quote:Op zondag 19 december 2010 08:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke foto's met lieve en ondeugende koppie komen voorbij
Heel gek maar in mijn hoofd is Tyler nog altijd een klein mannetje..maar hij is gewoon al best groot
Ingrid wat fijn dat tyler nu van zondag tot dinsdag thuis is!
quote:Op zondag 19 december 2010 10:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Hij is wel te klein voor zijn leeftijd en praat nog niet veel, misschien komt het daar door.
Hij is er al vanaf zaterdag zelfs!
Hij heeft mega uitgeslapen tot 9.45. Toen ging ik kijken of hij het nog wel deed.
Eén in bed inmiddelsquote:Op woensdag 22 december 2010 12:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, dat klinkt als een gespannen situatie.. Hopelijkt ligt er straks nog iets op bed, zodat je wat rust kunt krijgen?
Hier maar 1 kind, dus weinig tips..
Ook net zo vaak wel hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 13:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Het scheelt al de helft dat je zelf niet gestresst wordt
Pien en floor ook !quote:Op donderdag 23 december 2010 09:06 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft een ipad nodig:
http://yfrog.com/fxxk7z
Zeker te gek voor onder de boom? Misschien krijg je korting als je er meteen 2 kooptquote:
moet je ze er 's morgens met geweld uitschoppenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:09 schreef Kersjes het volgende:
Geef het nog 'n jaartje of 12... tegen die tijd slaapt ze vast het klokje rond wanneer het kan
Hmmm, hij kan héél hard roepen welquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:28 schreef Pvoesss het volgende:
Ik durf dus niet te zeggen dat ze moet blijven liggen.. Ik ben bang dat ze dan er bij nood of iets ze ook niet komt. Hier is ze ziek en dus wil ze bij mij slapen..
Dat werkt dus niet bij elk kind. Chris kan het dus echt niet schelen dat zijn broek nat is. Loopt vrolijk verder. Zelfs met de kookwekker om de 20 minuten wordt zijn broek tussendoor nog nat.. Dus heb niet het idee dat hij er klaar voor is.. Maar de basisschool komt wel langzaam dichterbij. Dus na de feestdagen maar weer eens proberen..quote:Op zondag 26 december 2010 13:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En ook geen luier meer omgedsan omdat ze dan zelf ook voelen dat in de broek plassen niet fijn is.
het kan een flinke driftkop zijn idd. voorbeeld: Hij krijgt 's ochtends nog steeds een papfles (shame on mequote:Op maandag 27 december 2010 08:34 schreef Ticootje het volgende:
Jen bonkte ook. Als ze haar zin niet kreeg. Een paar keer goed hard en toen had de door dat het toch niet erg prettig was. Driftkikker is het. Is Jan ook zo driftig?
Dit deed mijn gastouderkindje ook en die is opgedroogd tot een superspontaan, blij, mooi en vrolijk, heel erg NIET-autistisch kleutertjequote:Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef Raissa het volgende:
Ze bonkt trouwens echt alleen in bed, het is een soort ritme waarin ze in slaap valt. Ze is niet boos, ze huilt niet, ze gaat op haar knietjes en elleboogjes zitten en wiegt naar voren en naar achteren zeg maar... Soms slaapt ze zelfs al.
Zonder je bang te willen maken. Een autist kan ook juist open, nieuwsgierig en leergierig zijn en best communicatief. Beetje kortzichtig van het CBquote:Op maandag 27 december 2010 11:46 schreef Raissa het volgende:
En dat ze vond dat Mila veel te open, nieuwsgierig, communicatief en leergierig was en dat ik er niet bang voor hoefde te zijn..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:08 schreef Kersjes het volgende:
Toen ik vroeg of hij hem kende zei hij droogjes dat ze samen een ballengevecht gehouden hadden
Hier precies hetzelfde verhaal... Mag ik tv kijken? Hoor ik echt de hele dag. Soms even kleuren of kleien en dat is het. Verder ziet ze ons momenteel als een soort van animatieteam ofzoquote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn lieve meisje wordt zo groot....echt .....zucht
Ze is ook zo toe aan de basisschool, vermaakt zich slecht thuis, wil steeds tv kijken of samen dingen doen, maar alleen spelen is er niet meer bij....
Alsof je het over Elise hebt, echt exact hetzelfde hier. Gelukkig wil ze nog wel wat dingen samen met de jongste doen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ze is ook zo toe aan de basisschool, vermaakt zich slecht thuis, wil steeds tv kijken of samen dingen doen, maar alleen spelen is er niet meer bij....
hier ook, zullen we een school zoeken waar ze met 3,5 al terecht kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 21:53 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde verhaal... Mag ik tv kijken? Hoor ik echt de hele dag. Soms even kleuren of kleien en dat is het. Verder ziet ze ons momenteel als een soort van animatieteam ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |