en waarom is dat goed nieuws?quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef limbolandjgirl het volgende:
En morgen wordt het nog leuker!!
Vannacht valt er 10 tot 20 cm sneeuw in Limburug!![]()
Woehoew.....
Dit is al genoegquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef limbolandjgirl het volgende:
En morgen wordt het nog leuker!!
Vannacht valt er 10 tot 20 cm sneeuw in Limburug!![]()
Woehoew.....
lol sneeuwvij van het werk.....quote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef limbolandjgirl het volgende:
Dan kunnen we hele grote sneeuwpoppen maken!
En hebben we sneeuwvrij van t werk / school? x)
Hoop ik...
Je las het. Lijkt me geen aanraderquote:Op zondag 19 december 2010 19:27 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Dit is al genoeg. Wil niet weer op me bek gaan, met me kin over de straat
Ik heb een soort van sneeuwvrij. Ga niet naar Amsterdam met dit weer, maar blijf wel mooi thuiswerken.quote:
Nee niet echt, maar op het moment zelf na mn val moest ik er kei hard om lachen. Kwam er pas achter op mn werk dat me kin open lag, pleisters hielpen niet, had een stoppelbaard. Hahaquote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je las het. Lijkt me geen aanrader
Ik heb op vakantie ook zo'n momentje gehad. Toen voelde ik (wellicht mede door de alcohol) ook niets van de pijn en het bloeden.quote:Op zondag 19 december 2010 19:34 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar op het moment zelf na mn val moest ik er kei hard om lachen. Kwam er pas achter op mn werk dat me kin open lag, pleisters hielpen niet, had een stoppelbaard. Haha
Ja, toch maar eens een keer verstandig naar de term "drink met mate" luisteren. Mn gapleader had me nog even aan de zwarte koffie gezetquote:Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie ook zo'n momentje gehad. Toen voelde ik (wellicht mede door de alcohol) ook niets van de pijn en het bloeden.
Achteraf blij dat alle tanden nog op zijn plaatsen zaten.
Rustig aan doen dus. Voor mij doet 'n avondje langer slapen dan vaak veel goed, maar als je echt ziek wordt dan is het uitstel van executie.quote:Op zondag 19 december 2010 19:46 schreef the_legend_killer het volgende:
volgens mij word ik langzaam ziek
Ik moet ook maar eens kijken waar mijn vakantie mij naartoe gaat brengen volgend jaar. Ik zou eigenlijk 'n paar weken naar Miami gaan, maar dat gaat nu waarschijnlijk niet meer door.quote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil vakantie. Met dit weer moet je binnen blijven lekker warm
Als je bluray speler hebt, zou je hem kunnen lenen! Geweldige film, spannend, houd je zeker in het greep tot het eindequote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef sproetjes het volgende:
gerad butler
lijkt me een toffe film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |