quote:Op zondag 19 december 2010 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemorgen
* LovelyLady brengt een kopje koffie bij Marijke op bed en ploft er zelluf naast
Ik heb een tostiquote:Op zondag 19 december 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kom d'r bij, lekker warm
Het heeft hier trouwens gesneeuwd vannachtNiet veel, maar alles wel helemaal wit
Tostiquote:Op zondag 19 december 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een tostiwil je ook
We hebben hier uit kunnen slapen tot 09.15
Wit is mooi, en niet teveel is altijd goed
He Stu. wat vervelend allemaal!quote:Op zondag 19 december 2010 09:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar wel koud en best ver om naar de zee te komen vanaf London
Ik heb in ieder geval nu een 2e ticket geboekt (enkele reis) en zie wel hoe en of ik geld kan terug claimen. Ik werk voor een advocaat en die helpt wel met claimen van alle gemaakte kosten zei hij
Ligt eraan, heb je uit je raam geplast gisteravond om het vandaag te kunnen testen?quote:Op zondag 19 december 2010 10:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben er nog niet over uit of het nu weer witter is dan gisterenavond of niet.
hehehe.. goede graadmeterquote:Op zondag 19 december 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je uit je raam geplast gisteravond om het vandaag te kunnen testen?
Nee, vergetenquote:Op zondag 19 december 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je uit je raam geplast gisteravond om het vandaag te kunnen testen?
heheh.. of een tostiquote:Op zondag 19 december 2010 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne vent
Ik had daar graag wel een beschuitje mee willen eten
morguh!quote:
Meurningquote:
1 liter water is een liter wat, niks relatiefs aanquote:
en toch, ondanks alles, strijd het ideële tegen het materiële.quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 liter water is een liter wat, niks relatiefs aan
nee hoor, de mens is zo corrupt dat het materiële altijd wintquote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en toch, ondanks alles, strijd het ideële tegen het materiële.
jij snapt 'm.quote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, de mens is zo corrupt dat het materiële altijd wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |