Sfeertjequote:
Reken maar dat het meer topics zijnquote:
Precies. Als ze nu in Groningen hadden gestaan hadden ze het een stuk kouder gehad.quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vorig jaar in groningen -11 biatch!
Dat gaat pijn doen. Hij zal toch een keer weg moeten.quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die zit vastgevroren aan het hek sinds vanmiddag
Herkenbaar he.quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, 3uur nonstop rukken en dan pas de explosie
Dooien= betalenquote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat gaat pijn doen. Hij zal toch een keer weg moeten.
Leuk om te kijken, als je je goed aankleed is het helemaal niet koud, dat is pas vanaf -12quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef waxmask het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je daar voor dat huis zou gaan staan met deze kou?
yup.quote:
Ach vorig jaar in groningen was echt geniaal. Zolang je maar lekker dicht bij elkaar blijft staan is het prima te doenquote:Op zondag 19 december 2010 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de 5 minuten 'De Gekste' moeten roepen, ja, dat is wel een roeping...
nog niet. ga nog wel ff door, maar niet de hele nacht denk ik...quote:
Alleen de standaard 3fM luisteraars blijven over!quote:
Noemt hij zo z'n lul?quote:
Ik blijf ook nog even hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen de standaard 3fM luisteraars blijven over!
Maar ik ben er nog!quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
de ekte bickels!quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je uit Waalwijk komtquote:
Ja, jij post hier wel vaker toch?quote:
Ik ben anders ook zo half en half aan 't overwegen om te gaan slapen.quote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je uit Waalwijk komt![]()
![]()
splatshquote:
Ik ben weer eens scherp vanavondquote:
Ja maar ik ben geen standaard 3FM luisteraar, alleen met SR. Ik luister nooit radio.quote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, jij post hier wel vaker toch?
quote:Op zondag 19 december 2010 00:29 schreef Elusive het volgende:
ik sta wijd open voor je klaar!
* Elusive goatse.jpg post
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |