Okay, zo krijgen we dit topic vanavond nooit vol, ik maak er nu helemaal geen chocola meer vanquote:Op maandag 20 december 2010 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En het lijkt of ik tegenspreek:nee
Volgens mij doe je dat nu al half, Whisquote:
Ja, welterusten.quote:
Heb je wat gemist daar in ehv.quote:
Ja, en ik woon daar om de hoekquote:
Nee.quote:
Waarschijnlijk. Maar dat maakt de kfc niet minder lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 02:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee.
Daar had ik de verkeerde kleur voor.
Welnee.quote:Op maandag 20 december 2010 02:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar dat maakt de kfc niet minder lekker
Den Bosch, een zichzelf respecterende stad, zonder kfc.quote:
Den Boschquote:Op maandag 20 december 2010 02:46 schreef Arglist het volgende:
[..]
Den Bosch, een zich zelfrespecterende stad, zonder kfc.
Dat hoop je, als de treinen rijden. Ik neem dat risico niet en ga daarom ook lekker met de auto. Anders was ik er ook om 08:00 preciesquote:Op maandag 20 december 2010 02:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Den Bosch.
Morgen kom ik er 08:00 langs.
Had ik maar een autoquote:Op maandag 20 december 2010 02:48 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat hoop je, als de treinen rijden. Ik neem dat risico niet en ga daarom ook lekker met de auto. Anders was ik er ook om 08:00 precies
Ach, de mijne staat ook meer stil dan dat ik er in rijd. Slurpmachine en eigenlijk alleen echt leuk voor in de lente/zomer.quote:Op maandag 20 december 2010 02:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had ik maar een auto
Jammer jammer...
Cabrioquote:Op maandag 20 december 2010 02:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ach, de mijne staat ook meer stil dan dat ik er in rijd. Slurpmachine en eigenlijk alleen echt leuk voor in de lente/zomer.
Correct, een Alfa Spider.quote:
Vetquote:
Dat vind ik ook. Maar het is een lastpak, ik denk dat het starten best moeilijk wordt nu ik er zo over nadenk, -6 is het buiten.quote:
Misschien toch maar de trein.quote:Op maandag 20 december 2010 02:56 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar het is een lastpak, ik denk dat het starten best moeilijk wordt nu ik er zo over nadenk, -6 is het buiten.
Neh, beter het 'zekere' voor 't onzekere nemen. Bovendien heb ik al afgesproken dat iemand meerijdt, en ben ik veel eerder thuis weer om de slaap in te halen.quote:
Slim plan, ik ga zo ook slapen, welterusten eindbaas!quote:Op maandag 20 december 2010 03:01 schreef Arglist het volgende:
[..]
Neh, beter het 'zekere' voor 't onzekere nemen. Bovendien heb ik al afgesproken dat iemand meerijdt, en ben ik veel eerder thuis weer om de slaap in te halen.
Gvd, heeft Reagan toch gelijk gekregen. Amsterdam is overgenomen door the evil empire.quote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef ethiraseth het volgende:
Is het verdorie nu nog steeds -9 in Amsterdam. Wat is deze shit?
Je hebt zeker nog nooit een speech van Reagan gehoord of gelezen?quote:Op maandag 20 december 2010 09:53 schreef ethiraseth het volgende:
Klopt, het evil empire van het kapitalisme.
quote:BOER ZOEKT VROUW 4.101.000
Ik vind haar wel lekker.quote:Op maandag 20 december 2010 11:01 schreef Tem het volgende:
Yvonne Jaspers...daarom zou je eigenlijk al niet kijken
beetje een tutje hoorquote:Op maandag 20 december 2010 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lekker.
Is ie alweer van stal gehaald? 'Global warming is een mythe want het vriest als een gek buiten.'quote:Op maandag 20 december 2010 11:35 schreef GSbrder het volgende:
Het weer is goed voor de PVV met hun global warming standpunt
Bij warm weer gebruiken voorstanders in de Tweede Kamer dezelfde redenatie.quote:Op maandag 20 december 2010 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ie alweer van stal gehaald? 'Global warming is een mythe want het vriest als een gek buiten.'
Dat is dan dom. Elke imbeciel begrijpt dat een dergelijke observatie jack shit betekent.quote:Op maandag 20 december 2010 11:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bij warm weer gebruiken voorstanders in de Tweede Kamer dezelfde redenatie.
Zwetsen over het weer blijft populair.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |