Nee daarvoor schuift hij de schuld teveel van zich af. Ik heb hem na Ajax waar he spel echt triest was alleen kritiek op andere horen geven. Ik ben dan wel een Ajacied maar zelfs ik begin het spel van Feyenoord zat te rakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als het team of het publiek het vertrouwen in hem verliest zou dat nog best wel eens kunnen. Net als hij aan het team en publiek vroeg of hij moest blijven na de 10-0 bij psv. Nu is dat wel een andere situatie, maar hij is wel echt een man die veel geeft om de mening van anderen volgens mij
Daarnaast geef hij ook veel om geld en nu hij tienduizenden euro's per maand verdient, zie ik hem niet ff opstappen omdat anderen geen vertrouwen meer in hem hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als het team of het publiek het vertrouwen in hem verliest zou dat nog best wel eens kunnen. Net als hij aan het team en publiek vroeg of hij moest blijven na de 10-0 bij psv. Nu is dat wel een andere situatie, maar hij is wel echt een man die veel geeft om de mening van anderen volgens mij
Zeg dat maar niet te vroeg....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
Feyenoord begint nu enigszins te ballen.. niet geweldig maargoed.
Met keeper Waterman zou je zeggen dat je altijd wel 1x scoort
Zelfs Pasveer heeft de 0 vandaag gehouden. Dus helaas voor jou zegt dat niet altijd watquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
Feyenoord begint nu enigszins te ballen.. niet geweldig maargoed.
Met keeper Waterman zou je zeggen dat je altijd wel 1x scoort
Er lopen wel wat faalkeepers rond op de Nederlandse velden jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs Pasveer heeft de 0 vandaag gehouden. Dus helaas voor jou zegt dat niet altijd wat
Overigens is het ook wel een gewaagde uitspraak met Mulder op doel.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Julio_Ricardo_Cruz
Vond ik vroeger wel een baas, als Ajacied hé. En hij heeft tegenwoordig geen club......
Bedank me later maar Don Leo.
Charisteas ook trouwens... nee dan is Cruz toch een beter ideequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
Vond ik vroeger wel een baas, als Ajacied hé. En hij heeft tegenwoordig geen club......
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Wijnaldum krijgt geen poot aan de grond tegen die gasten. Hij kan maar beter gewoon bijtekenen. De enige klapper die hij in het buitenland kan maken is tijdens zijn vakantie met een huurauto.
Cruz was altijd een topper vond ik, maar probeert men in Rotterdam niet juist van het bejaardenhuisimago af te komen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:28 schreef Morendo het volgende:
Ze zijn tegenwoordig meer een pedofielenparadijs. Iedereen is er onder de 18.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:30 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Cruz was altijd een topper vond ik, maar probeert men in Rotterdam niet juist van het bejaardenhuisimago af te komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |