Daar is hier geen sprake van, maar wel een leuke toevoeging zo idd! Raken er toch automatisch meer mensen bij 'betrokken'quote:
quote:Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Wiebe Sipkema is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
U20:quote:Op maandag 20 december 2010 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Op basis waarvan worden spelers voor het nederlands team en onder de 20 uitgezocht?
15 jaar, doen!!quote:Op maandag 20 december 2010 12:06 schreef Xummon het volgende:
Commentaar van de scout
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Wiebe Sipkema is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen!
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 12:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is hij ook niet, maar die scout ziet alleen zijn sterren en leeftijd, niet zijn potentieel.
Ik zal eens kijken hoe het met mijn jonkie gaat die voor de U-20 in aanmerking kwam en momenteel wordt opgetraindquote:Op maandag 20 december 2010 11:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
Leuke nieuwe toevoeging, direct na inloggen zie je de laatste wedstrijden van het NT en het nederlandse U-20. Ben altijd te lui om dat op te zoeken, maar als het me in mn schoot geworpen wordt
Dit is overigens echt fijn, de U-20 keeper ((272961579)), komt gewoon uit de eigen jeugdopleiding van de beste man lopen. Dat is toch net wat beter dan er 4 miljoen voor uitgeven.
En?quote:Op maandag 20 december 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe het met mijn jonkie gaat die voor de U-20 in aanmerking kwam en momenteel wordt opgetraind
TSI van ruim 25000, een verachtvoudiging van de TSI toen ik hem verkocht... en hij haalt tussen 4 en 6 sterren met uitstekende vorm... zijn conditie wordt niet of nauwelijks getraindquote:
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of nietquote:21. Freddy Silvis (VL) (298810707)
18 jaar en 47 dagen, volgende verjaardag: 23-02-2011
goed in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: VV Eendracht Elsloo
(sinds 12-09-2010 (5/43), 14w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: matig
Vleugelspel: uitstekend
Passen: matig
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: rampzalig
Heb ik, nooit aan de instellingen gekloot ook... misschien moet ik weer eens updatenquote:
Je traint?quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of niet
Of nu juist eens aan de instellingen kloten ;-)quote:Op maandag 20 december 2010 13:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb ik, nooit aan de instellingen gekloot ook... misschien moet ik weer eens updaten
Ja, ik ging er vanuit dat jij dat niet had gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Of nu juist eens aan de instellingen kloten ;-)
hij staat er op,quote:Op maandag 20 december 2010 13:06 schreef Xummon het volgende:
[..]
zit te twijfelen of ik hem zou verkopen of niet
Niet recent, maar wellicht is er een instelling waarbij je aangeeft dat je bijvoorbeeld features in beta staat niet wilt weergeven, ik noem maar een optie ;-)quote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik ging er vanuit dat jij dat niet had gedaanomdat je anders had geweten dat het FoxTrick was.
Zal eens kijken!quote:Op maandag 20 december 2010 13:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet recent, maar wellicht is er een instelling waarbij je aangeeft dat je bijvoorbeeld features in beta staat niet wilt weergeven, ik noem maar een optie ;-)
Denk dat hij erg hoog zitquote:Diederik van Baerle (308871249)
17 years and 8 days
In passable form, weak stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 1 110
Wage: 630 ¤/week
Speciality: Unpredictable
Keeper: disastrous
Defending: inadequate
Playmaking: wretched
Winger: weak
Passing: weak
Scoring: solid
Set pieces: wretched
Mwoah. Hij heeft een beetje weinig keepen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:55 schreef ScudRaket het volgende:
Voor de spitsentrainers:
[..]
Denk dat hij erg hoog zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |