SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Klopt, hij is net afgelopen week gedaald naar formiquote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt er destijds nog aardig wat voor betaald bij de weg.
En we gaan verder waar we vorige week gebleven zijn... kansen missen...quote:Bifröst probeerde continu te counteren. Een doorbraak over rechts resulteerde echter niet in een goal, want het schot van Denisas Stankovskis ging ver naast.
En counterkans nummer twee om zeep geholpen...quote:Bifröst kreeg na 26 minuten een geweldige kans om te scoren uit een counter, maar het slechte schot van Allard Boender was geen probleem voor de keeper.
Wheheh idem hier, het staat wel 2-0, maar dat waren normale kansen, 2 counters zijn wel al om zeepquote:Op zondag 19 december 2010 20:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En counterkans nummer twee om zeep geholpen...
SE'tje dan maarquote:Denisas Stankovskis heeft de gave om uit het niets een kans te creëren. Zo ook vandaag: met een schitterende omhaal passeerde hij de keeper en scoorde daarmee in de 30e minuut de 1-0.
quote:Stadion: 'De Meer (III)' (capaciteit 41 000)
quote:Het hoosde de hele dag, waardoor de 15564 toeschouwers in 'De Meer (III)' een wedstrijd op een doorweekt veld te zien kregen.
Zuurquote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Lennaert Hommes in de 38e minuut de 0-1 voor Nortuk kon scoren.
Zo dat is lang geledenquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef Egamer het volgende:
Oh en ja, exact vier jaar geleden overigens dat ik begon met Hattrick. Hoi allemaal
Opnieuw begonnen?quote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef Egamer het volgende:
Oh en ja, exact vier jaar geleden overigens dat ik begon met Hattrick. Hoi allemaal
Hehe yes, ik had er echt nooit mee moeten stoppen eigenlijk.quote:
En hij mag mij ook wel even toesprekenquote:Op zondag 19 december 2010 20:46 schreef Drassss het volgende:
Klootzzzzzzzzzzzz waar ben je. Ik heb je nodig in de 2e helft.
Hij laat het ook 1x afweten op de zondag en meteen verlies ik....quote:Op zondag 19 december 2010 20:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En hij mag mij ook wel even toespreken
Wat is je teamnaam?quote:Op zondag 19 december 2010 20:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hehe yes, ik had er echt nooit mee moeten stoppen eigenlijk.Ach ja, nu sta ik alweer 2-0 voor, dus.
Mardy Bums (1006752)quote:
Whehe, nu weer omhoogquote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Egamer het volgende:
[..]
Mardy Bums (1006752)
Zelfde naam als de vorige keer
quote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef klootzzz het volgende:
Avond mensen,
Beetje laat aanwezig maar zat vast in de sneeuw vanaf de centrale bank in de huiskamer naar te pc kamer toe!
Help mij ookquote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hahaha
Scoor!!!! De zweep erover drasss
Derde kans om zeepquote:Allard Boender had de voorsprong van Bifröst op zijn voet, maar zijn striemende schot vanaf rechts verdween net over de doellat.
Gv, ze gaan het alle 3 doen, dan word ik dus 5dequote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, eens even kijken hoeveel van de 3 teams die me op papier in kunnen halen omdat ik verlies dat ook daadwerkelijk doen.
De stand boeit maar op 1 moment...en da's pas na de 14e wedstrijdquote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gv, ze gaan het alle 3 doen, dan word ik dus 5de
Hmm niet gezien dat hij ook uit de buurt komt! Geldt voor een derby in de comp ook geen verschil in mid ratings zoals in de beker?quote:00:00
Supportersgroepen van beide teams uit Amsterdam probeerden elkaar te overstemmen met aanmoedigingen voor hun favorieten, zodat het stadion veranderde in één grote heksenketel.
00:00
Bij fraai zonnig weer vulde een publiek van 21022 mensen De Meer.
Grr Vink als scheids of die schele Nijhuisquote:04:36
Het publiek vond dat (Jiang) (Hengsheng) een penalty had moeten krijgen in de 4e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Jonathan Revyn bij een poging langs hem te komen.
Onmogelijk!!quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Drassss het volgende:
Bagger nog geen goals Klootzzz. Je magie is weg helaas.
Dat is zeker waar, maar aangezien ik dus vanwege de beker vandaag de wedstrijd laat varen, zit de enige spanning hem erin hoeveel tegenstanders me voorbij schieten. Dat wordt dus 3 uit de mogelijke 3. Ik vond het wel leuk om de VI als 2de binnen te wandelenquote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De stand boeit maar op 1 moment...en da's pas na de 14e wedstrijd
Mss moet ik het eens proberenquote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Drassss het volgende:
Bagger nog geen goals Klootzzz. Je magie is weg helaas.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mss moet ik het eens proberen
SCOORRR!!!
Dank je, 3-0!quote:Op zondag 19 december 2010 21:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mss moet ik het eens proberen
SCOORRR!!!
Over niet scoren gesproken!!quote:16:34
De altijd gevaarlijke Bartosz Durkacz ging op snelheid voorbij aan zijn bewaker en passte op Jesús Ozores Rey. Diens schot had een doelpunt moeten opleveren, maar helaas stond zijn vizier niet op scherp.
In ieder geval geen -3 voor VJ.quote:Egidius Heering van Bifröst kreeg in de 72e minuut een gele kaart voor spelbederf.
Ik ook niet:quote:
Da's ook alles wat mn verslag tot nu toe zegtquote:Anns-Angels negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanval. Toen KKA-speler Kamber Tekin vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman. In de 23e minuut ontving KKA-speler Mathieu Camoin een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.
quote:30:54
Het gezang op de tribunes verstomde toen Tien-speler Conny Kihlling in de 30e minuut de gasten op een 0-1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant.
Kans numero 4....quote:De counteraanval over rechts van Bifröst creëerde een enorme mogelijkheid voor Ed van Laer, maar hij zag tot zijn afgrijzen dat zijn schot op de lat uiteenspatte.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:In de 79e minuut wist PRT de stand gelijk te trekken: 1-1. Henk-Jan Prent kreeg zijn voet tegen een pass van rechts en wist de bal langs de keeper te jagen.
Dat was snelquote:
quote:Lam Feng Choon van KKA kwam in de 40e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot. Met 1-1 was het weer gelijk.
quote:In de 41e minuut sprintte Miguel Vera van KKA als Marc Overmars in zijn beste dagen op volle snelheid langs Klas Offersen. Hij remde nog net op tijd af voor de achterlijn, flitste ook de keeper voorbij en scoorde de 2-1.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Na een oogstrelende aanval van PRT over rechts kon Gied Prent in de 86e minuut de gelijkmaker laten aantekenen: 2-2.
Als ie dat is wel ja. Klinkt meer als iets voor een technisch-SE alleen...quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef Flappekz het volgende:
En meteen 1-1
Lijkt me een onvoorspelbaar-SE?
[..]
Hij is onvoorspelbaarquote:Op zondag 19 december 2010 21:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ie dat is wel ja. Klinkt meer als iets voor een technisch-SE alleen...
quote:In de 42e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij KKA-speler Volkert Aerts. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 3-1. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
Heb nog hoop, ze verdediging is niet super veel sterker dan mijn aanval, moet toch wel gaan lukken!quote:45:00
AHP had het meeste balbezit, namelijk 60 procent.
45:00
Bij rust stond er 0-1 op het scorebord.
Dus die gozert kan 2 keer in 1 seconde scoren ?quote:44:47
Na 44 minuten zette Haim Tlsm lek op een grotere voorsprong (3-0) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.
44:46
lek scoorde 2-0 toen Haim Tlsm op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette
En dat zou realistischer worden seizoenen geledenquote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dus die gozert kan 2 keer in 1 seconde scoren ?
Zijn die anderen nou zo slecht of ben jij zo goed?quote:Op zondag 19 december 2010 21:52 schreef NelisZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nou een goed begin van het seizoen
Allebeiquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zijn die anderen nou zo slecht of ben jij zo goed?
quote:54:08
Hard werken van AHP op de rechterflank werd beloond. Het bracht Tijmen Schellevis in scoringspositie en die liet zich deze kans op de gelijkmaker niet ontnemen: zijn lob zette 1-1 op het scorebord.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:67:31
Hierna verlaagde AHP het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken.
67:29
AHP wist de voorsprong te vergroten tot 3-1 toen Aleksander Fiutak van links het zestienmetergebied binnendribbelde en de bal in de korte hoek schoot.
66:43
Bartosz Durkacz bracht AHP met 2-1 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde.
Blijf editen !quote:68:10
De bezoekers kregen in de 68e minuut weer hoop toen Marvin Veldt een assist van rechts bij de eerste paal binnentikte. Hij bracht daarmee de stand terug tot 3-2.
*2quote:
Lekkere overwinning!quote:90:00
De wedstrijd eindigde in 4-2.
AHP had met 59 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef Drassss het volgende:
Kijk Moon het kan toch positief zijn. Nu heb je maar 2 pleisters!
Mja alleen wel 4-0 verloren.. misschien toch eens wat gooien en vol gaan counteren.. een extra spits is wel welkom dan..quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef Drassss het volgende:
Kijk Moon het kan toch positief zijn. Nu heb je maar 2 pleisters!
Ja.. zit ook niet echt mee alhoewel de ratings dicht bijelkaar lagen ( aanval/verdediging ) dus dan kan counter soms heel slecht uitpakken. HT was vandaag weer een topbui..quote:Op zondag 19 december 2010 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mja alleen wel 4-0 verloren.. misschien toch eens wat gooien en vol gaan counteren.. een extra spits is wel welkom dan..
ach middenveld blijft blijkbaar het belangrijkst.. Ik was sowieso kansloos.. daarom hoopte Ik op de counter wat te bereiken.. en misschien was promotie toch niet zo reëel als ik had gehoopt..quote:Op zondag 19 december 2010 22:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.. zit ook niet echt mee alhoewel de ratings dicht bijelkaar lagen ( aanval/verdediging ) dus dan kan counter soms heel slecht uitpakken. HT was vandaag weer een topbui..
Zul je net zien dat ie woensdag om 15.30 uur een nog sterkere keeper kooptquote:Op maandag 20 december 2010 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn bekertegenstander is zijn keeper kwijt en heeft volgens mij maar een prutser als reserve... dat biedt iets meer mogelijkheden omdat zijn counter daardoor wellicht minder uit de verf komt
ach ja... ik ga sowieso piccen en dan zien we wel... ik vind de 4e ronde ook al mooiquote:Op maandag 20 december 2010 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ie woensdag om 15.30 uur een nog sterkere keeper koopt
Vanaf Rotterdam ging t prima naar Pijnacker. Mja om in Rotterdam te komen......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: filmpje 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: filmpje 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: filmpje 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de kerst liefhebbers nog 1 foto :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Outpost76 op 20-12-2010 11:54:27 ]![]()
Leuke nieuwe toevoeging, direct na inloggen zie je de laatste wedstrijden van het NT en het nederlandse U-20. Ben altijd te lui om dat op te zoeken, maar als het me in mn schoot geworpen wordt
Dit is overigens echt fijn, de U-20 keeper ((272961579)), komt gewoon uit de eigen jeugdopleiding van de beste man lopen. Dat is toch net wat beter dan er 4 miljoen voor uitgeven.![]()
Mijn bekertegenstander zn beste spits eraf getrapt met een +2. Beetje jammer dat zn vervanger niet veel slechter is. Oh well, zn aanval was al niet goed genoeg voor mijn verdediging.![]()
Op basis van skills en leeftijd in dagen meestal.quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Op basis waarvan worden spelers voor het nederlands team en onder de 20 uitgezocht?![]()
![]()
Wat ze kunnen...quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Op basis waarvan worden spelers voor het nederlands team en onder de 20 uitgezocht?en die van u20 moeten ook de goede leeftijd hebben uiteraard
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Ik zie dat niet hoor...quote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Leuke nieuwe toevoeging, direct na inloggen zie je de laatste wedstrijden van het NT en het nederlandse U-20. Ben altijd te lui om dat op te zoeken, maar als het me in mn schoot geworpen wordt
Dit is overigens echt fijn, de U-20 keeper ((272961579)), komt gewoon uit de eigen jeugdopleiding van de beste man lopen. Dat is toch net wat beter dan er 4 miljoen voor uitgeven.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Niet op basis van sterren en leeftijd?quote:Op maandag 20 december 2010 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op basis van skills en leeftijd in dagen meestal.
Ik heb ook weer een mail van de U20 scout mja die gast waar hij naar vraagt is imo echt niet goed genoeg.![]()
![]()
Is hij ook niet, maar die scout ziet alleen zijn sterren en leeftijd, niet zijn potentieel.quote:Op maandag 20 december 2010 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet op basis van sterren en leeftijd?
Ik heb ook weer een mail van de U20 scout mja die gast waar hij naar vraagt is imo echt niet goed genoeg.
[ afbeelding ]![]()
Daar is hier geen sprake van, maar wel een leuke toevoeging zo idd! Raken er toch automatisch meer mensen bij 'betrokken'quote:
Fokhattrick.org!![]()
quote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Wiebe Sipkema is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
U20:quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Op basis waarvan worden spelers voor het nederlands team en onder de 20 uitgezocht?
- Juiste aantal dagen
- Uitstekend mainskill + bijstats
Dit gebeurd onder goede begeleiding door de beste spelers bij teams met uitstekende coaches te plaatsen.
NT:
- Utopisch/Goddelijke mainskill
- Hoge bijskills
- Specialiteit (zonder kan je speler het echt vergeten!)
Wat er meestal gebeurd is dat de U20 spelersna het WK bij een team wordt geplaatst dat bijskills bijtraint. Daarna gaat de speler weer naar een mainskill trainer tot mainskill Utopisch/Goddelijk.
Alles gaat opbasis van TSI, en niet van sterren!!![]()
15 jaar, doen!!quote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef Xummon het volgende:
Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Wiebe Sipkema is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
(Graag testen op andere plekken, por favor!)![]()
PossieWelkom terug!
Fokhattrick.org!![]()
Dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is hij ook niet, maar die scout ziet alleen zijn sterren en leeftijd, niet zijn potentieel.Ik verwoord t all1 wat anders.
![]()
![]()
Ik zal eens kijken hoe het met mijn jonkie gaat die voor de U-20 in aanmerking kwam en momenteel wordt opgetraindquote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dit is overigens echt fijn, de U-20 keeper ((272961579)), komt gewoon uit de eigen jeugdopleiding van de beste man lopen. Dat is toch net wat beter dan er 4 miljoen voor uitgeven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En?quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe het met mijn jonkie gaat die voor de U-20 in aanmerking kwam en momenteel wordt opgetraind![]()
TSI van ruim 25000, een verachtvoudiging van de TSI toen ik hem verkocht... en hij haalt tussen 4 en 6 sterren met uitstekende vorm... zijn conditie wordt niet of nauwelijks getraindquote:
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of nietquote:21. Freddy Silvis (VL) (298810707)
18 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 23-02-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo
(sinds 12-09-2010 (5/43), 14w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: uitstekend
Passen: matig
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: rampzaligVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Heb ik, nooit aan de instellingen gekloot ook... misschien moet ik weer eens updatenquote:
Fokhattrick.org!![]()
Je traint?quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of nietDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Of nu juist eens aan de instellingen kloten ;-)quote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb ik, nooit aan de instellingen gekloot ook... misschien moet ik weer eens updaten![]()
Ja, ik ging er vanuit dat jij dat niet had gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Of nu juist eens aan de instellingen kloten ;-)omdat je anders had geweten dat het FoxTrick was.
Fokhattrick.org!![]()
hij staat er op,quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of nietVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Niet recent, maar wellicht is er een instelling waarbij je aangeeft dat je bijvoorbeeld features in beta staat niet wilt weergeven, ik noem maar een optie ;-)quote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik ging er vanuit dat jij dat niet had gedaanomdat je anders had geweten dat het FoxTrick was.
![]()
Zal eens kijken!quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet recent, maar wellicht is er een instelling waarbij je aangeeft dat je bijvoorbeeld features in beta staat niet wilt weergeven, ik noem maar een optie ;-)
Fokhattrick.org!![]()
een leuke bidwar op mijn verdediger![]()
Feliks Aramyan (262235891)
Armenia 21 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 31-12-2010
En Eigenlijk vroeg ik al te veel geld voor deze speler
300,000 gevraagd, uiteindelijk voor 395,000 weggegaan. Niet onaardig
[ Bericht 17% gewijzigd door DutchieBre op 20-12-2010 14:40:07 ]![]()
Gisteren vanuit Noord Brabant naar Gent geslenterd, half 9 vertrokken en half 1 aangekomen.
Wel meteen mijn scout gebeld:
Jory Baart heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze speler is technisch, dat zie je al van een afstand. Hou daar rekening mee bij de opbouw van het team.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Verder mijn complete wedstrijd gemist. Zie ik dat ik met 2-1 verloren heb uit bij de titelfavoriet met een nieuw record kwa sterren. Jammer maar helaas dus. Val meteen van plek 2 naar plek 6. Heb zelf 4 punten en de nummer 1 heeft er 7.
Betaal van alle teams wel veruit het minste salaris en presteer echt niet slecht. Waren mijn eerste 2 tegendoelpunten sinds lange tijd in de competitie.![]()
Voor de spitsentrainers:Denk dat hij erg hoog zitquote:Diederik van Baerle (308871249)
17 years and 8 days
In passable form, weak stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 1 110
Wage: 630 ¤/week
Speciality: Unpredictable
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: wretched
Winger: weak
Passing: weak
Scoring: solid
Set pieces: wretched
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Mwoah. Hij heeft een beetje weinig keepen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
Voor de spitsentrainers:
[..]
Denk dat hij erg hoog zit![]()
![]()
Iets te dure keeper 'goed' gekocht, 200k. Moet nu wel wat meer op m'n centen letten.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Nou, heuh!quote:Er ligt deze ochtend iets kleins onder de kerstboom voor onze dierbare Supporters hier - een "Teamfoto" voor hun teams, te vinden op de Spelerspagina.
Fokhattrick.org!![]()
quote:Heul niet, gewoon naar je spelerspagina gaan en rechtsbovenin het menu. Dit is de mijne:quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah lekker kerstkado. Je moet m nog kopen ook.
lolwut![]()
quote:
quote:Kosten
Aankopen: 0 ¤
Verkopen: -403 588 ¤
Inkomsten
Verkopen: 3 689 000 ¤
Overige: 5 500 ¤
Totaal: 3 290 912 ¤![]()
![]()
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Heul niet, gewoon naar je spelerspagina gaan en rechtsbovenin het menu. Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Op mn spelers pagina zie ik ook niets......![]()
![]()
Supporter?quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.
Op mn spelers pagina zie ik ook niets......
[ afbeelding ]![]()
jij bent geen supporterquote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.
Op mn spelers pagina zie ik ook niets......
[ afbeelding ].
lolwut![]()
Ik zie het inderdaad. Je hebt een teamlogo...quote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh. Tuurlijk ben ik supporter.
Opnieuw inloggen werkt ook niet.
Maar ik kan gewoon de teamfoto van jouw team bekijken.![]()
![]()
Idd die heb ik net nieuw. Leuk he.quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Je hebt een teamlogo...
Maar ik kan gewoon de teamfoto van jouw team bekijken.maar ikke niet.
![]()
![]()
dan zie je daarom dus ook je teamfoto nietquote:
hij heeft de pics van de guys nodig om die te maken, like duh!
lolwut![]()
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan zie je daarom dus ook je teamfoto niet
hij heeft de pics van de guys nodig om die te maken, like duh!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan zie je daarom dus ook je teamfoto niet
hij heeft de pics van de guys nodig om die te maken, like duh!![]()
![]()
Klinkt idd erg logies.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...pwnd!quote:
lolwut![]()
Niet zo maar een vrouw he! Een mod vrouw!!quote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...![]()
![]()
Een boksvrouw zelfs!quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet zo maar een vrouw he! Een mod vrouw!!
lolwut![]()
Owja ook dat nog. Kijk maar uit koek ze slaat je zo K.O.quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een boksvrouw zelfs! [ afbeelding ]![]()
![]()
En fietsvrouw.quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een boksvrouw zelfs! [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ren harder.quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Owja ook dat nog. Kijk maar uit koek ze slaat je zo K.O.![]()
![]()
Je hoeft niet eens harder, als je maar lang genoeg rent. Seconden of tien, en dan ben ik al buiten ademquote:
lolwut![]()
Disneyland is dus niet veranderd sinds ik er 3 jaar geleden rond deze tijd geweest ben.quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jup afgelopen 5 dagen geslapen incluis ontbijt.Vanochtend moest ik t weer zeluf maken...
![]()
![]()
![]()
Die foto in je fotoboek?quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Fietsvrouw?
Wat weet jij dat ik niet weet?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh nee. Dat is geen fiets.
Misschien wat langer kijken de volgende keer.![]()
welke foto bedoel je dan?
lolwut![]()
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Disneyland is dus niet veranderd sinds ik er 3 jaar geleden rond deze tijd geweest ben.![]()
![]()
Godverquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Degene die naast de info staat...dat lijkt er nog niet op
![]()
![]()
Daar waar die genomen is, kan je niet eens komen met de fiets, al zou je willen
bij de weg: mooie foto's in mijn fobo he?
lolwut![]()
... en ook niet met een rollatorquote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gok die links boven met je rollator.
lolwut![]()
Ik hou niet zo van al die kerst meuk maar dit vond ik idd wel mooi. Het Disneyland hotel. Wel duur trouwens. Gewoon 6.90 voor 1 flesje heiniken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit. Maar met kerst is het wel gewoon supermooi daar. In welk hotel zat je?![]()
![]()
7 euro voor slootwater, jezusquote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van al die kerst meuk maar dit vond ik idd wel mooi. Het Disneyland hotel. Wel duur trouwens. Gewoon 6.90 voor 1 flesje heiniken.![]()
![]()
Dat is normaal daar. Maar ik vond het eten wel goed op die boulevard voordat je het park zelf ingaat. Al weet ik niet meer wat je daar voor het drinken moest betalen...quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van al die kerst meuk maar dit vond ik idd wel mooi. Het Disneyland hotel. Wel duur trouwens. Gewoon 6.90 voor 1 flesje heiniken.![]()
Als je het duurste hotel neemt, dan is daar ook het drinken duur. Wat wil je ook in een 5* hotel.quote:![]()
![]()
Tuurlijk wel. Gewoon een zo een op vouw ding in je rugzak doen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Godverdat lijkt er nog niet op
![]()
![]()
Daar waar die genomen is, kan je niet eens komen met de fiets, al zou je willen
bij de weg: mooie foto's in mijn fobo he?
Ziet er idd gaaf uit.![]()
![]()
Ging meer om Heineken dat dan het logisch is dat je behoorlijk lapt voor drank/etenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je het duurste hotel neemt, dan is daar ook het drinken duur. Wat wil je ook in een 5* hotel.![]()
![]()
kan niet, want die heb je nodig voor je klimgearquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon een zo een op vouw ding in je rugzak doen.
Ziet er idd gaaf uit.
Je loopt daar op randjes van max 30cm breed, ene kant de wand, andere kant een afgrond van 600mtr
lolwut![]()
Boulevard?quote:Op maandag 20 december 2010 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is normaal daar. Maar ik vond het eten wel goed op die boulevard voordat je het park zelf ingaat. Al weet ik niet meer wat je daar voor het drinken moest betalen...Disney Village bedoel je?
![]()
Euhm. Als dat voor de ingang van het park is, dan bedoel ik dat ja.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boulevard?Disney Village bedoel je?
![]()
![]()
Ah in dat geval zal je mij daar niet zien. Ik heb al hoogte vrees als ik op een velletje papier sta.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan niet, want die heb je nodig voor je klimgear
Je loopt daar op randjes van max 30cm breed, ene kant de wand, andere kant een afgrond van 600mtr![]()
![]()
Dat was dan niet in Limburg.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan niet, want die heb je nodig voor je klimgear
Je loopt daar op randjes van max 30cm breed, ene kant de wand, andere kant een afgrond van 600mtr![]()
![]()
Nope, Brenta Dolomieten, je zit daar op ong. 3000mtrquote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was dan niet in Limburg.
lolwut![]()
Als je de ingang van Disneyland achter je hebt. is schuin links Disney Village en schuin rechts Disney Movie Park.quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Als dat voor de ingang van het park is, dan bedoel ik dat ja.![]()
Stoer. Maar ik ga mijn vrouw niet mee krijgen naar zoiets. Erg vet in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, Brenta Dolomieten, je zit daar op ong. 3000mtr![]()
![]()
Dat bedoel ik Village inderdaad. Ik was de naam even kwijt, maar het is ook een boulevard in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je de ingang van Disneyland achter je hebt. is schuin links Disney Village en schuin rechts Disney Movie Park.![]()
![]()
Gewoon tegen r zeggen dat je een meet hebt en dan ga je ff heen en weer met BrandX. Je liegt dan nog niet eens.quote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Stoer. Maar ik ga mijn vrouw niet mee krijgen naar zoiets. Erg vet in ieder geval.![]()
![]()
Juist. Je weet waar de Dolomieten liggen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon tegen r zeggen dat je een meet hebt en dan ga je ff heen en weer met BrandX. Je liegt dan nog niet eens.![]()
![]()
Mja ik vind t meer een winkelcentrum met wat restaurantjes. Maar goed we snappen elkaar nu.quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Village inderdaad. Ik was de naam even kwijt, maar het is ook een boulevard in ieder geval.Daar zijn we 4 dagen ook gaan eten. De 1e dag zijn we in het hotel gaan eten. Betaalde je foking 35 eu voor een cheese burger met patat.
![]()
![]()
Wees maar blij dat je het hotel en entree niet hebt hoeven te betalen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik vind t meer een winkelcentrum met wat restaurantjes. Maar goed we snappen elkaar nu.Daar zijn we 4 dagen ook gaan eten. De 1e dag zijn we in het hotel gaan eten. Betaalde je foking 35 eu voor een cheese burger met patat.
Anders had je geen geld meer voor eten gehad.![]()
![]()
Ach je hoeft toch niet te zeggen waar je heen gaat.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Juist. Je weet waar de Dolomieten liggen?![]()
![]()
Dat is zo. Maar je denkt niet dat het opvalt als ik minimaal 3 dagen afwezig ben?quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je hoeft toch niet te zeggen waar je heen gaat.![]()
![]()
Uhh, is gewoon gratis hoor....quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah lekker kerstkado. Je moet m nog kopen ook.![]()
Morgen of zo. Mijn team staat in de uitverkoop momenteel. Over 20 minuten klopt die dan al niet meer...quote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hier plaatsen natuurlijk, hup vort! Doe printscreen enzo!quote:Kosten
Aankopen: 0 ¤
Verkopen: -464 305 ¤
Inkomsten
Verkopen: 4 236 000 ¤
Overige: 0 ¤
Totaal: 3 771 695 ¤![]()
![]()
![]()
Fokhattrick.org!![]()
Ja mevrouwquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hier plaatsen natuurlijk, hup vort! Doe printscreen enzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja mevrouw
[ afbeelding ]BrááfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut![]()
Huh, schrijf je het nu verkeerd op? Ik zie er wel die veel beter lijken namelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef BrandX het volgende:
rechtsonderin van FVP lijkt bijna 100% op die van mezelf linksonderin![]()
ik staar me blindquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Huh, schrijf je het nu verkeerd op? Ik zie er wel die veel beter lijken namelijk.
maar die twee vielen me gelijk op
lolwut![]()
Was weer een goede verkoopweek.quote:Verkochte spelers 4 463 695 ¤
Nu vervangers gaan zoeken.
En de teamfoto:![]()
![]()
Ik heb supporter, maar de spelersplaatsjes staan idd niet aan. ff fixen.
EN m'n TS is nu kalm
Children of the night. What music they make.![]()
Ik zat in het Foxtrick menuutje te kijken
Maar 'toon gezichten' was al aangevinkt.Children of the night. What music they make.![]()
als ik het morgen niet vergeet zal ik ook even een screentje posten..quote:HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
screenshot maken?quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Ik krijg mijn teamfoto niet opgeslagen en ge uploadHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Ik heb niets hoeven betalen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je het hotel en entree niet hebt hoeven te betalen.
Anders had je geen geld meer voor eten gehad.![]()
Dat betekend all1 niet dat ik me dan niet prijs bewust hoef te gedragen.![]()
![]()
Ja daar waren we toen al achter.quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Uhh, is gewoon gratis hoor....![]()
![]()
Ik zal morgen even kijken of ik tijdelijk mn instellingen kan wijzigen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hier plaatsen natuurlijk, hup vort! Doe printscreen enzo!![]()
![]()
Idd even het knopje print screen gebruiken.quote:
Bedankt nog voor het in de gaten houden van mn team!![]()
Oh en niet te vewrgeten de opstelling maken waardoor ik zondag heb gewonnen natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
ik had beter een goede opstelling voor mezelf kunnen makenquote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd even het knopje print screen gebruiken.
Bedankt nog voor het in de gaten houden van mn team!![]()
Oh en niet te vewrgeten de opstelling maken waardoor ik zondag heb gewonnen natuurlijk.![]()
![]()
HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Ja ik zag t. Die had je toch evt wel moeten kunnen winnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had beter een goede opstelling voor mezelf kunnen maken
Mja alles beter dan vorige week.![]()
![]()
![]()
Inclusief Pieter-Paul en Pieter-Jan, die op elkaar lijken als een tweeling, ook qua stats. Alleen is Pieter-Paul precies 2 jaar ouderIk ben van pindavlees![]()
Morgen!
Fokhattrick.org!![]()
Mijn kandidaten voor Hattricks Next Top Model:
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)![]()
Ok, en nu gaan we allemaal onze speler aanwijzen die het meest op onszelf lijkt! Ik begin:
De mijne rechtsonderin
Ik ben van pindavlees![]()
Euhmquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
Ok, en nu gaan we allemaal onze speler aanwijzen die het meest op onszelf lijkt! Ik begin:
De mijne rechtsonderin
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
De mijne rechtsonderin![]()
Nee sorry, ik heb nog eens gekeken... maar nee... zit er niet tussen.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Jij zit in Koekie's team.... middelste rij linksquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Nee sorry, ik heb nog eens gekeken... maar nee... zit er niet tussen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij zit in Koekie's team.... middelste rij linksdie komt wel het dichtst in de buurt van m'n managerplaatje, en die lijkt ook best goed
Fokhattrick.org!![]()
Toch merkwaardig als ik bij mijn eigen kweek kijk. De spelers die ik ooit na promotie naar de ' echte mannen' voor een habbekrats verkocht zijn nu het meest waard en de spelers die ik voor tonnen van de hand deed zijn amper meer waard dan waar ik ze voor verkocht...
[ Bericht 6% gewijzigd door Gijs_ op 21-12-2010 11:03:06 ]Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Ja dat is bij mij ook zo. (op een paar na) Wel jammer want bij de "toppers" hoop ik toch meer op training dan bij de waailappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
Toch merkwaardig als ik bij mijn eigen kweek kijk. De spelers die ik ooit na promotie naar de ' echte mannen' voor een habbekrats verkocht zijn nu het meest waard en de spelers die ik voor tonnen van de hand deed zijn amper meer waard dan waar ik ze voor verkocht...![]()
Sorry hoor, maar de meeste zien eruit alsof ze nog niet tot 10 kunnen tellenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn bijna geheel Bosch team :
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahahaha dat vond ik ook al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de meeste zien eruit alsof ze nog niet tot 10 kunnen tellen
Dat sjaffie met zn ogen dicht draagt mijn naam.![]()
![]()
Die lijkt sprekend ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat sjaffie met zn ogen dicht draagt mijn naam.
Fokhattrick.org!![]()
quote:![]()
![]()
En bedankt
Onderin links en de 3e van links zijn mn 2 Prentjes.
ps heb je nog tijd gehad voor mn UI?![]()
Die zien er ook het meest intelligent uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En bedankt
Onderin links en de 3e van links zijn mn 2 Prentjes.
ps heb je nog tijd gehad voor mn UI?![]()
vergeten... zal het zo even fixen
Fokhattrick.org!![]()
Hehehehe ik dacht meer aan mn coach links bovenin.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die zien er ook het meest intelligent uit![]()
vergeten... zal het zo even fixen
Geen punt en alvast bedankt.![]()
![]()
Spitsen komen maar niet dus dan maar een A trainie erbij.quote:Camiel Van Den Bosch (294838132)
18 jaar en 104 dagen, volgende verjaardag: 29-12-2010
slecht in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Fc StarBeach
(sinds 18-09-2010 (6/43), 13w 3d)
Total Skill Index (TSI): 3 040
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 23-12-2010 20:32 (2 dagen 9u 8m)
Vraagprijs: 875 000 ¤
Hoogste bod: 1 000 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Huidige vaardigheden:
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos![]()
1-2 gewint op bezoek bij de kleine koekjes, daarmee eenzame koploper en volgende week een puntje tegen -pekel- voldoende voor het kampioenschap
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
Bedankt voor mn UI Gijs_!!
Helemaal Toppie!
Fokhattrick.org!![]()
na een 2-0 overwinning tegen de jonge emmentjes, hebben we ze ook nog eens ingemaakt in een sneeuwballen gevechtVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Is er hier iemand die zich weleens heeft verdiept in "doubles" binnen HT? Daarmee bedoel ik precies dezelfde spelers met dezelfde potentie e.d.Ik ben van pindavlees![]()
Tweelingen dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Flappekz het volgende:
Is er hier iemand die zich weleens heeft verdiept in "doubles" binnen HT? Daarmee bedoel ik precies dezelfde spelers met dezelfde potentie e.d.Wat wil je weten?
Drassss heeft een 2ling Prent. Er bestaat ook een van den Bosch 2ling maar 1 van de managers wil m niet verkopen aan me....![]()
![]()
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tweelingen dus.Wat wil je weten?
Drassss heeft een 2ling Prent. Er bestaat ook een van den Bosch 2ling maar 1 van de managers wil m niet verkopen aan me....
Flap daar is een site voor. Ik heb alleen even geen idee welkequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussen![]()
![]()
Ah das geen 2ling. Een 2ling is ook exact even oud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussen![]()
![]()
volgens mij kun je dat alleen bij de jeugd zien...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Flap daar is een site voor. Ik heb alleen even geen idee welkeHT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Zo, de oefenpot zit er al weer op. 1-2 gewonnen bij onze oosterburen, bijna 12k inkomsten en slechts een rode kaart en blessure (+1) voor m'n B-winger/waailap respectievelijk Malediven-FCI'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
yupquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kun je dat alleen bij de jeugd zien...Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Mijn tegenstander heeft vooralsnog geen nieuwe keeper gekocht dus hopelijk kan ik vanavond stunten in de beker
Het is alweer raak...en alweer een goeie trainee...quote:KKA moest in de 73e minuut wisselen. Lester Zander strompelde mank van het veld en werd vervangen door Lam Feng Choon.Ik ben van pindavlees![]()
Ik hoop maar dat mijn spelers heel blijven zo, mijn a-spitsen pakken een extra wedstrijdje mee op het middenveld voor wat passen trainen... best gevaarlijk met die blessuregolf hier de afgelopen weken.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Even opdrijven die prijs en niet steeds met die lullige verhogingenquote:
Fokhattrick.org!![]()
Daar hou ik in dit geval wel vanquote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even opdrijven die prijs en niet steeds met die lullige verhogingen
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hou ik in dit geval wel vanverdacht rustig in ieder geval afgelopen half uur...
Fokhattrick.org!![]()
We'll seequote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isverdacht rustig in ieder geval afgelopen half uur...
Ik had verwacht dat ie meer zou opbrengen in ieder geval.quote:
Edit: doet ie ook dus, laatste bod gedaan, moet nu weg
Fokhattrick.org!![]()
Je hebt mquote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isverdacht rustig in ieder geval afgelopen half uur...
Haha tegenstander opent voorspelbaar. Alles op zijn middelste aanval en tactiek aanval door het midden. Ik heb alles op mn centrumverdediging gegooid:)
en stadion bijna vol![]()
![]()
Ik (IVe klasse)ben benieuwd wat het vanmiddag gaat worden.
Tegenstander (VIe klasse) heeft een bejaarden elftal dat een uitstekend middenveld haalt.
De rest van de stats zijn niet echt opzienbarend. Hopelijk lukt het mij om de kansen die ik krijg er gewoon keihard in te schoppen. Hopelijk heb ik vandaag ook de SE's mee.![]()
Ik speel als VIer juist tegen een IVer ;-)quote:Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef Nixx- het volgende:
Ik (IVe klasse)ben benieuwd wat het vanmiddag gaat worden.
Tegenstander (VIe klasse) heeft een bejaarden elftal dat een uitstekend middenveld haalt.
De rest van de stats zijn niet echt opzienbarend. Hopelijk lukt het mij om de kansen die ik krijg er gewoon keihard in te schoppen. Hopelijk heb ik vandaag ook de SE's mee.
Denk dat ik hem ga pakken.
edit: hij speelt met exact de opstelling van afgelopen zondag maar dan uit. Dat betekent dat ik onder zijn mid duik met counter, ws ergens tussen de 55-60 % bbz voor hem. Hij moet met een solid CA door mijn world class CD en ik met formi CA door zijn outstanding CD.![]()
pfff
17:43
Feyenoord's Edilio Roccatello proved that he's been around on a football pitch before, when he took advantage of a few moments of confusion in the opposition's defensive line and elegantly scored for 0 - 1.
Eerste kans raak. Waar heb ik die wereldverdediging voor?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: