van. Dus technologische match is er op dit moment niet. Nu maar kijken hoe we wel tot een match kunnen komen. Iets achteruitgaan vind ik niet zo'n probleem, maar niet te gek.quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, tof, dat is toch ook wel min of meer in de buurt?
Ik moet vandaag maar even een brief gaan maken
Moet dit topic naar OUD? kan wel even hoorquote:Op maandag 20 december 2010 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[OUDmodus]Thijs zei: kijk mama, een regenboom[/OUDmodus]
We waren net ook al dichtquote:Op maandag 20 december 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet dit topic naar OUD? kan wel even hoor
Waar haal je dat, zo'n kantoor?quote:
Okee, maar als het wel leuk is om te doen, dan is het toch tof.quote:Op maandag 20 december 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
Ja, ook een iets betere reistijd dan nu. En een hele andere kant dan dat ik gewend ben, maar daar weten ze al van. Dus technologische match is er op dit moment niet. Nu maar kijken hoe we wel tot een match kunnen komen. Iets achteruitgaan vind ik niet zo'n probleem, maar niet te gek.
Oh God, neequote:Op maandag 20 december 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
Moet dit topic naar OUD? kan wel even hoor
hoeraaaaaaquote:Op maandag 20 december 2010 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
nieuws gepost
*trots is *
en nu lunchtijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |