quote:Op zondag 19 december 2010 08:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke foto's met lieve en ondeugende koppie komen voorbij
Heel gek maar in mijn hoofd is Tyler nog altijd een klein mannetje..maar hij is gewoon al best groot
Ingrid wat fijn dat tyler nu van zondag tot dinsdag thuis is!
quote:Op zondag 19 december 2010 10:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Hij is wel te klein voor zijn leeftijd en praat nog niet veel, misschien komt het daar door.
Hij is er al vanaf zaterdag zelfs!
Hij heeft mega uitgeslapen tot 9.45. Toen ging ik kijken of hij het nog wel deed.
Eén in bed inmiddelsquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, dat klinkt als een gespannen situatie.. Hopelijkt ligt er straks nog iets op bed, zodat je wat rust kunt krijgen?
Hier maar 1 kind, dus weinig tips..
Ook net zo vaak wel hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Het scheelt al de helft dat je zelf niet gestresst wordt
Pien en floor ook !quote:Op donderdag 23 december 2010 09:06 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft een ipad nodig:
http://yfrog.com/fxxk7z
Zeker te gek voor onder de boom? Misschien krijg je korting als je er meteen 2 kooptquote:
moet je ze er 's morgens met geweld uitschoppenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Kersjes het volgende:
Geef het nog 'n jaartje of 12... tegen die tijd slaapt ze vast het klokje rond wanneer het kan
Hmmm, hij kan héél hard roepen welquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik durf dus niet te zeggen dat ze moet blijven liggen.. Ik ben bang dat ze dan er bij nood of iets ze ook niet komt. Hier is ze ziek en dus wil ze bij mij slapen..
Dat werkt dus niet bij elk kind. Chris kan het dus echt niet schelen dat zijn broek nat is. Loopt vrolijk verder. Zelfs met de kookwekker om de 20 minuten wordt zijn broek tussendoor nog nat.. Dus heb niet het idee dat hij er klaar voor is.. Maar de basisschool komt wel langzaam dichterbij. Dus na de feestdagen maar weer eens proberen..quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En ook geen luier meer omgedsan omdat ze dan zelf ook voelen dat in de broek plassen niet fijn is.
het kan een flinke driftkop zijn idd. voorbeeld: Hij krijgt 's ochtends nog steeds een papfles (shame on mequote:Op maandag 27 december 2010 08:34 schreef Ticootje het volgende:
Jen bonkte ook. Als ze haar zin niet kreeg. Een paar keer goed hard en toen had de door dat het toch niet erg prettig was. Driftkikker is het. Is Jan ook zo driftig?
Dit deed mijn gastouderkindje ook en die is opgedroogd tot een superspontaan, blij, mooi en vrolijk, heel erg NIET-autistisch kleutertjequote:Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef Raissa het volgende:
Ze bonkt trouwens echt alleen in bed, het is een soort ritme waarin ze in slaap valt. Ze is niet boos, ze huilt niet, ze gaat op haar knietjes en elleboogjes zitten en wiegt naar voren en naar achteren zeg maar... Soms slaapt ze zelfs al.
Zonder je bang te willen maken. Een autist kan ook juist open, nieuwsgierig en leergierig zijn en best communicatief. Beetje kortzichtig van het CBquote:Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef Raissa het volgende:
En dat ze vond dat Mila veel te open, nieuwsgierig, communicatief en leergierig was en dat ik er niet bang voor hoefde te zijn..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Kersjes het volgende:
Toen ik vroeg of hij hem kende zei hij droogjes dat ze samen een ballengevecht gehouden hadden
Hier precies hetzelfde verhaal... Mag ik tv kijken? Hoor ik echt de hele dag. Soms even kleuren of kleien en dat is het. Verder ziet ze ons momenteel als een soort van animatieteam ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn lieve meisje wordt zo groot....echt .....zucht
Ze is ook zo toe aan de basisschool, vermaakt zich slecht thuis, wil steeds tv kijken of samen dingen doen, maar alleen spelen is er niet meer bij....
Alsof je het over Elise hebt, echt exact hetzelfde hier. Gelukkig wil ze nog wel wat dingen samen met de jongste doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze is ook zo toe aan de basisschool, vermaakt zich slecht thuis, wil steeds tv kijken of samen dingen doen, maar alleen spelen is er niet meer bij....
hier ook, zullen we een school zoeken waar ze met 3,5 al terecht kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde verhaal... Mag ik tv kijken? Hoor ik echt de hele dag. Soms even kleuren of kleien en dat is het. Verder ziet ze ons momenteel als een soort van animatieteam ofzo
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:
*KD & Elin komen binnenvallen*
*toeters en bellen*
hoi!
Hallooooooo danquote:Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:
*toeters en bellen*
hoi!
gefeliciteerd!!! Jeetje je dame alweer 2 jaar oud!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:
*toeters en bellen*
hoi!
Gezelligquote:Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:
*toeters en bellen*
hoi!
Ze gaat toch binnenkort starten op school ? Weet je wat ze daarvan vindt ?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Elin is een peutertje!! Hiep hiep Hoera!
Gefeliciteerd met je dametje KD!!
ik zal het cb eens bellen, want Meike moest met 3j+9m weer heen, maar nog steeds geen oproep gehad.
Kunnen we meteen ons nieuwe adres doorgeven.....
Ik wil toch wel graag binnenkort even met dr heen, want ik maak me een beetje zorgen om haar gewicht.
Ik heb even de groeicurve ingevuld, en dan zit ze met het gewicht op de -2 lijn.
Ze wordt naar mijn idee steeds dunner (en langer)
Ze eet ook bijna niks, dus het is verklaarbaar op zich
Van harte !quote:Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:
*toeters en bellen*
hoi!
Zoals ik haar kan peilen vindt ze het geweldig!quote:Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ze gaat toch binnenkort starten op school ? Weet je wat ze daarvan vindt ?
Dank je!quote:Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef Kleurdoos het volgende:
tís net geknipt
Jij ook alvast gefeliciteerd met je meiske he
Ik heb net een tip in het dreumestopic gezet. Het kostte me drie dagen ofzo om het prjncipe helemaal door te laten sijpelen bij S, maar daarna ging het ook perfect. Ze komt nu zelfs bijna een uur later haar bed uit, omdat ik dat lampje op 700uur heb gezet laatst. In eerste instantie heb ik begrepen is het het slimst (en meest belonend voor een kind) als je hem net wat vroeger zet dan de tijd waarop ze normaal wakker wordt. Dan is ze aangenaam verrast als het lampje al aan is. En als ze er eenmaal aan gewend is, kun je dus steeds die tijdschakelaar een kwartiertje later zetten en de opstaantijd gaan rekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Stiemie het volgende:
Agos Arme Chris met groeipijnHelaas heel bekend van vroeger. Ik kreeg ook wel eens een warm kruikje om erop te leggen dat hielp ook een beetje
![]()
Cattie gefeliciteerdWat trakteerde Fee?
Iemand nog tips tegen nachtbrakende peuters? Linde besloot om half 2 dat ze wel weer genoeg geslapen had en ze bleef elke 30-45 minuten roepen en schreeuwen. Heel fijn want we kwamen allemaal dus nooit echt diep in slaapVoel me een beeeeeeetje brak nu
Het wisselt erg bij Fee. De ene keer kun je niet eens fatsoenlijk door het huis heen lopen, de andere keer slaapt ze wel diep. Ach, stapje voor stapje gaat het vooruit, het is al zoveel beter dan een jaar geleden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk Nijna, al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Chris over 8 maanden bij zo'n groep kleuters zit.
Cattie, slaapt ze ook heel licht dan, Of valt dat nog mee?
Het lijkt me wel weer een hele stap, maar ik zie het toch ook wel voor me. Ik denk dat als ze haar draai gevonden heeft, ze het wel naar haar zin zal hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk Nijna, al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Chris over 8 maanden bij zo'n groep kleuters zit.
Ja, over 2,5 week mag ik hier ook officieel meeposten hè?quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Deepfreeze het volgende:
He, jij hier
Het wordt het Zeggelt, montessori dus. Zit ergens achter de volksuniversiteit.. Hier over de buurtschool hoor ik toch wat slechte verhalen, en dat montessori spreekt ons wel aan.
Bij de PJ zit ook een psz... daar gaat hij waarschijnlijk ook naartoe als hij 3 jaar is.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleurdoos, dan zet je haar toch bij het volgende raam?
Diaan, het is inderdaad bij dr van benthemstraat. Paus Joannes hoor ik ook goede verhalen over. Ook van meerdere mensen die hun kinderen op de PJ hebben gedaan toen de eigen school niet goed liep.
Stokhorst heeft wat last met beloftes vs werkelijkheid. Zoals 3 keer een groep 3 a 20-22 leerlingen beloven voor de vakantie. Werkelijkheid is 2 klassen van 30-32 op de groepsindeling eind augustus. Leer ze dan maar lezen. Met die beloftes gaat het vaker mis, dat voelt niet fijn..
(wil twan nog voetbaldingen van de c1000?)
Ja precies. Errg handig lijkt me.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Deepfreeze het volgende:
En PJ zit bij jullie om de hoek, dat is ook wel handig..
Heb je al een peuterfeestje in planning?
Ik breng ze wel langs als ik een stapeltje heb
Voerwerk (vuurwerk). Het heeft nogal indruk gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is balen Tico.. Nog met een reden, of gewoon eigenwijzigheid?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Estrys het volgende:
Hooooi, wij komen ons hier melden.
Leuke rustige verjaardag gehad. Zondag vieren we het pas. Maar ik ben twee en ik zeg nee is duidelijk van toepassing hier. Man man man het is een peuter hoor, en we zullen het weten
haha, die van mij gilt meer Ja dan nee, (maar als hij iets niet wil smijt hij het wel weg of begint te headbangen tegen de vloer/deur whatever ..)quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef simmu het volgende:
ja zeg!
tis een peuterboomen ze gillen allemaal neeneeneenee
![]()
gefelicteerd jullie!
Met kerst/sinterklaas heeft hij al een werkbank met gereedschap, keuken met inhoud/ puzzels, boekjes, knuffels, electrische scootertje, politie dingen, little people kersstal, schoolbus, vliegtuig en dorp.....quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat lijkt me ook heel wat Karin. Gelukkig voor een goed doel!
A_A, hier waren rond die leeftijd deze dingen een hit: Een houten treinbaan, puzzels, boekjes, keukenspul, gereedschapsset/werkbank, vingerverf...
quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:50 schreef DJMO het volgende:
http://www.amazon.com/Fis(...)e-Elmo/dp/B000ETRE0Q die bedoel je?
hvae fun met bestellen .. snel zijn, ze hebben er nog vijf op voorraad geloof ikquote:
Heb je ervaring met Amazon? Betrouwbaar? Snelheid qua levering?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
hvae fun met bestellen .. snel zijn, ze hebben er nog vijf op voorraad geloof ik
Ooh er moet met credit cards betaald worden en raad eens wat we niet hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef DJMO het volgende:
ik zelf niet (bestel alleen soms bij bol.com) , uit m'n hoofd RanTheMan wel, voor info over amazon.com kun je beter hem even een pm sturen
ehmm ze werken ook met paypal ofzo? wellicht iemand die voor jullie kan bestellen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ooh er moet met credit cards betaald worden en raad eens wat we niet hebben
Ik had al voor 200 dollar aan Elmo spullen in de winkelwagen
Beppie hier wil ook steeds minder goed slapen. Erg jammer vind ik, ik kan het nog zo goed gebruikenquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef k_i_m het volgende:
Hier al een paar maanden geen middagslaap meer. Nu mag ze van ons ook niet meer, als ze toch gaat slapen is ze tot 23.00 uur wakker. Zonder middagdut zit er een kleine kans in dat ze al om 20.30 gaat slapen. Ze slaapt dan wel 'sochtends vaak tot een uur of 9.
mijn schoonmoeder heeft ze ook en dat is voor 100% vergoed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:24 schreef Ticootje het volgende:
In hoeverre wordt zoiets vergoed kersjes? Rondje tandarts is geen goedkoop grapje.
t kan ook wat vriendelijker hoor ..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik snap best dat als je 80 jaar bent, je niet meer zo'n zin hebt in een kunstgebit. Maar kom op zeg. Je gaat toch niet als één of andere junk zonder tanden rondlopen? Hup, maken die bende.
Serieus, tact heb je niet he? Iets vriendelijker kan geen kwaad hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik snap best dat als je 80 jaar bent, je niet meer zo'n zin hebt in een kunstgebit. Maar kom op zeg. Je gaat toch niet als één of andere junk zonder tanden rondlopen? Hup, maken die bende.
Een vriend van mij heeft implantatenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Kersjes het volgende:
DJMO, heb je weleens aan implantaten gedacht? Daar kun je je prothese op klikken en schijnt stukken beter te zitten!
En om het even ontopic te trekken: een tand- en kiesloze mond verandert doordat het kaakbot slinkt. je merkt nu al dat je anders articuleert en dat zal nog erger gaan worden mettertijd. Ik zou er wat aan laten doen, puur voor je kinderen. Een moeder die voor de buitenwereld slecht te verstaan is (en er vreemd uitziet) is natuurlijk niet iets waar die kleintjes gelukkiger van worden.
Ik bedoel dit niet lullig hoor, gewoon mijn ongevraagde advies als iemand die werkzaam is in de (cosmetische) tandheelkunde
Dat is vriendelijk bedoeld. Wat voor aardigs kan ik zeggen over het rondlopen zonder tanden? Ik hoop dat je een goed passend gebit vind, zodat je je tanden weer in kan doen. Dat lijkt mij beter voor jezelf, je kinderen en je man.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
t kan ook wat vriendelijker hoor ..
daar ga je gedeeltelijk voor onder narcose volgens mij..quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef DJMO het volgende:
k zie dat zilveren kruis implantaten onder bepaalde voorwaarden volledig vergoed. Vraag me alleen af daar ook narcose bijhoort dan. Zomaar wakker onder het mes gaan durf ik niet
Ik zou eens vragen naar die voorwaarden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef DJMO het volgende:
k zie dat zilveren kruis implantaten onder bepaalde voorwaarden volledig vergoed. Vraag me alleen af daar ook narcose bijhoort dan. Zomaar wakker onder het mes gaan durf ik niet
Hee, wat leuk, nieuwe aanwas. Hoe heet jouw peuter?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Serieus, tact heb je niet he? Iets vriendelijker kan geen kwaad hoor
Ik mag officieel pas over 2 weken hier postenquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, wat leuk, nieuwe aanwas. Hoe heet jouw peuter?.
Hij is geboren met pikzwart haar en daarna onwijs blond geworden en begint nu weer donkerder te worden. Zo is het mij ook overkomen vroegerquote:Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef Kleurdoos het volgende:
hij is blondhij was toch best donker?
enne kijk uit voor K_I_M ze heeft net je rode glitterjasje gezien
ja.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar ga je gedeeltelijk voor onder narcose volgens mij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doen ze niet met zo'n lidocaïne-spuitje dat ze gebruiken als er een gaatje gevuld moet worden
Je krijgt wel geinige foto's meet is net of er gezichtjes op die dingen staan
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja.ik zie er meer middelvingers inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doen ze niet met zo'n lidocaïne-spuitje dat ze gebruiken als er een gaatje gevuld moet worden
Je krijgt wel geinige foto's meet is net of er gezichtjes op die dingen staan
![]()
![]()
mogguhYour mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |