SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door huize op 18-12-2010 16:20:28 ]How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
Nu nog mee posten.quote:
Is weer tijdje geleden dat ik hier gepost hebquote:
Ik zie ze met regelmaat voorbij komen (via tweetdeck), worden deze automatisch gegenereerd of wat!?..quote:
Oh dat weet ik niet, kan dat?..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef huize het volgende:
der is toch zo een app die je lokatie doorgeeft aan de hand van hotspots die erin staan?
plat type geit eg veur geine eine meaterquote:
Normaal gezien zijn dat mensen die iets als Foursquare gebruiken. Meestal ook niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:52 schreef Tism het volgende:
Hey, Dit soort van Tweet hè!!?,
[..]
Ik zie ze met regelmaat voorbij komen (via tweetdeck), worden deze automatisch gegenereerd of wat!?..![]()
Stront irritant vind ik dat, wtf gaste, who the fuck gives a shit?!?..![]()
#durftevragen
Dat was de naam kon er niet op komen indd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gezien zijn dat mensen die iets als Foursquare gebruiken. Meestal ook niet echt bijzonder.
Weekend was gister al begonnen, haha was vanmorgen te laat op werk, nog een beetje dronken. Maaaar. Wie kan zuipen kan ook werkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het weekend gaat beginnen. Eerst uiteten met vrienden en dan zie ik wel wat de avond gaat brengen.
ga koken of beste iets , pizzakoerier zal blij met je zijnquote:
Straks friet. Eerst wachten op kev en michquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
ga koken of beste iets , pizzakoerier zal blij met je zijn
oh weer minimeet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Straks friet. Eerst wachten op kev en mich
ik ken aleen kev van zijn nickname , de andere 2 zeggen mij niksquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. En vanavond komt Giua daar nog bij
Mich = boy23., en Giua noemde ik gewoon bij zn usernamequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ken aleen kev van zijn nickname , de andere 2 zeggen mij niks
That's me?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mich = boy23., en Giua noemde ik gewoon bij zn username
Best lullig zou het zijn als je ze straks nog tegen komt in de kroeg..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je met 'n paar oud-klasgenoten wat eten willen ze gelijk na het uiteten en de film naar huis toe.
Zit nu weer thuis en ga zo met de fiets de sneeuw in om wel echt uit te gaan. De avond is pas net begonnen.
Die zitten alweer braaf bij de vriendin op de bank en gaan daar echt niet meer vanaf komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Best lullig zou het zijn als je ze straks nog tegen komt in de kroeg..
wakker worden en niet weten waar je bent das pas matig.quote:
Mij wel eens gelukt. Bleek dat ik achterstevoren in m'n bed lag na het uitgaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef huize het volgende:
[..]
wakker worden en niet weten waar je bent das pas matig.
..quote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ey vriend, niet mijn fotos pikken he![]()
Die heb ik net op twitter gepost!
Yes, maarja. Moet toch brood op de plank komen hèquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:28 schreef Tism het volgende:
Gast, op mijn adres maken ze de beste Pizza's van Remunj, en da's Jaffa absoluut niet, viese slappe lauwe bodems hebben ze daar..
Je zult best gelijk hebben, ik vind die van jaffa goed te pruimenquote:
Oh dat kan, smaken verschillen, en als je ze lekker vind, why notte!..quote:Op zondag 19 december 2010 01:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je zult best gelijk hebben, ik vind die van jaffa goed te pruimen
Nee, ik luister nooit naar Nederlandse radiozenders..quote:Net meegekregen op NL3? Serious Request 2010, met een dronken Jon Bakker van de ANWB aan de telefoon!
Cleopatra of Amon zekerquote:Op zondag 19 december 2010 01:28 schreef Tism het volgende:
Gast, op mijn adres maken ze de beste Pizza's van Remunj, en da's Jaffa absoluut niet, viese slappe lauwe bodems hebben ze daar..
krakozhiaquote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef Lauuwtje het volgende:
Helaas.. verder gaat mijn pizzaria kennis in Roermond niet
quote:Op zondag 19 december 2010 01:46 schreef Tism het volgende:
Ik krijg uit medelijden bijna de neiging om het telefoonnummer van die toko hier te posten..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op zondag 19 december 2010 01:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Aan, daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even onthouden.Tics van je petten.
Doe die quote ff editten aub, net als ik gedaan heb, moet wel onder ons blijven!!..quote:
Fixed.quote:Op zondag 19 december 2010 01:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Doe die quote ff editten aub, net als ik gedaan heb, moet wel onder ons blijven!!..
Ze bezorgen..quote:Op zondag 19 december 2010 01:51 schreef nattermann het volgende:
Kruipafstand trouwenswelke kun je aanraden?
..quote:Op zondag 19 december 2010 01:54 schreef Lauuwtje het volgende:
Nou mooi, moeten we die maar eens gaan proberen
Gratis..quote:Op zondag 19 december 2010 01:55 schreef Lauuwtje het volgende:
Ik ga toch niet betalen als ik daar binnen 2 min. kan zijn?
Ja oké, je hebt gelijk. Stukkie verder, verkeerd ingeschat. 550 meter volgens Google Mapsquote:Op zondag 19 december 2010 01:59 schreef Tism het volgende:
[..]
200 meter???..Nee man, stukkie verder schat ik zo..
Gunstigquote:Op zondag 19 december 2010 02:07 schreef Tism het volgende:
Ja juist, dat lijkt er al meer op idd..Prijslijst en menukaart zijn op elke online bestel-site te vinden..
Welkom in de splinter.. Kut tent!quote:Op zondag 19 december 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik hier in een jurk zou lopen dan zou iedereen dat normaal vinden OMG
Normaal is Venlo wel gezelligquote:Op zondag 19 december 2010 02:45 schreef Boy23 het volgende:
Kev en ik on the way home! Kut tenten in Venlo! Beter bloem in sittard! Veel gezelliger
Ja, nog een cm of 5 erbij hoorde ikquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is er wat onderweg dan? Ik wilde nog gaan fietsen.
Als dat alles is. Ff een paar andere remblokjes monteren (die kunnen beter tegen de sneeuw) en dan een rondje Maasdal met spijkerbanden.quote:
op een oma fiets kun je ook gewoon fietsen heur.quote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als dat alles is. Ff een paar andere remblokjes monteren (die kunnen beter tegen de sneeuw) en dan een rondje Maasdal met spijkerbanden.
Dat inderdaad.. sneeuw ontmaagdenquote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Tassiepassie het volgende:
Beter op verse sneeuw dan op platgereden meuk fietsen, nu heb je gewoon grip
Vannacht met de benenwagen gedaan, alles glinsterde toen het even helder werd aan de lucht, net alsof overal diamantjes lagenquote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat inderdaad.. sneeuw ontmaagdendat gekraak onder je voeten of wielen
Mooi is dat hequote:Op zondag 19 december 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Vannacht met de benenwagen gedaan, alles glinsterde toen het even helder werd aan de lucht, net alsof overal diamantjes lagen![]()
Kreeg wel een sneeuwbal tegen me kop
Ik ook,maar niet in de sportschoolquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Waaghals het volgende:
zo, weer flink gepompt in de sportschool
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Ik heb gefietst er doorheen vannacht
Hahah, stiekem is sneeuwballen gooien leuk
Denk dat ik die poging moet staken.quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef Lon3 het volgende:
Probeer daar maar eens over heen te komen met kut weekend
Dus voor het moment nog onzekerheid over het hoe en wat.quote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef Lon3 het volgende:
Geen uitzaaiingen dus dat is positief, het is kwaadaardig, en ze weten nog niet veel te zeggen over het type tumor... dus kan nog alle kanten op.
Heel veel sterkte jullie maar vooral veel beterschap voor je paquote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef Lon3 het volgende:
Yup. Maar ja je doet er niets tegen. Dus back to the happy thoughts hier
Ja me vader verwerkt het vooral met kromme humor merk ik, zo maakte hij dus de grap: je moeder wilde dat ik naar de kapper ging, maar ja nu hoeft dat niet meerquote:Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte jullie maar vooral veel beterschap voor je pa![]()
Bring on the happy thoughts, hoe positiever hoe meer wilskracht
quote:Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja me vader verwerkt het vooral met kromme humor merk ik, zo maakte hij dus de grap: je moeder wilde dat ik naar de kapper ging, maar ja nu hoeft dat niet meer
Lachen is altijd gezondquote:Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja me vader verwerkt het vooral met kromme humor merk ik, zo maakte hij dus de grap: je moeder wilde dat ik naar de kapper ging, maar ja nu hoeft dat niet meer
Ik was met de fiets en vond het wel vermakelijk. Ik had vannacht toch geen haast.quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef sproetjes het volgende:
zo wat was dat vanacht kut rijden zeg... maar opzich nog netjes: 3 kwartier van de mondial naar echt, met een tussenstop in een of ander gat voor born om een collega af te zetten..
lag wel 10 cm sneeuw op mn auto en een stel nieuwe nederlanders wilde ons maar al te graag helpen mn auto vrij te maken.. heb vriendelijk bedankt
Als het niet kan dan ga ik evengoed niet die kant op. Dan zou ik nu volgens mij ongeveer moeten vertrekken.quote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef Lon3 het volgende:
Pfff... hoop voor je dat dat inderdaad kan. ik wil nu echt niet in de buurt van de randstad komen hahah
quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef sproetjes het volgende:
hier ook sneeuw. hopelijk komt mijn visite van straks er zonder problemen door...
Mijn mama zei net dat het met kerst ook wit is.quote:Op zondag 19 december 2010 15:33 schreef Lauuwtje het volgende:
Zul je zien de dag vóór kerst verdwijnt alle sneeuw en met nieuwjaar sneeuwt t weer![]()
Ik wil een witte kerst!
Niet laten bevriezen, want dan is het niet meer te zuipen..quote:Op zondag 19 december 2010 16:53 schreef Joysa het volgende:
Flesjes bier op die tafels blijven goed koud !
gewoon snel op zuipenquote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Niet laten bevriezen, want dan is het niet meer te zuipen..
Dat is me op vakantie wel eens overkomen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Tism het volgende:
[..]
Niet laten bevriezen, want dan is het niet meer te zuipen..
Dit dus..quote:Op zondag 19 december 2010 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het bevroren is dan komt het niet meer zo snel uit de fles.
Vreselijk, niet voederen hè, want dan blijven ze terug komen..quote:Op zondag 19 december 2010 16:57 schreef sproetjes het volgende:
hiej geejt t daaaaaak draaaaaf hiej goan de roeteee oeeet
altijd leuk, live muziek voor de deur
en waarom is dat goed nieuws?quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef limbolandjgirl het volgende:
En morgen wordt het nog leuker!!
Vannacht valt er 10 tot 20 cm sneeuw in Limburug!![]()
Woehoew.....
Dit is al genoegquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef limbolandjgirl het volgende:
En morgen wordt het nog leuker!!
Vannacht valt er 10 tot 20 cm sneeuw in Limburug!![]()
Woehoew.....
lol sneeuwvij van het werk.....quote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef limbolandjgirl het volgende:
Dan kunnen we hele grote sneeuwpoppen maken!
En hebben we sneeuwvrij van t werk / school? x)
Hoop ik...
Je las het. Lijkt me geen aanraderquote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dit is al genoeg. Wil niet weer op me bek gaan, met me kin over de straat
Ik heb een soort van sneeuwvrij. Ga niet naar Amsterdam met dit weer, maar blijf wel mooi thuiswerken.quote:
Nee niet echt, maar op het moment zelf na mn val moest ik er kei hard om lachen. Kwam er pas achter op mn werk dat me kin open lag, pleisters hielpen niet, had een stoppelbaard. Hahaquote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je las het. Lijkt me geen aanrader
Ik heb op vakantie ook zo'n momentje gehad. Toen voelde ik (wellicht mede door de alcohol) ook niets van de pijn en het bloeden.quote:Op zondag 19 december 2010 19:34 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar op het moment zelf na mn val moest ik er kei hard om lachen. Kwam er pas achter op mn werk dat me kin open lag, pleisters hielpen niet, had een stoppelbaard. Haha
Ja, toch maar eens een keer verstandig naar de term "drink met mate" luisteren. Mn gapleader had me nog even aan de zwarte koffie gezetquote:Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie ook zo'n momentje gehad. Toen voelde ik (wellicht mede door de alcohol) ook niets van de pijn en het bloeden.
Achteraf blij dat alle tanden nog op zijn plaatsen zaten.
Rustig aan doen dus. Voor mij doet 'n avondje langer slapen dan vaak veel goed, maar als je echt ziek wordt dan is het uitstel van executie.quote:Op zondag 19 december 2010 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
volgens mij word ik langzaam ziek
Ik moet ook maar eens kijken waar mijn vakantie mij naartoe gaat brengen volgend jaar. Ik zou eigenlijk 'n paar weken naar Miami gaan, maar dat gaat nu waarschijnlijk niet meer door.quote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil vakantie. Met dit weer moet je binnen blijven lekker warm
Als je bluray speler hebt, zou je hem kunnen lenen! Geweldige film, spannend, houd je zeker in het greep tot het eindequote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef sproetjes het volgende:
gerad butler
lijkt me een toffe film
Die heb ik op m'n werk een keer gezienquote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Boy23 het volgende:
ik zet me lekker een bluray op. Law abiding citizen.
Mensen die hem nog niet hebben gezien. Zeker een aanrader!
Inderdaadquote:
zie jij ergens staan dat ik het erg vind om te werken?quote:
jaquote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
zie jij ergens staan dat ik het erg vind om te werken?
quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Joysa het volgende:
er zijn mensen die gewoon moeten werken he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist..quote:Op zondag 19 december 2010 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
en er zijn mensen die er gewoon niet naartoe gaan.
Wat luister je wel? StuBru?quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef Tism het volgende:
[..]
Juist..Onzin..
Nederlandse Radiomeukzenders..
Hier op zolder zal het vast ook enorm koud zijn, hoef daar gelukkig niet te zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef Boy23 het volgende:
Brrrr, koud op zolder man! Kruipt snel onder de wollen dekens. En zet alice in wonderland maar op.
Ja StuBru kan ermee door, maar alleen in de avond uurtjes, zoals die zender vroeger was zal het helaas niet meer worden, ook daar zjin de gloriedays voorbij..quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat luister je wel? StuBru?
En, hoe ziet het terrein eruit?..quote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef huize het volgende:
Hah dat word nog lachen morgen, mn baas belde al (wat die eigenlijk nooit doet) hoe het er uitzag op het terrein.
Mooi zo!..quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef huize het volgende:
Met een enkeldiepe laag sneeuw. Oftwel klote!
Lekker als dat door kan gaan !quote:Op zondag 19 december 2010 22:52 schreef huize het volgende:
Heh, ik vanaf woensdag. Tenminste das mn planning
Voordeel van je eigen afdeling runnen...met jezelf als enige medewerkerquote:Op zondag 19 december 2010 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lekker als dat door kan gaan !
ik moet dinsdag t/m vrijdag.. zaterdag vrij, en dan zondag t/m donderdag, en dan weer die zondag.
Jaoh dat is echt relax.. mja die zondagen hoef ik alleen maar de hulpkrachtjes te sturen, dus kan ik lekker op kantoor hangenquote:Op zondag 19 december 2010 22:54 schreef huize het volgende:
[..]
Voordeel van je eigen afdeling runnen...met jezelf als enige medewerker
Normaal niet helemaal mijn muziek. Maar verschillende nummers van Rammstein kan ik wel waarderen.quote:
De hes un nieje UI, ik herken dich neet mierquote:
Lestig he, laeze.quote:Op maandag 20 december 2010 00:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
De hes un nieje UI, ik herken dich neet mier
Haagse griep is erg aanstekelijkquote:Op maandag 20 december 2010 04:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgens mij heb ik griepje te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |