quote:
quote:
Je bent beter dan mij.quote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik zuig trouwens in TT"s bedenken
Zolang dat niet het enige is wat je zuigt zie ik geen problemen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik zuig trouwens in TT"s bedenken
quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang dat niet het enige is wat je zuigt zie ik geen problemen.
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier ook.quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net ff weer wat chips & cola gehaald
ik ben ook voorzien van bier en nootjesquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heerlijk héquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Top man.quote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Intikkertjequote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Priesters, die doen me denken aan foute praktijken.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Pino112 het volgende:
@MissMontreal: Net n plaatje aangevraagd vr #sr10 voor 100 euro. GEM met ho ho ho! GEWELDIG nummer! Zet m hard als ie ooit voorbij komt!
Wat een stotterende titel.
Ik opende dit topic.. Ik ben er al, maar ik ga niet lopen miepen over spelfouten oidquote:Op zondag 19 december 2010 16:09 schreef dasorakel het volgende:
En kom er maar in lerares nederlands i.o.
Ga je druk maken om zandnegers met aids ipv mijn spelling.quote:
Porches aan auto'squote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Priesters, die doen me denken aan foute praktijken.
Maar, hoi.
Doe dat lekker zelf.quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga je druk maken om zandnegers met aids ipv mijn spelling.![]()
Ik zag t jaquote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik opende dit topic.. Ik ben er al, maar ik ga niet lopen miepen over spelfouten oid
Me2quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd of mijn request voorbij komt
quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Zeroku het volgende:
Hai Lynn, HAIIIIIIIII, MAIK DE BOER HIER.
Nee hoor! we gaan verderquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
't is weer gedaan met de goeie muziek
quote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
't is weer gedaan met de goeie muziek
quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Pino112 het volgende:
@MissMontreal: Net n plaatje aangevraagd vr #sr10 voor 100 euro. GEM met ho ho ho! GEWELDIG nummer! Zet m hard als ie ooit voorbij komt!
Wat een stotterende titel.
Heb jij een andere zender op staan?quote:
Ik ben bang dat we eerst Giel krijgen straksquote:
Dit gemiep bedoelde ik dus eerder op de dag..quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb jij een andere zender op staan?
Ik hoor een schorre vent, elektrische gitaren en accoustische drums, gaat compleet nergens over.
Jep.quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we eerst Giel krijgen straks
Hmmz klinkt wel goed en goeie tekst..quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor een schorre vent, elektrische gitaren en accoustische drums, gaat compleet nergens over.
Met die schorre vent volg ik je nog, de rest niet echt.quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:
Middag!quote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Allejezus wat een slaap. Maar iig, goedeMIDDAG!
Nu pas wakker?quote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
Allejezus wat een slaap. Maar iig, goedeMIDDAG!
Ekdom was vanmiddag dus ik denk:quote:Op zondag 19 december 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we eerst Giel krijgen straks
Oooh kutwekker, die ging echt om 11 uur af. Dat is naar, want ik ben daarna weer in slaap gevallen, en toen klaarblijkelijk nog heul lang geslapen. Heb m nu vakkundig uitgeschakeld. Toch niet meer nodig voorlopig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |