Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik was al bezig hoorquote:
Succes met kinderen baren zonder baarmoederquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Opbokken met vrouwen.Mannen kunnen toch alles beter.
Ze winnen met strijken van me!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Opbokken met vrouwen.Mannen kunnen toch alles beter.
quote:
quote:
quote:
Ook van mijquote:
Ik was net te laatquote:
Nooit die film van Arnold gezien dat hij papa word?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met kinderen baren zonder baarmoeder
Maar dat is ook zoiets triviaals, mannen winnen alle belangrijke dingen.quote:
Succes met het kind door je pielemuis te persenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nooit die film van Arnold gezien dat hij papa word?
[..]
Maar dat is ook zoiets triviaals, mannen winnen alle belangrijke dingen.
Slecht inparkeren is ook een vak apart!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar dat is ook zoiets triviaals, mannen winnen alle belangrijke dingen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net Rail Away gekekenHeb wel weer zin om eens in België te gaan treinen. Ben ik precies 1 keer geweest dit jaar
No shitquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij mee ging.
Keizersnee! Jij hebt die film niet gezien eh?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met het kind door je pielemuis te persen
Dat is gewoon komedie..quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slecht inparkeren is ook een vak apart!
Dan is het geen manquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ik kan heel goed klussenBij een vorig vriendje was ik technischer dan die vent hoor
Dus WW niet alle mannen winnen dat
Kan ik niet, ik kan alleen goed inparkerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slecht inparkeren is ook een vak apart!
ik bestel ze wel bij de whekampquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met kinderen baren zonder baarmoeder
Ja nee ho wacht ffquote:
Dat doe ik alleen in Japan, hier nietquote:
In mijn belevingswereld wel. Zeker nu net een willekeurige vrouw mij op de teentjes heeft getrapt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en ik kan heel goed klussenBij een vorig vriendje was ik technischer dan die vent hoor
Dus WW niet alle mannen winnen dat
Ik zou bijna z'n naam noemenquote:
Meteen duidelijk waarom zoiets WEHkamp heetquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bestel ze wel bij de wehkamp![]()
krijg je ook nog 14 dagen omruil garantie
Jummie!!quote:
Ja en als ze niet leuk zijn dan breng je ze naar babydump.nlquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik bestel ze wel bij de whekamp![]()
krijg je ook nog 14 dagen omruil garantie
Bert is een Bettina?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou bijna z'n naam noemen![]()
Ik ben helaas niet net zo vaak in Japan als dat ik zin in sushi hebquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen in Japan, hier niet
En hun bezorgdienst is ook al niet zo snelquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet net zo vaak in Japan als dat ik zin in sushi heb
Wacht wacht wacht, dan ga ik nog even springen nu ik er toch op staquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In mijn belevingswereld wel. Zeker nu net een willekeurige vrouw mij op de teentjes heeft getrapt.
toen je naar mij toe kwam was je ook met de treinquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nee ho wacht ffOm te treinen bedoel ik
Ik ben al bij al zeker 4 keer in België geweest dit jaar
Nee, inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hun bezorgdienst is ook al niet zo snel
Vast wel. Hoe heet de tent?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, inderdaadMaar de sushimeneer hier om de hoek is wel echt heel goed
Zit daar ook altijd stampvol met Japanners, dus dan zal het wel goed zijn
Nee, het is een Fok!kerquote:
preciesquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jummie!!
[..]
Ja en als ze niet leuk zijn dan breng je ze naar babydump.nl
Wacht maar, we gaan wel tijdens onze meet uitzoeken welk geslacht het beste is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht, dan ga ik nog even springen nu ik er toch op staIn your face mister
dan weten het nog nietquote:
Neequote:
Dat vind ik wat ver gaan. Ik sla nooit iemand dood zonder diegene ooit gezien te hebbenquote:
Marijke kan in haar doos veel meer tillen dan jij met je eendenpielletje!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wacht maar, we gaan wel tijdens onze meet uitzoeken welk geslacht het beste is.
Als je me wil slaan moet ik toch eerst dichtbij genoeg zijn... dan kun je me zienquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind ik wat ver gaan. Ik sla nooit iemand dood zonder diegene ooit gezien te hebben
Daar kan ik je nog wel een youtube filmpje over tonen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marijke kan in haar doos veel meer tillen dan jij met je eendenpielletje!
heb je de nieuwste?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
Pff, vriend die gisteren naar mijn msn zou kijken, niet gedaan. Zei die vanmiddag dat die over een uurtje zou kijken. Weer niet.Godverdomme.
Ja dat was de derde keer dit jaar jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toen je naar mij toe kwam was je ook met de trein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Daar heb je dus ook niks aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
Pff, vriend die gisteren naar mijn msn zou kijken, niet gedaan. Zei die vanmiddag dat die over een uurtje zou kijken. Weer niet.Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |