Daar voel je niks van.quote:Op maandag 20 december 2010 11:05 schreef Tem het volgende:
[..]
beetje een tutje hoorZeker als ze der mond open doet.
Ik heb je pdf gelezen, zoals het daar staat is het inderdaad niet rendabel om alleen sociale huurwoningen te bouwen. Ik zie in het pdf dan ook geen absurde woningbouw prijzen. De prijzen die er gehanteerd worden zijn ook voor startende tweeverdieners mogelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 11:40 schreef GSbrder het volgende:
Geweldige ironie:
Advocaten Julian Assange kwaad om uitlekken Zweeds politierapport.^ 2
Dat hoeft niet van mij. Ik ben niet zo weg van homo's. Het zijn absoluut niet mijn type mensen, maar ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op maandag 20 december 2010 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ethiraseth was aan het trollen.
Het boeit mij niet zo als er veel of weinig homo's zijn, maar eth bedoelde dat er meer homo's moeten zijn. Gewoon omdat het kan.
Geen idee als H&I voor of tegen homo's zijn, momenteel is zijn zij nog ondefinieerbaar.
Het is de schuld van de linkse....quote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
Opvallend dat het toch weer een bepaald slag mens is dat problemen heeft met homo's.
idd nitwits, alle homo's lopen ook met een handtas.quote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
Opvallend dat het toch weer een bepaald slag mens is dat problemen heeft met homo's.
Dit slaat nergens op?quote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
Klopt, dat ligt aan het imago van de wijk, het leent zich niet boven de 300.000 te bouwen. Maar er zit dus een flinke differentiatie tussen de kosten per eenheid voor een sociale huurwoning en voor de vrije sector. Als je meer wilt weten, pm me maar.quote:Op maandag 20 december 2010 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb je pdf gelezen, zoals het daar staat is het inderdaad niet rendabel om alleen sociale huurwoningen te bouwen. Ik zie in het pdf dan ook geen absurde woningbouw prijzen. De prijzen die er gehanteerd worden zijn ook voor startende tweeverdieners mogelijk.
sucks...en kon je hem nog wel doen?quote:Op maandag 20 december 2010 13:13 schreef Arglist het volgende:
Godver, denk je slim te zijn en het ov te mijden, om vervolgens voor 2 kilotmeter een uur stil te staan en een half uur te laat op tentamen te komen...
Dat gelukkig nog wel, hoewel ze net deden alsof ze me een gunst verleenden van 'ja eigenlijk mag je maar een half uur te laat zijn en jij bent 31 minuten te laat!!!' Maar moest me wel haasten, wat de nauwkeurigheid en diepgang niet ten goede komt uiteraard.quote:
De meeste hebben zeker vakantie....quote:Op maandag 20 december 2010 13:22 schreef TomLievense het volgende:
GoedemiddagHet is nog aardig lang doorgegaan gisteren.
quote:Op maandag 20 december 2010 12:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat hoeft niet van mij. Ik ben niet zo weg van homo's. Het zijn absoluut niet mijn type mensen, maar ik heb er ook geen problemen mee.
Ik zeg alleen dat het niet mijn type mensen zijn. Ik heb het dan over de homo homo's.quote:Op maandag 20 december 2010 13:03 schreef ethiraseth het volgende:
Ik denk dat als het overdreven wordt met de emancipatie, dat er wel een zekere tegenwerking ontstaat.quote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is de schuld van de linkse....
Ik wel, maar heb nog wel iets te doen. Straks even de gemeenten Middelburg, Vlissengen en Veere bellen. Hopelijk hebben ze een leuke stage voor me.quote:Op maandag 20 december 2010 13:24 schreef betyar het volgende:
[..]
De meeste hebben zeker vakantie....
quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wel, maar heb nog wel iets te doen. Straks even de gemeenten Middelburg, Vlissengen en Veere bellen. Hopelijk hebben ze een leuke stage voor me.![]()
Wil je voor me duimen?
overmacht, dat begrijpen ze hopelijk toch wel.......Wat voor tentamen had je?quote:Op maandag 20 december 2010 13:21 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat gelukkig nog wel, hoewel ze net deden alsof ze me een gunst verleenden van 'ja eigenlijk mag je maar een half uur te laat zijn en jij bent 31 minuten te laat!!!' Maar moest me wel haasten, wat de nauwkeurigheid en diepgang niet ten goede komt uiteraard.
Ja hoor, ik ben nu aan het rondkijken voor een omscholing naar procesoperator iemand ervaring mee?quote:Op maandag 20 december 2010 13:27 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik wel, maar heb nog wel iets te doen. Straks even de gemeenten Middelburg, Vlissengen en Veere bellen. Hopelijk hebben ze een leuke stage voor me.![]()
Wil je voor me duimen?
Tsja, het ging gewoon van mijn tijd af... Maar daarna kwamen er nog mensen later dan ik binnenquote:Op maandag 20 december 2010 13:30 schreef Tem het volgende:
[..]
overmacht, dat begrijpen ze hopelijk toch wel.......Wat voor tentamen had je?
Geen ervaring, maar ken wel ervaring van andere mensen. Ik weet ook waar ze het e.a. aanbieden.quote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben nu aan het rondkijken voor een omscholing naar procesoperator iemand ervaring mee?
Eens.quote:Op maandag 20 december 2010 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is de schuld van de linksen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wel heel netjes je woorden kiezen en geen ge ad hominem (m/v) want dan lig je uit de chat.
Niveau van 1 tot 10, 8 a 9 !http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Zou je mij het een en ander kunnen sturen via pm?quote:Op maandag 20 december 2010 13:43 schreef mlg het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar ken wel ervaring van andere mensen. Ik weet ook waar ze het e.a. aanbieden.
was die niet van Chris de Burgh?quote:Op maandag 20 december 2010 14:36 schreef Arglist het volgende:
Hoe kan Shape of my heart van Sting en Lady in Red van Simpy Red nu niet in een top 2000 vertegenwoordigd zijn?
En dan heb ik het nog niet eens over soldier of fortune van Deep Purple.
Staat er in. Waarom dacht ik altijd dat 't simply red was? Die stemmen lijken wel een beetje.quote:
Vond het niveau niet al te hoogquote:
Niet echt.quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Staat er in. Waarom dacht ik altijd dat 't simply red was? Die stemmen lijken wel een beetje.
Hebben er misschien een cover van gemaakt?quote:Op maandag 20 december 2010 14:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Staat er in. Waarom dacht ik altijd dat 't simply red was? Die stemmen lijken wel een beetje.
Op de HZ hebben ze een studie Algemenen Operationele Techniek (HBO). Is dat ongeveer wat je zoekt?quote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben nu aan het rondkijken voor een omscholing naar procesoperator iemand ervaring mee?
Kloptquote:
David Bowie niet eens in de top 100quote:Op maandag 20 december 2010 15:05 schreef eriksd het volgende:
9 x Billy Joel
6 x George Michael
4 x Peter Gabriel
11 x Phil Collins
Zelfs Paul Carrack staat erin.
Onbegrijpelijk...ziggy stardustquote:Op maandag 20 december 2010 15:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
David Bowie niet eens in de top 100
Beste Jackson song, They don't care about us er niet eens in.
Die heb ik nog op LPquote:
Die staat ergens in de 700...quote:
Goed lijstje vooral de vetgedruktequote:Op maandag 20 december 2010 15:10 schreef Arglist het volgende:
Rolling Stones - Paint it black (1966)
Cream - White room (1968)
David Bowie - Space oddity (1969)
Cat Stevens - Lady d'Arbanville (1970)
Deep Purple - Child in time (1972)
Eagles - Hotel California (1977)
Talking Heads - Psycho killer (1978)
Santana - She's not there (1978)
Police - Message in a bottle (1979)
David Bowie - Ashes to ashes (1980)
Scorpions - Still loving you (1987)
Queen - The show must go on (1991)
Radiohead - Creep (1993)
No Doubt - Dont speak (1996)
Michael Jackson - They don't care about us (1996)
Het is wel een behoorlijke oude lullen lijst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |