Goeie tip, knopen en hoeden genoeg om een leger te bouwen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij kan je meerdere sneeuwpoppen bouwen. Maar vind het zelf niet zo heel interessant om er meerdere te hebben
Ga trouwens weer stal misbruiken, dus let op de feed als je een veulentje wilt
ik durf het niet meer aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Mirjam het volgende:
ik heb genoeg pakjes voor de stallion, is er iemand die wil ruilen voor wat andere dingetjes?
Ik wil wel ruilenquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:08 schreef Mirjam het volgende:
ik heb genoeg pakjes voor de stallion, is er iemand die wil ruilen voor wat andere dingetjes?
Ik wil wel, maar als ik op dat linkje klik (had ik op je feed dus ook al...) dan zie ik allerlei gifts die ik naar je kan sturen maar géén blanket. Vandaar dat je ze niet krijgtquote:
dus datquote:Op woensdag 22 december 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar als ik op dat linkje klik (had ik op je feed dus ook al...) dan zie ik allerlei gifts die ik naar je kan sturen maar géén blanket. Vandaar dat je ze niet krijgt
Goezzo!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:00 schreef Meddo het volgende:
Ik ga een leger aan sneeuwpoppen bouwenIdeale manier om gieters te krijgen
![]()
Ik heb ook wat van je veulens sjowhan
Oeh, die heb ik alletwee (en ik heb een hengst), dus ik wil morgen wel fokken voor je?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goezzo!
Wil zelf een nightmare-foal en een forest foal (at least) maarja, die hebben mijn buurtjes bijna niet, of ze zijn heel snel weg
Zou wel tof zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik alletwee (en ik heb een hengst), dus ik wil morgen wel fokken voor je?
(ik fok alleen op verzoek)
Okee, ik gooi nu al mn paarden eruit dan om minstens 1 van die twee voor je te fokkenquote:
* noteert *quote:Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
Voor de nightmare bied ik mij ook aan (ik schreef bijna biet)
Ik zal jou nachtmerries bezorgen ja!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
Voor de nightmare bied ik mij ook aan (ik schreef bijna biet)
Rawrquote:Op woensdag 22 december 2010 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal jou nachtmerries bezorgen ja!
ik wil ook wel heel graag!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik alletwee (en ik heb een hengst), dus ik wil morgen wel fokken voor je?
(ik fok alleen op verzoek)
Ik snap je niet?quote:
Wat, je bent zo klaar met bouwen hoor, 8 van elk maarquote:
En vooral en alles?quote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen ruimte man, en dan weer dingen verzamelen en alles terwijl we net met t andere zijn begonnen en alles.
Maar wel op mijn feestje komen hé.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:12 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb geen ruimte man, en dan weer dingen verzamelen en alles terwijl we net met t andere zijn begonnen en alles.
Gèèèèt the parteh started!quote:Op donderdag 23 december 2010 09:26 schreef sbientje het volgende:
ik heb mijn winter workshop gestored en mijn schuurfeestschuur weggezet
toedels, nu ga ik singstarren met greys
Gooi dr wat drank in!quote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef Xebber het volgende:
Trainfreak, waarom kijk je zo chagrijnig op mijn feest.
Whaha, ja, mijn poppetje vind het niet zo leuk om altijd tussen hooibalen opgesloten te zittenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:46 schreef Xebber het volgende:
Trainfreak, waarom kijk je zo chagrijnig op mijn feest.
Heb het nu ookquote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Sjowhan het volgende:
Wtf? Ik heb net harborists gebruikt om de bomen weer 0% te krijgen, maar dat ding erboven (dat-ie klaar is) blijft erop hangen
edit: hmm na reload van de farm zijn ze weg. Vage shit.
dat is weleens vaker als ze zoiets implementeren. Was eerst ook met.. volgens mij de orchards..quote:Op donderdag 23 december 2010 12:12 schreef Sjowhan het volgende:
Wtf? Ik heb net harborists gebruikt om de bomen weer 0% te krijgen, maar dat ding erboven (dat-ie klaar is) blijft erop hangen
edit: hmm na reload van de farm zijn ze weg. Vage shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |