Hahaquote:
ZZN was geen racist...quote:Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt mij echt niet wijs dat het niet racistisch is.
GUUSJEEEEEE!quote:Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
wie komt er vanavond als slaapgast eigenlijk?
ik had vorig jaar 3 vuilniszakken meegegevenquote:Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik herinner me nog dat er mensen aan de deur kwamen om lege flessen op te halen voor SR. Vraag me af hoeveel ze hebben opgehaald, ze hadden volgens mij al best wat namelijk.
jij kijkt geen digitale tv? 101tv kan je nu ook op je tv kijkenquote:Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef dasorakel het volgende:
And we are backNu met hdmi kabel op tv kijkende
Dat wordt aan het eind van de week bekendgemaakt, want die actie loopt nog een paar dagen door.quote:Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik herinner me nog dat er mensen aan de deur kwamen om lege flessen op te halen voor SR. Vraag me af hoeveel ze hebben opgehaald, ze hadden volgens mij al best wat namelijk.
Driesquote:Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
wie komt er vanavond als slaapgast eigenlijk?
Ah ok.quote:Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt aan het eind van de week bekendgemaakt, want die actie loopt nog een paar dagen door.
Volgens mij zou dat nog gezellig worden ookquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 13:48 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Kunnen ze al zijn hits gaan draaien!
Zijn ze snel klaarquote:Op zondag 19 december 2010 13:48 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Kunnen ze al zijn hits gaan draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |