Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Zie TT.quote:
Oh, joh, dat is echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo niet waarquote:
Tsja, ik zou het niet weten. Daar heb ik geen ervaring mee natuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, joh, dat is echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo niet waar
En iedereen mij maar vertellen dat ik ECHT wat mis. Blijkt het helemaal niet waar te zijnquote:
het kan wel een vies zooitje wordenquote:Op zondag 19 december 2010 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, joh, dat is echt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo niet waar
quote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik slapen, want ik ben behoorlijk ziek aan het worden.
Je mist het pas echt als je het hebt meegemaakt.quote:Op zondag 19 december 2010 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En iedereen mij maar vertellen dat ik ECHT wat mis. Blijkt het helemaal niet waar te zijn
ja, maar dat vind ik dan juist weer lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het kan wel een vies zooitje worden
Beterschap danquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
Oh okee, dat duurt nog wel ff dusquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mist het pas echt als je het hebt meegemaakt.
Vieze Dianaquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehe, dat nummer erbij ook op SR nu
quote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik dan juist weer lekker
slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
zei je dat een uur terug niet ookquote:Op zondag 19 december 2010 01:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
trusten en beterschap myr
Ik ga nu ook maar echt eens, trusten lieve mensen
slaap lekker lieve schatquote:Op zondag 19 december 2010 01:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
Truste mop. Beterschapquote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef Myraela het volgende:
slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 19 december 2010 01:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goed idee. Slaap lekker Liebchen.quote:Op zondag 19 december 2010 01:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, ik ga nog niet hoorquote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef D. het volgende:
Iedereen gaat naar bed, dus kennelijk is dat 'the place to be'
Ik ga er dan ook maar eens naar toe
Welterusten allen, en tot weer maar weer
truste kerelquote:Op zondag 19 december 2010 01:41 schreef D. het volgende:
Iedereen gaat naar bed, dus kennelijk is dat 'the place to be'
Ik ga er dan ook maar eens naar toe
Welterusten allen, en tot weer maar weer
quote:Op zondag 19 december 2010 01:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik dan juist weer lekker
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
allerlei beelden schoten door me heen
Eentje nog. Om het af te leren. Rondje van mij. ST, eat drink jij? En jij koen?quote:
quote:
Samen drie dan dusquote:Op zondag 19 december 2010 01:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Eentje nog. Om het af te leren. Rondje van mij. ST, eat drink jij? En jij koen?
ik ben erg makkelijk met alcoholquote:Op zondag 19 december 2010 01:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Eentje nog. Om het af te leren. Rondje van mij. ST, eat drink jij? En jij koen?
dat heb ik nog nooit gehadquote:Op zondag 19 december 2010 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben erg makkelijk met alcohol
Heb wel trek in een gin-tonic eigenlijk
Eenmaal rode wijn. Een gin-tonic. En voor mij een whiskyquote:Op zondag 19 december 2010 01:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Samen drie dan dus![]()
Doe mij maar een rode wijn
En die van jouquote:Op zondag 19 december 2010 01:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Eenmaal rode wijn. Een gin-tonic. En voor mij een whisky.
Op jullie gezondheid!
proostquote:Op zondag 19 december 2010 01:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Eenmaal rode wijn. Een gin-tonic. En voor mij een whisky.
Op jullie gezondheid!
pics?quote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Koen66 het volgende:
hmmm zometeen maar ff scheren nog, zie eruit als een zwerver
Toevallig vanavond gedaan na een week niet scherenquote:Op zondag 19 december 2010 01:53 schreef Koen66 het volgende:
hmmm zometeen maar ff scheren nog, zie eruit als een zwerver
gooide er een maand of 2 terug een half glas gin-tonic overheenquote:
Whehe.quote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gooide er een maand of 2 terug een half glas gin-tonic overheen
was ook acuut overleden, maar gelukkig was DELL zo aardig het moederbord onder garantie te vervangen. Keyboard plakt af en toe nog een beetje
dat is zeker liefquote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ook acuut overleden, maar gelukkig was DELL zo aardig het moederbord onder garantie te vervangen. Keyboard plakt af en toe nog een beetje
Gebakje wakkerquote:Op zondag 19 december 2010 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga heel even een klein mannetje opnieuw instoppen...
Hij maakt het vroeg / laat zeg.quote:Op zondag 19 december 2010 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga heel even een klein mannetje opnieuw instoppen...
Ja, daar begon net het hele gedoe meequote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar begon net het hele gedoe mee
quote:Op zondag 19 december 2010 02:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar begon net het hele gedoe mee
Weer een ongelukje gebeurd?quote:Op zondag 19 december 2010 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik een luier verschoond, de leuke sterretjeslampjes aangezet en hem weer lekker ingestopt, gaat 'ie nu van taaaaaaaaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu taaaaaaaaaaaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Omg.quote:Op zondag 19 december 2010 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik een luier verschoond, de leuke sterretjeslampjes aangezet en hem weer lekker ingestopt, gaat 'ie nu van taaaaaaaaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu taaaaaaaaaaaaaaaaaaatuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
Ja, jij vindt dat, ik vind dat...pffrt.quote:
whihihihiquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jij vindt dat, ik vind dat...pffrt.
Maar je ziet hem snel een keer
Oh oh oh, dan moest gebakje op de.... po.quote:
Daar was ik bijquote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 02:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh oh oh, dan moest gebakje op de.... po.
slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 02:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Prinsen & prinsessen, ik volg het goede voorbeeld. Ik ga ook slapen.
Doet het niet mobielquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 02:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik help je wel evenquote:
ja, dat die dat knopje nog niet hebben gevonden zegquote:Op zondag 19 december 2010 02:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen
En Estee: ik ben dat trage getrut met nieuwe topics in SR echt spuugzat
ik ga Benny maar nadoen denk ik
kon ik niet makenquote:
daar moest een professioneel fotograaf aan te pas komen?quote:
hoe moet ik onder de sneeuw mijn foon pakken en bedienenquote:Op zondag 19 december 2010 03:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar moest een professioneel fotograaf aan te pas komen?
quote:Top 100 van zaterdag 18 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 317 Symphonic
13. 255 suikertaartje
16. 234 TheFamousMan
32. 168 Marijkezwolle
34. 154 goldfinger1963
36. 146 Trevland
41. 129 LovelyLady
51. 111 Stuart
54. 106 Pheno
61. 098 PeZu
67. 087 pgrferrari
80. 071 Dr_Flash
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 213 suikertaartje
02. 186 TheFamousMan
03. 185 RockNijntje
04. 158 Marijkezwolle
05. 136 Trevland
06. 111 Stuart
07. 109 LovelyLady
08. 104 goldfinger1963
09. 087 Pheno
10. 082 Koen66
11. 067 pgrferrari
12. 065 Dr_Flash
13. 064 PeZu
14. 056 Symphonic
15. 041 RealZeus
16. 036 Pien85
17. 027 Barretje80
18. 026 Woeste_Woerd
19. 024 DaMart
20. 016 Enfermera
Reeks-statistieken!
Kga zo slapenquote:Op zondag 19 december 2010 06:22 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
ruk geslapen..
en dan moet ik vanmiddag nog leuk gezellig zitten doen met m'n zusje en m'n moeder tijdens een high-tea.. op zich wel leuk.. maar nu even niet!![]()
hoest hier?
wel te rusten dan maar!quote:
gaat welquote:Op zondag 19 december 2010 06:22 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh..
ruk geslapen..
en dan moet ik vanmiddag nog leuk gezellig zitten doen met m'n zusje en m'n moeder tijdens een high-tea.. op zich wel leuk.. maar nu even niet!![]()
hoest hier?
dat is voor de alcoholisten onder onsquote:Op zondag 19 december 2010 06:35 schreef Phantomesse het volgende:
Koffie & Thee is voor oma's![]()
Slowchat met chivas Regal
zo laat pas terug van werken??quote:Op zondag 19 december 2010 06:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gaat wel![]()
ga dadelijk maar eens pitten
en hier zitten geen alcoholistenquote:Op zondag 19 december 2010 06:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is voor de alcoholisten onder ons
dat ookquote:Op zondag 19 december 2010 06:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo laat pas terug van werken??
daarom drinken we hier dus koffiequote:Op zondag 19 december 2010 06:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en hier zitten geen alcoholisten
Je hebt wel een "raar"ritme vgl met de rest van de wereld.. is dat af en toe niet lastig??quote:Op zondag 19 december 2010 06:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ook
maar net pas klaar met eten
trusten!quote:
Of voor mensen met smaakquote:Op zondag 19 december 2010 06:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is voor de alcoholisten onder ons
hmm.. liever een kopje thee dan whiskey..quote:Op zondag 19 december 2010 06:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Of voor mensen met smaak
Je hebt mensen die whiskey drinken om het drinken maar je hebt er ook bij die er rustig van genieten zo op zn tijd. Vooral Chiva's <3, van jack kan ik echt niet genieten ofzo, vieze bocht is alleen te zuipen met cola.
Iemand met smaak. Al ben ik meer van de malts.quote:Op zondag 19 december 2010 06:35 schreef Phantomesse het volgende:
Koffie & Thee is voor oma's![]()
Slowchat met chivas Regal
Londen. Alle vluchten vanaf Heathrow naar Amsterdam zijn ook vandaag geannuleerd. Je kunt niet online omboeken en telefonisch wordt de verbinding verbroken omdat de lijnen 'extremely busy' zijn naar BA's eigen zeggen.quote:
BA heeft 2 telefoonnummers en het maakt niet uit welke keuzes je maakt in de menus, zodra je een persoon wenst te spreken wordt de verbinding verbroken. Ik heb sinds vrijdag niemand kunnen sprekenquote:
Geen zin om mijn PI aan te passenquote:Op zondag 19 december 2010 08:52 schreef Pheno het volgende:
Jouw standaard-PI rijmt niet met wat je zegt
* Pheno is confused.
In ieder geval lijkt mij het weer een fijne bende op de luchthavens. KLM zat ook al raar te doen met ga naar huis, want dan worden de rijen op Schiphol korter. Ja, die mensen willen naar hun bestemming, naar huis is glibberen en balen.
Ja, maar wel koud en best ver om naar de zee te komen vanaf Londonquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
* LovelyLady brengt een kopje koffie bij Marijke op bed en ploft er zelluf naast
Ik heb een tostiquote:Op zondag 19 december 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kom d'r bij, lekker warm
Het heeft hier trouwens gesneeuwd vannachtNiet veel, maar alles wel helemaal wit
Tostiquote:Op zondag 19 december 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een tostiwil je ook
We hebben hier uit kunnen slapen tot 09.15
Wit is mooi, en niet teveel is altijd goed
He Stu. wat vervelend allemaal!quote:Op zondag 19 december 2010 09:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar wel koud en best ver om naar de zee te komen vanaf London
Ik heb in ieder geval nu een 2e ticket geboekt (enkele reis) en zie wel hoe en of ik geld kan terug claimen. Ik werk voor een advocaat en die helpt wel met claimen van alle gemaakte kosten zei hij
Ligt eraan, heb je uit je raam geplast gisteravond om het vandaag te kunnen testen?quote:Op zondag 19 december 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben er nog niet over uit of het nu weer witter is dan gisterenavond of niet.
hehehe.. goede graadmeterquote:Op zondag 19 december 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je uit je raam geplast gisteravond om het vandaag te kunnen testen?
Nee, vergetenquote:Op zondag 19 december 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je uit je raam geplast gisteravond om het vandaag te kunnen testen?
heheh.. of een tostiquote:Op zondag 19 december 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne vent
Ik had daar graag wel een beschuitje mee willen eten
morguh!quote:
Meurningquote:
1 liter water is een liter wat, niks relatiefs aanquote:
en toch, ondanks alles, strijd het ideële tegen het materiële.quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 liter water is een liter wat, niks relatiefs aan
nee hoor, de mens is zo corrupt dat het materiële altijd wintquote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en toch, ondanks alles, strijd het ideële tegen het materiële.
jij snapt 'm.quote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, de mens is zo corrupt dat het materiële altijd wint
jaaaaaaaaaa, hier ligt 15 centimeter!quote:Op zondag 19 december 2010 10:48 schreef PeZu het volgende:
zometeen maar weer even fijn door de sneeuw banjeren![]()
knars knars en stuif stuif
ja hier ook hehquote:Op zondag 19 december 2010 10:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa, hier ligt 15 centimeter!
het lijkt wel Canadaquote:Op zondag 19 december 2010 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hier ook heh![]()
op sommige plekken wel meer hoor
onderdruk je dierlijke instinct niet!quote:Op zondag 19 december 2010 10:51 schreef PeZu het volgende:
ik ga denk ik maar, het ziet er zo aanlokkelijk uit
vannacht was het echt super leuk op straat in de dikke sneeuwbuienquote:
komt goed, ik ga nuquote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
onderdruk je dierlijke instinct niet!
Ik ben er uit: er is hier ook wel weer aardig wat sneeuw gevallen vannachtquote:Op zondag 19 december 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben er nog niet over uit of het nu weer witter is dan gisterenavond of niet.
ik zat vannacht op de fiets, en had om de seconde een dikke sneeuwvlok in m'n oog, maar het is wel leuker om te fietsen als overal een dik pak sneeuw ligt!quote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
vannacht was het echt super leuk op straat in de dikke sneeuwbuien
quote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt goed, ik ga nu![]()
fijne dag sneeuwpoppen en sneeuwengels
effe kiek'nquote:Op zondag 19 december 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
De meest briljante telemarketeer grap ooit
Netjes van hem. Doe ik ook. Voor de stoep zodat mensen iig 6 meter normaal kunnen lopen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er uit: er is hier ook wel weer aardig wat sneeuw gevallen vannacht.
Gisteren was de overbuurman de halve middag bezig om zijn auto sneeuwvrij te maken en een pad vanaf zijn oprijlaan naar de straat te scheppen, en nu begint hij weer van voren af aan.
Nou ja, naar de stad zal ik niet gaan doen. De gemeente heeft niet gestrooid, want "ons is zuunig". Geen idee wanneer ik dan nog wat spullen moet halen voord e reis, maar ach, komt wel goed.quote:Op zondag 19 december 2010 11:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, iemand nog iets te doen vandaag?
quote:Op zondag 19 december 2010 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
De meest briljante telemarketeer grap ooit
alles goed daar?quote:
prima heb 3fm alweer opstaanquote:
deze tijd van et jaar luister ik altijdquote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het ook op staan maar nu was het tijd voor Dora
Ja ik ook zo vaak mogelijk, maar met kinderen gaat dat niet altijdquote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
deze tijd van et jaar luister ik altijd
das waar ik zou er morgen heen gaan maar dat gaat niet doorquote:Op zondag 19 december 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook zo vaak mogelijk, maar met kinderen gaat dat niet altijd
Wat is er dan?quote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
deze tijd van et jaar luister ik altijd
jammerquote:Op zondag 19 december 2010 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
das waar ik zou er morgen heen gaan maar dat gaat niet door
serious reqeustquote:
dan is het in leiden toch?quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer
misschien ga ik volgend jaar wel
Oh, plaatjes aanvragen.quote:
ook dat maar de sfeer en geouwehoer vind ik ook wel lachenquote:
Ik heb altijd ene hekel aan Dj's die meer praten dan dat ze muziek draaien, dus nee, dank jequote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook dat maar de sfeer en geouwehoer vind ik ook wel lachen
oh maar ik vind dat er aardig goede muziek gedraaid wordquote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb altijd ene hekel aan Dj's die meer praten dan dat ze muziek draaien, dus nee, dank jeLeuk dat ze voor een goed doel bezig zijn hoor, maar ik wil muziek op de radio
dan ga ik er ook wel heenquote:
Hoiquote:
Ik pik een hapjequote:
Je hapt naar m'n pikje?quote:
Totdat het gaat vriezen, want dan wordt juist het stuk dat is schoongemaakt spekglad, heb ik van de week ervaren.quote:Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Netjes van hem. Doe ik ook. Voor de stoep zodat mensen iig 6 meter normaal kunnen lopen.
Ja dat ook, maar die fetisj van jou zouden we hier stilhouden he?quote:
Ja, wel even strooienquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat het gaat vriezen, want dan wordt juist het stuk dat is schoongemaakt spekglad, heb ik van de week ervaren.
Maar goed, ik heb strooizout gehaald bij de supermarkt, dus ik ga de gallerij maar even strooien.
Ik heb een hele lieve buurman (ik verdenk mijn buurmannen op de hoek) die hadden zomaar mijn stukje galerij ook sneeuw vrij gemaakt en gestrooidquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat het gaat vriezen, want dan wordt juist het stuk dat is schoongemaakt spekglad, heb ik van de week ervaren.
Maar goed, ik heb strooizout gehaald bij de supermarkt, dus ik ga de gallerij maar even strooien.
goeiemorgenquote:
kirbyquote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, ik moet Kirby op de foto zetten voor de prijsvraag!
Nooooooooo, not Kirby!!!!
Ik moet er afstand van doen. Nou ja, ik heb er twee gekocht, een 'normale' en een als link van zelda. Die laatste houd ik welquote:
Madame Mquote:
Zuip ze !quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Aber ich gehe nach meine Freunde,
bis spätah!
jaloersquote:
Of eBayquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet er afstand van doen. Nou ja, ik heb er twee gekocht, een 'normale' en een als link van zelda. Die laatste houd ik wel
Volgend jaar maar weer een nieuwe kopen, mocht ik weer naar Japan gaan. Al een tijd niet meer geweest, dus eigenlijk moet ik wel weer een keer gaan
Oeh, veel plezierquote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis schandaaaaaaalig
Ik ga aankleden en naar het zwembad
Wat is liefquote:
Maar zwemmen doe je in een badpak of bikini!quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis schandaaaaaaalig
Ik ga aankleden en naar het zwembad
Dat je een kirby afstaatquote:
Ja, maar nu met een bikini is een beetje koudquote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zwemmen doe je in een badpak of bikini!
Wat denk je zelfquote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zwemmen doe je in een badpak of bikini!
Oh, met die gedachte ha dik het al gekocht hoor. Zo ook twee Japanse gamebladen en nog wat zooiquote:
Skinny dippingquote:
Ohquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, met die gedachte ha dik het al gekocht hoor. Zo ook twee Japanse gamebladen en nog wat zooi"Omdat het kan".
serieus? wat stomquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Belachelijk, je kunt bij Wehkamp alleen nog maar bestellen als je van te voren alles betaaldTerwijl ik doorgaans 90% terugstuur en dan moet ik vet veel voorschieten wat niet kan
Eikels, niet meer daar kleren kopen dus
Dat zullen ze dan wel gaan merken als meer mensen daar niet eens mee zijn. Wordt vast weer terug gedraaidquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Belachelijk, je kunt bij Wehkamp alleen nog maar bestellen als je van te voren alles betaaldTerwijl ik doorgaans 90% terugstuur en dan moet ik vet veel voorschieten wat niet kan
Eikels, niet meer daar kleren kopen dus
Ik ben soms te liefquote:
Ja, je kunt alleen nog kiezen uit ideal, of betaling na ontvangst bestelling (dus zoals altijd, wat ik ook nu pas zagquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je kunt alleen nog kiezen uit ideal, of betaling na ontvangst bestelling (dus zoals altijd), maar nu voor 2,50 extra, flikkers!
Ja, en ik ga er al helemaal niet extra voor betalen, stelletje mongolenquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wel gaan merken als meer mensen daar niet eens mee zijn. Wordt vast weer terug gedraaid
Toch weer een prijsverhoging die niet hoeft.quote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar als je betaald na ontvangst hoef je die 2.50 toch niet te betalen als je het weer terug stuurt? Alleen als je iets houdt
quote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar als je betaald na ontvangst hoef je die 2.50 toch niet te betalen als je het weer terug stuurt? Alleen als je iets houdt
Nope, standaardquote:Betalen na ontvangst van je bestelling
Totaalbedrag in 1 keer (Voor deze betaalwijze brengen wij 2.50 in rekening)
Gespreid per maand (Raadpleeg de kredietprospectus)
Hai pgr!quote:
Wie noem jij luiquote:
Morge Marijkequote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noem jij luiOkee, ik beken
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?quote:
Ja, buuuhquote:
Vandaag hoorde ikquote:
Ik wel, ik vind buiten engquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?
Hier l;igt nu ook een leuke laagquote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, buuuhKleren kopen was al kut, maar nu nog kutter
[..]
Vandaag hoorde ik![]()
Ik heb net de zooi van de stoep geveegd en de auto is weer rij-klaar. Al dat geglibberquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind buiten engDaarom bestelde ik ook bij Wehkamp en laat ik mijn boodschappen thuis bezorgen
Ik heb alles ervoor in huis, kom je?quote:
ik was vannacht al buiten en netquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?
Ja bij jullie mogen ze zeker niet strooien op zondagquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier l;igt nu ook een leuke laag![]()
Alleen het strooi beleid flopt hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Smakelijk en veel plezier!quote:
Hihiquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb alles ervoor in huis, kom je?![]()
Zwem zequote:
Eet en zwem zequote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja bij jullie mogen ze zeker niet strooien op zondagWas dat maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben hier niet genoeg of verkeert zout in gekocht en nu bij kopen is te duur dus maar zeer beperkt wordt het gestrooid, dus gewoon niet![]()
Hier gebruiken ze ook vaak de sneeuwschuiver hoor, dus misschien moet je dat idee in de ideeënbus van de gemeente stoppenquote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eet en zwem ze![]()
[..]
Was dat maar zo
ze hebben hier niet genoeg of verkeert zout in gekocht en nu bij kopen is te duur dus maar zeer beperkt wordt het gestrooid, dus gewoon niet
Weten ze al, die gasten rijden als gekken hierquote:Op zondag 19 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze ook vaak de sneeuwschuiver hoor, dus misschien moet je dat idee in de ideeënbus van de gemeente stoppen
Nostalgie.net, maar dan de muziek van vroegahquote:
Ik kijk nu naar Ray Mearsquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nostalgie.net, maar dan de muziek van vroegah
Die sneeuwschuivers of de gemiddelde bewoner?quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weten ze al, die gasten rijden als gekken hier
Verwarmingquote:
Mooiquote:
Veul plezierquote:
Die sneeuwschuivers/strooiersquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die sneeuwschuivers of de gemiddelde bewoner?
Oh, die man is zo zo zo zoquote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
if bear grylls could grill bears how many bears would bear grylls grill?
Nee die is er nu niet opquote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
if bear grylls could grill bears how many bears would bear grylls grill?
ik vind hem echt een nepperd, een uber pitjequote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, die man is zo zo zo zo![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ehm, ik denk veul![]()
joh echt dat meen je niet hee, hier wel hoor dusquote:
Ik ga toch liever met Ray Mears mee dan Bear Gryllsquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, die man is zo zo zo zo![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ehm, ik denk veul![]()
Vinnik nietquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind hem echt een nepperd, een uber pitje![]()
zijn hoofd is ook heel eng, en en hij eet zo viesssss
quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh echt dat meen je niet hee, hier wel hoor dus
Wil jij seks met Ray Mears?quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga toch liever met Ray Mears mee dan Bear Grylls
sexy beastquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vinnik nietIk vind em echt een lekker ding
![]()
En ik kijk graag naar em
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen maar mee niet eens waar naar toequote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zouden jullie andere kanalen hebben?
[..]
Wil jij seks met Ray Mears?![]()
ik kan het oopk mijn pc hebben staan en idd andere kanalen maar in de wereld van trev is dat moeilijk voor te stellenquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zouden jullie andere kanalen hebben?
[..]
Wil jij seks met Ray Mears?![]()
Wat is er mis met de gewone programmering te volgen?quote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan het oopk mijn pc hebben staan en idd andere kanalen maar in de wereld van trev is dat moeilijk voor te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |