abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90815097
tís net geknipt ;)

Jij ook alvast gefeliciteerd met je meiske he :)
pi_90829795
Karin, je kan allicht even bellen natuurlijk.
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze onlangs de lucht in is geschoten of nog bezig is met in de lengte groeien en dat ze daarom nu met haar gewicht zo relatief laag zit? Want dat gaat toch vaak òf in de lengte òf in de breedte zeg maar?

Mn peuter is aan t logeren en van wat ik begreep had ze het naar haar zin :)
Fake it till you make it...
pi_90835000
Karin, is ze veel ziek geweest? dat ze daardoor minder heeft gegeten, misschien nog wat last van de keelamandelen?
Chris eet ook maar 2 keer 1 boterham overdag, en een stuk fruit. Maar daar gaat het avondeten vaak wel redelijk. (en wel 16 kg bij 100,5m)

Vanochtend met Chris naar de logopedie geweest. Ze vond de taalontwikkeling wel goed. Maar zoals verwacht blijven de klanken achter. Vooral het veranderen van de k in t, f/v in s en de g in s. Die 1e 2 zijn nogal hardnekkig, en blijven vaak zei ze. Wel is het goed dat hij de klanken wel allemaal kan zeggen, hij doet het gewoon niet.. We willen het zelf nog even een maandje aankijken en oefenen (voorlezen, consequent verbeteren), en anders gaan we naar logopedie :{
pi_90840733
Oh, en groeipijn is stom :X
lees: bijna een half uur de kramp uit de benen van je kind masseren terwijl hij brult dat je eraf moet blijven
pi_90843492
Ah gossie, dat is sneu :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:44:05 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_90849230
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:12 schreef Kleurdoos het volgende:
tís net geknipt ;)

Jij ook alvast gefeliciteerd met je meiske he :)
Dank je!

Fee is 2!!
Mijn lieve, ondeugende, slimme, schattige meisje is een peuter. Vandaag hebben we voor haar gezongen. Ze is wel gewoon naar het kdv geweest (waar ze getrakteerd heeft). Dit weekend vieren we het pas echt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:47:28 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90849415
Agos Arme Chris met groeipijn :X Helaas heel bekend van vroeger. Ik kreeg ook wel eens een warm kruikje om erop te leggen dat hielp ook een beetje :*

Cattie gefeliciteerd *O* Wat trakteerde Fee?

Iemand nog tips tegen nachtbrakende peuters? Linde besloot om half 2 dat ze wel weer genoeg geslapen had en ze bleef elke 30-45 minuten roepen en schreeuwen. Heel fijn want we kwamen allemaal dus nooit echt diep in slaap :( Voel me een beeeeeeetje brak nu :O
pi_90849672
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:47 schreef Stiemie het volgende:
Agos Arme Chris met groeipijn :X Helaas heel bekend van vroeger. Ik kreeg ook wel eens een warm kruikje om erop te leggen dat hielp ook een beetje :*

Cattie gefeliciteerd *O* Wat trakteerde Fee?

Iemand nog tips tegen nachtbrakende peuters? Linde besloot om half 2 dat ze wel weer genoeg geslapen had en ze bleef elke 30-45 minuten roepen en schreeuwen. Heel fijn want we kwamen allemaal dus nooit echt diep in slaap :( Voel me een beeeeeeetje brak nu :O
Ik heb net een tip in het dreumestopic gezet. Het kostte me drie dagen ofzo om het prjncipe helemaal door te laten sijpelen bij S, maar daarna ging het ook perfect. Ze komt nu zelfs bijna een uur later haar bed uit, omdat ik dat lampje op 700uur heb gezet laatst. In eerste instantie heb ik begrepen is het het slimst (en meest belonend voor een kind) als je hem net wat vroeger zet dan de tijd waarop ze normaal wakker wordt. Dan is ze aangenaam verrast als het lampje al aan is. En als ze er eenmaal aan gewend is, kun je dus steeds die tijdschakelaar een kwartiertje later zetten en de opstaantijd gaan rekken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:56:30 #207
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_90849879
We hebben zo'n lampje en dat is 's nachts aan en gaat om 7.30 uit...
pi_90850047
Wij hebben een wakeup light, daardoor worden we wakker, behalve m.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90852432
Gefeliciteerd Cattie en Fee! *O*

Stiemie, Is er niet iets dat haar uit haar slaap houdt? Verder hier geen andere tips. Onze peuter wordt niet eens wakker van een wekker naast zijn hoofd :P

De kruik ga ik onthouden.
pi_90853561
Lotte wordt 's nachts ook weleens wakker met de mededeling dat ze klaar is met slapen. Dan moeten we wel even op haar inpraten om haar weer zover te krijgen dat ze gaat slapen.
Blijft ze bezig helpt bij haar boos worden nog weleens, mja meestal niet nodig

Nu wordt ze af en toe wakker van Jelle maar slaapt dan wel weet verder na een kus en knuffel

Ze moet nog wel flink wennen aan het grote zus zijn, je merkt dat ze erg moe is, wat opstandig maar gelukkig ook heel lief voor haar broertje

Vandaag ging ze boven spelen met de nintendo ds. Zo grappig. De hele tijd als laatste rond rijden (mario kart) maar ze had het zo naar haar zin! En snapte al een beetje hoe het moest (gasgeven).
Loopt ze naar boven zegt ze ook heel grappig : tot zo
Wist niet dat ze dat kon :)
Mijn grote meisje!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:35:02 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_90859805
Bedankt voor de felicitaties!
Fee heeft heel simpel getrakteerd. Zo'n opwindbeestje voor in bad en jip en janneke doosje appelstukjes, echt hema.

Over slapen zal ik het maar niet te veel hebben :X . Fee slaapt sinds anderhalve week de hele nacht in haar eigen bed. Dat is al een enorme vooruitgang. Verder wordt ze nog wel minimaal 2x per nacht echt wakker. Fee heeft nog nooit echt doorgeslapen.
pi_90869248
We gaan zo school kijken... ben benieuwd.
pi_90869713
Leuk Nijna, al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Chris over 8 maanden bij zo'n groep kleuters zit.

Cattie, slaapt ze ook heel licht dan, Of valt dat nog mee?
pi_90869961
hier is het ook weer bal met slapen... Het ging zo goed.
pi_90870189
Dat is balen Tico.. Nog met een reden, of gewoon eigenwijzigheid?
  woensdag 5 januari 2011 @ 09:46:09 #216
108648 cattie
lieve moeder
pi_90870594
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk Nijna, al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat Chris over 8 maanden bij zo'n groep kleuters zit.

Cattie, slaapt ze ook heel licht dan, Of valt dat nog mee?
Het wisselt erg bij Fee. De ene keer kun je niet eens fatsoenlijk door het huis heen lopen, de andere keer slaapt ze wel diep. Ach, stapje voor stapje gaat het vooruit, het is al zoveel beter dan een jaar geleden.

GWS, gefeliciteerd met Annicka!
pi_90873637
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 09:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Het lijkt me wel weer een hele stap, maar ik zie het toch ook wel voor me. Ik denk dat als ze haar draai gevonden heeft, ze het wel naar haar zin zal hebben.
pi_90874300
Cattie, vooruitgang is al heel wat. :Y

Hij lijkt nog zo klein, als je hem naar kleuters ziet.. Maar als ik hem bezig zie op het KDV of zoals bij de logopedie gisteren maak ik me er ook niet zoveel zorgen over. En we hebben gewoon een leuke school uitgekozen ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:39:09 #219
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_90874437
DF welke school hebben jullie uitgekozen?
Make love, not war ☮
pi_90874657
He, jij hier :)
Het wordt het Zeggelt, montessori dus. Zit ergens achter de volksuniversiteit.. Hier over de buurtschool hoor ik toch wat slechte verhalen, en dat montessori spreekt ons wel aan.
pi_90874850
ik dacht, t kind is nu 2, dus ik heb haar een trekker en zeem gegeven en de spuitsneeuw van de ramen laten boenen.
groot succes! Alleen niet toen ik t weer wilde afpakken ;(
  woensdag 5 januari 2011 @ 11:50:46 #222
114177 Diaan73
pi_90874931
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 11:44 schreef Deepfreeze het volgende:
He, jij hier :)
Het wordt het Zeggelt, montessori dus. Zit ergens achter de volksuniversiteit.. Hier over de buurtschool hoor ik toch wat slechte verhalen, en dat montessori spreekt ons wel aan.
Ja, over 2,5 week mag ik hier ook officieel meeposten hè?

Zit aan de dr. van benthemstraat toch? Met buurtschool bedoel je Stokhorstschool? Ik hoor daar wel weer goede dingen over eigenlijk. Lennon gaat waarschijnlijk naar de Paus Joannes...
Make love, not war ☮
pi_90876230
Kleurdoos, dan zet je haar toch bij het volgende raam?

Diaan, het is inderdaad bij dr van benthemstraat. Paus Joannes hoor ik ook goede verhalen over. Ook van meerdere mensen die hun kinderen op de PJ hebben gedaan toen de eigen school niet goed liep.
Stokhorst heeft wat last met beloftes vs werkelijkheid. Zoals 3 keer een groep 3 a 20-22 leerlingen beloven voor de vakantie. Werkelijkheid is 2 klassen van 30-32 op de groepsindeling eind augustus. Leer ze dan maar lezen. Met die beloftes gaat het vaker mis, dat voelt niet fijn..

(wil twan nog voetbaldingen van de c1000?)
pi_90879227
Ze heeft ze allemaal al gedaan hoor, straks mag ze de vloer boenen ;)
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:36:41 #225
114177 Diaan73
pi_90883841
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 12:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Kleurdoos, dan zet je haar toch bij het volgende raam?

Diaan, het is inderdaad bij dr van benthemstraat. Paus Joannes hoor ik ook goede verhalen over. Ook van meerdere mensen die hun kinderen op de PJ hebben gedaan toen de eigen school niet goed liep.
Stokhorst heeft wat last met beloftes vs werkelijkheid. Zoals 3 keer een groep 3 a 20-22 leerlingen beloven voor de vakantie. Werkelijkheid is 2 klassen van 30-32 op de groepsindeling eind augustus. Leer ze dan maar lezen. Met die beloftes gaat het vaker mis, dat voelt niet fijn..

(wil twan nog voetbaldingen van de c1000?)
Bij de PJ zit ook een psz... daar gaat hij waarschijnlijk ook naartoe als hij 3 jaar is.

Okay, dat had ik nog niet gehoord. 30-32 kinderen is veel te groot. In Twans team zitten een aantal kinderen die naar Stokhorst gaan.

ja, heel graag!! :Y
Make love, not war ☮
pi_90885089
En PJ zit bij jullie om de hoek, dat is ook wel handig..

Heb je al een peuterfeestje in planning?

Ik breng ze wel langs als ik een stapeltje heb
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:10:19 #227
114177 Diaan73
pi_90885292
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 16:06 schreef Deepfreeze het volgende:
En PJ zit bij jullie om de hoek, dat is ook wel handig..

Heb je al een peuterfeestje in planning?

Ik breng ze wel langs als ik een stapeltje heb
Ja precies. Errg handig lijkt me.

Ben vooral op zoek naar inspiratie voor een cadeau en traktaties.

Ik wil ze ook wel ophalen als dat beter uitkomt! Ik vertelde het net tegen Twan en die was helemaal blij.
Make love, not war ☮
pi_90885658
Ik heb er al 2 maar krijg er vast nog wel meer ;)
Maar ik kom 1a2 keer per week zowat langs je huis. Dus dat brengen is geen punt..

En cadeautjes.. Een houten treinbaan, puzzels, boekjes, keukenspul, gereedschapsset/werkbank, vingerverf...
Op het KDV vorige keer op zelfgemaakte mini-appelflappen getrakteerd. (1/2 plakje bladerdeeg ipv hele)
  woensdag 5 januari 2011 @ 17:35:57 #229
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90889987
Waren hier nog mensen bezig met zindelijkheids gedoe?
Ik las namelijk iets leuks (in de mama geloof ik)
Lijkt me erg handig als je kindje nog niet helemaal zindelijk is.

http://www.underwunder.nl/toddler/index.php
pi_90902944
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 09:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is balen Tico.. Nog met een reden, of gewoon eigenwijzigheid?
Voerwerk (vuurwerk). Het heeft nogal indruk gemaakt.
pi_90932392
Klinkt best handig, die underwunder (stomme naam wel! :P)
Als ik die eerder was tegenegkomen!

Hier een ziek meisje, hoge koorts, niks binnenhouden en helemaal traanoogjes ervan hebben, arm ding
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 19:11:55 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90944734
beterschap voor Dana bla

Hier vanmorgen een ventje wat me totaal niet miste ;( hij ging voor 't eerst naar de nieuwe psz, en waar hij de eerste keer nog bijna in me kroop, liep hij nu heel vanzelfsprekend weg om te gaan spelen :? blijkbaar herkende hij nu wel het ritueel van afscheid nemen, spelen en weer opgehaald worden. Hij heeft geen traan gelaten, terwijl ik drama had verwacht :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90945480
Hooooi, wij komen ons hier melden.
Leuke rustige verjaardag gehad. Zondag vieren we het pas. Maar ik ben twee en ik zeg nee is duidelijk van toepassing hier. Man man man het is een peuter hoor, en we zullen het weten
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_90945694
Elin, Fee, Annicka en Seb: (alsnog) gefeliciteerd! *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:31:48 #235
108648 cattie
lieve moeder
pi_90945751
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:26 schreef Estrys het volgende:
Hooooi, wij komen ons hier melden.
Leuke rustige verjaardag gehad. Zondag vieren we het pas. Maar ik ben twee en ik zeg nee is duidelijk van toepassing hier. Man man man het is een peuter hoor, en we zullen het weten
Gefeliciteerd! *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 19:47:33 #236
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_90946495
Alle nieuwe 2 jarigen, welkom *O*
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_90946629
Een hoop nieuwe peuters zeg!
pi_90947486
ja zeg!
tis een peuterboom *O* en ze gillen allemaal neeneeneenee >:)

gefelicteerd jullie!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 20:10:15 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90947620
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:07 schreef simmu het volgende:
ja zeg!
tis een peuterboom *O* en ze gillen allemaal neeneeneenee >:)

gefelicteerd jullie!
haha, die van mij gilt meer Ja dan nee, (maar als hij iets niet wil smijt hij het wel weg of begint te headbangen tegen de vloer/deur whatever ..)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_90947757
Ha Estrys! Er is weer een Seb geboren vandaag! :+
Bij Barbara Barend
pi_90947974
Mijn peuter blijft de laatste tijd zomaar ineens zo af en toe een hele dag wakker. En dan redt ze het eigenlijk wonderwel tot een uur of 6 half 7. Vanaf wanneer gingen julliepeuters hun middagdutjes overslaan? S wordt in april 3.
pi_90948157
Mirte is sinds een paar maanden dat ze niet meer wil slapen 's middags. Zo ergens rond de derde verjaardag begon het dat ze steeds vaker wakker bleef of maar ging spelen op haar kamer. En tegenwoordig wil ze gewoon niet meer naar bed. Dan is ze wel echt moe om 7 uur als ze naar bed gaat. Ik vraag tegenwoordig of ze naar bed wil tussen de middag en wil ze niet, dan niet. En stiekum mis ik wel even die paar uurtjes voor mezelf, voordeel is dat ik ook niet meer zo makkelijk kan lopen snaaien nu ;)
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:37:22 #243
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_90949060
Hier al een paar maanden geen middagslaap meer. Nu mag ze van ons ook niet meer, als ze toch gaat slapen is ze tot 23.00 uur wakker. Zonder middagdut zit er een kleine kans in dat ze al om 20.30 gaat slapen. Ze slaapt dan wel 'sochtends vaak tot een uur of 9.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 20:48:12 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90949553
Ik heb net een paar dagen achter de rug dat Jan weigerde te slapen overdag, maar 's avonds ook. Totaal uit z'n ritme doordat papa vakantie had. Papa is weer werken en hij haalt z'n slaap dubbel en dwars in; vanmiddag bijna drie uur liggen tukken (of althans, dat dacht ik .. toen ik 'm wakker ging maken lag hij met blote beentjes uit z'n slaapzak.. dus die zal wel eerst nog een poosje hebben liggen spelen in bed). Ik merk aan alles dat hij die middagslaap nog hard nodig heeft, zonder is hij ronduit ongenietbaar :X

pi_90950531
Chris slaapt nog 5 keer per week 2,5 uur in de middag. De andere 2 dagen op het KDV is het max 45 minuten, maar ook vaak niet.. En dan 's nachts van 9 tot 7.30..

Dana, beterschap!

En gezellig al die peutertjes :Y
pi_90950762
Cattie en Estrys, van harte met jullie peutertjes!!

BlaBla beterschap voor je meisje! Sneu he

Meike is al de hele week bij oma, ivm de verhuizing.
We eten daar wel iedere avond en ik doe de kinderen even in bad enzo, maar toch, ik mis ze.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_90951672
Jaaaa!!!!! jullie hulp of ideeën heb ik nodig :D
Ons zoontje wordt binnenkort 2 jaar en heb al van alles gekocht maar vroeg me eigenlijk af wat jullie op zo'n leeftijd hebben gegeven? :@
pi_90952272
Dat lijkt me ook heel wat Karin. Gelukkig voor een goed doel!

A_A, hier waren rond die leeftijd deze dingen een hit: Een houten treinbaan, puzzels, boekjes, keukenspul, gereedschapsset/werkbank, vingerverf...
pi_90952459
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat lijkt me ook heel wat Karin. Gelukkig voor een goed doel!

A_A, hier waren rond die leeftijd deze dingen een hit: Een houten treinbaan, puzzels, boekjes, keukenspul, gereedschapsset/werkbank, vingerverf...
Met kerst/sinterklaas heeft hij al een werkbank met gereedschap, keuken met inhoud/ puzzels, boekjes, knuffels, electrische scootertje, politie dingen, little people kersstal, schoolbus, vliegtuig en dorp..... :') en als ik vooruit zou denken dan zou ik alles in proporties geven alleen waren we te enthousiast en willen we nog wat cadeautjes kopen :@
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 21:43:10 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90952687
autootjes met speelkleed (met wegen erop) is hier wel een hit, (houten) puzzels ook, memory (cars, ook van hout). (plastic) Speelgarage ook. Lego (Duplo) vind hij geweldig. En ik heb via mp een driewieler + driewieler tractor gevonden. Moet alleen nog wat zien te regelen dat ik het op kan halen :)

pi_90952902
Behalve de tractor heeft ie het al :@ Stuk of 10 houten puzzels (met en zonder geluid) Memory spel van cars, ook cars loopfiets, Duplo Lego heeft ie ook (een grote plastic bak vol)

Eigenlijk ben ik op zoek naar iets van Elmo alleen is dat niet in Nederland te krijgen, enkel USA zover ik kan vinden. De Tickle Me Elmo...... iedere dag MOET ik hem dat filmpje laten zien en ligt ie helemaal in een deuk _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 21:50:52 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90953112

pi_90953150
quote:
:o ja die
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 21:52:46 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90953223
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

:o ja die
hvae fun met bestellen .. snel zijn, ze hebben er nog vijf op voorraad geloof ik :P

pi_90953311
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef DJMO het volgende:

[..]

hvae fun met bestellen .. snel zijn, ze hebben er nog vijf op voorraad geloof ik :P
Heb je ervaring met Amazon? Betrouwbaar? Snelheid qua levering?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 21:58:23 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90953565
ik zelf niet (bestel alleen soms bij bol.com) , uit m'n hoofd RanTheMan wel, voor info over amazon.com kun je beter hem even een pm sturen ;)

pi_90955075
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:58 schreef DJMO het volgende:
ik zelf niet (bestel alleen soms bij bol.com) , uit m'n hoofd RanTheMan wel, voor info over amazon.com kun je beter hem even een pm sturen ;)
Ooh er moet met credit cards betaald worden en raad eens wat we niet hebben :')
Ik had al voor 200 dollar aan Elmo spullen in de winkelwagen :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 22:25:02 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90955235
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ooh er moet met credit cards betaald worden en raad eens wat we niet hebben :')
Ik had al voor 200 dollar aan Elmo spullen in de winkelwagen :')
ehmm ze werken ook met paypal ofzo? wellicht iemand die voor jullie kan bestellen?

pi_90955403
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 20:37 schreef k_i_m het volgende:
Hier al een paar maanden geen middagslaap meer. Nu mag ze van ons ook niet meer, als ze toch gaat slapen is ze tot 23.00 uur wakker. Zonder middagdut zit er een kleine kans in dat ze al om 20.30 gaat slapen. Ze slaapt dan wel 'sochtends vaak tot een uur of 9.
Beppie hier wil ook steeds minder goed slapen. Erg jammer vind ik, ik kan het nog zo goed gebruiken :P
On zeh laptop
pi_90955752
Hier wel slapen in de middag. Ze heeft nog een jaar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 22:39:28 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90956044
owjah, ik was nog met Jan naar 't cb gweest, 11 kilo bij 86 cm. normaal met drie jaar weer terug, maar omdat hij nog amper praat, gaan ze bij het huisbezoek als de baby is geboren, ook weer extra aandacht aan hem besteden. Ze hoopt dat hij een spurt meemaakt nu hij (opnieuw) naar de psz gaat, maar ik heb er een hard hoofd in. Ik mocht iig wel (alvast) een verwijskaart voor logopedie vragen aan m'n huisarts. Vind dat alleen zo'n grote stap .. zeker omdat ook deze psz precies hetzelfde zegt: wacht het gewoon af, het komt vanzelf, twee is echt nog heel erg jong ...

donderdag 6 januari 2011 @ 22:40:06 #262
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90956088
Hier al heel lang niet meer. Anders ligt ze er idd voor middernacht niet in.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90956248
Djmo, ze kunnen zomaar opeens gaan praten hoor. Ik vind jen een hele slechte prater, ook een luie prater. Die is bijna 3 dat ga ik nu wel eens aankaarten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 22:45:49 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90956432
een bezoekje aan de logopediste (die hier om de hoek zit overigens) zal geen kwaad kunnen. Wellicht kan ze me wel wat tips geven aangezien ik toch op een andere manier articuleer dan Jan (hij heeft wel tanden, ik draag m'n kunstgebit nooit en dat vergt een andere manier van praten). De enige reden dat de wvk daarmee wilde wachten is dat het wellicht voor mij te vermoeiend is om met Jan naar logopedie te gaan nu ik (straks hoog)zwanger ben ..

pi_90956743
Wat is daar vermoeiend aan dan? Anders dan je bezoeken aan de gyn of je boodschappen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 22:53:26 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90956884
ja dat snapte ik ook niet zo goed :D maar hoogzwanger met een peuter naar iets toe moeten schijnt vermoeiend te zijn :') toen ik zei dat ze hier praktisch om de hoek zaten was het oh oh .. nou je kan wel een verwijskaart vragen als je zelf denkt dat het nodig is ...

pi_90957192
Alsof je zelf niet kunt bepalen wat je vermoeiend vindt? En dan vind ik het een beetje stom dat je zelf een verwijskaart zou moeten vragen. Eerst vindt ze het nodig, en dan opeens is het nodig als jij het nodig vindt? Raar figuur.

Waarom draag je je kunstgebit eigenlijk niet? Dat voelt toch niet lekker zonder tanden? En hoe eet je dan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 23:02:10 #268
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90957365
ik heb in het begin toen ik dat onding kreeg, heel lang lopen etteren. de pasvorm, het materiaal .. ik weet het niet, maar het zit gewoon niet goed. ben er diverse malen mee teruggeweest, bij 'n ander een nieuwe laten aanmeten , zelfde problemen. Werd gewoon letterlijk misselijk van dat ding in m'n mond. Zonder ging veel en veel beter. Ook eten doe ik zonder .. en ik eet gewoon alles, tot aan gebakken spek toe :P

Verwijskaart vragen moet ik hoe dan ook zelf doen, aangezien alleen arts die kan geven. Zij is maar een wijkverpleegkundige. Kweet niet of een cb-arts dat ook mag/kan doen, maar een mailtje naar m'n huisarts is er zo uit natuurlijk.

pi_90957509
Mijn cb-arts heeft wel de verwijzing gedaan voor Leyla. Het zijn wel basisartsen, lijkt mij wel dat ze mogen verwijzen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:22:20 #270
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_90958393
DJMO, heb je weleens aan implantaten gedacht? Daar kun je je prothese op klikken en schijnt stukken beter te zitten!
En om het even ontopic te trekken: een tand- en kiesloze mond verandert doordat het kaakbot slinkt. je merkt nu al dat je anders articuleert en dat zal nog erger gaan worden mettertijd. Ik zou er wat aan laten doen, puur voor je kinderen. Een moeder die voor de buitenwereld slecht te verstaan is (en er vreemd uitziet :@ ) is natuurlijk niet iets waar die kleintjes gelukkiger van worden.

Ik bedoel dit niet lullig hoor, gewoon mijn ongevraagde advies als iemand die werkzaam is in de (cosmetische) tandheelkunde :)
.... met gevoel voor drama....
pi_90958513
In hoeverre wordt zoiets vergoed kersjes? Rondje tandarts is geen goedkoop grapje.
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:29:43 #272
14746 k_i_m
pi_90958743
Ik snap best dat als je 80 jaar bent, je niet meer zo'n zin hebt in een kunstgebit. Maar kom op zeg. Je gaat toch niet als één of andere junk zonder tanden rondlopen? Hup, maken die bende :{.
In my life
Why do I smile
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 23:30:10 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90958769
Kersjes, jazeker heb ik er aan gedacht. Het is (denk ik) dat het materiaal te dik is zeg maar. Het voelt veel te onnatuurlijk, + dat ik misselijk word van het gebruikte materiaal (plastic of wat is het?) daarbij komt mijn enorme angst om naar de tandarts te gaan (ja, nu niet meer zo, maar voor ik geholpen werd). Alles is onder volledige narcose getrokken en ze moesten me narcose bijgeven omdat ik tijdens de behandeling op wilde staan. Dat het een slecht voorbeeld is voor m'n kind(eren) weet ik wel, maar wat tico ook zegt, implantaten worden geloof ik niet vergoed door je verzekering. En geld om dat zelf te betalen zit er echt voorlopig niet in helaas.

Dus vandaar dat ik toch maar een rondje logopedie ga maken denk ik. Wellicht heeft zij tips voor me :)

pi_90958798
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:24 schreef Ticootje het volgende:
In hoeverre wordt zoiets vergoed kersjes? Rondje tandarts is geen goedkoop grapje.
mijn schoonmoeder heeft ze ook en dat is voor 100% vergoed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 23:30:45 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90958801
quote:
15s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik snap best dat als je 80 jaar bent, je niet meer zo'n zin hebt in een kunstgebit. Maar kom op zeg. Je gaat toch niet als één of andere junk zonder tanden rondlopen? Hup, maken die bende :{.
t kan ook wat vriendelijker hoor ..

pi_90958829
quote:
15s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef k_i_m het volgende:
Serieus, tact heb je niet he? Iets vriendelijker kan geen kwaad hoor
pi_90958877
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:22 schreef Kersjes het volgende:
DJMO, heb je weleens aan implantaten gedacht? Daar kun je je prothese op klikken en schijnt stukken beter te zitten!
En om het even ontopic te trekken: een tand- en kiesloze mond verandert doordat het kaakbot slinkt. je merkt nu al dat je anders articuleert en dat zal nog erger gaan worden mettertijd. Ik zou er wat aan laten doen, puur voor je kinderen. Een moeder die voor de buitenwereld slecht te verstaan is (en er vreemd uitziet :@ ) is natuurlijk niet iets waar die kleintjes gelukkiger van worden.

Ik bedoel dit niet lullig hoor, gewoon mijn ongevraagde advies als iemand die werkzaam is in de (cosmetische) tandheelkunde :)
Een vriend van mij heeft implantaten :Y aangeboren afwijking hij had alleen melktandjes. En nu dus een bakkes vol met schroeven en daarop protheses. Ideaal ja en het ziet er echt heel keurig uit. :Y
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:33:55 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_90958906
-> FHF :X
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_90958932
M heeft een heel slecht gebit, vorig jaar begonnen met renoveren, elk jaar 600 ertegen aan tot het klaar is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 23:36:24 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90959005
k zie dat zilveren kruis implantaten onder bepaalde voorwaarden volledig vergoed. Vraag me alleen af daar ook narcose bijhoort dan. Zomaar wakker onder het mes gaan durf ik niet :X

donderdag 6 januari 2011 @ 23:36:26 #281
14746 k_i_m
pi_90959008
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

t kan ook wat vriendelijker hoor ..
Dat is vriendelijk bedoeld. Wat voor aardigs kan ik zeggen over het rondlopen zonder tanden? Ik hoop dat je een goed passend gebit vind, zodat je je tanden weer in kan doen. Dat lijkt mij beter voor jezelf, je kinderen en je man.

Nou, is dat dan beter?
In my life
Why do I smile
pi_90959014
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:33 schreef Moonah het volgende:
-> FHF :X
Voor al uw kunst- en andere gebeden? :P
On zeh laptop
pi_90959039
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef DJMO het volgende:
k zie dat zilveren kruis implantaten onder bepaalde voorwaarden volledig vergoed. Vraag me alleen af daar ook narcose bijhoort dan. Zomaar wakker onder het mes gaan durf ik niet :X
daar ga je gedeeltelijk voor onder narcose volgens mij..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 6 januari 2011 @ 23:37:22 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90959062
mgoe .. ik ga slapen. Morgen vroeg dag .. uurtje of vijf zal Jan wel weer wakker worden *gaap*

pi_90959209
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 23:36 schreef DJMO het volgende:
Ik zou eens vragen naar die voorwaarden.
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:40:59 #286
14746 k_i_m
pi_90959232
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Serieus, tact heb je niet he? Iets vriendelijker kan geen kwaad hoor
Hee, wat leuk, nieuwe aanwas. Hoe heet jouw peuter? :).
In my life
Why do I smile
pi_90959296
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:40 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hee, wat leuk, nieuwe aanwas. Hoe heet jouw peuter? :).
Ik mag officieel pas over 2 weken hier posten :P maar Levi Dinand is zijn naam ;) en lurk meer omdat jullie (vaste oud-kliek) heel snel posten en ik het niet kan bijhouden :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:44:51 #288
14746 k_i_m
pi_90959402
Pics or it didn't happen 8-). En dit topic valt toch wel mee qua snelheid? Hier zitten we allemaal in de ik heb bijna niks meer te vertellen impasse :P.
In my life
Why do I smile
pi_90959409
ja levi, doe eens een nieuwe foto van m :+ ik kan m me nog herinneren, evenbeeld van zijn vader :+
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:47:03 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_90959496
Rood en harig?

Sorry, flauw.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_90959535

En wij 3-en

:') was een glitter&glamour feestje :@
  donderdag 6 januari 2011 @ 23:49:44 #292
14746 k_i_m
pi_90959611
Dat strikje! O+.

En dat glitterpak _O-.
In my life
Why do I smile
pi_90959628
hij is blond :o hij was toch best donker?

enne kijk uit voor K_I_M ze heeft net je rode glitterjasje gezien
pi_90959680
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:50 schreef Kleurdoos het volgende:
hij is blond :o hij was toch best donker?

enne kijk uit voor K_I_M ze heeft net je rode glitterjasje gezien
Hij is geboren met pikzwart haar en daarna onwijs blond geworden en begint nu weer donkerder te worden. Zo is het mij ook overkomen vroeger :Y
En hier de rode loper chickmagneet O+

pi_90959705
komt al wat mannelijker over dan t poseren bij een billendoekjesdoos :+
pi_90964718
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

daar ga je gedeeltelijk voor onder narcose volgens mij..
ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze niet met zo'n lidocaïne-spuitje dat ze gebruiken als er een gaatje gevuld moet worden :D

Je krijgt wel geinige foto's mee :+ t is net of er gezichtjes op die dingen staan :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90965201
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 08:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doen ze niet met zo'n lidocaïne-spuitje dat ze gebruiken als er een gaatje gevuld moet worden :D

Je krijgt wel geinige foto's mee :+ t is net of er gezichtjes op die dingen staan :')
ik zie er meer middelvingers in :Y
:P

mogguh
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')