Dat ging niet om de velden, maar om de begaanbaarheid van de wegen richting stadion, volgens mij.quote:Op zondag 19 december 2010 16:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat een bespeelbaar veld. Ik snap niet dat dat elders ook niet zou hebben gekunt.
Veiligheid van de toeschouwers inderdaad, wel gek dat de KNVB daar vorig jaar geen gehoor aangaf (Feyenoord-AZ).quote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat ging niet om de velden, maar om de begaanbaarheid van de wegen richting stadion, volgens mij.
Weet ik, maar waarom zou Eindhoven wel bereikbaar zijn en andere plaatsen niet?quote:Op zondag 19 december 2010 16:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat ging niet om de velden, maar om de begaanbaarheid van de wegen richting stadion, volgens mij.
Eerder dit jaar: Ajax-PSV... ook toen was het feit dat er supporters niet bij konden zijn geen reden om de wedstrijd te verzetten...quote:Op zondag 19 december 2010 16:35 schreef Paul-89 het volgende:
Veiligheid van de toeschouwers inderdaad, wel gek dat de KNVB daar vorig jaar geen gehoor aangaf (Feyenoord-AZ).
Inderdaad ja, dan verzinnen ze gewoon sneeuw...quote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerder dit jaar: Ajax-PSV... ook toen was het feit dat er supporters niet bij konden zijn geen reden om de wedstrijd te verzetten...
Maar ja, de spits van ajax kon er niet bij zijn, dus dan gelden er andere regels.
Ligt er ook aan hoe goed er overal gestrooid is en hoe de toestroom verloopt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom zou Eindhoven wel bereikbaar zijn en andere plaatsen niet?
Wat daar aan neerslag is gevallen is ook geen kattenpis.
Suarez kan er sowieso niet bij zijn, en El ham staat op linksbuiten. Suarez ook trouwens (onder FdB) en El ham kan sowieso niet voetballenquote:Op zondag 19 december 2010 17:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerder dit jaar: Ajax-PSV... ook toen was het feit dat er supporters niet bij konden zijn geen reden om de wedstrijd te verzetten...
Maar ja, de spits van ajax kon er niet bij zijn, dus dan gelden er andere regels.
Wedstrijden las je af indien er gevaar bestaat voor de spelers.quote:Op zondag 19 december 2010 17:49 schreef Fargo het volgende:
Inderdaad ja, dan verzinnen ze gewoon sneeuw...
De Jong mist de kwaliteiten om in de spits te spelen en Mido is nog steeds niet fit.quote:Op zondag 19 december 2010 17:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Suarez kan er sowieso niet bij zijn, en El ham staat op linksbuiten. Suarez ook trouwens (onder FdB) en El ham kan sowieso niet voetballen
De autoriteiten (gemeente/politie) hebben dat een negatief advies gegeven dus is het besluit van de KNVB gewoon logisch. Daarbij vraag ik me af of je zelf weleens in een stadion komt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wedstrijden las je af indien er gevaar bestaat voor de spelers.
Het is gewoon onzin. Supporters kunnen gewoon tijdig naar het stadion gaan en als men thuis blijft... so what?
Toen Ajax-PSV zonder PSV supporters moest was er geen enkele reden om de wedstrijd te verzetten omdat, aldus de knvb, het programma te vol is om zo'n wedstrijd te verzetten.
En NU is het ineens wel mogelijk?
Dubbele maten, mijn waarde!
Ik mocht jarenlang gratis binnen (en ging toen ook gewoon iedere wedstrijd, zowel competitie, beker als Europees) en tegenwoordig word ik nogal eens uitgenodigd in een skybox.quote:Op zondag 19 december 2010 18:00 schreef Paul-89 het volgende:
De autoriteiten (gemeente/politie) hebben dat een negatief advies gegeven dus is het besluit van de KNVB gewoon logisch. Daarbij vraag ik me af of je zelf weleens in een stadion komt.
Bij Anita werd er geseponeerd, bij Reis een eis van 2 wedstrijden terwijl in beide gevallen rood niet terecht was.quote:Op zondag 19 december 2010 18:22 schreef zlakto het volgende:
Anita vs Reis? dat was toch een tackle vs een elleboogstoot, beide kregen discutabel rood, maar Reis kreeg een kleine schorsing. Wie weet was die in beroep wel kwijtgescholden
Idd. Ben blij dat het spul weer begint, maar ik moet zo trainenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Sowieso voelt het heel onwennig, zo ineens op een woensdag weer Eredivisievoetbal.
Ben je niet ziek?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd. Ben blij dat het spul weer begint, maar ik moet zo trainen
Ajax
Was te verwachten tochquote:
Zolang die maar goals maaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Janko, een voetballer met een sjaal is als een couturier met scheenbeschermers. Kan iemand hem dat vertellen?²
Gewoon net als Ferguson doen en verbieden. Voetbal is geen wijvensport.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Janko, een voetballer met een sjaal is als een couturier met scheenbeschermers. Kan iemand hem dat vertellen?²
El Hamdaoui danquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is daar mee?quote:
Terwijl ze spelen met een man meer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Smoofie het volgende:
FC Utrecht val tegen. Ze moeten wel winnen
Yupquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Blinker het volgende:
[..]
Terwijl ze spelen met een man meer?
Je kijkt verkeerd? Verkeerde jaar ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens Teletekst is Emir Bajrami net ingevallen, maar volgens verschillende sites heeft hij vanmiddag ook de 0-1 gescoord bij Botswana - Zweden (1-2), hoe zit dat
Gerndt maakte de 0-1.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Thetallguy het volgende:
Volgens Teletekst is Emir Bajrami net ingevallen, maar volgens verschillende sites heeft hij vanmiddag ook de 0-1 gescoord bij Botswana - Zweden (1-2), hoe zit dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |