ADJE!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:31 schreef Smoofie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Utrecht wint, mijn tot is gered.
Adje heeft Utreg gered!quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Oh, sorry, zit niet te kijkenIk zag hem niet in de basis staan dus vroeg het me af.
Tja ook Groningen haalt veel meer punten uit thuisduels. Natuurlijk heeft het er heus mee te maken, maar als ik voetbal vind ik het echt niet heel erg als de tegenstander een goed kunstgrasveld heeft (sommige amateur clubs leggen kunstgras neer waar een sliding een week niet lopen betekend)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Is toch trouwens sowieso oneerlijk, die kunstgrasvelden. Als je hoort dat heracles 19 punten heeft, en nog nooit een uitwedstrijd heeft gewonnen. Valt het toch een beetje op dat ze een dudielijk voordeel hebben op het kunstgras...
AZ moet verliezen, omdat Groningenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja ook Groningen haalt veel meer punten uit thuisduels. Natuurlijk heeft het er heus mee te maken, maar als ik voetbal vind ik het echt niet heel erg als de tegenstander een goed kunstgrasveld heeft (sommige amateur clubs leggen kunstgras neer waar een sliding een week niet lopen betekend)
Overigens hoop ik wel dat Az dit wint, en het lijkt mij dat ze er ook wel extra op gebrand zullen zijn na het gelijkspel woensdag. Ik pak de 2e helft straks ff mee of is deze wedstrijd het kijken niet waard?
Zolang het niet van dat kunstgras met die kutrubbertjes is. Na elke wedstrijd alle kleren onder de rubbersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja ook Groningen haalt veel meer punten uit thuisduels. Natuurlijk heeft het er heus mee te maken, maar als ik voetbal vind ik het echt niet heel erg als de tegenstander een goed kunstgrasveld heeft (sommige amateur clubs leggen kunstgras neer waar een sliding een week niet lopen betekend)
Overigens hoop ik wel dat Az dit wint, en het lijkt mij dat ze er ook wel extra op gebrand zullen zijn na het gelijkspel woensdag. Ik pak de 2e helft straks ff mee of is deze wedstrijd het kijken niet waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |