Tweelingen dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:16 schreef Flappekz het volgende:
Is er hier iemand die zich weleens heeft verdiept in "doubles" binnen HT? Daarmee bedoel ik precies dezelfde spelers met dezelfde potentie e.d.
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tweelingen dus.Wat wil je weten?
Drassss heeft een 2ling Prent. Er bestaat ook een van den Bosch 2ling maar 1 van de managers wil m niet verkopen aan me....
Flap daar is een site voor. Ik heb alleen even geen idee welkequote:Op dinsdag 21 december 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussen
Ah das geen 2ling. Een 2ling is ook exact even oud.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon nu pas achter dat ik al een tweeling bezit. Alleen zit er precies twee jaar leeftijd tussen
volgens mij kun je dat alleen bij de jeugd zien...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Flap daar is een site voor. Ik heb alleen even geen idee welke
yupquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kun je dat alleen bij de jeugd zien...
Het is alweer raak...en alweer een goeie trainee...quote:KKA moest in de 73e minuut wisselen. Lester Zander strompelde mank van het veld en werd vervangen door Lam Feng Choon.
Even opdrijven die prijs en niet steeds met die lullige verhogingenquote:
Daar hou ik in dit geval wel vanquote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even opdrijven die prijs en niet steeds met die lullige verhogingen
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Daar hou ik in dit geval wel van
We'll seequote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isverdacht rustig in ieder geval afgelopen half uur...
Ik had verwacht dat ie meer zou opbrengen in ieder geval.quote:
Je hebt mquote:Op woensdag 22 december 2010 13:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm, ik moet over enkele momenten vertrekken, hoop dat het zo genoeg isverdacht rustig in ieder geval afgelopen half uur...
Ik speel als VIer juist tegen een IVer ;-)quote:Op woensdag 22 december 2010 17:04 schreef Nixx- het volgende:
Ik (IVe klasse)ben benieuwd wat het vanmiddag gaat worden.
Tegenstander (VIe klasse) heeft een bejaarden elftal dat een uitstekend middenveld haalt.
De rest van de stats zijn niet echt opzienbarend. Hopelijk lukt het mij om de kansen die ik krijg er gewoon keihard in te schoppen. Hopelijk heb ik vandaag ook de SE's mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |