au.quote:
whehehe inddquote:
quote:
idd.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef Sirolf het volgende:
Die comedy-persoon wegdraaien en Stop Trying van Sia instarten... wat wil Gerard daarmee zeggen?
quote:Ik zet mijn auto vanmiddag op een gehandicapten parkeerplaats in de stad. Staat er een verkeersagent aan de ander kant van de straat die roept: Hé, wat is je handicap?! Dus ik roep terug: Gilles de la tourette, klootzak!
quote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef Sirolf het volgende:
Die comedy-persoon wegdraaien en Stop Trying van Sia instarten... wat wil Gerard daarmee zeggen?
PSVquote:
subtiele hint van ga wegquote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef Sirolf het volgende:
Mijn telefoon is ook bijna leeg, en het water is koud, dus kom zo maar uit badquote:Op zondag 19 december 2010 12:46 schreef dasorakel het volgende:
Hmmz laptopaccu bijna leeg... tijd om te douchen en dan op naar mn 2 schermen![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Tsss .. ik zal die man wat moppen in sturen van mijn site (zie footer)
[..]
Jaaa! Tuurlijk!quote:Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
Luna, heb jij mika aangevraagd? Of toch maar een andere...
Zal ik doen. Ik veil 'm ookquote:Op zondag 19 december 2010 12:52 schreef dasorakel het volgende:
[..]
wil je ook zo ff vertellen wat de opbrengst was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |