Ik ga favoriete usernames van de weekprijzen uitdelen denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:10 schreef Zombiehoofd het volgende:
Er zijn nog nauwelijks joden in Nederland. En we hebben bakken vol met moslims.
Ik trek hieruit de conclusie dat TS vind dat de PvdA joden zou uitsluiten. Het zou TS sieren als hij zou aangeven waarom hij vindt dat Moslims in Nederland niet uitgesloten worden in Nederland door Wilders, maar Joden wel door de PvdA.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Holograph het volgende:
Goede vraag lijkt me. Links heeft de laatste tijd getracht een tegengeluid te geven aan Wilders. Wilders zou Moslims uitsluiten, zo luidt het verwijt vaak.
TS is blijkbaar selectief doof. Maatregelen die door PvdA zijn voorgesteld zoals het gebruik van lokjoden vergeet hij kennerlijk. En natuurlijk is links ook voor de aanpak van dit geweld. Dat jij het verbieden van een boek als oplossing ziet is kortzichtig evenals dat je denkt dat de Koran het probleem is.quote:Nu is het echter zo dat de Koran het niet goed voor heeft met Joden en veel Moslims zien de Koran helaas als inspiratiebron. Het gedrag van veel Moslims tegenover Joden is onaanvaardbaar. Maar nu hoor je links er helemaal niet over.
Je hebt inderdaad geen idee, want de PvdA verzet zich tegen de intolerantie in het algemeen. Ook tegen intolerantie tegen joden.quote:Wat willen ze daarmee zeggen? Hebben Joden een lagere prioriteit dan Moslims omdat daar meer electoraat uit valt te halen? Of moeten Joden zich niet zo aanstellen? Ik heb geen idee, maar het valt me wel op.
Dat is voor TS natuurlijk het probleem. In zijn ogen moet je een partij kiezen. Voordelen voor iedereen zijn in zijn kleine wereld onmogelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef TomLievense het volgende:
Je hebt inderdaad geen idee, want de PvdA verzet zich tegen de intolerantie in het algemeen. Ook tegen intolerantie tegen joden.
Ik heb de PvdA niet eens in mijn mond genomen. Ik heb het over links in zijn algemeenheid. Heb jij een linkse partij horen klagen over het toenemende antisemitisme onder voornamelijk mensen met een Islamitische afkomst? Ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:45 schreef TomLievense het volgende:
TS liegt en hij is niet alleen een leugenaar, maar ook een ophitser, een ophitser, een ophitser.
[..]
Ik trek hieruit de conclusie dat TS vind dat de PvdA joden zou uitsluiten. Het zou TS sieren als hij zou aangeven waarom hij vindt dat Moslims in Nederland niet uitgesloten worden in Nederland door Wilders, maar Joden wel door de PvdA.
[..]
TS is blijkbaar selectief doof. Maatregelen die door PvdA zijn voorgesteld zoals het gebruik van lokjoden vergeet hij kennerlijk. En natuurlijk is links ook voor de aanpak van dit geweld. Dat jij het verbieden van een boek als oplossing ziet is kortzichtig evenals dat je denkt dat de Koran het probleem is.
[..]
Je hebt inderdaad geen idee, want de PvdA verzet zich tegen de intolerantie in het algemeen. Ook tegen intolerantie tegen joden.
Jij niet? Oké.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:50 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik heb de PvdA niet eens in mijn mond genomen. Ik heb het over links in zijn algemeenheid. Heb jij een linkse partij horen klagen over het toenemende antisemitisme onder voornamelijk mensen met een Islamitische afkomst? Ik niet.
Uitleg graag.quote:
Wat een onzin, welke kiezers zouden ze hiermee wegjagen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
Populisme van links, als zij het gaan opnemen voor Joden dan zullen hun zetels als sneeuw voor de zon wegsmelten.
Ja of je let op als linkse politici iets over dit onderwerp zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
Populisme van links, als zij het gaan opnemen voor Joden dan zullen hun zetels als sneeuw voor de zon wegsmelten.
Ze hebben zelfs een joodse partijleider.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
De Moslims.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, welke kiezers zouden ze hiermee wegjagen?
Idd, veels te weinig, niet van politiek belang iig.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:10 schreef Zombiehoofd het volgende:
Er zijn nog nauwelijks joden in Nederland. En we hebben bakken vol met moslims.
Precies, je wilt het zo vaag mogelijk houden zodat je bij elk voorbeeld weer kan wijzen naar iets anders 'links'.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:50 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik heb de PvdA niet eens in mijn mond genomen. Ik heb het over links in zijn algemeenheid.
Spreek je nu in verleden tijd? Watskeburt in the meantime?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef IHVK het volgende:
Daarom was Job Cohen zo populair onder moslims echt notoire jodenhaters inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |