Lekkere overwinning!quote:90:00
De wedstrijd eindigde in 4-2.
AHP had met 59 procent balbezit een veldoverwicht.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef Drassss het volgende:
Kijk Moon het kan toch positief zijn. Nu heb je maar 2 pleisters!
Mja alleen wel 4-0 verloren.. misschien toch eens wat gooien en vol gaan counteren.. een extra spits is wel welkom dan..quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef Drassss het volgende:
Kijk Moon het kan toch positief zijn. Nu heb je maar 2 pleisters!
Ja.. zit ook niet echt mee alhoewel de ratings dicht bijelkaar lagen ( aanval/verdediging ) dus dan kan counter soms heel slecht uitpakken. HT was vandaag weer een topbui..quote:Op zondag 19 december 2010 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Mja alleen wel 4-0 verloren.. misschien toch eens wat gooien en vol gaan counteren.. een extra spits is wel welkom dan..
ach middenveld blijft blijkbaar het belangrijkst.. Ik was sowieso kansloos.. daarom hoopte Ik op de counter wat te bereiken.. en misschien was promotie toch niet zo reëel als ik had gehoopt..quote:Op zondag 19 december 2010 22:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.. zit ook niet echt mee alhoewel de ratings dicht bijelkaar lagen ( aanval/verdediging ) dus dan kan counter soms heel slecht uitpakken. HT was vandaag weer een topbui..
Zul je net zien dat ie woensdag om 15.30 uur een nog sterkere keeper kooptquote:Op maandag 20 december 2010 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn bekertegenstander is zijn keeper kwijt en heeft volgens mij maar een prutser als reserve... dat biedt iets meer mogelijkheden omdat zijn counter daardoor wellicht minder uit de verf komt
ach ja... ik ga sowieso piccen en dan zien we wel... ik vind de 4e ronde ook al mooiquote:Op maandag 20 december 2010 09:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ie woensdag om 15.30 uur een nog sterkere keeper koopt
Vanaf Rotterdam ging t prima naar Pijnacker. Mja om in Rotterdam te komen......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: filmpje 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: filmpje 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: filmpje 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de kerst liefhebbers nog 1 foto :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Outpost76 op 20-12-2010 11:54:27 ]![]()
Leuke nieuwe toevoeging, direct na inloggen zie je de laatste wedstrijden van het NT en het nederlandse U-20. Ben altijd te lui om dat op te zoeken, maar als het me in mn schoot geworpen wordt
Dit is overigens echt fijn, de U-20 keeper ((272961579)), komt gewoon uit de eigen jeugdopleiding van de beste man lopen. Dat is toch net wat beter dan er 4 miljoen voor uitgeven.![]()
Mijn bekertegenstander zn beste spits eraf getrapt met een +2. Beetje jammer dat zn vervanger niet veel slechter is. Oh well, zn aanval was al niet goed genoeg voor mijn verdediging.![]()
Op basis van skills en leeftijd in dagen meestal.quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Op basis waarvan worden spelers voor het nederlands team en onder de 20 uitgezocht?![]()
![]()
Wat ze kunnen...quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Op basis waarvan worden spelers voor het nederlands team en onder de 20 uitgezocht?en die van u20 moeten ook de goede leeftijd hebben uiteraard
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!![]()
Ik zie dat niet hoor...quote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Leuke nieuwe toevoeging, direct na inloggen zie je de laatste wedstrijden van het NT en het nederlandse U-20. Ben altijd te lui om dat op te zoeken, maar als het me in mn schoot geworpen wordt
Dit is overigens echt fijn, de U-20 keeper ((272961579)), komt gewoon uit de eigen jeugdopleiding van de beste man lopen. Dat is toch net wat beter dan er 4 miljoen voor uitgeven.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Niet op basis van sterren en leeftijd?quote:Op maandag 20 december 2010 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op basis van skills en leeftijd in dagen meestal.
Ik heb ook weer een mail van de U20 scout mja die gast waar hij naar vraagt is imo echt niet goed genoeg.![]()
![]()
Is hij ook niet, maar die scout ziet alleen zijn sterren en leeftijd, niet zijn potentieel.quote:Op maandag 20 december 2010 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet op basis van sterren en leeftijd?
Ik heb ook weer een mail van de U20 scout mja die gast waar hij naar vraagt is imo echt niet goed genoeg.
[ afbeelding ]![]()
Daar is hier geen sprake van, maar wel een leuke toevoeging zo idd! Raken er toch automatisch meer mensen bij 'betrokken'quote:
Fokhattrick.org!![]()
quote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Wiebe Sipkema is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
U20:quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Op basis waarvan worden spelers voor het nederlands team en onder de 20 uitgezocht?
- Juiste aantal dagen
- Uitstekend mainskill + bijstats
Dit gebeurd onder goede begeleiding door de beste spelers bij teams met uitstekende coaches te plaatsen.
NT:
- Utopisch/Goddelijke mainskill
- Hoge bijskills
- Specialiteit (zonder kan je speler het echt vergeten!)
Wat er meestal gebeurd is dat de U20 spelersna het WK bij een team wordt geplaatst dat bijskills bijtraint. Daarna gaat de speler weer naar een mainskill trainer tot mainskill Utopisch/Goddelijk.
Alles gaat opbasis van TSI, en niet van sterren!!![]()
15 jaar, doen!!quote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef Xummon het volgende:
Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Wiebe Sipkema is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
(Graag testen op andere plekken, por favor!)![]()
PossieWelkom terug!
Fokhattrick.org!![]()
Dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is hij ook niet, maar die scout ziet alleen zijn sterren en leeftijd, niet zijn potentieel.Ik verwoord t all1 wat anders.
![]()
![]()
Ik zal eens kijken hoe het met mijn jonkie gaat die voor de U-20 in aanmerking kwam en momenteel wordt opgetraindquote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dit is overigens echt fijn, de U-20 keeper ((272961579)), komt gewoon uit de eigen jeugdopleiding van de beste man lopen. Dat is toch net wat beter dan er 4 miljoen voor uitgeven.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
En?quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe het met mijn jonkie gaat die voor de U-20 in aanmerking kwam en momenteel wordt opgetraind![]()
TSI van ruim 25000, een verachtvoudiging van de TSI toen ik hem verkocht... en hij haalt tussen 4 en 6 sterren met uitstekende vorm... zijn conditie wordt niet of nauwelijks getraindquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of nietquote:21. Freddy Silvis (VL) (298810707)
18 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 23-02-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo
(sinds 12-09-2010 (5/43), 14w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: uitstekend
Passen: matig
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: rampzaligVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Heb ik, nooit aan de instellingen gekloot ook... misschien moet ik weer eens updatenquote:
Fokhattrick.org!![]()
Je traint?quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of nietDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!![]()
Of nu juist eens aan de instellingen kloten ;-)quote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb ik, nooit aan de instellingen gekloot ook... misschien moet ik weer eens updaten![]()
Ja, ik ging er vanuit dat jij dat niet had gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Of nu juist eens aan de instellingen kloten ;-)omdat je anders had geweten dat het FoxTrick was.
Fokhattrick.org!![]()
hij staat er op,quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of nietVreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije![]()
Niet recent, maar wellicht is er een instelling waarbij je aangeeft dat je bijvoorbeeld features in beta staat niet wilt weergeven, ik noem maar een optie ;-)quote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik ging er vanuit dat jij dat niet had gedaanomdat je anders had geweten dat het FoxTrick was.
![]()
Zal eens kijken!quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet recent, maar wellicht is er een instelling waarbij je aangeeft dat je bijvoorbeeld features in beta staat niet wilt weergeven, ik noem maar een optie ;-)
Fokhattrick.org!![]()
een leuke bidwar op mijn verdediger![]()
Feliks Aramyan (262235891)
Armenia 21 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 31-12-2010
En Eigenlijk vroeg ik al te veel geld voor deze speler
300,000 gevraagd, uiteindelijk voor 395,000 weggegaan. Niet onaardig
[ Bericht 17% gewijzigd door DutchieBre op 20-12-2010 14:40:07 ]![]()
Gisteren vanuit Noord Brabant naar Gent geslenterd, half 9 vertrokken en half 1 aangekomen.
Wel meteen mijn scout gebeld:
Jory Baart heeft volgens mij potentieel. Hij is 15 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze speler is technisch, dat zie je al van een afstand. Hou daar rekening mee bij de opbouw van het team.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Verder mijn complete wedstrijd gemist. Zie ik dat ik met 2-1 verloren heb uit bij de titelfavoriet met een nieuw record kwa sterren. Jammer maar helaas dus. Val meteen van plek 2 naar plek 6. Heb zelf 4 punten en de nummer 1 heeft er 7.
Betaal van alle teams wel veruit het minste salaris en presteer echt niet slecht. Waren mijn eerste 2 tegendoelpunten sinds lange tijd in de competitie.![]()
Voor de spitsentrainers:Denk dat hij erg hoog zitquote:Diederik van Baerle (308871249)
17 years and 8 days
In passable form, weak stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 1 110
Wage: 630 ¤/week
Speciality: Unpredictable
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: wretched
Winger: weak
Passing: weak
Scoring: solid
Set pieces: wretched
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Mwoah. Hij heeft een beetje weinig keepen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
Voor de spitsentrainers:
[..]
Denk dat hij erg hoog zit![]()
![]()
Iets te dure keeper 'goed' gekocht, 200k. Moet nu wel wat meer op m'n centen letten.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+![]()
Nou, heuh!quote:Er ligt deze ochtend iets kleins onder de kerstboom voor onze dierbare Supporters hier - een "Teamfoto" voor hun teams, te vinden op de Spelerspagina.
Fokhattrick.org!![]()
quote:Heul niet, gewoon naar je spelerspagina gaan en rechtsbovenin het menu. Dit is de mijne:quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah lekker kerstkado. Je moet m nog kopen ook.
lolwut![]()
quote:
quote:Kosten
Aankopen: 0 ¤
Verkopen: -403 588 ¤
Inkomsten
Verkopen: 3 689 000 ¤
Overige: 5 500 ¤
Totaal: 3 290 912 ¤![]()
![]()
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Heul niet, gewoon naar je spelerspagina gaan en rechtsbovenin het menu. Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Op mn spelers pagina zie ik ook niets......![]()
![]()
Supporter?quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.
Op mn spelers pagina zie ik ook niets......
[ afbeelding ]![]()
jij bent geen supporterquote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.
Op mn spelers pagina zie ik ook niets......
[ afbeelding ].
lolwut![]()
Ik zie het inderdaad. Je hebt een teamlogo...quote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh. Tuurlijk ben ik supporter.
Opnieuw inloggen werkt ook niet.
Maar ik kan gewoon de teamfoto van jouw team bekijken.![]()
![]()
Idd die heb ik net nieuw. Leuk he.quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Je hebt een teamlogo...
Maar ik kan gewoon de teamfoto van jouw team bekijken.maar ikke niet.
![]()
![]()
dan zie je daarom dus ook je teamfoto nietquote:
hij heeft de pics van de guys nodig om die te maken, like duh!
lolwut![]()
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan zie je daarom dus ook je teamfoto niet
hij heeft de pics van de guys nodig om die te maken, like duh!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan zie je daarom dus ook je teamfoto niet
hij heeft de pics van de guys nodig om die te maken, like duh!![]()
![]()
Klinkt idd erg logies.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...pwnd!quote:
lolwut![]()
Niet zo maar een vrouw he! Een mod vrouw!!quote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...![]()
![]()
Een boksvrouw zelfs!quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet zo maar een vrouw he! Een mod vrouw!!
lolwut![]()
Owja ook dat nog. Kijk maar uit koek ze slaat je zo K.O.quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een boksvrouw zelfs! [ afbeelding ]![]()
![]()
En fietsvrouw.quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een boksvrouw zelfs! [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ren harder.quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Owja ook dat nog. Kijk maar uit koek ze slaat je zo K.O.![]()
![]()
Je hoeft niet eens harder, als je maar lang genoeg rent. Seconden of tien, en dan ben ik al buiten ademquote:
lolwut![]()
Disneyland is dus niet veranderd sinds ik er 3 jaar geleden rond deze tijd geweest ben.quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jup afgelopen 5 dagen geslapen incluis ontbijt.Vanochtend moest ik t weer zeluf maken...
![]()
![]()
![]()
Die foto in je fotoboek?quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Fietsvrouw?
Wat weet jij dat ik niet weet?![]()
![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh nee. Dat is geen fiets.
Misschien wat langer kijken de volgende keer.![]()
welke foto bedoel je dan?
lolwut![]()
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Disneyland is dus niet veranderd sinds ik er 3 jaar geleden rond deze tijd geweest ben.![]()
![]()
Godverquote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Degene die naast de info staat...dat lijkt er nog niet op
![]()
![]()
Daar waar die genomen is, kan je niet eens komen met de fiets, al zou je willen
bij de weg: mooie foto's in mijn fobo he?
lolwut![]()
... en ook niet met een rollatorquote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gok die links boven met je rollator.
lolwut![]()
Ik hou niet zo van al die kerst meuk maar dit vond ik idd wel mooi. Het Disneyland hotel. Wel duur trouwens. Gewoon 6.90 voor 1 flesje heiniken.quote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit. Maar met kerst is het wel gewoon supermooi daar. In welk hotel zat je?![]()
![]()
7 euro voor slootwater, jezusquote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van al die kerst meuk maar dit vond ik idd wel mooi. Het Disneyland hotel. Wel duur trouwens. Gewoon 6.90 voor 1 flesje heiniken.![]()
![]()
Dat is normaal daar. Maar ik vond het eten wel goed op die boulevard voordat je het park zelf ingaat. Al weet ik niet meer wat je daar voor het drinken moest betalen...quote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van al die kerst meuk maar dit vond ik idd wel mooi. Het Disneyland hotel. Wel duur trouwens. Gewoon 6.90 voor 1 flesje heiniken.![]()
Als je het duurste hotel neemt, dan is daar ook het drinken duur. Wat wil je ook in een 5* hotel.quote:![]()
![]()
Tuurlijk wel. Gewoon een zo een op vouw ding in je rugzak doen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Godverdat lijkt er nog niet op
![]()
![]()
Daar waar die genomen is, kan je niet eens komen met de fiets, al zou je willen
bij de weg: mooie foto's in mijn fobo he?
Ziet er idd gaaf uit.![]()
![]()
Ging meer om Heineken dat dan het logisch is dat je behoorlijk lapt voor drank/etenquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je het duurste hotel neemt, dan is daar ook het drinken duur. Wat wil je ook in een 5* hotel.![]()
![]()
kan niet, want die heb je nodig voor je klimgearquote:Op maandag 20 december 2010 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon een zo een op vouw ding in je rugzak doen.
Ziet er idd gaaf uit.
Je loopt daar op randjes van max 30cm breed, ene kant de wand, andere kant een afgrond van 600mtr
lolwut
Forum Opties Forumhop: Hop naar: