abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90101028
Goed nieuws *O*
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_90101177
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk dat je snel genoeg weet wat je aan elkaar hebt in een team als soldaat. Dus mensen die tijdens zwaar vuur steeds panisch achterom kijken of er niemand naar hun kont gluurt, zullen snel door de mand vallen en passen niet in het team.
Soldaten leven heel erg intiem en dicht op elkaar, dat besef je toch wel. Samen in een slaapzaal of een tent en onder de douche.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:27:25 #53
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_90101208
Het Christelijke moraal staat homoseksualiteit niet toe. Dat zal ook wel de achterliggende reden zijn.
pi_90101212
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Wat mij betreft een ongegronde onderbuik angst. :)
Dat kan allemaal wel zijn, maar het probleem blijft.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:30:40 #55
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90101347
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:27 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat kan allemaal wel zijn, maar het probleem blijft.
_O- Hoe kan dat, want er is helemaal geen probleem. o|O
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:35:50 #56
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_90101587
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef rutger05 het volgende:
Soldaten leven heel erg intiem en dicht op elkaar, dat besef je toch wel. Samen in een slaapzaal of een tent en onder de douche.
So what.
Ik ga naar huis.
pi_90101664
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef rutger05 het volgende:

[..]

En nu zitten daar dus ook allemaal homo's tussen, in die slaapzaal, tent en douche.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:40:52 #58
4283 nietzman
Geen zin meer.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:44:40 #59
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90102054
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:18 schreef rutger05 het volgende:
In het leger ben je, vooral in gevaarlijke situaties, zeer sterk afhankelijk van de kameraadschap en het vormen van een goed team. Het leger is bang dat die openlijke homoseksualiteit die kameraadschap en sfeer zal frusteren.
Goed punt, dat kameraadschap en het vormen van een goed team. Daar past dus angstvallige geheimhouding van je geaardheid niet tussen.

Voor de hetero's die er echt een probleem mee hebben kunnen ze een cursus omgaan met andere mensen instellen.

En die homo's in het leger zijn er al, dus het "intimiteitsprobleem" is er al. Of beter gezegd, is er niet. Niet elke homo wordt opgewonden van elke man. Ook niet als ze een piemel zien, daar komt gelukkig meer bij kijken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90102095
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En nu zitten daar dus ook allemaal homo's tussen, in die slaapzaal, tent en douche.
En dat is dan het probleem, omdat veel jongens en mannen en zeker ook soldaten zich daar helemaal niet prettig bij voelen en zich daarnaar zullen gedragen. Ik hoop dat het nu duidelijk is. :)
pi_90102304
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Goed punt, dat kameraadschap en het vormen van een goed team. Daar past dus angstvallige geheimhouding van je geaardheid niet tussen.

Voor de hetero's die er echt een probleem mee hebben kunnen ze een cursus omgaan met andere mensen instellen.

En die homo's in het leger zijn er al, dus het "intimiteitsprobleem" is er al. Of beter gezegd, is er niet. Niet elke homo wordt opgewonden van elke man. Ook niet als ze een piemel zien, daar komt gelukkig meer bij kijken.
Ik heb daarnet al geschreven dat veel jongens en mannen, en ook soldaten, zich niet prettig voelen bij het intiem samenleven met homoseksuelen en zich daarnaar zullen gedragen. Dat is het probleem en daarom wil het leger ze niet.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:50:13 #62
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90102307
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef rutger05 het volgende:

[..]

En dat is dan het probleem, omdat veel jongens en mannen en zeker ook soldaten zich daar helemaal niet prettig bij voelen en zich daarnaar zullen gedragen. Ik hoop dat het nu duidelijk is. :)
Het is nog maar afwachten hoe onprettig ze zich voelen. Om bij voorbaat al een groep buiten te sluiten omdat er misschien mannen zijn die (omdat ze het nog niet kennen/er nog niet aan gewend zijn) er een probleem mee hebben lijkt me bezwaarlijk.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:51:09 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90102351
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik heb daarnet al geschreven dat veel jongens en mannen, en ook soldaten, zich niet prettig voelen bij het intiem samenleven met homoseksuelen en zich daarnaar zullen gedragen. Dat is het probleem en daarom wil het leger ze niet.
Er zijn ook veel mannen (ook soldaten) die er geen problemen mee hebben.
Hoogachtend,
Erik.
pi_90102369
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Het is nog maar afwachten hoe onprettig ze zich voelen. Om bij voorbaat al een groep buiten te sluiten omdat er misschien mannen zijn die (omdat ze het nog niet kennen/er nog niet aan gewend zijn) er een probleem mee hebben lijkt me bezwaarlijk.
Ik vermoed dat het wel degelijk een groot probleem is.
pi_90102391
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:45 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ze voelen zich prettiger bij de wetenschap dat ze er wel zijn, maar niet wie? Mensen die een probleem hebben met homo's lijken me nu juist te willen weten wie het precies zijn. Anders wordt het helemaal een paranoïde zootje in hun onderbroek douchende postpubers.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_90102440
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Er zijn ook veel mannen (ook soldaten) die er geen problemen mee hebben.
Ik wou nog verder gaan, Janssen: 70% van de soldaten maakt het geen reet uit, pun intended.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:53:47 #67
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90102463
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:51 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het wel degelijk een groot probleem is.
Vermoedens zijn nou niet echt een stevige basis om een groep buiten te sluiten. Bovendien vertrouw ik er ook op dat de homo's die in het leger zitten/willen, dat willen omdat ze voor hun vaderland willen strijden, niet als manier om aan een vent te komen. Daar zijn makkelijkere manieren voor (die je niet de kop kunnen kosten, letterlijk).
Hoogachtend,
Erik.
pi_90102480
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ze voelen zich prettiger bij de wetenschap dat ze er wel zijn, maar niet wie? Mensen die een probleem hebben met homo's lijken me nu juist te willen weten wie het precies zijn. Anders wordt het helemaal een paranoïde zootje in hun onderbroek douchende postpubers.
Zolang ze het echt niet 'doorhebben' zal het wel geen probleem zijn. Veel jongens en mannen denken zelf wel homoseksuelen van heteroseksuelen te kunnen onderscheiden.
pi_90102509
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Vermoedens zijn nou niet echt een stevige basis om een groep buiten te sluiten. Bovendien vertrouw ik er ook op dat de homo's die in het leger zitten/willen, dat willen omdat ze voor hun vaderland willen strijden, niet als manier om aan een vent te komen. Daar zijn makkelijkere manieren voor (die je niet de kop kunnen kosten, letterlijk).
Ik heb ook nergens geschreven dat ik twijfel aan hun motieven.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:03:37 #70
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90102892
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:10:50 #71
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90103176
Ik kan me ook eigenlijk wel voorstellen dat voor de homo's in het leger die een man thuis hebben zitten het ook fijn is dat ze gewoon post kunnen krijgen met foto's enzo, zonder dat ze bang hoeven zijn dat er iemand meekijkt oid (geen idee hoe dat met post en dergelijke gaat :P).
Hoogachtend,
Erik.
pi_90103734
Ik heb de indruk dat de tolerantie t.o.v. homoseksuelen nogal eens wordt overschat.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:26:54 #73
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_90103866
Als je het krampachtig gescheiden houdt verandert dat nooit.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:30:57 #74
198365 Morendo
The Real Deal
pi_90104036
Overigens vind ik dat de opvatting van generaals die dienen in het Amerikaanse leger wél meegenomen moet worden in deze kwestie. In D.C. kunnen ze natuurlijk mooie wetten maken, het moet in de praktijk wel 'werkbaar' blijven.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_90105429
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef rutger05 het volgende:
Ik heb daarnet al geschreven dat veel jongens en mannen, en ook soldaten, zich niet prettig voelen bij het intiem samenleven met homoseksuelen en zich daarnaar zullen gedragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')