ijssneeuwvrijquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef Zeroku het volgende:
Dat weer ook in Eindhoven. Fijn, dat ik daar morgen door naar school mag
Ik heb morgen tentamens.quote:
Bugje, als het topic vol is en hij wil autorefreshenquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
Wat is dit voor AIDS? Ik krijg steeds van dat er een gevaarlijk script ofzo moet worden gestopt anders kan dit invloed hebben op mijn PC. Steeds na een tijdje dat ik een topic open heb staan.
IE zeker?quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
Wat is dit voor AIDS? Ik krijg steeds van dat er een gevaarlijk script ofzo moet worden gestopt anders kan dit invloed hebben op mijn PC. Steeds na een tijdje dat ik een topic open heb staan.
ze hebben je IP gedetecteerd en waarschuwen je dat je binnen een kort tijdsbestek naar ONZ moet gaan, anders krijg je een banquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
indeed!quote:
Lijkt wel een beetje op Hootie and the Blowfish.quote:
Nee, ook tussendoor.quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bugje, als het topic vol is en hij wil autorefreshen
Waarom ga jij dan niet gezellig met hem mee.quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze hebben je IP gedetecteerd en waarschuwen je dat je binnen een kort tijdsbestek naar ONZ moet gaan, anders krijg je een ban
We hebben het over Giel, die wordt nog niet aantrekkelijk al zou je zijn hoofd eraf schroevenquote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
Is er iemand die deze bril van Giel beter vindt staan dan de vorige?
Ik kan er niet over uit, wat een lelijk ding, een wangmeekijkding, die waren in de jaren '80 populair...
Ja, ik gebruik IE.quote:
owja hoor, laat ze maar komenquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Swomp het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik niet te veel van deze nummers horen ...
quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze hebben je IP gedetecteerd en waarschuwen je dat je binnen een kort tijdsbestek naar ONZ moet gaan, anders krijg je een ban
danst met je meequote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef purplerose het volgende:
door de woonkamer danst en meeblert
Sorry hoor, maar hier in het 3fm topic ben ik een gerespecteerd user, jij bent nieuw hier en komt aanzetten van buiten om even leuk te doen tijdens SR. Dus, als je er last van hebt, ga jij maar weg.quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan niet gezellig met hem mee.
ik heb een stuk of 4-5 browsers op me PC. Maar heb nog nooit een andere gebruikt dan IE. Weet niet waarom. Ben bang voor veranderingen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
ik had dat ook en sindsdien Fok ik op Chrome
you've been backtraced by the cyberpolice!quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
heldquote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
Ik steun #3FM Serious Request met CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS. Bied ook op jouw favoriete plaat, http://3fm.nl/plaat #sr10
quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier in het 3fm topic ben ik een gerespecteerd user, jij bent nieuw hier en komt aanzetten van buiten om even leuk te doen tijdens SR. Dus, als je er last van hebt, ga jij maar weg.
Wonderful daysquote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
Ik steun #3FM Serious Request met CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS. Bied ook op jouw favoriete plaat, http://3fm.nl/plaat #sr10
Volgens mij is iedereen hier welkom?quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier in het 3fm topic ben ik een gerespecteerd user, jij bent nieuw hier en komt aanzetten van buiten om even leuk te doen tijdens SR. Dus, als je er last van hebt, ga jij maar weg.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
lol!quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daaromquote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier welkom?
quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stond er ook niet om te springen, maar het probleem was daarmee wel opgelostquote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef porsche1 het volgende:[/b]
[..]
ik heb een stuk of 4-5 browsers op me PC. Maar heb nog nooit een andere gebruikt dan IE. Weet niet waarom. Ben bang voor veranderingen.
Jij doet echt alsof jij de baas hier bent...quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat is Roelquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet echt alsof jij de baas hier bent...
Dit heb ik ook! Sowieso gaat het allemaal heel langzaam en kut sinds de nieuwe lay-out!quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
Ik hou niet van 4tjan.quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
you've been backtraced by the cyberpolice!
quote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik stond er ook niet om te springen, maar het probleem was daarmee wel opgelost
Je kunt alles uitzetten, bij optiesquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit heb ik ook! Sowieso gaat het allemaal heel langzaam en kut sinds de nieuwe lay-out!
Goede keus!quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
Mwoah, dat langzaam heb ik niet echt last van.quote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit heb ik ook! Sowieso gaat het allemaal heel langzaam en kut sinds de nieuwe lay-out!
Ach, laat 'm maar, iedereen weet beterquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet echt alsof jij de baas hier bent...
Idd, Chromequote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso is de nieuwe layout niet echt fijn op IE. Chrome/FF werken het best.
Flikker dat eens in een spoiler.quote:
Ja ik heb die autorefresh maar uitgezet, echt een drama is hetquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb die autorefresh maar uitgezet, echt een drama is het
quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef Swomp het volgende:
staat daar zo'n mongol met een spandoek : Tokio Hotel
anders schopt Giel 'm daar wel weer inquote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is net bekomen van een depressie, dus die blijft wel thuis
and 4quote:
Depressie??? Was z'n toverballenautomaat leeg?quote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
4quote:
Ohh het beroemde gat na het eerste succesvolle album?quote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
5quote:
Een depressie omdat hij dacht populair te zijn en veel platen te gaan verkopen en dat kwam alleen door SR, dus toen dat vergeten was moest niemand hem meerquote:Op zondag 19 december 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef purplerose het volgende:
oh Eric, laat me toch op je dop sabbelen al is het maar voor heel even!
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef purplerose het volgende:
oh Eric, laat me toch op je dop sabbelen al is het maar voor heel even!
Dat dusquote:
Er is een verschil tussen gerespecteerd en oppergod/held. Jij bent hier ook een gerespecteerd user.quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef Feivel1 het volgende:
Hé naatje, jij gerespecteerd user? Daar hebben er hier maar eentje van. Da's onze oppergod Hans ;-).
quote:Op zondag 19 december 2010 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)e-met-depressie.html
Dat dus.quote:Op zondag 19 december 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die teksten van Blof echtvinden
Filosofisch hoogstandje.quote:Op zondag 19 december 2010 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf die teksten van Blof echtvinden
Dat ligt niet aan jouquote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef dasorakel het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie bluf ook niet zo goed?
zou het?quote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef dasorakel het volgende:
traumas enzoquote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef dasorakel het volgende:
Mooi toch. Per topic maakt Danny 5 euro over.quote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef LuckyLuQ het volgende:
Godnondejus wat gaan deze topics hard
Dit heeft niets met vinden en meningen te maken. Blof is gewoon een ernstige ziekte en die moet je uitroeien.quote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef dasorakel het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:48 schreef Cobra4 het volgende:
Is het stukje met de bezopen Bakker ergens te vinden?
Ik vind Blof tof.quote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef dasorakel het volgende:
quote:
Ik wil dinsdag ook meedoen. Was bij het Popduel on Tour 5e met m'n team (van de 50 teams).quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga zeker winnen! Ik weet heul veul dingen!
quote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil dinsdag ook meedoen. Was bij het Popduel on Tour 5e met m'n team (van de 50 teams).
Ik vind "Omarm me" wel een heel mooi liedje.quote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Blof heeft twee toffe liedjes: Liefs uit Londen en Alles is Liefde... de rest mag de Zeeuwse zee in gemikt worden
quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
De vraag was niet moeilijk genoeg,daar komt het door.
Doe volgend jaar mee aan de Nationale Popquiz in Amstelveen. Top 3 zit allemaal op Fok (MUZ Trivia)...quote:Op zondag 19 december 2010 15:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil dinsdag ook meedoen. Was bij het Popduel on Tour 5e met m'n team (van de 50 teams).
Ik heb nog tig telefoonnummers van TH-fans, want toen we in de studio waren gaven ze daar kaartjes van wegquote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef Swomp het volgende:
Nooouuuu.... Ik heb sommige vragen uit vorige edities gelezen. Dat is toch wel een heel ander niveau. Dat haal ik niet. Dan moet ik wekenlang studeren.quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe volgend jaar mee aan de Nationale Popquiz in Amstelveen. Top 3 zit allemaal op Fok (MUZ Trivia)...
Dat je dat weet.quote:
quote:
WAAR?quote:
+1quote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onze internetheld kan het altijd beter.
Dat zei die kerel.quote:
Voor het goede doel maakt dat niks uit tochquote:Op zondag 19 december 2010 15:55 schreef porsche1 het volgende:
Die gare bolletjes. Die wil je toch niet winnen?![]()
O.quote:
Ik woon dan ook langs Eindhovenquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O.ik dacht dat het waar was, jij gebruikt ook van dat soort taal.
Dat klopt. maar alsnog.quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Voor het goede doel maakt dat niks uit toch
Ik gok John Bakker bezopen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Er schijt een bijzondere gast te komen...
Ik gok op Bassie:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had zooooveel zin in SR steeds, maar ik voel me echt enorm kut en ben ingestort dus jullie zullen me moeten missen denk ik. Misschien van de week als ik in Eindhoven ben (ben nu bij mijn ouders), denk het wel, maar goed dat zien we dan wel weer. Viel Spass iig.
Met je kut accent.quote:
joe!quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had zooooveel zin in SR steeds, maar ik voel me echt enorm kut en ben ingestort dus jullie zullen me moeten missen denk ik. Misschien van de week als ik in Eindhoven ben (ben nu bij mijn ouders), denk het wel, maar goed dat zien we dan wel weer. Viel Spass iig.
Sterktequote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaah Mexicaantje tocchquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Dat soort taal".quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O.ik dacht dat het waar was, jij gebruikt ook van dat soort taal.
hoi knullenquote:
Sterktequote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Briggy het volgende:
Voor de mensen die liever niet naar de headlines kijken... Paul Rabbering![]()
[ afbeelding ]
Jullie gebruiken het ook door mij.quote:
Ik zet maar even mijn eigen muziek op.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jullie gebruiken het ook door mij.![]()
Vet he.
HAHAHA JA EN GEORGE SNAPTE DE KLOE NIE XdDDquote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar Guus Meeuw is.
Dit dus.quote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar Guus Meeuw is.
Is George Baker?quote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHA JA EN GEORGE SNAPTE DE KLOE NIE XdDD
Ik vraag me af waar Brad Pitt.quote:
GIEROOORGEEE EET NOOIT BROOD XDquote:
quote:
Houdoequote:Op zondag 19 december 2010 16:03 schreef Swomp het volgende:
Mensen ik ga even, kom strakjes weer terug
quote:Op zondag 19 december 2010 16:03 schreef Swomp het volgende:
Joequote:Op zondag 19 december 2010 16:03 schreef Swomp het volgende:
ToiToiToiquote:
ciaooquote:Op zondag 19 december 2010 16:03 schreef Swomp het volgende:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb bijna 30k posts. Dit allemaal door SR, dat is echt gewoon omdood geil.
quote:
Goeden gifjen.quote:
Bij gebrek aan privelevenquote:Op zondag 19 december 2010 16:04 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb bijna 30k posts. Dit allemaal door SR, dat is echt gewoon omdood geil.
quote:
Ik ben ook 10e prestige in MW2 enzo. Ik heb wel een goed leven.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben ook 10e prestige in MW2 enzo. Ik heb wel een goed leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |