Het is een Java app, en OVI wil die dan op je telefoon gaan zettenquote:Op zondag 19 december 2010 21:11 schreef drummerdude het volgende:
Die scrobbler.. Waarom opent die mijn OVI Suite?
of je leest evenquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:11 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SHANTEL - DISKO PARTIZANE
Dan ben ik dus de oudste hier, op dit moment... er zijn er wel die ouder zijn maar nu niet posten.quote:
Doe maar nietquote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stuur het maar door naar Groningen
Kudt.. OVI deīnstalleren?quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef valing het volgende:
[..]
Het is een Java app, en OVI wil die dan op je telefoon gaan zetten
Jullie hebben niets?quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stuur het maar door naar Groningen
Hans, Tong en Sersjee.quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben ik dus de oudste hier, op dit moment... er zijn er wel die ouder zijn maar nu niet posten.
3cm ongeveerquote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jullie hebben niets?
Tevens dit nummerDoet me beetje denken aan een duits nummer
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben ik dus de oudste hier, op dit moment... er zijn er wel die ouder zijn maar nu niet posten.
Sneeuw wel te verstaan.quote:
is het zo koud bij jou?quote:
Ik check altijd of ze platen in de database hebben staan. Niet, dan vraag ik 'm al niet aan.quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Mar_Sle het volgende:
Ik wilde eigenlijk een nummer van Patrick Wolf aanvragen, maar ik vraag me af of ze hem zouden draaien.
Ik wist dat die opmerking zou komenquote:
Dat begreep ikquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |