Veiling TV met Giel in greenscreenpak, een paar liedjes, Sander Lantinga die doet alsof hij deel van de Glazen Huis-crew is, en verder niet veel.quote:Op zondag 19 december 2010 18:11 schreef CindieY het volgende:
En weer terug van 't eten. Wat heb ik gemist?
quote:Op zondag 19 december 2010 18:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onzin, wij hebben precies hetzelfde.
Edit: Wel twee weken langer.
Zuid/midden of noord nederland?quote:
Zuid-Oost.quote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Zuid/midden of noord nederland?
Ik in het noorden van noord holland, en in het noorden is de vakantie van 18d t/m 3jquote:
Pfff hier in mei pas weerquote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik in het noorden van noord holland, en in het noorden is de vakantie van 18d t/m 3j
Midden Nederland zijn er toch ook een paar scholen die dat doen? Eén van mn docenten van stageschool kwam naar me toe om helemaal te vertellen dat ze vanaf afgelopen vrijdag vakantie hebben. Ik moest er toch echt even over nadenken waarom ze dat nou vertelde.quote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Zuid/midden of noord nederland?
Wat beter is, omdat jij nu de hele week 3FM kan volgenquote:Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik in het noorden van noord holland, en in het noorden is de vakantie van 18d t/m 3j
Nee, juist NIET snap dat danquote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat beter is, omdat jij nu de hele week 3FM kan volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |