Boulevard?quote:Op maandag 20 december 2010 20:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is normaal daar. Maar ik vond het eten wel goed op die boulevard voordat je het park zelf ingaat. Al weet ik niet meer wat je daar voor het drinken moest betalen...
Euhm. Als dat voor de ingang van het park is, dan bedoel ik dat ja.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boulevard?Disney Village bedoel je?
Ah in dat geval zal je mij daar niet zien. Ik heb al hoogte vrees als ik op een velletje papier sta.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan niet, want die heb je nodig voor je klimgear
Je loopt daar op randjes van max 30cm breed, ene kant de wand, andere kant een afgrond van 600mtr
Dat was dan niet in Limburg.quote:Op maandag 20 december 2010 20:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
kan niet, want die heb je nodig voor je klimgear
Je loopt daar op randjes van max 30cm breed, ene kant de wand, andere kant een afgrond van 600mtr
Nope, Brenta Dolomieten, je zit daar op ong. 3000mtrquote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat was dan niet in Limburg.
Als je de ingang van Disneyland achter je hebt. is schuin links Disney Village en schuin rechts Disney Movie Park.quote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Als dat voor de ingang van het park is, dan bedoel ik dat ja.
Stoer. Maar ik ga mijn vrouw niet mee krijgen naar zoiets. Erg vet in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, Brenta Dolomieten, je zit daar op ong. 3000mtr
Dat bedoel ik Village inderdaad. Ik was de naam even kwijt, maar het is ook een boulevard in ieder geval.quote:Op maandag 20 december 2010 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je de ingang van Disneyland achter je hebt. is schuin links Disney Village en schuin rechts Disney Movie Park.
Gewoon tegen r zeggen dat je een meet hebt en dan ga je ff heen en weer met BrandX. Je liegt dan nog niet eens.quote:Op maandag 20 december 2010 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Stoer. Maar ik ga mijn vrouw niet mee krijgen naar zoiets. Erg vet in ieder geval.
Juist. Je weet waar de Dolomieten liggen?quote:Op maandag 20 december 2010 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon tegen r zeggen dat je een meet hebt en dan ga je ff heen en weer met BrandX. Je liegt dan nog niet eens.
Mja ik vind t meer een winkelcentrum met wat restaurantjes. Maar goed we snappen elkaar nu.quote:Op maandag 20 december 2010 20:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Village inderdaad. Ik was de naam even kwijt, maar het is ook een boulevard in ieder geval.
Wees maar blij dat je het hotel en entree niet hebt hoeven te betalen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik vind t meer een winkelcentrum met wat restaurantjes. Maar goed we snappen elkaar nu.Daar zijn we 4 dagen ook gaan eten. De 1e dag zijn we in het hotel gaan eten. Betaalde je foking 35 eu voor een cheese burger met patat.
Ach je hoeft toch niet te zeggen waar je heen gaat.quote:Op maandag 20 december 2010 20:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Juist. Je weet waar de Dolomieten liggen?
Dat is zo. Maar je denkt niet dat het opvalt als ik minimaal 3 dagen afwezig ben?quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach je hoeft toch niet te zeggen waar je heen gaat.
Uhh, is gewoon gratis hoor....quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah lekker kerstkado. Je moet m nog kopen ook.
Morgen of zo. Mijn team staat in de uitverkoop momenteel. Over 20 minuten klopt die dan al niet meer...quote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hier plaatsen natuurlijk, hup vort! Doe printscreen enzo!
quote:Kosten
Aankopen: 0 ¤
Verkopen: -464 305 ¤
Inkomsten
Verkopen: 4 236 000 ¤
Overige: 0 ¤
Totaal: 3 771 695 ¤
Ja mevrouwquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 20:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja mevrouw
[ afbeelding ]BrááfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Huh, schrijf je het nu verkeerd op? Ik zie er wel die veel beter lijken namelijk.quote:Op maandag 20 december 2010 20:53 schreef BrandX het volgende:
rechtsonderin van FVP lijkt bijna 100% op die van mezelf linksonderin
ik staar me blindquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Huh, schrijf je het nu verkeerd op? Ik zie er wel die veel beter lijken namelijk.
Was weer een goede verkoopweek.quote:Verkochte spelers 4 463 695 ¤
als ik het morgen niet vergeet zal ik ook even een screentje posten..quote:
screenshot maken?quote:Op maandag 20 december 2010 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Ik krijg mijn teamfoto niet opgeslagen en ge upload
Ik heb niets hoeven betalen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je het hotel en entree niet hebt hoeven te betalen.
Anders had je geen geld meer voor eten gehad.
Ja daar waren we toen al achter.quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Uhh, is gewoon gratis hoor....
Ik zal morgen even kijken of ik tijdelijk mn instellingen kan wijzigen.quote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Idd even het knopje print screen gebruiken.quote:
ik had beter een goede opstelling voor mezelf kunnen makenquote:Op maandag 20 december 2010 23:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd even het knopje print screen gebruiken.
Bedankt nog voor het in de gaten houden van mn team!![]()
Oh en niet te vewrgeten de opstelling maken waardoor ik zondag heb gewonnen natuurlijk.![]()
![]()
Ja ik zag t. Die had je toch evt wel moeten kunnen winnen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had beter een goede opstelling voor mezelf kunnen maken
Euhmquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
Ok, en nu gaan we allemaal onze speler aanwijzen die het meest op onszelf lijkt! Ik begin:
De mijne rechtsonderin
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
Ok, en nu gaan we allemaal onze speler aanwijzen die het meest op onszelf lijkt! Ik begin:
De mijne rechtsonderin
Jij zit in Koekie's team.... middelste rij linksquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
[..]![]()
Nee sorry, ik heb nog eens gekeken... maar nee... zit er niet tussen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij zit in Koekie's team.... middelste rij links
Ja dat is bij mij ook zo. (op een paar na) Wel jammer want bij de "toppers" hoop ik toch meer op training dan bij de waailappen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:52 schreef Gijs_ het volgende:
Toch merkwaardig als ik bij mijn eigen kweek kijk. De spelers die ik ooit na promotie naar de ' echte mannen' voor een habbekrats verkocht zijn nu het meest waard en de spelers die ik voor tonnen van de hand deed zijn amper meer waard dan waar ik ze voor verkocht...
Sorry hoor, maar de meeste zien eruit alsof ze nog niet tot 10 kunnen tellenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn bijna geheel Bosch team :
[ afbeelding ]
Hahahaha dat vond ik ook al.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de meeste zien eruit alsof ze nog niet tot 10 kunnen tellen
Die lijkt sprekend ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat sjaffie met zn ogen dicht draagt mijn naam.
quote:
Die zien er ook het meest intelligent uitquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En bedankt
Onderin links en de 3e van links zijn mn 2 Prentjes.
ps heb je nog tijd gehad voor mn UI?
Hehehehe ik dacht meer aan mn coach links bovenin.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die zien er ook het meest intelligent uit![]()
vergeten... zal het zo even fixen
quote:Camiel Van Den Bosch (294838132)
18 jaar en 104 dagen, volgende verjaardag: 29-12-2010
slecht in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Fc StarBeach
(sinds 18-09-2010 (6/43), 13w 3d)
Total Skill Index (TSI): 3 040
Loon: 564 ¤ (470 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 024 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 23-12-2010 20:32 (2 dagen 9u 8m)
Vraagprijs: 875 000 ¤
Hoogste bod: 1 000 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Huidige vaardigheden:
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:17 schreef Outpost76 het volgende:
Bedankt voor mn UI Gijs_!!
Helemaal Toppie!
Tweelingen dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Flappekz het volgende:
Is er hier iemand die zich weleens heeft verdiept in "doubles" binnen HT? Daarmee bedoel ik precies dezelfde spelers met dezelfde potentie e.d.
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tweelingen dus.Wat wil je weten?
Drassss heeft een 2ling Prent. Er bestaat ook een van den Bosch 2ling maar 1 van de managers wil m niet verkopen aan me....
Flap daar is een site voor. Ik heb alleen even geen idee welkequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussen
Ah das geen 2ling. Een 2ling is ook exact even oud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussen
volgens mij kun je dat alleen bij de jeugd zien...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Flap daar is een site voor. Ik heb alleen even geen idee welke
yupquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kun je dat alleen bij de jeugd zien...
Het is alweer raak...en alweer een goeie trainee...quote:KKA moest in de 73e minuut wisselen. Lester Zander strompelde mank van het veld en werd vervangen door Lam Feng Choon.
Even opdrijven die prijs en niet steeds met die lullige verhogingenquote:
Daar hou ik in dit geval wel vanquote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even opdrijven die prijs en niet steeds met die lullige verhogingen
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hou ik in dit geval wel van
We'll seequote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isverdacht rustig in ieder geval afgelopen half uur...
Ik had verwacht dat ie meer zou opbrengen in ieder geval.quote:
Je hebt mquote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isverdacht rustig in ieder geval afgelopen half uur...
Ik speel als VIer juist tegen een IVer ;-)quote:Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef Nixx- het volgende:
Ik (IVe klasse)ben benieuwd wat het vanmiddag gaat worden.
Tegenstander (VIe klasse) heeft een bejaarden elftal dat een uitstekend middenveld haalt.
De rest van de stats zijn niet echt opzienbarend. Hopelijk lukt het mij om de kansen die ik krijg er gewoon keihard in te schoppen. Hopelijk heb ik vandaag ook de SE's mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |