abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90139496
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik ben dat met je oneens, de crisis komt niet van rechts, noch van links.
De crisis komt van het midden w/
Laat ik het anders stellen; de crisis is veroorzaakt door de inhaligheid van bankiers die teveel speelruimte hebben gekregen door rechts beleid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_90139506
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef betyar het volgende:
Ik heb mijn eerste bekeuring binnen gehad... :(
99 waar 80 is toegestaan op een autoweg, ik heb het 80 bord niet gezien :( :(
Ik mocht laatst 300 euro aftikken.... maar blijft ruk
  zondag 19 december 2010 @ 20:13:46 #253
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90139572
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:12 schreef Tem het volgende:

[..]

Ik mocht laatst 300 euro aftikken.... maar blijft ruk
86 euro inclusief 6 euro administratiekosten. December is inderdaad een dure maand :') :')
pi_90139654
quote:
8s.gif Op zondag 19 december 2010 20:13 schreef betyar het volgende:

[..]

86 euro inclusief 6 euro administratiekosten. December is inderdaad een dure maand :') :')
Het is ook beter dat ik nu de laatste maanden met de trein ga ;) ......althans vrijdag was geen pretje
  zondag 19 december 2010 @ 20:17:59 #255
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90139778
quote:
6s.gif Op zondag 19 december 2010 20:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen; de crisis is veroorzaakt door de inhaligheid van bankiers die teveel speelruimte hebben gekregen door rechts beleid.
*TOOEEETTT*
Fout, u mag niet door naar de volgende ronde, u maakt geen kans op een wasmachine.

Nou even zonder dollen; bankiers hebben de ruimte gegrepen die de politiek hen heeft geboden, de gewone man heeft zich te diep in de schulden gestoken, ging op te grote voet leven en veel dingen voor granted nam die dat niet waren. Maar goed, in onderstaand topic m'n betoog al wat uitgebreider.

De zondebok van de eeuw: Banken
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 19 december 2010 @ 20:20:29 #256
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_90139912
quote:
6s.gif Op zondag 19 december 2010 20:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De crisis komt van links omdat links vindt dat arme mensen desondanks hun lage inkomen ook een huis moeten kunnen financieren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 19 december 2010 @ 20:20:41 #257
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90139924
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef Tem het volgende:

[..]

Het is ook beter dat ik nu de laatste maanden met de trein ga ;) ......althans vrijdag was geen pretje
Maar geen bekeuringen meer
pi_90139938
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

*TOOEEETTT*
Fout, u mag niet door naar de volgende ronde, u maakt geen kans op een wasmachine.

Nou even zonder dollen; bankiers hebben de ruimte gegrepen die de politiek hen heeft geboden, de gewone man heeft zich te diep in de schulden gestoken, ging op te grote voet leven en veel dingen voor granted nam die dat niet waren. Maar goed, in onderstaand topic m'n betoog al wat uitgebreider.

De zondebok van de eeuw: Banken
Natuurlijk ligt de schuld voor een groot deel bij de mensen zelf. De omstandigheden worden echter geschapen door bankiers. Sommige mensen moeten nou eenmaal tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Maar jij bent werkzaam in de bankwereld?
pi_90139967
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef betyar het volgende:

[..]

Maar geen bekeuringen meer
Klopt!
pi_90139979
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

De crisis komt van links omdat links vindt dat arme mensen desondanks hun lage inkomen ook een huis moeten kunnen financieren.
Dat zijn de woorden van rechts, mn beste.
  zondag 19 december 2010 @ 20:22:03 #261
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_90140004
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zijn de woorden van rechts, mn beste.
En de jouwe van links.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_90140019
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt de schuld voor een groot deel bij de mensen zelf. De omstandigheden worden echter geschapen door bankiers. Sommige mensen moeten nou eenmaal tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

idd banken moeten ook hun verantwoordelijkheid nemen. Dat zijn ze eigenlijk verplicht tegenover de burger
  zondag 19 december 2010 @ 20:22:33 #263
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90140031
quote:

[..]

:') :')
  zondag 19 december 2010 @ 20:22:58 #264
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90140056
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Regel 7 van de OP in dat topic:

quote:
Laat ik mezelf even bij voorbaat kenbaar maken; ik ben student, in een niet-economisch vakgebied en ik heb voorlopig nog geen enkele ambitie bij een bank te gaan werken.
Sinds wanneer beschikken bankiers de macht wetten te scheppen en de omstandigheden zo te veranderen dat zij een crisis kunnen veroorzaken, just for the fun of it?
  zondag 19 december 2010 @ 20:23:57 #265
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90140117
quote:

[..]

:D :D

Bevat meer waarheden dan de gemiddelde 'topinkomens zijn slecht' reactie
pi_90140130
De crisis komt door het systeem.
het systeem is gecreëerd door links en rechts. Het systeem zoals het nu is is ontstaan door een golf van veranderingen en hervormingen in de periode van Tatcher en Reagan. In Nederland heeft de periode Paars hier flink aan bijgedragen. De grote fout is gemaakt op het moment dat ze dachten dat ze banken/mensen konden vertrouwen.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_90140141
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En de jouwe van links.
Wat? Hetgeen waar jij links van beschuldigt, dat zij vindt dat iedereen een huis moet kunnen bezitten, is bij uitstek een voorbeeld van rechts denken. Kijk naar de VS, waar Bush jarenlang heeft geroepen dat elke Amerikaan een huis moet kunnen bezitten. En Rutte heeft soortgelijke woorden gesproken in de aanloop naar de verkiezingen.
  zondag 19 december 2010 @ 20:25:03 #268
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90140178
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef GSbrder het volgende:

[..]

:D :D

Bevat meer waarheden dan de gemiddelde 'topinkomens zijn slecht' reactie
Topinkomens zijn niet slecht graaiers zijn slecht.
  zondag 19 december 2010 @ 20:25:09 #269
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90140186
quote:
2s.gif Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef Zolcon het volgende:
De crisis komt door het systeem.
het systeem is gecreëerd door links en rechts. Het systeem zoals het nu is is ontstaan door een golf van veranderingen en hervormingen in de periode van Tatcher en Reagan. In Nederland heeft de periode Paars hier flink aan bijgedragen. De grote fout is gemaakt op het moment dat ze dachten dat ze banken/mensen konden vertrouwen.
Mwah, dat is al een stuk genuanceerder dan Koos, maar nog steeds is het wel heel simpel om twee buitenlandse regeringsleiders verantwoordelijk te stellen voor een binnenlandse contra-reactie 20 jaar later.
  zondag 19 december 2010 @ 20:25:22 #270
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_90140199
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef betyar het volgende:

[..]

Topinkomens zijn niet slecht graaiers zijn slecht.
Definieer graaiers?
pi_90140286
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Regel 7 van de OP in dat topic:

[..]

Sinds wanneer beschikken bankiers de macht wetten te scheppen en de omstandigheden zo te veranderen dat zij een crisis kunnen veroorzaken, just for the fun of it?
Nogmaals, ik zeg niet dat bankiers geheel verantwoordelijk zijn. Hun rol dient echter niet te worden onderschat. Zoals gezegd ben ik het met je eens dat de verantwoordelijk voor een groot deel bij de burger zelf ligt, die op te grote voet heeft geleefd. Dat de regelgeving is veranderd is vooral te danken aan de lobbyisten ;) Maar ik blijf erbij dat de banken de mensen tegen zichzelf in bescherming hadden moeten nemen.
pi_90140318
* Tem....Boardwalk Empire...laters
  zondag 19 december 2010 @ 20:28:09 #273
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90140342
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Definieer graaiers?
quote:
Een graaier is iemand die ongeacht de methode die hij gebruikt en ongeacht de gevolgen van zijn handelen zichzelf schaamteloos en/of gewetenloos verrijkt of dit doet voor een organisatie, en daarbij als beloning een salaris beurt van extravagante grootte en daarbij nog andere bedragen zoals bonussen ontvangt van eveneens extravagante grootte.

Een graaier is iemand die van hebzucht zijn beroep heeft gemaakt.

Graaiers zijn meestal de directie en/of het management van bedrijven en instellingen die zich het geld toe eigenen in de vorm van extravagante salarissen en/of bonussen terwijl dat geld feitelijk voor de bedrijfsvoering is gereserveerd, veel van deze bedrijven en/of organisaties werken in de financiële wereld, woningcorporaties, energievoorziening en/of de gezondheidszorg, en jagen daarbij verzekeringspremies, leningen, rentes, huren, energieprijzen en ziektekosten tot buitenproportionele hoogten waardoor mensen met modale inkomens en alles wat daaronder zit steeds verder in armoede worden gedreven en de gezondheidszorg steeds duurder word.

Een graaier is verblind door het geld en is zich niet meer bewust van wat er in de samenleving gebeurd, een graaier leeft alleen voor het geld en heeft daar nooit genoeg van.

Graaiers zijn vaak egoïstisch, agressief, gestrest, harteloos, emotieloos en gewetenloos, lijden aan tunnelvisie en sluiten daarom de ogen voor het menselijk leed in deze samenleving waardoor ze feitelijk laf zijn.

Graaiers zijn ook degene die de financiële crisis mede veroorzaakt hebben omdat ze niet over de gevolgen nagedacht hebben van hun hebzucht.

En graaiers zijn de vijand van de totale mensheid daar zij denken daarboven te staan.
pi_90140402
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Definieer graaiers?
Rijkman Groenink 26.000.000.....
quote:
Rijkman Groenink: "Ik kreeg 26 miljoen van een stel schurken"
quote:
Alle jaarwinst op de beurs verdampt. De olieprijs nadert de 100 dollar. Toch zijn het niet alleen donkere dagen op Wall Street. De Top 5 Amerikaanse banken keren in de komende maand 26 miljard euro aan bonussen uit. De aandeelhouders incasseren intussen een verlies van 50 miljard.
26.000.000.000
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_90140515
quote:

[..]

zwakke grap... :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')