Hier ook nietquote:
Ik weet niet eens waar je het over hebt, dus het zal bij mij sowieso nog wel niet werken.quote:Op zondag 26 december 2010 15:20 schreef just me het volgende:
Lukt het bij jullie om die nieuwe kadootjes te vragen? Waar je er elke dag één kunt krijgen
alweerquote:Op maandag 27 december 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Bij mij werken de kadootjes nu ook.
En ik heb er opeens weer 20 FV cash bij gekregen!![]()
Die van de sneeuwman had ik gekregen, maar daar heb ik geen trubbels mee gehad.quote:Op maandag 27 december 2010 10:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
alweer.
Ik kreeg wel 20FV voor de sneeuwman, maar that's it
En de party barn trouwens?
Ik ook niet echtquote:Op maandag 27 december 2010 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van de sneeuwman had ik gekregen, maar daar heb ik geen trubbels mee gehad.![]()
De party barn deed wel raar, maar heb ik niet gemeld bij Zynga. Maar blijkbaar toch cash erbij.
http://www.facebook.com/p(...)0081.149662385078060quote:Op maandag 27 december 2010 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. als ik nog 1 sneeuwbal krijg, kan ik nog een sneeuwman maken
. Dat zou betekenen dat ik 5x3=15 waterkannen per keer krijg (handig!)
.
Kon ze trouwens niet meer terugsturen, want dat ging niet meer geloof ik.. Ga op zoek naar een linkje
Volgens mij niets, ik had gister hetzelfde probleem (wel met die cadeautjes van 10 credits, maar toch)quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef koei het volgende:
Ik redeem net mijn artic fox maar ik kan 'm niet doorsturenEn na een reload ben ik dus ook mn presents kwijt. Mijn eigen artic fox heb ik wel, maar ik zou er eentje doorsturen. Iemand ervaring met dit probleem? Wat kan ik hieraan doen om alsnog mijn extra vossen door te kunnen sturen?
Hierquote:Op maandag 27 december 2010 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Van alles wat ik al had.Maar evengoed bedankt hoor!
![]()
Weet iemand waar de kip met blauwe veren is gebleven? Ik heb al in geen tijden een blauwe veer meer gekregen. Zelfs mijn banded quill, die normaal moeilijk te krijgen was, staat nu op 10.
Greys heeft Zynga gemailed.quote:Op maandag 27 december 2010 13:40 schreef koei het volgende:
Ik redeem net mijn artic fox maar ik kan 'm niet doorsturenEn na een reload ben ik dus ook mn presents kwijt. Mijn eigen artic fox heb ik wel, maar ik zou er eentje doorsturen. Iemand ervaring met dit probleem? Wat kan ik hieraan doen om alsnog mijn extra vossen door te kunnen sturen?
Yeah!quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef sbientje het volgende:
stapeltje blauwe veren
http://apps.facebook.com/(...)P6hNvQ7%2ChvJ&ref=nf
edit - volgens mij nog een, maar misschien is het dezelfde..
http://apps.facebook.com/(...)P6hOmJ2%2ChvJ&ref=nf
quote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef sbientje het volgende:
stapeltje blauwe veren
http://apps.facebook.com/(...)P6hNvQ7%2ChvJ&ref=nf
edit - volgens mij nog een, maar misschien is het dezelfde..
http://apps.facebook.com/(...)P6hOmJ2%2ChvJ&ref=nf
Oké, WIE?quote:
quote:
SNAP!quote:
Vooral niet als je juist bij hén de truffels vindtquote:Op maandag 27 december 2010 21:49 schreef sbientje het volgende:
ik word niet zo blij van al die mensen waarbij je niets op hun wall kan achterlaten
Ik zal eens kijken of ik je uitnodiging kan vinden. Maar ik dacht dat ik gersvp'd had?quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef sbientje het volgende:
ja precies...
ik heb weer een zut mensen uitgenodigd voor mijn nieuwjaarsfeest (want ik wil graag de discopony) onder andere Cat en tombo
ik weet niet, je stond nog niet op coming dus ik heb m opnieuw gestuurd. Als het niet werkt is het pech hoor, maakt niet uit!quote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik je uitnodiging kan vinden. Maar ik dacht dat ik gersvp'd had?
Bij mij werkt het iig niet goed.
Die 28x28 kan alleen nog met farmcash he?quote:Op maandag 27 december 2010 22:28 schreef sbientje het volgende:
pff, komt die 28x28 onderhand alik heb al 7,5 miljoen aan coins hahaha.. ik ga nog maar wat van die fazanten kopen denk ik!
geheh, gedaan, en ook een belted cow, 30000 xp rijker en 3 miljoen armer lol
ja, dat vind ik wel zonde van mijn farmcash, dus ik wacht ook op de coins versie idd.. het is mutjevol op mijn farm dus ik kan wel wat plek gebruiken hahaquote:Op maandag 27 december 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 28x28 kan alleen nog met farmcash he?
Ik kijk er ook al naar uit dat ie met coins kan!
Same here. Ik heb geen zin weer fazanten en villa's te kopen, maar wat moet ik anders met 8,5 miljoen?quote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja, dat vind ik wel zonde van mijn farmcash, dus ik wacht ook op de coins versie idd.. het is mutjevol op mijn farm dus ik kan wel wat plek gebruiken haha
quote:Op maandag 27 december 2010 23:40 schreef Meddo het volgende:
Hebben jullie nog een kerstboom voor mij![]()
[ link | afbeelding ]
Morgen zal ik het nog even proberen.quote:Sorry, you can't send this gift.
Ook al nietquote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Morgen zal ik het nog even proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |