Ja, nog een cm of 5 erbij hoorde ikquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is er wat onderweg dan? Ik wilde nog gaan fietsen.
Als dat alles is. Ff een paar andere remblokjes monteren (die kunnen beter tegen de sneeuw) en dan een rondje Maasdal met spijkerbanden.quote:
op een oma fiets kun je ook gewoon fietsen heur.quote:Op zondag 19 december 2010 12:41 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als dat alles is. Ff een paar andere remblokjes monteren (die kunnen beter tegen de sneeuw) en dan een rondje Maasdal met spijkerbanden.
Dat inderdaad.. sneeuw ontmaagdenquote:Op zondag 19 december 2010 12:42 schreef Tassiepassie het volgende:
Beter op verse sneeuw dan op platgereden meuk fietsen, nu heb je gewoon grip
Vannacht met de benenwagen gedaan, alles glinsterde toen het even helder werd aan de lucht, net alsof overal diamantjes lagenquote:Op zondag 19 december 2010 12:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat inderdaad.. sneeuw ontmaagdendat gekraak onder je voeten of wielen
Mooi is dat hequote:Op zondag 19 december 2010 12:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Vannacht met de benenwagen gedaan, alles glinsterde toen het even helder werd aan de lucht, net alsof overal diamantjes lagen![]()
Kreeg wel een sneeuwbal tegen me kop
Ik ook,maar niet in de sportschoolquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Waaghals het volgende:
zo, weer flink gepompt in de sportschool
Jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi is dat he
Ik heb gefietst er doorheen vannacht
Hahah, stiekem is sneeuwballen gooien leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |