Neh, beter het 'zekere' voor 't onzekere nemen. Bovendien heb ik al afgesproken dat iemand meerijdt, en ben ik veel eerder thuis weer om de slaap in te halen.quote:
Slim plan, ik ga zo ook slapen, welterusten eindbaas!quote:Op maandag 20 december 2010 03:01 schreef Arglist het volgende:
[..]
Neh, beter het 'zekere' voor 't onzekere nemen. Bovendien heb ik al afgesproken dat iemand meerijdt, en ben ik veel eerder thuis weer om de slaap in te halen.
Gvd, heeft Reagan toch gelijk gekregen. Amsterdam is overgenomen door the evil empire.quote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef ethiraseth het volgende:
Is het verdorie nu nog steeds -9 in Amsterdam. Wat is deze shit?
Je hebt zeker nog nooit een speech van Reagan gehoord of gelezen?quote:Op maandag 20 december 2010 09:53 schreef ethiraseth het volgende:
Klopt, het evil empire van het kapitalisme.
quote:BOER ZOEKT VROUW 4.101.000
Ik vind haar wel lekker.quote:Op maandag 20 december 2010 11:01 schreef Tem het volgende:
Yvonne Jaspers...daarom zou je eigenlijk al niet kijken
beetje een tutje hoorquote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lekker.
Is ie alweer van stal gehaald? 'Global warming is een mythe want het vriest als een gek buiten.'quote:Op maandag 20 december 2010 11:35 schreef GSbrder het volgende:
Het weer is goed voor de PVV met hun global warming standpunt
Bij warm weer gebruiken voorstanders in de Tweede Kamer dezelfde redenatie.quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ie alweer van stal gehaald? 'Global warming is een mythe want het vriest als een gek buiten.'
Dat is dan dom. Elke imbeciel begrijpt dat een dergelijke observatie jack shit betekent.quote:Op maandag 20 december 2010 11:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij warm weer gebruiken voorstanders in de Tweede Kamer dezelfde redenatie.
Zwetsen over het weer blijft populair.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |