abonnement Unibet Coolblue
pi_90118981

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
koei
Krioro
liesje1979
Morrisz
NelisZ
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90119093
:D

Is er ook iemand die met mij een dealtje wilt sluiten voor de Snow stallion? O+
Ben nog flink aan het sparen maar ik kan nu al een vosje cadeau doen.
  zondag 19 december 2010 @ 13:00:41 #3
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90119140
@ry4life: heb je 100XP en Copper gepakt :)
  Redactie Sport zondag 19 december 2010 @ 13:08:56 #5
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_90119452
quote:
11s.gif Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef Peekies het volgende:
:D

Is er ook iemand die met mij een dealtje wilt sluiten voor de Snow stallion? O+
Ben nog flink aan het sparen maar ik kan nu al een vosje cadeau doen.
Ja hoor! Alleen ben ik er nog lang niet dus dat zal weinig zin hebben. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 13:17:25 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90119832
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90120075
You dream it, I live it.
pi_90120382
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 13:47:23 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90121297
Ik heb het onderste kadootje meegenomen, dank je :)

10 fuel refills
http://apps.facebook.com/(...)ObdMsO51hvSdg&ref=nf

[ Bericht 64% gewijzigd door just me op 19-12-2010 14:29:45 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 december 2010 @ 15:11:39 #11
163650 Greys
pi_90125111
Iemand enig idee waar ik de vos kan vinden die ik van Hara gekregen heb onder de boom? :@
Ik voel me een sukkel, maar ik weet het niet en zie hem niet.
Of zit dat dan in zo'n lichtblauw kadootje die je pas de 25e mag uitpakken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 december 2010 @ 15:13:18 #12
163650 Greys
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 15:19:24 #13
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90125543
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Iemand enig idee waar ik de vos kan vinden die ik van Hara gekregen heb onder de boom? :@
Ik voel me een sukkel, maar ik weet het niet en zie hem niet.
Of zit dat dan in zo'n lichtblauw kadootje die je pas de 25e mag uitpakken?
Ik denk dat je het pas de 25e mag uitpakken! Alleen nu is het geen verrassing meer voor je ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90126005
quote:
14s.gif Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je er eentje gestuurd (meer gaat nu niet).
Bedankt!

Collecties:

Buttons

Buttons

Buttons

Country Kitsch

Bugs

Bugs

Bugs
You dream it, I live it.
  zondag 19 december 2010 @ 17:58:01 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90132742
Dat met die bepaalde mensen die je triple parts kunnen sturen hè? Dat zijn bij mij altijd die paar mensen die niet farmvillen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90133391
quote:
8s.gif Op zondag 19 december 2010 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Dat met die bepaalde mensen die je triple parts kunnen sturen hè? Dat zijn bij mij altijd die paar mensen die niet farmvillen.
Bij mij ook
  zondag 19 december 2010 @ 18:14:44 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90133528
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:11 schreef Sientje_ het volgende:

[..]

Bij mij ook
En zodra ik nieuwe vriendjes heb, normale vriendjes die niet farmvillen, staan ze daar ook gelijk tussen. Zo flauw :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 19 december 2010 @ 19:47:21 #19
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90138063
quote:
8s.gif Op zondag 19 december 2010 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Dat met die bepaalde mensen die je triple parts kunnen sturen hè? Dat zijn bij mij altijd die paar mensen die niet farmvillen.
Dat is dan ook een soort van 'reward' voor als er via jou mensen FV gaan spelen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90138492
Ik krijg de laatste dagen deze verzoeken:
quote:
I'm working on my Horse Stable and could really use your help! Could you send me a Pile of Snow?
Sinds wanneer wonen paarden in een iglo? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90147336
Ik krijg de groene knopen voor mijn sneeuwman niet bij elkaar. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 december 2010 @ 22:09:32 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90147805
quote:
12s.gif Op zondag 19 december 2010 19:47 schreef Xebber het volgende:

[..]

Dat is dan ook een soort van 'reward' voor als er via jou mensen FV gaan spelen.
Ja, I figured.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 december 2010 @ 22:23:28 #23
163650 Greys
pi_90148969
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg de groene knopen voor mijn sneeuwman niet bij elkaar. :(
Ik krijg de piles of snow niet eens bij elkaar :o
Als ik een request doe voor die dingen en men geeft mij die, komen ze bijna niet in mijn gift box.
Soms wel, maar echt hard gaat het niet als je drie van de vier niet krijgt _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 19 december 2010 @ 22:28:31 #24
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90149368
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg de groene knopen voor mijn sneeuwman niet bij elkaar. :(
Dat komt ook omdat je zelf je mensen niet kunt uitzoeken :(

Meddo ik kan jou niets meer sturen vandaag, help me morgen maar even herinneren!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90151487
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik krijg de groene knopen voor mijn sneeuwman niet bij elkaar. :(
ik ook niet.. heb de 3 mensen gevraagd maar krijg niets terug..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90151762
Hai,op mijn profiel(yvon Berg)staan de onderdelen van de sneeuwpop,dan kan je ze aan iedereen vragen!!!
pi_90151865
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik krijg de piles of snow niet eens bij elkaar :o
Als ik een request doe voor die dingen en men geeft mij die, komen ze bijna niet in mijn gift box.
Soms wel, maar echt hard gaat het niet als je drie van de vier niet krijgt _O-
Doe je ook aan sneeuwbal gevechten? Want daar krijg je de piles ook voor. Gewoon klikken op ieder gevecht wat je ziet in de feed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 december 2010 @ 23:04:47 #28
163650 Greys
pi_90151894
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Doe je ook aan sneeuwbal gevechten? Want daar krijg je de piles ook voor. Gewoon klikken op ieder gevecht wat je ziet in de feed.
God wat dom van me :@ Ik dacht dat dat gewoon for fun was _O- :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90151915
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:02 schreef Zoera het volgende:
Hai,op mijn profiel(yvon Berg)staan de onderdelen van de sneeuwpop,dan kan je ze aan iedereen vragen!!!
Dat is handig! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 december 2010 @ 23:06:37 #30
163650 Greys
pi_90152013
Ik heb trouwens eerder vanavond al een sneeuwbal naar je gegooid Cat, maar hoe krijg ik daar sneeuwhopen door terug? Of belanden ze gewoon nooit in mijn gift box? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90152168
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens eerder vanavond al een sneeuwbal naar je gegooid Cat, maar hoe krijg ik daar sneeuwhopen door terug? Of belanden ze gewoon nooit in mijn gift box? _O-
je moet eigenlijk zorgen dat iemand jou raakt :D dan kan je op retaliate drukken en dan krijg je een hoop sneeuw, volgens mij
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 december 2010 @ 23:09:20 #32
163650 Greys
pi_90152192
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 23:08 schreef sbientje het volgende:

[..]

je moet eigenlijk zorgen dat iemand jou raakt :D dan kan je op retaliate drukken en dan krijg je een hoop sneeuw, volgens mij
Ahhh zo! Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90152404
Ik heb knopen en hoeden aan een paar mensen gevraagd. Hopelijk werkt het, want sneeuw heb ik inmiddels genoeg voor wel 3 sneeuwpoppen denk ik. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 20 december 2010 @ 00:18:00 #34
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90155817
Ik heb al een dansende sneeuwpop. :@
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 08:25:39 #35
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90163696
En wat is jouw geheim? Ik heb bijv een hoge hoed voor mijn sneeuwpop maar als ik die wil plaatsen kan dat niet omdat ik genoeg zou hebben of moet ik wachten tot ik die 3 stomme groene knopen heb?

armherstia tree
http://apps.facebook.com/(...)TtrfM%2CyVoUi&ref=nf

[ Bericht 59% gewijzigd door just me op 20-12-2010 08:31:56 ]
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 20 december 2010 @ 10:05:27 #36
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90165512
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 08:25 schreef just me het volgende:
En wat is jouw geheim? Ik heb bijv een hoge hoed voor mijn sneeuwpop maar als ik die wil plaatsen kan dat niet omdat ik genoeg zou hebben of moet ik wachten tot ik die 3 stomme groene knopen heb?

armherstia tree
http://apps.facebook.com/(...)TtrfM%2CyVoUi&ref=nf
Je moet wachten totdat je de 3 knopen hebt. :)

Daarna is 't nog 2 sneeuw en die hoed.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 10:50:47 #37
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90166734
~O> ik wil mijn knopen.... anders moet ik ze zelf kopen !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90167521
Ik heb nu twee keer een groene knoop gekregen en twee keer kreeg ik gift error :( Gaat lang duren zo.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_90168700
Ik kwam deze site tegen, handig als je ergens om moet vragen. Is niet helemaal de eerlijke manier maar soit. :P

http://www.thefacegamer.c(...)r-and-ask-for-links/
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_90169155


Tell me als je nog varkentjes nodig hebt ;)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  maandag 20 december 2010 @ 12:20:03 #41
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_90170287
Ik kap er mee. Niets voor mij dit spel :D
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 13:43:30 #42
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90173989
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik kap er mee. Niets voor mij dit spel :D
geeft niks Arma, scheelt je een boel tijd die je ook nuttig kunt doorbrengen ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Redactie Sport maandag 20 december 2010 @ 13:46:41 #43
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_90174170
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 11:16 schreef beefcake het volgende:
Ik heb nu twee keer een groene knoop gekregen en twee keer kreeg ik gift error :( Gaat lang duren zo.
Ja echt, ik had gisteren 100 gifts waarvan er minstens 30 gifterror=notfound waren :r
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 20 december 2010 @ 13:56:33 #44
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90174727
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:46 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja echt, ik had gisteren 100 gifts waarvan er minstens 30 gifterror=notfound waren :r
Da's wel irritant ja. Lijkt net alsof er na 2-3 (ontvangen) gifts de links opeens dood zijn..
pi_90175879
Krijgen jullie bij de gifts in-game, dus rechtsbovenin onder dat rode ballonetje met een z :+ , alle gifts of ook maar een klein gedeelte?
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 15:46:13 #46
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90180859
Ik moet soms naar beneden scrollen om alles te zien!

~:) sneeuwman is compleet ~:)

heb wel een link gebruikt om gericht die groene knopen te krijgen !! Nu kon ik zelf uitkiezen aan wie ik de knoop zou vragen en dát heeft wel geholpen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90187461
Willen jullie mij nog met bomen helpen?

http://www.farmville.com/(...)46016&giftId=maple02
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 18:14:15 #48
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90188598
Sorry, you can't give this user any more gifts right now, please try again later.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 december 2010 @ 19:10:54 #49
163650 Greys
pi_90191212
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 17:48 schreef Meddo het volgende:
Willen jullie mij nog met bomen helpen?

http://www.farmville.com/(...)46016&giftId=maple02
Check.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90192337
Ik heb een aantal mensen een knoop of hoge hoed gevraagd... van niemand iets terug gekregen. ;(
En van diezelfde mensen krijg ik nu wel een verzoek om hen een knoop te sturen.

Beetje zuur, dit. Ik hoop dat het een error is en dat ze niks kunnen sturen, maar anders is het niet echt aardig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 december 2010 @ 19:34:00 #51
163650 Greys
pi_90192525
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een aantal mensen een knoop of hoge hoed gevraagd... van niemand iets terug gekregen. ;(
En van diezelfde mensen krijg ik nu wel een verzoek om hen een knoop te sturen.

Beetje zuur, dit. Ik hoop dat het een error is en dat ze niks kunnen sturen, maar anders is het niet echt aardig.
Van mij heb je in elk geval een knoopie gekregen zojuist!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 19:40:55 #52
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90192944
Ik heb ook gestuurd *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 december 2010 @ 19:48:43 #53
163650 Greys
pi_90193315
Ik weet trouwens niet wanneer je je verzoek gestuurd had Cat, maar ik zat op het werk vandaag en kon dus niet eerder dan nu reageren ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 19:49:19 #54
675 just me
oldbie DCLXXV
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 19:52:29 #55
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90193570
Deze is ook leuk:
Hey! I'm working on my Horse Stable and could really use your help! Could you send me a Magic Hat?

Gestuurd hoor :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 december 2010 @ 19:52:50 #56
163650 Greys
pi_90193588
Wat de fuck???

Ik ruil zojuist mijn kadootjes in voor de Snow Stallion.

"Wilt u er ook eentje kado geven mevrouw Greys?"
"Jaaaaaa, tuurlijk!"
* klik *

En dan komt er zo'n scherm waar je kunt kiezen aan wie je stuurt... en toen dit...
Ik ga dus maar weer mailen :r

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 20:03:02 #57
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90194265
Dat heb ik ook gehad alleen niet met de stallion gelukkig (ik ben nog niet zo ver)

Blood Orange Tree
http://apps.facebook.com/(...)iMTtvgRUDVoUi&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90194682
quote:
8s.gif Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
Wat de fuck???

Ik ruil zojuist mijn kadootjes in voor de Snow Stallion.

"Wilt u er ook eentje kado geven mevrouw Greys?"
"Jaaaaaa, tuurlijk!"
* klik *

En dan komt er zo'n scherm waar je kunt kiezen aan wie je stuurt... en toen dit...
Ik ga dus maar weer mailen :r

[ afbeelding ]
Dat had ik dus ook. En ik krijg een foutmelding waneer ik iemand knopen of en hoge hoed wil sturen voor de sneeuwpop. Echt,ik probeer wel en beetje sociaal te zijn |:(
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 20:14:03 #59
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90195004
We klagen niet over jou hoor Kimbell !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90196475
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:03 schreef just me het volgende:
Dat heb ik ook gehad alleen niet met de stallion gelukkig (ik ben nog niet zo ver)

Blood Orange Tree
http://apps.facebook.com/(...)iMTtvgRUDVoUi&ref=nf
Ik heb de tree meegenomen.

Wat kan je eigenlijk met de sneeuwpop?
pi_90196981
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_90200870
quote:
14s.gif Op maandag 20 december 2010 20:34 schreef Sientje_ het volgende:

[..]

Ik heb de tree meegenomen.

Wat kan je eigenlijk met de sneeuwpop?
die levert watering cans :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90200926
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef Kimbell het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. En ik krijg een foutmelding waneer ik iemand knopen of en hoge hoed wil sturen voor de sneeuwpop. Echt,ik probeer wel en beetje sociaal te zijn |:(
dat had ik dus ook.. heb erover gemaild, kreeg ik zo'n kutmailtje terug.. nog teruggemaild dat dat echt geen antwoord was :') maar niets meer gehoord daarna
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † maandag 20 december 2010 @ 21:42:25 #64
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90201407
Ik kan vandaag geen gifts meer versturen, sorry, morgen weer!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90210594
En geen groene knoop als gift te vinden. ;( Dan zal het wel een error zijn, bedankt voor het proberen te sturen iedereen! :* Hopelijk duiken ze nog op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90210658
quote:
8s.gif Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
Wat de fuck???

Ik ruil zojuist mijn kadootjes in voor de Snow Stallion.

"Wilt u er ook eentje kado geven mevrouw Greys?"
"Jaaaaaa, tuurlijk!"
* klik *

En dan komt er zo'n scherm waar je kunt kiezen aan wie je stuurt... en toen dit...
Ik ga dus maar weer mailen :r

[ afbeelding ]
nooooo! :'(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 20 december 2010 @ 23:52:08 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90210740
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
En geen groene knoop als gift te vinden. ;( Dan zal het wel een error zijn, bedankt voor het proberen te sturen iedereen! :* Hopelijk duiken ze nog op.
Je krijgt ze in je giftbox hè, daar zijn ze ook niet?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90211226
quote:
5s.gif Op maandag 20 december 2010 23:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je krijgt ze in je giftbox hè, daar zijn ze ook niet?
Net niet. ;( Nog eens kijken dan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 00:02:47 #69
163650 Greys
pi_90211340
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nooooo! :'(
De live chat 'deed' het eerder vanavond, maar daar had ik na 32 minuten nog niemand aan de lijn zeg maar... dus nu een mail gestuurd met die afbeelding als bijlage. Hoop dat ze er iets aan doen, want eerlijk gezegd vond ik het nog leuker om er eentje weg te kunnen geven dan er zelf eentje te hebben (geen idee wat ik er mee moet namelijk :@ ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90211436
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

De live chat 'deed' het eerder vanavond, maar daar had ik na 32 minuten nog niemand aan de lijn zeg maar... dus nu een mail gestuurd met die afbeelding als bijlage. Hoop dat ze er iets aan doen, want eerlijk gezegd vond ik het nog leuker om er eentje weg te kunnen geven dan er zelf eentje te hebben (geen idee wat ik er mee moet namelijk :@ ).
dat had ik dus ook.. had speciaal een dealtje met francien gesloten :( en zo'n vos gekocht.. lukt het niet, echt aaargh!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90211475
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:02 schreef Greys het volgende:

[..]

De live chat 'deed' het eerder vanavond, maar daar had ik na 32 minuten nog niemand aan de lijn zeg maar... dus nu een mail gestuurd met die afbeelding als bijlage. Hoop dat ze er iets aan doen, want eerlijk gezegd vond ik het nog leuker om er eentje weg te kunnen geven dan er zelf eentje te hebben (geen idee wat ik er mee moet namelijk :@ ).
Balen zeg! :o
Kun je met die stallion niet eeuwig en altijd mini veulentjes krijgen? En hoeveel kost hij?

Ik heb mijn knopen trouwens gevonden! *O* 20 stuks inmiddels! _O- :*
Jammer dat ik ze niet kan regiften.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 00:06:17 #72
163650 Greys
pi_90211560
Hahaha Cat met haar 20 knopen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 21 december 2010 @ 00:07:57 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90211672
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Balen zeg! :o
Kun je met die stallion niet eeuwig en altijd mini veulentjes krijgen? En hoeveel kost hij?

Ik heb mijn knopen trouwens gevonden! *O* 20 stuks inmiddels! _O- :*
Jammer dat ik ze niet kan regiften.
Ik verwachte het al _O-
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90211678
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Balen zeg! :o
Kun je met die stallion niet eeuwig en altijd mini veulentjes krijgen? En hoeveel kost hij?

Ik heb mijn knopen trouwens gevonden! *O* 20 stuks inmiddels! _O- :*
Jammer dat ik ze niet kan regiften.
ik heb een mini stallion dies cute :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 00:11:37 #75
163650 Greys
pi_90211928
Sneeuwdude danst de macarena *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 00:21:14 #76
163650 Greys
pi_90212629
Kan iemand uitleggen waarom er tientallen bricks uit mijn special deliveries komen, terwijl ik niets aan het bouwen/upgraden ben (kan niet eens, kan ze ook niet gebruiken dus) en een seedling geplant heb? Dan kwamen er normaal watering cans uit de deliveries, maar volgens mij zit er ergens weer een FV stekkertje scheef :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90213157
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom er tientallen bricks uit mijn special deliveries komen, terwijl ik niets aan het bouwen/upgraden ben (kan niet eens, kan ze ook niet gebruiken dus) en een seedling geplant heb? Dan kwamen er normaal watering cans uit de deliveries, maar volgens mij zit er ergens weer een FV stekkertje scheef :D
Jouw FV heeft wel heel veel bugs. :o :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 00:29:35 #78
163650 Greys
pi_90213229
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jouw FV heeft wel heel veel bugs. :o :*
Ik zit op een brakke server daar, dat kan echt niet anders _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90213609
Ik had eerst ook zoiets :') Ik kreeg eerst 50 vehicle parts uit de deliverys, terwijl alles upgegrade was, voordat ik bouwmaterialen kreeg. Erg fijn!
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:11:57 #80
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90223054
Het wordt tijd dat je Seedlings kan regiften. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90226186
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom er tientallen bricks uit mijn special deliveries komen, terwijl ik niets aan het bouwen/upgraden ben (kan niet eens, kan ze ook niet gebruiken dus) en een seedling geplant heb? Dan kwamen er normaal watering cans uit de deliveries, maar volgens mij zit er ergens weer een FV stekkertje scheef :D
Dat heb ik nu ook, maar ik heb wel een aantal bouwmaterialen in mijn gift box staan.

En ik zag net dat de gift box enkele weken geleden vergroot is naar 500 gifts.En ik zat altijd maar uit te kiezen wat ik moet nemen en wat niet...
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:54:34 #82
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90241006
Ik schiet ook niet op met die groene knopen. Rotdingen. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_90241209
Ik schrok van een sneeuwbal die naar me vloog :')
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 16:54:35 #85
163650 Greys
pi_90241303
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:52 schreef ry4life het volgende:
Ik schrok van een sneeuwbal die naar me vloog :')
Bwehehehe.
Ik ook. Al een paar keer (da's nog het ergste, dat je er na een eerste keer nog steeds van schrikt :') )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 16:55:11 #86
163650 Greys
pi_90241346
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:11 schreef Xebber het volgende:
Het wordt tijd dat je Seedlings kan regiften. ;(
En groene knopen!
Cat heeft er genoeg voor iedereen! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 17:09:22 #87
163650 Greys
pi_90242136
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 17:24:57 #88
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90242872
Ik heb het rendier een onderdak gegeven!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 17:35:20 #89
163650 Greys
pi_90243306
:o :o :o

Ik had toch dat ik mijn 500 gifts inruilde voor de snow stallion, maar dat ik hem toen niet kado kon geven aan een ander? Kreeg een mailtje terug dat ze om het goed te maken een paar kadootjes onder mijn kerstboom had gelegd. Zitten er 100x 5 holiday gifts in mijn giftbox :o :')
Lief, maar dat was nou ook weer niet bedoeling. Ik hoef er zelf niet nóg eentje, ik wil hem kado geven :D Dus nu maar duimen dat het nu wel lukt. Vanavond even proberen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90243422
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
:o :o :o

Ik had toch dat ik mijn 500 gifts inruilde voor de snow stallion, maar dat ik hem toen niet kado kon geven aan een ander? Kreeg een mailtje terug dat ze om het goed te maken een paar kadootjes onder mijn kerstboom had gelegd. Zitten er 100x 5 holiday gifts in mijn giftbox :o :')
Lief, maar dat was nou ook weer niet bedoeling. Ik hoef er zelf niet nóg eentje, ik wil hem kado geven :D Dus nu maar duimen dat het nu wel lukt. Vanavond even proberen.
Zo dat is wel een goede actie van Zynga! :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 december 2010 @ 17:39:02 #91
163650 Greys
pi_90243465
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:37 schreef Peekies het volgende:

[..]

Zo dat is wel een goede actie van Zynga! :D
Ze zag vast mijn mailtjes repertoire, dat altijd álles mis gaat _O-
Maar wel heel lief idd! Ik hoop alleen wel dat het weggeven lukt deze keer! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90243516
Ik wil trouwens graag nog met iemand wat diertjes ruilen...

Ik moet nog 20 cadeautjes voor de stallion. En ik moet ook nog aan die beer en vos zien te komen O+
Iemand die me wilt helpen en zelf ook nog diertjes wilt? :D
  dinsdag 21 december 2010 @ 18:03:13 #93
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90244526
Succes met 100 x 5 cadeau's onder je boom leggen. Ik had liever 5 x 100 gehad. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90244630
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Greys het volgende:

[..]

En groene knopen!
Cat heeft er genoeg voor iedereen! :+
Kon ik ze maar doorgiften. ;( _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90244688
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
:o :o :o

Ik had toch dat ik mijn 500 gifts inruilde voor de snow stallion, maar dat ik hem toen niet kado kon geven aan een ander? Kreeg een mailtje terug dat ze om het goed te maken een paar kadootjes onder mijn kerstboom had gelegd. Zitten er 100x 5 holiday gifts in mijn giftbox :o :')
Lief, maar dat was nou ook weer niet bedoeling. Ik hoef er zelf niet nóg eentje, ik wil hem kado geven :D Dus nu maar duimen dat het nu wel lukt. Vanavond even proberen.
_O- klikklikklikklikklik......

Maar wel aardig dat ze je in ieder geval de waarde hebben teruggegeven.

Is die stallion 500 kadootjes? :o *gaat hevig doorsparen*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90244944
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:35 schreef Greys het volgende:
:o :o :o

Ik had toch dat ik mijn 500 gifts inruilde voor de snow stallion, maar dat ik hem toen niet kado kon geven aan een ander? Kreeg een mailtje terug dat ze om het goed te maken een paar kadootjes onder mijn kerstboom had gelegd. Zitten er 100x 5 holiday gifts in mijn giftbox :o :')
Lief, maar dat was nou ook weer niet bedoeling. Ik hoef er zelf niet nóg eentje, ik wil hem kado geven :D Dus nu maar duimen dat het nu wel lukt. Vanavond even proberen.
nou die heb ik niet gehad hoor :S
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90245872
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † dinsdag 21 december 2010 @ 20:51:11 #99
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90253293
Wel een goede actie dat ze je kadootjes gegeven hebben :Y

Ik heb een mission olive tree
http://apps.facebook.com/(...)iMTuufTUBVoUi&ref=nf

ruby guava
http://apps.facebook.com/(...)iMTuugMZEVoUi&ref=nf

Doe sneeuwballen die ik nu nog heb die kan ik toch gewoon wegdoen? Mijn sneeuwpop is compleet.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90254505
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef just me het volgende:
Wel een goede actie dat ze je kadootjes gegeven hebben :Y

Ik heb een mission olive tree
http://apps.facebook.com/(...)iMTuufTUBVoUi&ref=nf

ruby guava
http://apps.facebook.com/(...)iMTuugMZEVoUi&ref=nf

Doe sneeuwballen die ik nu nog heb die kan ik toch gewoon wegdoen? Mijn sneeuwpop is compleet.
heb ik wel gedaan iig :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:17:41 #101
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90254939
Volgens mij kan je meerdere sneeuwpoppen bouwen. Maar vind het zelf niet zo heel interessant om er meerdere te hebben :P

Ga trouwens weer stal misbruiken, dus let op de feed als je een veulentje wilt ;)
pi_90257668
Ik ga een leger aan sneeuwpoppen bouwen :D Ideale manier om gieters te krijgen :P

Ik heb ook wat van je veulens sjowhan ^O^
You dream it, I live it.
pi_90258944
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij kan je meerdere sneeuwpoppen bouwen. Maar vind het zelf niet zo heel interessant om er meerdere te hebben :P

Ga trouwens weer stal misbruiken, dus let op de feed als je een veulentje wilt ;)
Goeie tip, knopen en hoeden genoeg om een leger te bouwen. _O-
En ik had nog voldoende sneeuw voor een tweede pop. Nu rustigjes aan meer sneeuw en dasjes sparen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90262002
ik heb genoeg pakjes voor de stallion, is er iemand die wil ruilen voor wat andere dingetjes?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90262210
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Mirjam het volgende:
ik heb genoeg pakjes voor de stallion, is er iemand die wil ruilen voor wat andere dingetjes?
ik durf het niet meer aan :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90262309
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:11 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik durf het niet meer aan :)
watskebeurt?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90262519
ja ik wilde bij iemand onder de boom leggen en kreeg alleen een grijs scherm.. terwijl ik het beloofd had :'(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90263120
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Mirjam het volgende:
ik heb genoeg pakjes voor de stallion, is er iemand die wil ruilen voor wat andere dingetjes?
Ik wil wel ruilen :)
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 09:03:11 #109
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90276307
Ik heb ook alle overbodige spullen weggedaan! Mmm ik kan mijn co-op jobs niet opstarten, weet nu even niet meer wat ik moet zaaien :( Krijg steeds melding dat ik moet refreshen maar dat helpt niet.

Dan maar eerst zelf refreshen ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 22 december 2010 @ 11:47:12 #110
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90281358
Niemand wilt me Blankets sturen. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 22 december 2010 @ 11:48:50 #111
163650 Greys
pi_90281432
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:47 schreef Xebber het volgende:
Niemand wilt me Blankets sturen. ;(
Ik wil wel, maar als ik op dat linkje klik (had ik op je feed dus ook al...) dan zie ik allerlei gifts die ik naar je kan sturen maar géén blanket. Vandaar dat je ze niet krijgt ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90282156
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil wel, maar als ik op dat linkje klik (had ik op je feed dus ook al...) dan zie ik allerlei gifts die ik naar je kan sturen maar géén blanket. Vandaar dat je ze niet krijgt ;)
dus dat
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 22 december 2010 @ 12:09:44 #113
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90282308
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Meddo het volgende:
Ik ga een leger aan sneeuwpoppen bouwen :D Ideale manier om gieters te krijgen :P

Ik heb ook wat van je veulens sjowhan ^O^
Goezzo!
Wil zelf een nightmare-foal en een forest foal (at least) maarja, die hebben mijn buurtjes bijna niet, of ze zijn heel snel weg ;(
pi_90282661
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90282717
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Goezzo!
Wil zelf een nightmare-foal en een forest foal (at least) maarja, die hebben mijn buurtjes bijna niet, of ze zijn heel snel weg ;(
Oeh, die heb ik alletwee (en ik heb een hengst), dus ik wil morgen wel fokken voor je?
(ik fok alleen op verzoek :') )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 december 2010 @ 12:19:45 #116
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90282817
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oeh, die heb ik alletwee (en ik heb een hengst), dus ik wil morgen wel fokken voor je?
(ik fok alleen op verzoek :') )
Zou wel tof zijn :D O+
pi_90282881
quote:
14s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:19 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Zou wel tof zijn :D O+
Okee, ik gooi nu al mn paarden eruit dan om minstens 1 van die twee voor je te fokken :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 december 2010 @ 12:21:55 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90282912
Voor de nightmare bied ik mij ook aan (ik schreef bijna biet :') )
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90283022
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
Voor de nightmare bied ik mij ook aan (ik schreef bijna biet :') )
* noteert *
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90283031
quote:
11s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
Voor de nightmare bied ik mij ook aan (ik schreef bijna biet :') )
Ik zal jou nachtmerries bezorgen ja! ~O>
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 22 december 2010 @ 12:30:42 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90283294
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik zal jou nachtmerries bezorgen ja! ~O>
Rawr :9~
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90286035
Done :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † woensdag 22 december 2010 @ 14:10:22 #123
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90287827
Hengstentips?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90288488
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oeh, die heb ik alletwee (en ik heb een hengst), dus ik wil morgen wel fokken voor je?
(ik fok alleen op verzoek :') )
ik wil ook wel heel graag! O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90288739
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 14:10 schreef just me het volgende:
Hengstentips?
Ik snap je niet? :?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90301633
Ik zoek nog steeds wat herfst boompjes

edit: bedankt voor de rode ^O^

edit: bedankt voor de gele ^O^

olijvenbomen kan ik ook goed gebruiken :P

http://www.facebook.com/l(...)ftId%3Dolive&h=91702

[ Bericht 54% gewijzigd door Meddo op 22-12-2010 19:43:11 ]
You dream it, I live it.
  donderdag 23 december 2010 @ 07:34:32 #127
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90328931


*O* *O* *O*
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90329822
heb ik dat ook? :o!

edit - yeahhh! *O*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90329831
goddamn, nieuwjaarsviering :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 08:56:31 #130
163650 Greys
pi_90329940
Ja die 20 kreeg ik ook, iedereen denk ik *O*

En nu schuurtje bouwen, eindelijk weer eens wat materiaal nodig! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 december 2010 @ 09:09:08 #131
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90330150
Ah nee hè :'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 09:10:29 #132
163650 Greys
pi_90330178
quote:
9s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ah nee hè :'(
Wat, je bent zo klaar met bouwen hoor, 8 van elk maar ;)

Kom je ook op mijn feestje? :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 december 2010 @ 09:12:12 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90330215
Ik heb geen ruimte man, en dan weer dingen verzamelen en alles terwijl we net met t andere zijn begonnen en alles.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 09:15:20 #134
163650 Greys
pi_90330276
quote:
9s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen ruimte man, en dan weer dingen verzamelen en alles terwijl we net met t andere zijn begonnen en alles.
En vooral en alles? :+

(Met welk andere zijn we net begonnen dan? :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 december 2010 @ 09:17:03 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90330313
Kerstboom!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 23 december 2010 @ 09:17:12 #136
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90330318
En alles!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 09:19:06 #137
163650 Greys
pi_90330345
Die kerstboom is toch alweer oud nieuws.
En die sneeuwpop ook. Ancient history. En alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 december 2010 @ 09:20:23 #138
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90330365
quote:
9s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen ruimte man, en dan weer dingen verzamelen en alles terwijl we net met t andere zijn begonnen en alles.
Maar wel op mijn feestje komen hé. :6
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90330476
ik heb mijn winter workshop gestored en mijn schuurfeestschuur weggezet

toedels, nu ga ik singstarren met greys
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 09:27:03 #140
163650 Greys
pi_90330504
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:26 schreef sbientje het volgende:
ik heb mijn winter workshop gestored en mijn schuurfeestschuur weggezet

toedels, nu ga ik singstarren met greys
Gèèèèt the parteh started! *O*

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 23 december 2010 @ 10:46:48 #141
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90332790
Trainfreak, waarom kijk je zo chagrijnig op mijn feest. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 10:53:10 #142
163650 Greys
pi_90333008
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef Xebber het volgende:
Trainfreak, waarom kijk je zo chagrijnig op mijn feest. ;(
Gooi dr wat drank in! :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90334751
doe mij ook wa!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 23 december 2010 @ 12:12:04 #144
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90335774
Wtf? Ik heb net harborists gebruikt om de bomen weer 0% te krijgen, maar dat ding erboven (dat-ie klaar is) blijft erop hangen :o

edit: hmm na reload van de farm zijn ze weg. Vage shit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sjowhan op 23-12-2010 12:18:08 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 12:34:29 #145
163650 Greys
pi_90336632
Ah ik heb ook weer een bugje (wat een verrassing! _O- )
Als je RSVPt op een uitnodiging krijg je vuurwerk. Heb er 7 geRSVPt ofzo en maar 1x vuurwerk in gift box :D Nahja, can live without.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90336666
quote:
10s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef Xebber het volgende:
Trainfreak, waarom kijk je zo chagrijnig op mijn feest. ;(
Whaha, ja, mijn poppetje vind het niet zo leuk om altijd tussen hooibalen opgesloten te zitten ;)
pi_90338273

Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_90338304
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Sjowhan het volgende:
Wtf? Ik heb net harborists gebruikt om de bomen weer 0% te krijgen, maar dat ding erboven (dat-ie klaar is) blijft erop hangen :o

edit: hmm na reload van de farm zijn ze weg. Vage shit.
Heb het nu ook _O-
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_90339622
quote:
14s.gif Op donderdag 23 december 2010 07:34 schreef Xebber het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O*
Ik kreeg dat ook, alleen heb ik 40 cash ipv 20 gekregen :o :@
pi_90341970
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Sjowhan het volgende:
Wtf? Ik heb net harborists gebruikt om de bomen weer 0% te krijgen, maar dat ding erboven (dat-ie klaar is) blijft erop hangen :o

edit: hmm na reload van de farm zijn ze weg. Vage shit.
dat is weleens vaker als ze zoiets implementeren. Was eerst ook met.. volgens mij de orchards..

ik heb nu 17 mensen op mijn feest, maar ik wil eigenlijk de disco pony :D dus nog ff dooruitnodigen haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 16:02:23 #151
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90346422
Mmmm eerst naar kerstdiner van onze A-jeugd en ik hoop daarna tijd te hebben om nog wat te FV-en !

Ik heb het veels te druk :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90350139
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 14:31 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat is weleens vaker als ze zoiets implementeren. Was eerst ook met.. volgens mij de orchards..

ik heb nu 17 mensen op mijn feest, maar ik wil eigenlijk de disco pony :D dus nog ff dooruitnodigen haha
Ik heb maar 4 mensen op mijn feest :'(
pi_90350651
Normaal kun je bepalen wie je bericht ziet als je iets op de feed zet. Dus om mijn niet Farmville spelende vrienden te besparen zijn al mijn berichtjes alleen zichtbaar voor Farmvillers.

Maar met die nieuwe party VIP uitnodigingen kun je dit niet doen en ik heb geen zin om de feed van m'n vrienden te bestoken met 100 uitnodigingen :')

Wat nu ;(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 18:41:17 #154
163650 Greys
pi_90353612
Cute, die balloon crops die je kunt zaaien O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90354070
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Cute, die balloon crops die je kunt zaaien O+
License needed staat er bij mij :{
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 19:09:45 #156
163650 Greys
pi_90354877
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:51 schreef Meddo het volgende:

[..]

License needed staat er bij mij :{
Oh maar die krijg je geloof ik als er 10 mensen op je barn feestje komen :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90355471
Kom dan maar snel langs :o
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 19:55:39 #158
163650 Greys
pi_90356941
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 19:23 schreef Meddo het volgende:
Kom dan maar snel langs :o
RSVPed! It better be good :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90359467
515 items in mijn giftbox.. zal hem nu toch echt eens moeten legen. Gelukkig bestaat de helft uit special deliveries, die kunnen blijven zitten. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  donderdag 23 december 2010 @ 21:34:24 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90362156
Ik heb 240 Halloween Candy, maar ik vind alle cadeaus stom, wil iemand wat hebben zodat ik dat ding weg kan gooien?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 21:44:02 #161
163650 Greys
pi_90362689
Thanks but no thanks, Haar ;)

Knoop

Gardening

Vlinder

Vlinder

Vlinder

Veer

Veer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90364187
You dream it, I live it.
  donderdag 23 december 2010 @ 22:12:57 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90364394
Sorry, you can't receive a reward for your own celebration!

Wat is dit nu weer, heb je me gedumpt?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90364920
:o nee hoor
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 22:21:19 #165
163650 Greys
pi_90364936
Meddo, zijn je balloon crops nu unlocked?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90365120
ja ^O^
You dream it, I live it.
pi_90365454
die balloon crops, lekker snel coins verdienen :9
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90366878
Ik moet mijn schuur nog afbouwen, volgens mij kun je dan pas vrienden uitnodigen. Maar geen zin om mijn special deliveries in te leveren. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 23 december 2010 @ 22:57:10 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90367054
Ik heb dan toch dat ding maar gebouwd, maar nu zegt ie geen vrienden te kunnen vinden :')

Ik vreesde al dat niemand Halloween wil, dus ik ga hem lekker weggooien.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90367803
De helft van de gifts komt niet meer aan :{ Allemaal "not found"
You dream it, I live it.
pi_90367902
Ik heb net een hele hoop volk uitgenodigd voor mijn feestje.
Als jullie het niet erg vinden tussen de bouwmaterialen te zitten. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 23:26:58 #172
163650 Greys
pi_90368855
Als jullie blommen of kerststukjes oogsten enzo, wel even de boeketjes op de feed zetten graag O+
Ik hoef er nog maar twee te plaatsen voor de blue ribbon *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90368941
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
Als jullie blommen of kerststukjes oogsten enzo, wel even de boeketjes op de feed zetten graag O+
Ik hoef er nog maar twee te plaatsen voor de blue ribbon *O*
Ik gooi nu wel wat op de feed ^O^
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90369292
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
Als jullie blommen of kerststukjes oogsten enzo, wel even de boeketjes op de feed zetten graag O+
Ik hoef er nog maar twee te plaatsen voor de blue ribbon *O*
Heb je wel zo'n tuinschuurtje? Daar kunnen er 100 in :)
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 23:34:15 #175
163650 Greys
pi_90369302
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik gooi nu wel wat op de feed ^O^
Oh ja ik heb daar net gejubeld naar je, thanks! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 23 december 2010 @ 23:35:12 #176
163650 Greys
pi_90369361
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 23:34 schreef Meddo het volgende:

[..]

Heb je wel zo'n tuinschuurtje? Daar kunnen er 100 in :)
Ze verleppen altijd na een tijdje en dan ruim ik ze weer keurig op :D
Truttig he :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90373595
francien, ik heb een stud onder je boom geduwd.. als goedmakert voor de missende vos :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 09:56:16 #178
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90382539
Nog 15 kadootjes te gaan dan heb ik de white stallion.

Iemand interesse om te ruilen ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90382674
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef just me het volgende:
Nog 15 kadootjes te gaan dan heb ik de white stallion.

Iemand interesse om te ruilen ?
Jaaaaaaaaaaaaaa! *O* Hoewel ik weinig cadeaus nog heb -O-
Ik wil wel een speciaal veulen voor je fokken? O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90383025
Ik zit nu al twee dagen te wachten achter zo'n hoed voor die sneeuwman. Kan iemand mij die zenden? De buren naar wie ik een verzoek stuurde reageren blijkbaar niet...

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=ask_for_part&cat=wall_to_wall&subcat=snowman2010&key=8197e7cb396b6b203c226494ff76da75$$ceG(T.US62b(Uc7YNXsaPW4!hHKRgN.q-jKvVxhgyyz14bGmB-1iMUmwgRWEVoUAYDwGLUeOP*vy&next=
  vrijdag 24 december 2010 @ 10:29:06 #181
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90383371
ik heb geklikt, maar of het werkt :{

Merk dat de hoed enkel door (inactieve) buurtjes verstuurd kan worden. Irritant is 't wel...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 december 2010 @ 10:57:23 #182
163650 Greys
pi_90384239
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
ik heb geklikt, maar of het werkt :{

Merk dat de hoed enkel door (inactieve) buurtjes verstuurd kan worden. Irritant is 't wel...
Gebruik dan dit linkje:
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060

Daar staan iets naar onderen linkjes waar je op kunt klikken zodat je het ook aan andere buren kunt vragen en niet alleen aan die drie :P Het is misschien een pietsie cheaten, maar anders schiet het ook niet op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90384373
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Gebruik dan dit linkje:
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060

Daar staan iets naar onderen linkjes waar je op kunt klikken zodat je het ook aan andere buren kunt vragen en niet alleen aan die drie :P Het is misschien een pietsie cheaten, maar anders schiet het ook niet op.
Bedankt voor de tip! Krijg ik hem nu van jou? _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 december 2010 @ 11:03:26 #184
163650 Greys
pi_90384409
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:02 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Krijg ik hem nu van jou? _O-
Bedank Just Me maar, die kwam er mee hier eerder in het topic geloof ik :Y
Ik ga even kijken bij mijn verzoeken, moment! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 december 2010 @ 11:04:16 #185
163650 Greys
pi_90384434
Kijk eens in je gift box? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90384498
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:04 schreef Greys het volgende:
Kijk eens in je gift box? :P
Super, bedankt!
(En ook bedankt een diegene die de link hier voorstelde!)
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 12:33:24 #187
43556 miss_dynastie
pi_90387502
Oh, wat tof, ik kwam hier net om te zeuren over die stomme hoed _O- :D

Hij danst de Macarena :? :D *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 december 2010 @ 13:32:51 #188
163650 Greys
pi_90389834
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wat tof, ik kwam hier net om te zeuren over die stomme hoed _O- :D

Hij danst de Macarena :? :D *O*
Ja dat zag ik ook ja :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 17:00:15 #189
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90398632
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaa! *O* Hoewel ik weinig cadeaus nog heb -O-
Ik wil wel een speciaal veulen voor je fokken? O-)
ja verras me maar :) ik geef wel een seintje als ik zover ben *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90399527
wie wil mij witte kerststerrenzaadjes sturen? :)
ik stuur ze natuurlijk ook terug dan!

http://apps.facebook.com/(...)a_seedpackage&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 17:21:18 #191
43556 miss_dynastie
pi_90399652
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:18 schreef sbientje het volgende:
wie wil mij witte kerststerrenzaadjes sturen? :)
ik stuur ze natuurlijk ook terug dan!

http://apps.facebook.com/(...)a_seedpackage&ref=nf
Ik heb ze verzonden en dat leek ook nog te lukken, maar wij zijn helemaal geen vrienden volgens mij :@ Lekker handig weer :')
pi_90399761
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb ze verzonden en dat leek ook nog te lukken, maar wij zijn helemaal geen vrienden volgens mij :@ Lekker handig weer :')
nee klopt, volgens mij zijn wij geen vrienden.. :D maar kunnen we wel worden hoor hahah
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90400308
bedankt allemaal tot nu toe :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 20:59:51 #194
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90409910
Grompel grompel, ik kan nog niet bij m'n stallion omdat mijn gifbox vol is :D

* just me gaat keihard werken om die giftbox leeg genoeg te krijgen!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 21:32:55 #195
675 just me
oldbie DCLXXV
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 22:07:31 #196
675 just me
oldbie DCLXXV
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 22:08:02 #197
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90414250
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 22:14:00 #198
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90414513
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 22:19:38 #199
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90414723
~:) Tombola je hebt een mooi kadootje om morgen uit te pakken ~:)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90416133
quote:
Hebbes! *O* Mijn eerste! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90416165
quote:
Ook gepakt, de rest laat ik staan voor anderen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2010 @ 23:05:42 #202
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90416274
De boom is je gegund hoor *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90417502
Ik heb er ook nog één :D

Helaas niet de bubblegum boom ;( Mocht iemand die nog een keer tegen komen, dan houd ik me aanbevolen :@

Dan kan ik daar ook mee gaan kweken. Ik wil er overal 10 van hebben O+
You dream it, I live it.
pi_90418049
sneeuwpophoed

You dream it, I live it.
pi_90418364
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 december 2010 20:59 schreef just me het volgende:
Grompel grompel, ik kan nog niet bij m'n stallion omdat mijn gifbox vol is :D

* just me gaat keihard werken om die giftbox leeg genoeg te krijgen!
_O-
Geen voorkeur voor een veulen? O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2010 @ 00:04:38 #206
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90418607
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-
Geen voorkeur voor een veulen? O+
Fok maar een mooi fok-veulentje voor mij *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2010 @ 00:05:20 #207
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90418638
Meddo lukt dit? Zijn regifts olijfbomen:

http://apps.facebook.com/(...)TurhNUF3rUrob&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2010 @ 00:11:41 #208
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90418921


~:) voor jullie allemaal ~:)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90418931
Die heb ik genoeg, toch bedankt ^O^

De volgende bomen heb ik er nog geen 10 van:

Manila Mango Tree
Star Ruby Grapefruit Tree
Golden Starfruit Tree
Shinko Pear Tree
Amherstia Tree
Chanee Durian Tree
Golden Malayan Coconut Tree
White Pine Tree (Tree)
Peach Palm Tree
Yellow Passion Fruit Tree
Golden Apricot Tree
Bahri Date Tree
Dwarf Almond Tree
Hass Avocado Tree
Indian Laurel Tree

Maar die ben ik nu zelf aan het kweken :P Daarnaast zijn er nog een stuk of 20 bomen niet meer in omloop waar ik er maar 1 van heb :'(

En dan heb je nog die speciale die je met cash moet kopen. Daar wil ik graag de mystery-seed versie van :)
You dream it, I live it.
pi_90422357
Als er iemand nog een white stallion in gaat wisselen dan heb ik wel interesse in een ruil! Ik zit nu zelf op de 200 kado's dus ik heb een Kodiak Cub terug, maar spaar liever nog even door voor een Arctic Fox.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2010 @ 10:52:37 #211
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90425884
Maar weer verder want die giftbox moet natuurlijk wel weer leeg genoeg zijn om de kerstpresentjes uit te pakken! Ik heb nu nog even de tijd *)

Singapore Jackfruit
http://apps.facebook.com/(...)iMUnvfPYBVoUi&ref=nf

Indian Laurel Tree
http://apps.facebook.com/(...)iMUnvfTWAVoUi&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 25 december 2010 @ 10:58:06 #212
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90425946
Er komen nu zóveel pakjes voorbij die je kan pakken, dat je vrij makkelijk opnieuw naar de 500 zou moeten kunnen om nogmaals de White Stallion te redeemen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2010 @ 11:02:09 #213
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90426007
Ja het is heul niet eerlijk :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2010 @ 11:24:30 #214
43556 miss_dynastie
pi_90426327
Huh? Ik open zo'n pakketje, zit zo'n blauw pakketje in en daar zit zo'n stallion in? Whaaaa :o
pi_90426365
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:55:13 #216
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90426910
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:11 schreef Meddo het volgende:
Die heb ik genoeg, toch bedankt ^O^

De volgende bomen heb ik er nog geen 10 van:

Manila Mango Tree
Star Ruby Grapefruit Tree
Golden Starfruit Tree
Shinko Pear Tree
Amherstia Tree
Chanee Durian Tree
Golden Malayan Coconut Tree
White Pine Tree (Tree)
Peach Palm Tree
Yellow Passion Fruit Tree
Golden Apricot Tree
Bahri Date Tree
Dwarf Almond Tree
Hass Avocado Tree
Indian Laurel Tree

Maar die ben ik nu zelf aan het kweken :P Daarnaast zijn er nog een stuk of 20 bomen niet meer in omloop waar ik er maar 1 van heb :'(

En dan heb je nog die speciale die je met cash moet kopen. Daar wil ik graag de mystery-seed versie van :)
Ik heb nu 69 73 soorten bomen. We kunnen wel wat uit gaan wisselen eventueel. :P

Deze heb ik nog niet:

Acai Tree
Asian Pear
Coconut Tree
Rainbow Apple Tree

En deze feestbomen:

Confetti Tree
Cottoncandy Tree
Disco Ball Tree
Holiday Tree
Mistletoe Tree
Ornament Tree
Ornament Tree I
Ornament Tree II
Snow Cone Tree
Sugar Plum Tree
Mint Candy Tree

[ Bericht 0% gewijzigd door Xebber op 25-12-2010 18:01:39 ]
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90427391
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Meddo op 25-12-2010 12:14:45 ]
You dream it, I live it.
pi_90427418
Ik vind het goed :D

Ik heb een misteltoe en een mint candy boom dus die kan ik voor je kweken :P Dan krijg je een ornament tree en ook een mint candy boom. Asian pear heb ik ook maar daar komen andere bomen uit :)
You dream it, I live it.
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:15:09 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90427439
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:37 schreef Meddo het volgende:

Helaas niet de bubblegum boom ;( Mocht iemand die nog een keer tegen komen, dan houd ik me aanbevolen :@

Ja, ik ook! Dat is de enige boom die ik wil denk ik, maar hij staat maar sporadisch op mijn feed en is uiteraard gelijk weg.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:18:37 #220
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90427506
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik ook! Dat is de enige boom die ik wil denk ik, maar hij staat maar sporadisch op mijn feed en is uiteraard gelijk weg.
Ik zal aan jullie denken. Heb er 5. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:22:54 #221
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90427607
Mistletoe en Sugar Plum gekauft. :9
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90428205
Wie van jullie kan ik een uitnodiging voor m'n 2011-party sturen? (en accepteert hem dan ook? O+ )
pi_90428465
ik heb jou er 1 gestuurd, doe er maar 1 terug :)
You dream it, I live it.
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:56:56 #224
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_90428697
oh een farmville topic! O+
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_90429322
Iemand zaadjes voor mij?



[ Bericht 14% gewijzigd door Meddo op 25-12-2010 15:19:04 ]
You dream it, I live it.
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:19:33 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90429383
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:17 schreef Meddo het volgende:
Iemand zaadjes voor mij?

[ link | afbeelding ]
Yup, hoef ik niet terug.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90429907
allemaal "not found" :'(
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2010 @ 14:49:32 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90432027
* just me heeft zaadjes gestuurd :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90435722
Ik heb een mint candy voor jou xebber ^O^

en ook een mint candy seedling voor iemand anders

pm even ;)
You dream it, I live it.
  zaterdag 25 december 2010 @ 18:02:23 #230
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90436187
Danke! ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90436258
You dream it, I live it.
pi_90436353
*O*
ik wil ook wedl een mint candy seedling of boom O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2010 @ 18:16:00 #233
43556 miss_dynastie
pi_90436376
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 18:07 schreef Meddo het volgende:
Kerstverrassing
Bedankt _O_

zit er een knoopje in...hehe
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 10:29:41 #234
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90452595
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 17:32 schreef Meddo het volgende:

en ook een mint candy seedling voor iemand anders

pm even ;)
als je ooit....

vandaag niet veel tijd om te FV-en, kinderen komen 2e kerstdag vieren en er moet opgeruimd worden ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 26 december 2010 @ 10:32:29 #235
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90452623
De eerste die mij hieronder een lieve jongen noemt, krijgt een Snow Stallion onder zijn boom. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90453146
xebber is lief O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 26 december 2010 @ 11:20:35 #237
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90453211
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2010 11:16 schreef Mirjam het volgende:
xebber is lief O+
Het duurde even. :')

Alsje. ^O^
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90453256
ik heb hem :D O+

xebber is lief O+

wil je wat terug ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 26 december 2010 @ 11:38:52 #239
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90453616
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2010 11:22 schreef Mirjam het volgende:
ik heb hem :D O+

xebber is lief O+

wil je wat terug ofzo?
Nee hoor, heb mijn portie aandacht weer gehad voor vandaag. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90453639
:D :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 26 december 2010 @ 11:48:17 #241
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90454396
hebbes *O*
You dream it, I live it.
pi_90454441
zelfs met kerst is alles nu al weg :'(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 12:29:12 #244
43556 miss_dynastie
pi_90454758
Ik blijf maar holiday gifts rapen en waarom weet ik zelf ook niet, ik wilde graag de snow foal maar die heb ik al, het ijshuisje en de kerstboom zaten ook al in een cadeau, dus tja, waar ben ik mee bezig? :P
pi_90454829
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik blijf maar holiday gifts rapen en waarom weet ik zelf ook niet, ik wilde graag de snow foal maar die heb ik al, het ijshuisje en de kerstboom zaten ook al in een cadeau, dus tja, waar ben ik mee bezig? :P
ach, je kan altijd nog een paar van die cadeautjes cashen... kan nooit kwaad. Ik ben nu gestopt met actief verzamelen, heb ook alles al :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90455035
Zijn er nog mensen die nog veel cadeaus over hebben om mij zo'n arctic fox te geven? :D
Ik kan een Kodiak beer teruggeven.
pi_90455336
quote:
10s.gif Op zondag 26 december 2010 12:38 schreef Peekies het volgende:
Zijn er nog mensen die nog veel cadeaus over hebben om mij zo'n arctic fox te geven? :D
Ik kan een Kodiak beer teruggeven.
Ik heb bijna een artic fox gespaard, nog een halve dag denk ik... Daarna wil ik wel ruilen. Ik heb je alleen nog niet als vriendje volgens mij, dus dan moet je me even toevoegen (ik sta in de OP)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_90455609
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef koei het volgende:

[..]

Ik heb bijna een artic fox gespaard, nog een halve dag denk ik... Daarna wil ik wel ruilen. Ik heb je alleen nog niet als vriendje volgens mij, dus dan moet je me even toevoegen (ik sta in de OP)
done :)
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 15:20:00 #249
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90459881
Lukt het bij jullie om die nieuwe kadootjes te vragen? Waar je er elke dag één kunt krijgen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90459959
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef just me het volgende:
Lukt het bij jullie om die nieuwe kadootjes te vragen? Waar je er elke dag één kunt krijgen
Nee, werkt bij mij nog niet...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_90460911
Ik heb die party barn in de opslag gegooid. Ik nodig telkens iedereen uit, dan gaat mijn farm out of sync en niemand reageert op mijn uitnodiging. Dan kan ik die plek beter gebruiken voor een orchard.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90461812
quote:
Op zondag 26 december 2010 15:22 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, werkt bij mij nog niet...
Hier ook niet
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 27 december 2010 @ 08:10:45 #253
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90483896




[ Bericht 10% gewijzigd door Sjowhan op 27-12-2010 08:38:01 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2010 @ 10:04:34 #254
163650 Greys
pi_90485135
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef just me het volgende:
Lukt het bij jullie om die nieuwe kadootjes te vragen? Waar je er elke dag één kunt krijgen
Ik weet niet eens waar je het over hebt, dus het zal bij mij sowieso nog wel niet werken.
Of nooit gaan werken _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90485281
Bij mij werken de kadootjes nu ook.

En ik heb er opeens weer 20 FV cash bij gekregen! _O- *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 december 2010 @ 10:49:14 #256
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90486110
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Bij mij werken de kadootjes nu ook.

En ik heb er opeens weer 20 FV cash bij gekregen! _O- *O*
alweer :D.
Ik kreeg wel 20FV voor de sneeuwman, maar that's it :o

En de party barn trouwens?
pi_90486240
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:49 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

alweer :D.
Ik kreeg wel 20FV voor de sneeuwman, maar that's it :o

En de party barn trouwens?
Die van de sneeuwman had ik gekregen, maar daar heb ik geen trubbels mee gehad. _O-
De party barn deed wel raar, maar heb ik niet gemeld bij Zynga. Maar blijkbaar toch cash erbij. *)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 december 2010 @ 11:12:02 #258
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90486640
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 10:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die van de sneeuwman had ik gekregen, maar daar heb ik geen trubbels mee gehad. _O-
De party barn deed wel raar, maar heb ik niet gemeld bij Zynga. Maar blijkbaar toch cash erbij. *)
Ik ook niet echt :o. als ik nog 1 sneeuwbal krijg, kan ik nog een sneeuwman maken :D. Dat zou betekenen dat ik 5x3=15 waterkannen per keer krijg (handig!) :D.
Kon ze trouwens niet meer terugsturen, want dat ging niet meer geloof ik.. Ga op zoek naar een linkje :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2010 @ 11:13:27 #259
163650 Greys
pi_90486680
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 11:12 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik ook niet echt :o. als ik nog 1 sneeuwbal krijg, kan ik nog een sneeuwman maken :D. Dat zou betekenen dat ik 5x3=15 waterkannen per keer krijg (handig!) :D.
Kon ze trouwens niet meer terugsturen, want dat ging niet meer geloof ik.. Ga op zoek naar een linkje :P
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060

Linkjes voor je sneeuwbal ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 27 december 2010 @ 11:30:11 #260
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90487675
Ik heb de 7 sneeuwman bijna staan :D

Collecties:

Collectie

Collectie

Collectie

Collectie

Collectie

Collectie

Collectie
You dream it, I live it.
  maandag 27 december 2010 @ 11:47:30 #262
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_90487752
Ladybug 2x, cowbell, jewel, check, hen feather, spigot

En aso :P
pi_90488679
Van alles wat ik al had. :') Maar evengoed bedankt hoor! :Y

Weet iemand waar de kip met blauwe veren is gebleven? Ik heb al in geen tijden een blauwe veer meer gekregen. Zelfs mijn banded quill, die normaal moeilijk te krijgen was, staat nu op 10. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90491853
Ik redeem net mijn artic fox maar ik kan 'm niet doorsturen :( En na een reload ben ik dus ook mn presents kwijt. Mijn eigen artic fox heb ik wel, maar ik zou er eentje doorsturen. Iemand ervaring met dit probleem? Wat kan ik hieraan doen om alsnog mijn extra vossen door te kunnen sturen?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 13:58:11 #265
43556 miss_dynastie
pi_90492624
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef koei het volgende:
Ik redeem net mijn artic fox maar ik kan 'm niet doorsturen :( En na een reload ben ik dus ook mn presents kwijt. Mijn eigen artic fox heb ik wel, maar ik zou er eentje doorsturen. Iemand ervaring met dit probleem? Wat kan ik hieraan doen om alsnog mijn extra vossen door te kunnen sturen?
Volgens mij niets, ik had gister hetzelfde probleem (wel met die cadeautjes van 10 credits, maar toch)
  maandag 27 december 2010 @ 14:08:43 #266
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90493038
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Van alles wat ik al had. :') Maar evengoed bedankt hoor! :Y

Weet iemand waar de kip met blauwe veren is gebleven? Ik heb al in geen tijden een blauwe veer meer gekregen. Zelfs mijn banded quill, die normaal moeilijk te krijgen was, staat nu op 10. :')
Hier
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 27 december 2010 @ 14:09:02 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90493050
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef koei het volgende:
Ik redeem net mijn artic fox maar ik kan 'm niet doorsturen :( En na een reload ben ik dus ook mn presents kwijt. Mijn eigen artic fox heb ik wel, maar ik zou er eentje doorsturen. Iemand ervaring met dit probleem? Wat kan ik hieraan doen om alsnog mijn extra vossen door te kunnen sturen?
Greys heeft Zynga gemailed.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90493445
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 14:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hier
*O* *O* *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90498524
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 16:53:43 #270
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90499713
:( nou.. wie heeft hem ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90500017
Ja :o wie?
You dream it, I live it.
pi_90500048
Ik niet. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90502202
stapeltje blauwe veren
http://apps.facebook.com/(...)P6hNvQ7%2ChvJ&ref=nf

edit - volgens mij nog een, maar misschien is het dezelfde..
http://apps.facebook.com/(...)P6hOmJ2%2ChvJ&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2010 @ 17:57:51 #274
163650 Greys
pi_90502250
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef sbientje het volgende:
stapeltje blauwe veren
http://apps.facebook.com/(...)P6hNvQ7%2ChvJ&ref=nf

edit - volgens mij nog een, maar misschien is het dezelfde..
http://apps.facebook.com/(...)P6hOmJ2%2ChvJ&ref=nf
Yeah! O+

Beetje jammer van de onbekende bubblegum boom snatcher trouwens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90503032
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef sbientje het volgende:
stapeltje blauwe veren
http://apps.facebook.com/(...)P6hNvQ7%2ChvJ&ref=nf

edit - volgens mij nog een, maar misschien is het dezelfde..
http://apps.facebook.com/(...)P6hOmJ2%2ChvJ&ref=nf
*O* *O* *O*

3 blauwe veren in een halve dag! *O* _O_

Het is trouwens lang goed gegaan, maar nu laadt FV niet meer bij me. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 december 2010 @ 18:35:14 #276
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_90503476


Nog eentje dan. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_90503530
quote:
14s.gif Op maandag 27 december 2010 18:35 schreef Xebber het volgende:
[ link | afbeelding ]

Nog eentje dan. :P
Oké, WIE? }:| :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90503752
neuh :(
You dream it, I live it.
pi_90503902
Meer mensen problemen met inloggen? Ik kan niet inloggen en computer geeft aan dat het iets te maken heeft met de firewall en het niet toestaan van een FTP-server, ik heb geen idee hoe zoiets toe te voegen alhoewel ik het wel kan vinden. Ook is mijn internet uiterst traag. Uitschakelen van de firewall helpt trouwens ook niet. :( Ik kom dus wel op andere sites maar niet op Farmville en de andere spellen. Ik geloof dat het tijd is om een topic te openen in DIG. :(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2010 @ 19:12:37 #280
163650 Greys
pi_90504795
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oké, WIE? }:| :P
Ik niet in elk geval _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 19:19:33 #281
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90505043
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik niet in elk geval _O-
:N helaas ik ook niet
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90506005
Oh, zal ik eens wat zaailingen groot maken? :+ Zit er misschien ook wel 1 tussen :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 21:08:43 #283
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_90509656
Doe je best maar *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_90509980
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90510016
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
cuban banana tree
SNAP!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90511676
ik word niet zo blij van al die mensen waarbij je niets op hun wall kan achterlaten
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2010 @ 21:51:08 #288
163650 Greys
pi_90511749
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef sbientje het volgende:
ik word niet zo blij van al die mensen waarbij je niets op hun wall kan achterlaten
Vooral niet als je juist bij hén de truffels vindt :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90511885
ja precies...

ik heb weer een zut mensen uitgenodigd voor mijn nieuwjaarsfeest (want ik wil graag de discopony :D) onder andere Cat en tombo :P
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90512093
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef sbientje het volgende:
ja precies...

ik heb weer een zut mensen uitgenodigd voor mijn nieuwjaarsfeest (want ik wil graag de discopony :D) onder andere Cat en tombo :P
Ik zal eens kijken of ik je uitnodiging kan vinden. Maar ik dacht dat ik gersvp'd had?
Bij mij werkt het iig niet goed. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90512195
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken of ik je uitnodiging kan vinden. Maar ik dacht dat ik gersvp'd had?
Bij mij werkt het iig niet goed. ;(
ik weet niet, je stond nog niet op coming dus ik heb m opnieuw gestuurd. Als het niet werkt is het pech hoor, maakt niet uit!

ik ben er weer klaar mee voor vandaag :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90513104
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2010 @ 22:25:57 #293
163650 Greys
pi_90513773
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
Bahri Date Tree
Got it *O* Dank je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90513938
pff, komt die 28x28 onderhand al :D ik heb al 7,5 miljoen aan coins hahaha.. ik ga nog maar wat van die fazanten kopen denk ik!
geheh, gedaan, en ook een belted cow, 30000 xp rijker en 3 miljoen armer lol
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2010 @ 22:33:05 #295
163650 Greys
pi_90514202
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef sbientje het volgende:
pff, komt die 28x28 onderhand al :D ik heb al 7,5 miljoen aan coins hahaha.. ik ga nog maar wat van die fazanten kopen denk ik!
geheh, gedaan, en ook een belted cow, 30000 xp rijker en 3 miljoen armer lol
Die 28x28 kan alleen nog met farmcash he?
Ik kijk er ook al naar uit dat ie met coins kan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90514342
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Die 28x28 kan alleen nog met farmcash he?
Ik kijk er ook al naar uit dat ie met coins kan!
ja, dat vind ik wel zonde van mijn farmcash, dus ik wacht ook op de coins versie idd.. het is mutjevol op mijn farm dus ik kan wel wat plek gebruiken haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_90514417
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef sbientje het volgende:

[..]

ja, dat vind ik wel zonde van mijn farmcash, dus ik wacht ook op de coins versie idd.. het is mutjevol op mijn farm dus ik kan wel wat plek gebruiken haha
Same here. Ik heb geen zin weer fazanten en villa's te kopen, maar wat moet ik anders met 8,5 miljoen? :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90517350
Hebben jullie nog een kerstboom voor mij :@

You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 december 2010 @ 23:55:35 #299
163650 Greys
pi_90517947
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:40 schreef Meddo het volgende:
Hebben jullie nog een kerstboom voor mij :@

[ link | afbeelding ]
quote:
Sorry, you can't send this gift.
Morgen zal ik het nog even proberen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90518443
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Morgen zal ik het nog even proberen.
Ook al niet :{ Als ik al mijn buren er één stuur komt er ook al nooit één terug :( Zal wel ergens een foutje zitten :'(
You dream it, I live it.
pi_90518479
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 14:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Greys heeft Zynga gemailed.
Greys, waar heb je precies heen gemaild? Ik vind bij 'Contact us' enkel echte adressen en telefoonnummers, geen e-mailadressen
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')