Slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 01:42 schreef Kally het volgende:
Ik ga hier afsluiten, nog even wat cashen op Facebook en dan heerlijk slapen
Truste SIepjequote:Op zondag 19 december 2010 01:42 schreef Kally het volgende:
Ik ga hier afsluiten, nog even wat cashen op Facebook en dan heerlijk slapen
Ze is nog niet online geweest.quote:
?quote:
Ja "voor al die mensen die nooit iets ge presteert hebben"quote:Op zondag 19 december 2010 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest grinniken om catweazle in het Raffaelatopic.
Ik moest al grijzenquote:Op zondag 19 december 2010 09:25 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat het een fantopic is, dus er mogen geen negatieve meningen. Prima, dan maken we er toch geen fantopic van.
Grijzenquote:
Mogguhtjes Poezelquote:Op zondag 19 december 2010 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen!
Ja jeetje wat een triestfiguurKom op, het is maar FOK!/tv/Raffa....
En hij moest eens weten wat ik allemaal gepresteerd hebIk zit al in het volgende level van CityVille
Ik moest keihard lachen. Als mensen een andere mening hebben -dat zie je ook bij Jennifer enzo- en niemand is het daar mee eens, gooien ze het altijd maar weer op dat je op FOK! maar meegaat met de rest.quote:Op zondag 19 december 2010 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest grinniken om catweazle in het Raffaelatopic.
Moggeh Luttequote:Op zondag 19 december 2010 09:57 schreef Lutte het volgende:
Whaaah het heeft hier flink gesneeuwd!!!
Goedemorgen overigens!
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
ik voel me vrij want Spangas dat zijn wij!!!!!!!!
jeweetzelluf NOOOHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 19 december 2010 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
ik voel me vrij want Spangas dat zijn wij!!!!!!!!
Ja, en mensen met hele rare namen (en uiterlijken).quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef PatriQue89 het volgende:
In Spangas zitten allemaal bisexuelen en homo's.. wat onrealistisch!
Avelange.quote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en mensen met hele rare namen (en uiterlijken).
JA, maar voor rudolf heb ik wel een zwak!quote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en mensen met hele rare namen (en uiterlijken).
Omdat ie een rode neus heeft en de kerstman mag leiden door een mistige nacht?quote:Op zondag 19 december 2010 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, maar voor rudolf heb ik wel een zwak!
Nee,omdat ik hem gewoon lekker vind!quote:Op zondag 19 december 2010 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ie een rode neus heeft en de kerstman mag leiden door een mistige nacht?
Van Den-Haag naar Groningen met dít weer? Die durftquote:Op zondag 19 december 2010 10:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Goffer... vriendin is bezig om nu al uit Den Haag te komen, voor voorstelleing vanavond 19.00 in Groningen...
Staat nu al vast in Gouda..
Ja?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef Renesite het volgende:
Groningen is dan ook wel erg ver weg.
Ja, FOK! is kats dood vanochtend. Hier was leven. Of zo.quote:
Altijd feest hierquote:Op zondag 19 december 2010 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, FOK! is kats dood vanochtend. Hier was leven. Of zo.
Ow, en Zeroku hangt hier wel eens rond. Dus dan moet hier wel wat te doen zijn.
Hoi renee saaitquote:Op zondag 19 december 2010 10:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, FOK! is kats dood vanochtend. Hier was leven. Of zo.
Ow, en Zeroku hangt hier wel eens rond. Dus dan moet hier wel wat te doen zijn.
Kut, waar moet ik jou nou van kennen?quote:
En ga eens douchen, stinkerd!quote:Op zondag 19 december 2010 10:59 schreef Renesite het volgende:
Meh. ik ga m'n bed maar eens uit...
[..]
Kut, waar moet ik jou nou van kennen?
Dorpsgek wellicht?quote:Op zondag 19 december 2010 10:59 schreef Renesite het volgende:
Meh. ik ga m'n bed maar eens uit...
[..]
Kut, waar moet ik jou nou van kennen?
Ik denk een koe. Die eet gras. Of een schaap. Hmmm, shoarma.quote:
René stem op mij als dorpsgek dan komt alles goed.quote:Op zondag 19 december 2010 11:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk een koe. Die eet gras. Of een geit. Hmmm, shoarma.
Ja, en stem jij op mij? De zon komt niet zomaar op jongeman.quote:Op zondag 19 december 2010 11:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
René stem op mij als dorpsgek dan komt alles goed.
welquote:Op zondag 19 december 2010 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en stem jij op mij? De zon komt niet zomaar op jongeman.
Graseter mag mijn schaapje wel zijnquote:Op zondag 19 december 2010 11:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk een koe. Die eet gras. Of een schaap. Hmmm, shoarma.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Graseter mag mijn schaapje wel zijn
Nou niet wedden op het verkeerde schaap.quote:Op zondag 19 december 2010 11:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Graseter mag mijn schaapje wel zijn
en een beetje van de b tot de ennyquote:Op zondag 19 december 2010 11:08 schreef Lutte het volgende:
Mijn dag bestaat vandaag enkel uit natuurkunde en Engels ben ik bang.
Daar maak ik wel tijd voor.quote:Op zondag 19 december 2010 11:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
en een beetje van de b tot de enny
HOUD JE WAFFEL, NOOOHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patrique.... er ligt hier heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sneeuw
quote:Op zondag 19 december 2010 11:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOUD JE WAFFEL, NOOOHHHHHHHHHHH
Hier al 2 dagen niks gevallen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HOUD JE WAFFEL, NOOOHHHHHHHHHHH
quote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patrique.... er ligt hier heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel sneeuw
Niet als het hartstikke druk is.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:24 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan wel weer grappig. Net met z'n drieen bij de pomp, na een nachtje door de sneeuw jagen.
Gevallen ook?quote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef PatriQue89 het volgende:
IK ging gister naar een feestje.. en was gewoon eigenwijs... mn schoenen met gladde zool aan.. daar uitstappen uit de auto.. die heule straat een grote glijbaan.. glee lekker de auto uit
Score van vanavond. Twee keer bijna, en één keer vol op mijn plaat. Ik ben ook eigenwijjs, ik had ook gladde zolen aan.quote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef PatriQue89 het volgende:
IK ging gister naar een feestje.. en was gewoon eigenwijs... mn schoenen met gladde zool aan.. daar uitstappen uit de auto.. die heule straat een grote glijbaan.. glee lekker de auto uit
Niks ernstigs neem ik aan?quote:Op zondag 19 december 2010 11:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Score van vanavond. Twee keer bijna, en één keer vol op mijn plaat. Ik ben ook eigenwijjs, ik had ook gladde zolen aan.
Awwwquote:Op zondag 19 december 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzz ik hoor net dat Ajax-Feyenoord niet doorgaat
Ik had er zin in
Mijn mama wilt ook geen sneeuwpop met me maken
quote:
Die heeft vast geen zin en zegt dat je gek bentquote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus ik ga zo mijn broertje wakker bellen
Mooi hè?quote:Op zondag 19 december 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks ernstigs neem ik aan?
Hans die auto's met die sneeuw
Moet je niet slapen?quote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik ga trouwens even omkleden en de deur weer uit.
Met de eigen auto (zonder wintersloffen) naar de kop van Overijssel.
Winterbandjesquote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mooi hè?
Ik ga trouwens even omkleden en de deur weer uit.
Met de eigen auto (zonder wintersloffen) naar de kop van Overijssel.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef JJH het volgende:
Maar met mijn RWD prive auto kan ik wel dwars ieder kruispunt over!
Moet dagelijks 80km rijden - al die mensen met zomerbandjes jankend en trillend op de bestuurdersstoel. Geniaalquote:
Prive heb ik ze ook niet hoor. Maar ik weet wat mijn banden aankunnen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet dagelijks 80km rijden - al die mensen met zomerbandjes jankend en trillend op de bestuurdersstoel. Geniaal
Ik ook mopquote:
Doeiquote:
Ik doe wel een smsquote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft vast geen zin en zegt dat je gek bent
quote:
Hihi, ik zag het!quote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef Renesite het volgende:
Whiiii net een slotje gezet. Ik ben een baas.
Ik ben in paniek, geen energy meerquote:
ik stuur wel wat energy naar je toequote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben in paniek, geen energy meer![]()
![]()
Zie, daarom wilde ik er niet aan beginnen
Het wordt natuurlijk ook steeds lastiger hè...quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het word minder
Bij mij wel in ieder geval
Neeeeee!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef PatriQue89 het volgende:
MORGEN WEER SNEEUW VOOR MIJ
Mijn gebeden zijn gehoord
Ookquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeee!!!!!
gehoord kan, maar hopende niet verhoord
ja nu moet ik weer 20.000 sparen, omdat ik een uitbreiding moet kopen. Ik speel ook echt met de doelen, anders is het saaiquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk ook steeds lastiger hè...
Tofquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stuur wel wat energy naar je toe
Moment
19:00 uur aanvang, 20:00 uur begint de musical?quote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, lekker duidelijk... op mijn kaartje staat dat Legally Blonde om 19.00 begint, op de site 20.00
Hier idem, ik moet huizen bouwen maar geen plek meerquote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja nu moet ik weer 20.000 sparen, omdat ik een uitbreiding moet kopen. Ik speel ook echt met de doelen, anders is het saai
Nee, das nooit zo..quote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
19:00 uur aanvang, 20:00 uur begint de musical?
Erger nog.. ik werk in Paddepoel!quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef Renesite het volgende:
Patrick (toch?) ken jij Paddepoel, als Groninger?
Gisteren geweest. Wat een treurige verzamelplek voor bejaarden en tokkies!
Whehehehehehehehehehehhequote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Erger nog.. ik werk in Paddepoel!
Haha, ja, dat kan ik me voorstellen ja!quote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehhe
Het winkelcentrum?
Oh.
Nou ja, al die bende bejaarden op bankjes die je aanstaren. Ik werd verdrietig.
misschien is de tijd verlaat ivm de weersomstandighedenquote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, das nooit zo..
Zal zo theater even bellen
Stad.quote:Op zondag 19 december 2010 11:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kan ik me voorstellen ja!
Woon je in de stad, of prov?
Dat is in het noorden niet!quote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien is de tijd verlaat ivm de weersomstandigheden
Nog erger ik moet 60.000 nij elkaar sparenquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier idem, ik moet huizen bouwen maar geen plek meer
Als het kut weer is zorg je er maar voor dat je op tijd komt. je weet dat je moet reizen. Ik weet ook dat ik eerder van huis moet indien kutweer.quote:Op zondag 19 december 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof iedereen uit het noorden moet komen
Eens. Het is alleen lastig in te schatten met deze weersomstandigheden. Ik denk dat weinig mensen hadden bedacht dat ze in de auto of een hotel moesten overnachten afgelopen vrijdag.quote:Op zondag 19 december 2010 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het kut weer is zorg je er maar voor dat je op tijd komt. je weet dat je moet reizen. Ik weet ook dat ik eerder van huis moet indien kutweer.
Nou, denk niet dat er mensen uit andere kant van het land naar Groningen gaan komen voor Legally Blonde als het ook bij hun in de buurt draait..quote:Op zondag 19 december 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof iedereen uit het noorden moet komen
Ja, maar toen kwam het ineens... nu weten we wat er aan de hand is..quote:Op zondag 19 december 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eens. Het is alleen lastig in te schatten met deze weersomstandigheden. Ik denk dat weinig mensen hadden bedacht dat ze in de auto of een hotel moesten overnachten afgelopen vrijdag.
Klopt. Maar dat betekent nog steeds niet dat je weet hoe lang je onderweg zult zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar toen kwam het ineens... nu weten we wat er aan de hand is..
Zoals ik zei: ik neem aan dat die mensen toch echt kaartje voor bij hun in de buurt hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat betekent nog steeds niet dat je weet hoe lang je onderweg zult zijn.
Nou ja ik denk niet dat iemand uit Moerkappelle snel naar Groningen gaat voor OHMYGOD!
ja maar wie spelen er in de musicalquote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, denk niet dat er mensen uit andere kant van het land naar Groningen gaan komen voor Legally Blonde als het ook bij hun in de buurt draait..
Daarnaast, als ze er wel last van hebben moeten ze op tijd gaan vertrekken...
Die zijn vrijdag toen het is gecanceld gewoon doorgereden naar Groningen.. ze konden alleen de voorstelling van vrijdag niet halenquote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar wie spelen er in de musicalen waar moeten die vandaan komen
okquote:Op zondag 19 december 2010 12:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die zijn vrijdag toen het is gecanceld gewoon doorgereden naar Groningen.. ze konden alleen de voorstelling van vrijdag niet halenAls ze meerdere dagen in zo'n uithoek van Nederland spelen, zitten ze in een hotel.. Gister was er ook, en vanmiddag ook!
Ik zou el een sneeuwpop met je willen bouwen!quote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn broertje belde terug.....
Hij gaat ook geen sneeuwpop met mij maken
Hij gaat naar de kroeg
Ik ga straks met de slee met de jongens, even eten dan aankleden en dan gaan we losquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn broertje belde terug.....
Hij gaat ook geen sneeuwpop met mij maken
Hij gaat naar de kroeg
Kom maar, maar met welk sneeuw?quote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef Graseter het volgende:
IK WIL EEN SNEEUWPOP MET JULLIE MAKEN!
Leef je uitquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef Graseter het volgende:
ja maar jij woont aan de andere kant van nederlandquote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zou el een sneeuwpop met je willen bouwen!
Ik wil een sneeuwpop van jou maken!quote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef Graseter het volgende:
Weet ik veelquote:
Heul niet..!quote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar jij woont aan de andere kant van nederland
quote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga straks met de slee met de jongens, even eten dan aankleden en dan gaan we los
wel!quote:
Kom hierheen danquote:
Dat weet ik dus nietquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar.....
Is het rijdbaar op de wegen?
Dan ga jequote:
Pechquote:
Het is weg door alle mensen/wat opgeruimd.quote:Op zondag 19 december 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Er ligt geen sneeuw in Eindhoven
Of hebben ze het opgeruimd?
Aha! Ok!quote:Op zondag 19 december 2010 12:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is weg door alle mensen/wat opgeruimd.
Vanochtend vroeg lag er veel.
Wtfoks. Heb je die cinema al?quote:
Lekkere blonde stoot daar onderin zegquote:
Dat ben ikquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekkere blonde stoot daar onderin zeg.
Renêquote:
Jawelquote:
Kan gebeuren.quote:
is niet gekocht.quote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je maar geen nutteloze dingen kopen.
Neem mij mee.quote:Op zondag 19 december 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga naar me ouders
Sneeuwpop maken
quote:Op zondag 19 december 2010 13:13 schreef -Miauw- het volgende:
Doeg![]()
Oh ik moest zo lachen om het treintje met jouw hoofd erop Miranda
Niks vrijgespeeldquote:
Ja ik moet niet lachen als maandag mijn treinen niet rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
OMG ik moest lachen, wat een watjes toch, 1 sneeuwbal of inzepeing en brullen
Awwquote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
OMG ik moest lachen, wat een watjes toch, 1 sneeuwbal of inzeping en brullen
Nee dat snap ik maar dat is wat andersquote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niks vrijgespeeld
[..]
Ja ik moet niet lachen als maandag mijn treinen niet rijden
Dat staat er brullenquote:
Oh wacht.quote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat snap ik maar dat is wat anders
Altijd wel jaquote:
Jouw stad schoot ook al op zag ikquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef Kally het volgende:
OMG ik moest lachen, wat een watjes toch, 1 sneeuwbal of inzeping en brullen
haha oke, ik moest hier eens van iBenny en Koen66 kijken omdat het dood was in de andere SCquote:
Ja maar het is steeds keuzes keuzes keuzes maken. Ik word er gek vanquote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jouw stad schoot ook al op zag ik.
Ja gezellig, welkom in deze SCquote:Op zondag 19 december 2010 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha oke, ik moest hier eens van iBenny en Koen66 kijken omdat het dood was in de andere SC
quote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Maar ik moet nu de oogst binnen halen
quote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ja, da's wel een nadeel idd. Ik heb nu ook steeds te weinig goods enzoquote:Op zondag 19 december 2010 13:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja maar het is steeds keuzes keuzes keuzes maken. Ik word er gek van
succesquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik moet uitbreiden, maar moet sparenquote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, da's wel een nadeel idd. Ik heb nu ook steeds te weinig goods enzo
succes met sparen danquote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet uitbreiden, maar moet sparen
Eerst zou ik sparen voor die cinema, dan heb je sowieso geld genoeg. Dan kost die cinema 100.000 en heb je geld over voor een expansionquote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet uitbreiden, maar moet sparen
Nee, ik moet een goal bereiken meer huizen bouwen, en die kan ik niet meer kwijtquote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eerst zou ik sparen voor die cinema, dan heb je sowieso geld genoeg. Dan kost die cinema 100.000 en heb je geld over voor een expansion.
Ohquote:Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik moet een goal bereiken meer huizen bouwen, en die kan ik niet meer kwijt
quote:
quote:
Ja en dat vlak voor het topic eindequote:
het is ook niet te gelovenquote:Op zondag 19 december 2010 13:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dat vlak voor het topic einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |