flashquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, maar als het wel leuk is om te doen, dan is het toch tof.
[..]
Oh God, nee
Ja, maar dan andersquote:Op maandag 20 december 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar haal je dat, zo'n kantoor?
Is dat net zoiets als 'kapsalon'?
Ligt er aan: in welke bui ben je vandaag?quote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
Schafttijd
Vermaken jullie je hier nog een beetje?
Ondanks dat ik moet werken, zeer goed gehumeurtquote:Op maandag 20 december 2010 12:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt er aan: in welke bui ben je vandaag?
Nee, want ik ben daar nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
Schafttijd
Ik heb nog steeds het gevoel dat het hooguit 10 uur isquote:Op maandag 20 december 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
Schafttijd
Tijd voor speelkwartier in de sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat het hooguit 10 uur is
De tijd gaat snel voorbij vandaag, inderdaad. Maar mijn to-dolijst op werk slinkt ook al aardigquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook en daarom juist zo fijnquote:Op maandag 20 december 2010 12:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Incoming!quote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef DaMart het volgende:
Alsjeblieft MPG [ afbeelding ]
* DaMart duikt weg
Sneeuw + pinguïn, ik zie het vaker hoor!quote:
* MPG gooit sneeuwbal in Mart zn theequote:Op maandag 20 december 2010 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft MPG [ afbeelding ]
* DaMart duikt weg
Ijstheequote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gooit sneeuwbal in Mart zn thee.
Gaat lekker daarquote:Op maandag 20 december 2010 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
o leuk, eigenlijk mocht ik niet werken deze week en nu krijg ik mail dat we vanaf januari in shifts gaan draaien. en hoe had ik dat moeten weten als ik niet was komen werken![]()
we zijn met 3 man en het liefst willen ze 24 uur iemand onsite.
ja, waarom zou je ziek worden of vrij nemen
Incoming!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k kruipt in zijn iglo
[ afbeelding]afbeelding ]
* Trev tackelt MPG en gooid hem in de sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 12:37 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k kruipt in zijn iglo
[ afbeelding]afbeelding ]
even opschuiven damens
bedenk me net dat ik prive ook nog wel eens te doen heb, ze zouden op zijn minst kunnen vragen of het uitkomt, en of ik uberhaupt wel shifts wil doen.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Pien85 het volgende:
Pfff, fietsen is niet grappig met dit weer
Ik had nergens last vanquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Pien85 het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Incoming!!!!!!!!!!!!!!!!11
[ afbeelding ]
ok ik weet wat ik vanavond ga doenquote:Op maandag 20 december 2010 12:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sitting duck
![]()
[ afbeelding ]
blijfen rollen was het tochquote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Pien85 het volgende:
Er is hier bijna niet geschoven en gestrooidquote:
* DaMart ziet MPG schuilen achter een boom, gooit een sneeuwbal en mist MPG, maar raakt de tak boven hem en ziet hoe MPG, die hem uitlacht omdat hij miste, bedolven wordt onder de lading sneeuw die op de tak lagquote:Op maandag 20 december 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nergens last van gehad op de fiets.quote:Op maandag 20 december 2010 12:38 schreef Pien85 het volgende:
Ik snap dat je het klote vindquote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedenk me net dat ik prive ook nog wel eens te doen heb, ze zouden op zijn minst kunnen vragen of het uitkomt, en of ik uberhaupt wel shifts wil doen.
er staat ook niets extra tegenover
quote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef wel.o.k het volgende:
ok ik weet wat ik vanavond ga doen![]()
een tunneltje met bocht voor de iglo maken![]()
neeeee...je hebt toch geen privéleven?quote:Op maandag 20 december 2010 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bedenk me net dat ik prive ook nog wel eens te doen heb, ze zouden op zijn minst kunnen vragen of het uitkomt, en of ik uberhaupt wel shifts wil doen.
er staat ook niets extra tegenover
Dan heb je het beter voor elkaar, hier gewoon nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Er is hier bijna niet geschoven en gestrooid
Nergens last van op de fiets.quote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Tering, wat een kutsneeuw XD Ik heb een poging gedaan tot fietsen, dat werkt dus echt totaal niet heIk ga straks nog even naar de stad maar ik ga echt lopen!
nee, ik nietquote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeee...je hebt toch geen privéleven?
Zuster Enfermerelquote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Tering, wat een kutsneeuw XD Ik heb een poging gedaan tot fietsen, dat werkt dus echt totaal niet heIk ga straks nog even naar de stad maar ik ga echt lopen!
quote:
Mpgquote:Op maandag 20 december 2010 12:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuster Enfermerel![]()
![]()
Fietsen ging inderdaad met pijn en moeite... Mara de ttrein reed wel gewoon.
Enfequote:Op maandag 20 december 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
ik heb maar vast terug gemailed dat we het daar eerst eens over moeten hebbenquote:
Stommertquote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus?
[..]
Mpg![]()
Haha ja dat is dan weer mooi!Nouja, ik loop in 20min naar de stad dus dat valt ook nog wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |