Wat is daar mee?quote:
Terwijl ze spelen met een man meer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Smoofie het volgende:
FC Utrecht val tegen. Ze moeten wel winnen
Yupquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
Terwijl ze spelen met een man meer?
Je kijkt verkeerd? Verkeerde jaar ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens Teletekst is Emir Bajrami net ingevallen, maar volgens verschillende sites heeft hij vanmiddag ook de 0-1 gescoord bij Botswana - Zweden (1-2), hoe zit dat
Gerndt maakte de 0-1.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens Teletekst is Emir Bajrami net ingevallen, maar volgens verschillende sites heeft hij vanmiddag ook de 0-1 gescoord bij Botswana - Zweden (1-2), hoe zit dat
Ah okquote:
In deze tijd van het jaar speelt Zweden altijd interlands met vooral spelers uit de eigen competitie, dus als je spelers uit west-Europese competities ziet staan klopt dat sowieso nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:20 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ah okZag op meerdere sites Bajrami staan vandaar
Wereldaankoop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
4 goals Janko, wat is er aan de hand?
ADJE!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef Smoofie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Utrecht wint, mijn tot is gered.
Adje heeft Utreg gered!quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Oh, sorry, zit niet te kijkenIk zag hem niet in de basis staan dus vroeg het me af.
Tja ook Groningen haalt veel meer punten uit thuisduels. Natuurlijk heeft het er heus mee te maken, maar als ik voetbal vind ik het echt niet heel erg als de tegenstander een goed kunstgrasveld heeft (sommige amateur clubs leggen kunstgras neer waar een sliding een week niet lopen betekend)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is toch trouwens sowieso oneerlijk, die kunstgrasvelden. Als je hoort dat heracles 19 punten heeft, en nog nooit een uitwedstrijd heeft gewonnen. Valt het toch een beetje op dat ze een dudielijk voordeel hebben op het kunstgras...
AZ moet verliezen, omdat Groningenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja ook Groningen haalt veel meer punten uit thuisduels. Natuurlijk heeft het er heus mee te maken, maar als ik voetbal vind ik het echt niet heel erg als de tegenstander een goed kunstgrasveld heeft (sommige amateur clubs leggen kunstgras neer waar een sliding een week niet lopen betekend)
Overigens hoop ik wel dat Az dit wint, en het lijkt mij dat ze er ook wel extra op gebrand zullen zijn na het gelijkspel woensdag. Ik pak de 2e helft straks ff mee of is deze wedstrijd het kijken niet waard?
Zolang het niet van dat kunstgras met die kutrubbertjes is. Na elke wedstrijd alle kleren onder de rubbersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja ook Groningen haalt veel meer punten uit thuisduels. Natuurlijk heeft het er heus mee te maken, maar als ik voetbal vind ik het echt niet heel erg als de tegenstander een goed kunstgrasveld heeft (sommige amateur clubs leggen kunstgras neer waar een sliding een week niet lopen betekend)
Overigens hoop ik wel dat Az dit wint, en het lijkt mij dat ze er ook wel extra op gebrand zullen zijn na het gelijkspel woensdag. Ik pak de 2e helft straks ff mee of is deze wedstrijd het kijken niet waard?
Dat heeft Excelsior trouwens wel... Als je daar een bal schiet verblind je de tegenstander gewoon met opkomend rubberquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zolang het niet van dat kunstgras met die kutrubbertjes is. Na elke wedstrijd alle kleren onder de rubbers
Mhaw, Willem II, 19 wedstrijden 4 punten vind ik ook wel erg...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin serieus medelijden te krijgen met Vitesse supporters.
Ja maar die zijn het seizoen begonnen met een totaal nieuwe selectie met alleen maar afgedankte spelers. Bij Vitesse waren er zoveel mogelijkheden dat de ambities de pan uit gingenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, Willem II, 19 wedstrijden 4 punten vind ik ook wel erg...
1-0 NEC, door gekke belg.
Eat that, Johan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw, Willem II, 19 wedstrijden 4 punten vind ik ook wel erg...
1-0 NEC, door gekke belg.
Ik had liever dat Az gewoon 0-1 had gemaakt, maar die zijn ook vrij hopeloos de winterstop uitgekomen.quote:
Klopt hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar die zijn het seizoen begonnen met een totaal nieuwe selectie met alleen maar afgedankte spelers. Bij Vitesse waren er zoveel mogelijkheden dat de ambities de pan uit gingen
Proper en Van ginkel zijn ook nog wel 2 eigen talentjes met potentie, maar de rest kan beter met voetbal pensioenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt hoorIk vind het ook prachtig dat ze er elke week niks van bakken. Alleen Matic, Room en Aissati vind ik leuke spelers en voor de rest zijn het een stel prutsers.
Ja klopt. Die twee begonnen erg sterk met een paar invalbeurten, maar zullen er nu nog amper inkomen door die Balkan spelers. Hopelijk begrijpen ze dat en gaan ze als een dolle naar een andere club.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Proper en Van ginkel zijn ook nog wel 2 eigen talentjes met potentie, maar de rest kan beter met voetbal pensioenOk ook Jenner maar die past meer bij een club als Real Madrid, eindelijk een trainer die hem begrijpt
Dat betekend al progressie dan, tegen Ajax kregen ze bal zelfs niet verder dan 3 meter weggetrapt. Vandaar dat ik momenteel ook ff niet kijk. Ik heb vandaag al een overdosis aan kutvoetbal te zien gekregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef Drassss het volgende:
Pfff ongelofelijk Feyenoord laat de Graafschap alweer het spel maken, zet geen druk en hanteert de lange bal.
Tja als thuis tegen de Graafschap dat al niet meer lukt kan je beter gewoon iedereen verpatsen en 11 spelers uit de jeugd erin zetten met een salaris van een ton in totaalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat betekend al progressie dan, tegen Ajax kregen ze bal zelfs niet verder dan 3 meter weggetrapt. Vandaar dat ik momenteel ook ff niet kijk. Ik heb vandaag al een overdosis aan kutvoetbal te zien gekregen.
Echt hé. Ze geven zoveel geld uit aan spelers, en dan halen ze alleen van die mislukte oostblokkers die nog nooit ergens hebben gepresteerd. Samen met een coach die nog nooit ergens heeft gepresteerdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja klopt. Die twee begonnen erg sterk met een paar invalbeurten, maar zullen er nu nog amper inkomen door die Balkan spelers. Hopelijk begrijpen ze dat en gaan ze als een dolle naar een andere club.
Jenner, misschien heeft Gullit nog wel een plekje vrij in zijn top selectie daar in Grozny
Edit: Mooie beelden in de Kuip nu.
De graafschap is gewoon een goeie club. Doetinchem de gekste! Als ik uit de achterhoek zou komen zou ik ook voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja als thuis tegen de Graafschap dat al niet meer lukt kan je beter gewoon iedereen verpatsen en 11 spelers uit de jeugd erin zetten met een salaris van een ton in totaal
Van Hersi/Rose/Waterman word ik niet echt vrolijk, maar van de sfeer in de Vijverberg welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De graafschap is gewoon een goeie club. Doetinchem de gekste! Als ik uit de achterhoek zou komen zou ik ook voorde graafschap
zijn
En daar gaat het om.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Van Hersi/Rose/Waterman word ik niet echt vrolijk, maar van de sfeer in de Vijverberg wel
Beuk een behoorlijke kans net.
Nouja, de Graafschap staat natuurlijk wel boven Feijenoord hé. Dus zo raar zou het niet zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
Wat verwachten jullie, wanneer Feyenoord vanavond verliest is Been gewoon vertrokken? Of blijft hij toch "braaf" op zijn plek?
Been zal uit zichzelf nooit opstappen iig. Ik denk ook niet dat ze vanavond verliezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
Wat verwachten jullie, wanneer Feyenoord vanavond verliest is Been gewoon vertrokken? Of blijft hij toch "braaf" op zijn plek?
Zelf gaat hij niet vertrekken lijkt mij, anders had hij allang zijn contract ingeleverd. Al denk ik niet dat Feyenoord een afkoopsom voor hem kan ophoesten dus hij zal wel blijven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
Nee daarvoor schuift hij de schuld teveel van zich af. Ik heb hem na Ajax waar he spel echt triest was alleen kritiek op andere horen geven. Ik ben dan wel een Ajacied maar zelfs ik begin het spel van Feyenoord zat te rakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als het team of het publiek het vertrouwen in hem verliest zou dat nog best wel eens kunnen. Net als hij aan het team en publiek vroeg of hij moest blijven na de 10-0 bij psv. Nu is dat wel een andere situatie, maar hij is wel echt een man die veel geeft om de mening van anderen volgens mij
Daarnaast geef hij ook veel om geld en nu hij tienduizenden euro's per maand verdient, zie ik hem niet ff opstappen omdat anderen geen vertrouwen meer in hem hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als het team of het publiek het vertrouwen in hem verliest zou dat nog best wel eens kunnen. Net als hij aan het team en publiek vroeg of hij moest blijven na de 10-0 bij psv. Nu is dat wel een andere situatie, maar hij is wel echt een man die veel geeft om de mening van anderen volgens mij
Zeg dat maar niet te vroeg....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
Feyenoord begint nu enigszins te ballen.. niet geweldig maargoed.
Met keeper Waterman zou je zeggen dat je altijd wel 1x scoort
Zelfs Pasveer heeft de 0 vandaag gehouden. Dus helaas voor jou zegt dat niet altijd watquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
Feyenoord begint nu enigszins te ballen.. niet geweldig maargoed.
Met keeper Waterman zou je zeggen dat je altijd wel 1x scoort
Er lopen wel wat faalkeepers rond op de Nederlandse velden jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs Pasveer heeft de 0 vandaag gehouden. Dus helaas voor jou zegt dat niet altijd wat
Overigens is het ook wel een gewaagde uitspraak met Mulder op doel.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Julio_Ricardo_Cruz
Vond ik vroeger wel een baas, als Ajacied hé. En hij heeft tegenwoordig geen club......
Bedank me later maar Don Leo.
Charisteas ook trouwens... nee dan is Cruz toch een beter ideequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
Vond ik vroeger wel een baas, als Ajacied hé. En hij heeft tegenwoordig geen club......
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wijnaldum krijgt geen poot aan de grond tegen die gasten. Hij kan maar beter gewoon bijtekenen. De enige klapper die hij in het buitenland kan maken is tijdens zijn vakantie met een huurauto.
Cruz was altijd een topper vond ik, maar probeert men in Rotterdam niet juist van het bejaardenhuisimago af te komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
Ze zijn tegenwoordig meer een pedofielenparadijs. Iedereen is er onder de 18.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Cruz was altijd een topper vond ik, maar probeert men in Rotterdam niet juist van het bejaardenhuisimago af te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |