SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
[ Bericht 0% gewijzigd door huize op 18-12-2010 16:20:28 ]How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
Nu nog mee posten.quote:
Is weer tijdje geleden dat ik hier gepost hebquote:
Ik zie ze met regelmaat voorbij komen (via tweetdeck), worden deze automatisch gegenereerd of wat!?..quote:
Oh dat weet ik niet, kan dat?..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:54 schreef huize het volgende:
der is toch zo een app die je lokatie doorgeeft aan de hand van hotspots die erin staan?
plat type geit eg veur geine eine meaterquote:
Normaal gezien zijn dat mensen die iets als Foursquare gebruiken. Meestal ook niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:52 schreef Tism het volgende:
Hey, Dit soort van Tweet hè!!?,
[..]
Ik zie ze met regelmaat voorbij komen (via tweetdeck), worden deze automatisch gegenereerd of wat!?..![]()
Stront irritant vind ik dat, wtf gaste, who the fuck gives a shit?!?..![]()
#durftevragen
Dat was de naam kon er niet op komen indd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gezien zijn dat mensen die iets als Foursquare gebruiken. Meestal ook niet echt bijzonder.
Weekend was gister al begonnen, haha was vanmorgen te laat op werk, nog een beetje dronken. Maaaar. Wie kan zuipen kan ook werkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het weekend gaat beginnen. Eerst uiteten met vrienden en dan zie ik wel wat de avond gaat brengen.
ga koken of beste iets , pizzakoerier zal blij met je zijnquote:
Straks friet. Eerst wachten op kev en michquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
ga koken of beste iets , pizzakoerier zal blij met je zijn
oh weer minimeet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Straks friet. Eerst wachten op kev en mich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |