abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90687431
dames en heren. ik spam deze post forumbreed omdat ik de juiste mensen wil bereiken. dames of heren mod, haal het dus gerust weg als je het niet vindt passen, of plaats een referentie ofzo, geeft niks. ik doe gewoon een poging om iedereen te bereiken die ik wil bereiken! moet je maar geen groot forum zijn :6

het is een afschuwelijk jaar geweest. anders kan ik het niet zeggen. jullie zijn daarin met zijn allen een hele grote troost geweest. jullie stonden en staan klaar met troost, advies en meningen. die worden alledrie ontzettend gewaardeerd :* ik heb al eerder gezegd dat woorden niet uit kunnen drukken hoe ik me voel bij wat jullie geven en dat gevoel blijft voor me. het is heel, heel kostbaar wat jullie geven :*

ik wens een gelukkig nieuw jaar! voor ons allemaal *; eentje waarin we ons bewust zijn van hoeveel we wel niet hebben. eentje waarin we weten dat ieder mens altijd nog iets waard is, zelfs de zwerver om de hoek. het is me eerder verweten, maar ik acht het geen verwijt: ik ben een idealist *O* wat mij betreft is iedereen gelukkig en vrij en blij *O*

gelukkig nieuwjaar alvast *O* *O* *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_90689068
Zeg Simmu heb je niks beters te doen dan mij aan het janken te maken op oudjaarsdag? ;)

:*
pi_90694878
Hoi, ze wilt niet slapen. Vuurwerk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90697878
Zo half 2 en kind slaapt. Ze was vol van het vuurwerk, maar buiten lopen vond ze heel eng. Ik hoop dat ze uitslaapt.
pi_90699316
selene is ook voor het eerst van der leven 's nachts beneden geweest! ze werd wakker van het vuurwerk en het wilde niet, dus toen hebben we lekker beneden op de bank voor de tv (concert op rtl7) afgewacht tot het over was

:* :* :* gelukkig nieuwjaar allemaal
pi_90702765
Gelukkig nieuwjaar :)
Gisteren hebben ze beiden doorgeslapen :?

En vanmorgen half zieke, mopperende, dreinende peuter om 7:15 :P
Zit nu op mijn schoot commentaar te leveren op alles wat hij ziet :D
pi_90702949
Gelukkkig nieuwjaar allemaal :)

Wij hebben dana iets voor 12 wakker gemaakt omdat ze panisch is voor hard geluid en ik niet wou dat ze zou schrikken.
En nadat ze eerst zich stevig aan mij vastklampte en ik niet mocht bewegen en we niet door het raam mochten kijken is het toch gelukt om met veel praten en kalmeren door het raam naar het vuurwerk te kijken :) overwinning voor het nieuwe jaar in the pocket! ;)
pi_90702952
Ow en BE nog gefeliciteerd met Sascha, ik zag ergens een super toff tent voorbij komen :D
Hoop dat jullie een fijne verjaardag hebben gehad :Y
  zaterdag 1 januari 2011 @ 09:49:29 #159
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90703026
Gelukkig nieuwjaar!
Selene, Jen en Dana hebben naar het vuurwerk gekeken :)

Maarten sluit aan bij de doorslapende kindjes, op zijn kamertje (toen ik even ging kijken) klonk het héél hard, maar gelukkig sliep hij overal doorheen...
18-11-2008 Maarten Alexander
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:58:07 #160
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_90709128
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Marlien heeft gisteravond genoten van het vuurwerk en vannacht lekker doorgeslapen ('t is sowieso een slaapkopje).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_90709248
Gelukkig nieuwjaar!

Gisteren overdag zijn de dames lekker even gaan slapen. Dus mochten ze tot 22 uur opblijven want opa en oma waren er ook. Om 12 uur sliepen ze overal doorheen, maar Esmee werd om 1 uur wakker wegens tandjespijn. Dus eruit gehaald en na een half uurtje weer naar bed gedaan. En vanmorgen heeft ze tot 11 uur uitgeslapen :o Linde was vanaf 9 uur wakker, maar die wilde heel graag een dvd kijken. O-) Dus we zijn hier allemaal heerlijk uitgerust!
pi_90723418
Jen was vandaag keimoe. Dus het was een beetje voorzichtig aan doen, niet plagen, geen nee zeggen. Ze heeft toch wel 2x even mogen afkoelen, maar in alles merkte je gewoon dat ze echt moe was. Ze gooide vandaag maar liefst 3x een beker perongeluk om. En dan helemaal huilen omdat die beker omviel, terwijl we daar nooit boos om worden als het niet expres is gegaan. Jou ja, met moeite ook weer naar bed, maar die strijd ging ze vandaag niet winnen. Ik hoop voor haar dat ze vannacht goed slaapt, dat is ook fijner voor haar.
pi_90737293
Damian heeft sinds donderdag de waterpokken en is er best ziek van. Koorts, keelontsteking, veel jeuk en erg veel pijn in zijn mond door pokken.
Hij heeft wel genoten van het vuurwerk!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 11:11:38 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90737906
beterschap voor Damian!

is Jen al wat uitgerust Tico?

Hier zijn het nog steeds driftbuien ten top, en nog steeds van slag af door O&N. 's avonds niet willen slapen, 's ochtends uitslapen..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 2 januari 2011 @ 15:39:44 #165
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90746872
Ja vandaag gaat het al een stuk beter, we zijn lekker naar de dierentuin geweest en nu ligt ze even uitgeteld op de bank.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 17:48:22 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90753151
normaal als ik z'n bord neerzet (op zondag patatdag) is het al snel goed, maar ik had z'n bord nog niet neergezet of meneer had al in de appelmoes/mayo geslagen en patat over tafel gegooid. de eerste tien minuten van het eten kon hij alleen maar krijsen en zowat hyperventilerend huilen :? :{ heb 'm uiteindelijk zitten voeren alsof hij net 8 maanden was, met dat verschil dat dit niet gepureerd was :') ) pas bij z'n fruit was hij genoeg gekalmeerd om het weer zonder gejank zelf te doen. (avondeten, yoghurt, zakje knijpfruit is onze volgorde bij 't avondeten). Normaal mag hij alles zelf doen, maar dat was nu echt géén optie :{

pfff van mij mag deze fase snél voorbij gaan :X
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 2 januari 2011 @ 17:52:21 #167
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90753374
DJMO dat doen wij hier dus niet met de dames. K heeft het eigenlijk nooit gedaan maar E heeft ook zo'n periode gehad en dan schoven we gewoon de kinderstoel naar achter zodat ze nergens op tafel bij kon en als ze normaal/kalm was/werd dan mocht ze weer aanschuiven. Duurde het ongeveer 2 minuten en was het weer gezellig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 17:54:56 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90753520
Heb ik idd ook geprobeerd Books, maar dat maakte het alleen maar erger omdat hij wel honger had .. Ik heb de strijd opgegeven toen hij mijn bril onder de mayo sloeg, z'n bord weggehaald en stukje voor stukje gevoerd. Als hij zich wenst te gedragen als een baby, behandel ik 'm dus ook zo.

zondag 2 januari 2011 @ 17:57:14 #169
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_90753652
Dan ben ik denk ik ouderwets of iets maar honger of geen honger als je niet normaal kunt doen dan eet je pas als je normaal kunt doen en nee ik ga ze zeker niet behandelen als een baby omdat ze dat doen. Veels teveel aandacht imo en dan duurt het drama veel langer.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:08:09 #170
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90756668
Dan ben ik ook ouderwets, maar met eten gooien resulteert hier ook in een enkeltje naar boven/naar de gang.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 2 januari 2011 @ 19:31:17 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_90757620
Hier ook, klooien/gooien/spletten met eten = weg eten. Of kind de gang op... Ligt aan overig gedrag ;) (en hoeveel geduld ik nog heb) Daarna nog honger? Jammer dan; had je maar normaal moeten doen :Y

Maar goed... Vandaag Tijn z'n verjaardag gevierd.. Nog maar 1 peuter in huis! Morgen twee kinderen naar de basisschool brengen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 januari 2011 @ 19:49:23 #172
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90758375
Met eten gooien mag hier ook niet. Zelfs Esmee gaat dan al achteruit of achterstevoren met de kinderstoel. En Linde moet naar haar kamer. Is Jan misschien niet gewoon te moe als je gaat eten? Dan komen hier wel eens zulke situaties voor :Y

ET gefeliciteerd met je kleutertje *O*
pi_90758526
klooien met wat dan ook = weg hier. ik waarschuw 2 x, derde keer is pech. of dat nou eten, drinken of andere spullen is. zo mag ze ook dvd's die ze zelf pakt een week inleveren.

gefeliciteerd tijn *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 19:54:05 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90758618
Hij kwam pas om kwart over drie/half vier uit z'n bed van z'n middagslaapje en we aten om kwart voor vijf. Het lijkt mij dat het dus niet van moeheid geweest kan zijn. Normaal eten we om half vijf, maar ik wil dat toch een beetje gaan oprekken naar vijf uur / kwart over vijf. Wellicht dat ik gewoon z'n middagslaapje over moet gaan slaan of in moet gaan korten.

gefeliciteerd E.T.!!

zondag 2 januari 2011 @ 20:19:01 #175
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90760040
Hier ook af en toe raar gedrag met eten, maar dan schuif ik Maarten even naar achteren en als hij weer gewoon kan doen zet ik hem weer aan tafel. Soms herhaalt dit nog wel eens een paar keer, en jammer dan... dan maar niet eten. Het komt ook wel eens dat hij gewoon moe is, na een kdv dag, en dan krijgt hij een toetje met iets meer brintavlokken (ter vulling).

We zijn vanmiddag naar Wintersprookjeswonderland in Enkhuizen geweest. Wat was dat leuk, het park was ook langer open (tot 18.30 ipv 17.00). We zijn tot half 6 gebleven, in het donker het laatste stukje gedaan. Ze hadden alles extra mooi versiert met kerstlichtjes en er stond een enorme kerstboom. We hadden ook nog geluk, stonden in de rij om te betalen, kregen we van een mevrouw achter ons een gratis bon voor toegang, zij hadden er 4 gekregen en hadden er maar 3 nodig... Scheelt toch weer 7,50.
Daarna zijn we lekker uit eten met zijn drietjes geweest bij de Chinees. Daar was Maarten erg gezellig, niet heel veel gegeten, maar hij was lief en at wat saté en sliertjes bami. Nu ligt hij total loss in zijn bed.
pi_90760591
Hmm als hij gewend is om half 5 te eten, dan is 17.15 uur wel even wennen natuurlijk...je zou hem nog even een klein iets kunnen geven om te rekken (denk aan een crackertje ofzo)
Krijgen ze hier ook rond half 5 als wij laat eten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 januari 2011 @ 20:32:53 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90760937
Nu was hij toevallig laat wakker van z'n middagdutje, vandaar dat ik ook besloten had om sowieso wat later te eten, want om kwart voor vier een koekje + een beker drinken, en dan om half vijf eten, gaat er bij mij niet in dat je dan honger hebt. Het was gewoon een pure driftbui, nou is er al sinds de kerst geen goed garen te spinnen met hem hoor, als ik zo eens terugdenk. Ik hoop dat het vanaf morgen weer in een gewoon ritme komt als papa ook weer gewoon aan het werk is, wellicht is gewoon van slag af doordat papa twee weken thuis is geweest (en mama van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om een aantal keer flink uit te slapen :X )

zondag 2 januari 2011 @ 20:41:05 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_90761601
Gillen aan tafel en met eten gooien is pech voor de honger en op de gang. Morgenochtend is er weer brood.
pi_90781812
*KD & Elin komen binnenvallen*

*toeters en bellen*

hoi!
pi_90781900
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:

*toeters en bellen*

hoi!
gefeliciteerd jullie *O*
pi_90781912
quote:

*toeters en bellen*

hoi!
Hallooooooo dan ;)
En gefeliciteerd ;)
pi_90782472
Gefeliciteerd Elin!!

@DJMO, Met eten gooien zou hier ook mooi niet gebeuren hoor. Dat weet ze ook en haalt het niet eens in dr hoofd. En als ik jou was zou ik hem juist niet zoveel aandacht geven als hij zo'n driftbui heeft...negeren! En al zeker niet voeren..
pi_90782474
quote:

*toeters en bellen*

hoi!
gefeliciteerd!!! Jeetje je dame alweer 2 jaar oud!
  maandag 3 januari 2011 @ 10:09:28 #184
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90782810
quote:

*toeters en bellen*

hoi!
Gezellig *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_90784074
Gefeliciteerd KD! *O*
pi_90785777
Gefeliciteerd KD & Elin *O*

En alemaal een gelukkig 2011 toegewenst!

Hier een heerlijk uiteinde gehad. Chris ging om half 11 naar bed, hij moest wachten tot zijn neefje sliep (bijna 2 en die wilde niet) maar dat ging ook gewoon gezellig.
Ook 2 dagen mijn moeder geholpen bij het kalfjes voeren in de stal. Zo leuk, dat kleine jochie in overall en laarsen O+
Het is gewoon zo'n gezellig, vrolijk kind de laatste paar weken :Y
pi_90791097
Elin is een peutertje!! Hiep hiep Hoera!
Gefeliciteerd met je dametje KD!!

ik zal het cb eens bellen, want Meike moest met 3j+9m weer heen, maar nog steeds geen oproep gehad.
Kunnen we meteen ons nieuwe adres doorgeven.....
Ik wil toch wel graag binnenkort even met dr heen, want ik maak me een beetje zorgen om haar gewicht.
Ik heb even de groeicurve ingevuld, en dan zit ze met het gewicht op de -2 lijn.
Ze wordt naar mijn idee steeds dunner (en langer)
Ze eet ook bijna niks, dus het is verklaarbaar op zich
pi_90806052
Waarom eet ze bijna niks? Lust ze weinig of dwarsigheid ofzo?
  maandag 3 januari 2011 @ 20:21:36 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90808852
Gefeliciteerd KD & Elin *O*

Kun je niet even langs om haar te wegen Karin, bij zo'n inloopspreekuur?

Ik heb ook zo'n gezellige peuter in huis die ineens kan spelen... Voorheen vermaakte hij zich ook wel, maar nu verzameld hij een berg speelgoed om zich heen en verliest zich echt in zijn spel O+
pi_90809264
Ze heeft gewoon geen zin in eten.
Ze eet sochtends 1 broodje
Tussen de middag 1 broodje
Tussendoor fruit (daar eet ze wel goed van)
Avondeten maakt ze bijna niks van (alleen poffertjes en pannenkoeken wil ze eten, de rest "lust ik niet") We "dwingen" haar altijd om te proeven, of maken een afspraakje hoeveel hapjes ze gaat eten (vaak zegt ze dan 5 ofzo o|O )
Mijn moeder zei laatst dat ze vond dat Meike zo dun werd, en toen ik die curve invulde bleek het ook daadwerkelijk zo. Ik schrok er een beetje van. Als je er zelf zo inzit merk je het niet zo.

Heb haar vanmi gemeten en gewogen, ze weegt 15 kilo bij 105 cm
pi_90809383
Das inderdaad wel schrikken. Misschien hebben ze wel tips qua eten.
  maandag 3 januari 2011 @ 20:34:04 #192
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90809598
quote:
Op maandag 3 januari 2011 14:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Elin is een peutertje!! Hiep hiep Hoera!
Gefeliciteerd met je dametje KD!!

ik zal het cb eens bellen, want Meike moest met 3j+9m weer heen, maar nog steeds geen oproep gehad.
Kunnen we meteen ons nieuwe adres doorgeven.....
Ik wil toch wel graag binnenkort even met dr heen, want ik maak me een beetje zorgen om haar gewicht.
Ik heb even de groeicurve ingevuld, en dan zit ze met het gewicht op de -2 lijn.
Ze wordt naar mijn idee steeds dunner (en langer)
Ze eet ook bijna niks, dus het is verklaarbaar op zich
Ze gaat toch binnenkort starten op school ? Weet je wat ze daarvan vindt ?
  maandag 3 januari 2011 @ 20:34:37 #193
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90809626
quote:
Op maandag 3 januari 2011 09:08 schreef Kleurdoos het volgende:

*toeters en bellen*

hoi!
Van harte !
pi_90810197
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Ze gaat toch binnenkort starten op school ? Weet je wat ze daarvan vindt ?
Zoals ik haar kan peilen vindt ze het geweldig!
(maar je weet niet wat er in het koppie omgaat he)
Maar ze zegt heel vaak dat ze heel veel zin heeft om naar de basisschool te gaan, speelt schooltje enzo.
Hoorde vandaag trouwens dat haar vriendinnetje op de creche bij haar in de klas komt. Ze schelen elkaar een week in leeftijd, dus dat is natuurlijk heel fijn voor de meiden!
pi_90810575
we beginnen de dag met een spiesje van fruit..

Na het ontbijt even wat boodschapjes gekocht, Ballonnen opgeblazen en Elin op bed gedaan.

Spulletjes klaargezet voor het versieren van de cakejes..

Na het wakker worden gelijk maar een cakeje in elkaar geflanst maar het smaakt volgens mij niet zo best :{

of toch wel :9

En met kaarsjes is ie nog leuker O+

Toch handig, zo'n verjaardag vlak na Oud&Nieuw, sterretjesgalore.

OOOOP

Dan maar weer spelen..

cadeautjes

Nog meer cadeautjes

en nog meer cadeautjes

leuke dag gehad iig, erg genoten en ook al t snoepgoed viel in de smaak want haar avondeten moest ze niet meer en ze ging kotsend haar 3e levensjaar in :+
  maandag 3 januari 2011 @ 21:02:00 #196
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_90811193
Leuke foto,s!
Ik had haar al een tijdje niet gezien. In mijn gedachten nog klein babymeisje...nu een heuse peuter!
Gezellig dat je in dit topic bent!
pi_90813373
jarige Elin O+

Oe dat is inderdaad wel weinig ja. Kun je dr niet tussendoor wat meer andere dingen proberen te laten eten? Meer fruit of andere dingen die ze wel eet, pap mischien of meusli ofzo?
  maandag 3 januari 2011 @ 22:00:08 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_90814432
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Elin! Mooie, grote, meid.
Wat heeft ze al lang haar joh.
pi_90815097
tís net geknipt ;)

Jij ook alvast gefeliciteerd met je meiske he :)
pi_90829795
Karin, je kan allicht even bellen natuurlijk.
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze onlangs de lucht in is geschoten of nog bezig is met in de lengte groeien en dat ze daarom nu met haar gewicht zo relatief laag zit? Want dat gaat toch vaak òf in de lengte òf in de breedte zeg maar?

Mn peuter is aan t logeren en van wat ik begreep had ze het naar haar zin :)
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')