Het heet toch 3FM Serious Request en niet SlamFM Serious Requestquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Ik kijk nu 101TV, elk jaar diezelfde discussie. Het is een mainstream actie, dus meer mainstream draaien dan ook.
Zaaddodend zul je bedoelenquote:
Klinkt als een ziekte: De ziekte van allartquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
DJ Allart....godsamme, neem dan een vette djnaam!
En toch opgezet door 3fm en met 3fmDJ's. Dan moeten ze het meer mainstream gaan maken door iets met meer radiozenders te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Ik kijk nu 101TV, elk jaar diezelfde discussie. Het is een mainstream actie, dus meer mainstream draaien dan ook.
laat je wijf es bier haluh!quote:
Godskolere zeg dat wel!quote:
Dat zeg ik toch ook niet? Gewoon wat meer mainstream draaien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heet toch 3FM Serious Request en niet SlamFM Serious Request
Ach ik maak daar niet zo'n punt vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij ook neppers.
Ze leest mee... dus...quote:
daweetikquote:
Wie leest mee?quote:
Andere scrobbler gebruiken, de mijne is supersnelquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Dagoduck het volgende:
M'n radioscrobbler loopt weer eens achter, hij gaat nu my my my scrobblen
Recyclen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef CindieY het volgende:
Hm, wijn op en ik moet naar wc. Toch maar even wachten tot de update.
Mainstream...quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Gewoon wat meer mainstream draaien.
Komt snel welquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef DaMook het volgende:
Ik zit er nog niet helemaal in volgens mij, vind het nogal een beetje saai.
mrs Peaceman!quote:
quote:
Coen is gewoon saaiquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef DaMook het volgende:
Ik zit er nog niet helemaal in volgens mij, vind het nogal een beetje saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |