ik ken aleen kev van zijn nickname , de andere 2 zeggen mij niksquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. En vanavond komt Giua daar nog bij
Mich = boy23., en Giua noemde ik gewoon bij zn usernamequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ken aleen kev van zijn nickname , de andere 2 zeggen mij niks
That's me?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mich = boy23., en Giua noemde ik gewoon bij zn username
Best lullig zou het zijn als je ze straks nog tegen komt in de kroeg..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga je met 'n paar oud-klasgenoten wat eten willen ze gelijk na het uiteten en de film naar huis toe.
Zit nu weer thuis en ga zo met de fiets de sneeuw in om wel echt uit te gaan. De avond is pas net begonnen.
Die zitten alweer braaf bij de vriendin op de bank en gaan daar echt niet meer vanaf komen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Best lullig zou het zijn als je ze straks nog tegen komt in de kroeg..
wakker worden en niet weten waar je bent das pas matig.quote:
Mij wel eens gelukt. Bleek dat ik achterstevoren in m'n bed lag na het uitgaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:37 schreef huize het volgende:
[..]
wakker worden en niet weten waar je bent das pas matig.
..quote:Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Ey vriend, niet mijn fotos pikken he![]()
Die heb ik net op twitter gepost!
Yes, maarja. Moet toch brood op de plank komen hèquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:28 schreef Tism het volgende:
Gast, op mijn adres maken ze de beste Pizza's van Remunj, en da's Jaffa absoluut niet, viese slappe lauwe bodems hebben ze daar..
Je zult best gelijk hebben, ik vind die van jaffa goed te pruimenquote:
Oh dat kan, smaken verschillen, en als je ze lekker vind, why notte!..quote:Op zondag 19 december 2010 01:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Je zult best gelijk hebben, ik vind die van jaffa goed te pruimen
Nee, ik luister nooit naar Nederlandse radiozenders..quote:Net meegekregen op NL3? Serious Request 2010, met een dronken Jon Bakker van de ANWB aan de telefoon!
Cleopatra of Amon zekerquote:Op zondag 19 december 2010 01:28 schreef Tism het volgende:
Gast, op mijn adres maken ze de beste Pizza's van Remunj, en da's Jaffa absoluut niet, viese slappe lauwe bodems hebben ze daar..
krakozhiaquote:Op zondag 19 december 2010 01:43 schreef Lauuwtje het volgende:
Helaas.. verder gaat mijn pizzaria kennis in Roermond niet
quote:Op zondag 19 december 2010 01:46 schreef Tism het volgende:
Ik krijg uit medelijden bijna de neiging om het telefoonnummer van die toko hier te posten..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Op zondag 19 december 2010 01:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Aan, daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even onthouden.Tics van je petten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |