Denk dat ik die poging moet staken.quote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef Lon3 het volgende:
Probeer daar maar eens over heen te komen met kut weekend
Dus voor het moment nog onzekerheid over het hoe en wat.quote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef Lon3 het volgende:
Geen uitzaaiingen dus dat is positief, het is kwaadaardig, en ze weten nog niet veel te zeggen over het type tumor... dus kan nog alle kanten op.
Heel veel sterkte jullie maar vooral veel beterschap voor je paquote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef Lon3 het volgende:
Yup. Maar ja je doet er niets tegen. Dus back to the happy thoughts hier
Ja me vader verwerkt het vooral met kromme humor merk ik, zo maakte hij dus de grap: je moeder wilde dat ik naar de kapper ging, maar ja nu hoeft dat niet meerquote:Op zondag 19 december 2010 13:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Heel veel sterkte jullie maar vooral veel beterschap voor je pa![]()
Bring on the happy thoughts, hoe positiever hoe meer wilskracht
quote:Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja me vader verwerkt het vooral met kromme humor merk ik, zo maakte hij dus de grap: je moeder wilde dat ik naar de kapper ging, maar ja nu hoeft dat niet meer
Lachen is altijd gezondquote:Op zondag 19 december 2010 13:34 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ja me vader verwerkt het vooral met kromme humor merk ik, zo maakte hij dus de grap: je moeder wilde dat ik naar de kapper ging, maar ja nu hoeft dat niet meer
Ik was met de fiets en vond het wel vermakelijk. Ik had vannacht toch geen haast.quote:Op zondag 19 december 2010 13:37 schreef sproetjes het volgende:
zo wat was dat vanacht kut rijden zeg... maar opzich nog netjes: 3 kwartier van de mondial naar echt, met een tussenstop in een of ander gat voor born om een collega af te zetten..
lag wel 10 cm sneeuw op mn auto en een stel nieuwe nederlanders wilde ons maar al te graag helpen mn auto vrij te maken.. heb vriendelijk bedankt
Als het niet kan dan ga ik evengoed niet die kant op. Dan zou ik nu volgens mij ongeveer moeten vertrekken.quote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef Lon3 het volgende:
Pfff... hoop voor je dat dat inderdaad kan. ik wil nu echt niet in de buurt van de randstad komen hahah
quote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef sproetjes het volgende:
hier ook sneeuw. hopelijk komt mijn visite van straks er zonder problemen door...
Mijn mama zei net dat het met kerst ook wit is.quote:Op zondag 19 december 2010 15:33 schreef Lauuwtje het volgende:
Zul je zien de dag vóór kerst verdwijnt alle sneeuw en met nieuwjaar sneeuwt t weer![]()
Ik wil een witte kerst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |