abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90503313
Ik vind die aluhoedjes achtergrond muziek trouwens wel vrij kansloos :')
pi_90508105
Nigel Farage noemt nationalisme 'a last resort' (of iets in die geest, dat Engels kan me verder gestolen worden) maar zelf is hij een enorme nationalist en dat nationalisme van hem is ook zijn drijfveer om zo tegen de EU in te gaan. Tenminste, ik mag toch hopen dat hij niet echt denkt dat je de schuld aan crises die zijn veroorzaakt door bankiers en door nationale overheden in de schoenen van de EU kunt schuiven.

De EU moet juist méér armslag krijgen, meer bevoegdheden, zodat hij kan ingrijpen in nationale begrotingen. Zo voorkom je wantoestanden à la Griekenland.
Sum es est, sumus estis sunt
  maandag 27 december 2010 @ 21:41:36 #153
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_90511225
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef Leevancleef het volgende:
Nigel Farage noemt nationalisme 'a last resort' (of iets in die geest, dat Engels kan me verder gestolen worden) maar zelf is hij een enorme nationalist en dat nationalisme van hem is ook zijn drijfveer om zo tegen de EU in te gaan. Tenminste, ik mag toch hopen dat hij niet echt denkt dat je de schuld aan crises die zijn veroorzaakt door bankiers en door nationale overheden in de schoenen van de EU kunt schuiven.

De EU moet juist méér armslag krijgen, meer bevoegdheden, zodat hij kan ingrijpen in nationale begrotingen. Zo voorkom je wantoestanden à la Griekenland.
Dat kan alleen door volledige fusie, enanders zal t niet gaan

Wat denk je als Friesland en Utrecht en Brabant aparte landen waren met hun eigen belasting, eigen luie ambtenaren, eigen Koning, Defensie, en Ontwikkelingshulp denk je dat Utrecht dan vrolijk belasting bleef heffen om het vervolgens aan Friesland en Drente te geven. :?

En Friesland maar woningen bouwen en vervolgens een failliete Friesland Bank gaan helpen, waarvan de directeur een super Bonus opstrijkt.

Dus Duitsland en Nederland moeten fuseren, en Nederland en Vlaanderen worden dan een provincie van Duitsland
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_90511716
Nee, wij worden geen provincie van Duitsland, maar van de Verenigde Staten van Europa.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 27 december 2010 @ 21:52:15 #155
323876 michaelmoore
pi_90511812
quote:
6s.gif Op maandag 27 december 2010 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, wij worden geen provincie van Duitsland, maar van de Verenigde Staten van Europa.
Dan krijgen we een super krimpregio in zuidelijk Europa en een volksverhuizing naar het Noorden, en dus nog een failliet Spanje, Portugal nadat Griekenland het opgegeven heeft
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_90511891
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dan krijgen we een super krimpregio in zuidelijk Europa en een volksverhuizing naar het Noorden
Que? Onze zuidelijke vrienden maken dan ook deel uit van de Verenigde Staten van Europa. Waarom zou er dan een volksverhuizing op gang komen?
  maandag 27 december 2010 @ 21:54:52 #157
323876 michaelmoore
pi_90511978
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Que? Onze zuidelijke vrienden maken dan ook deel uit van de Verenigde Staten van Europa. Waarom zou er dan een volksverhuizing op gang komen?
Die is al op gang gekomen
pi_90512165
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die is al op gang gekomen
Des temeer reden om in te zetten op intensievere samenwerking, opdat we de welvaart in Zuid-Europa ook omhoog kunnen krikken. Hoewel de gemiddelde zuiderling het in mijn optiek niet bijzonder slecht heeft. Ja, de economie van Zuid-Europese landen kwakkelt, maar naar weten leeft de bevolking niet massaal in armoede.

Overigens heb ik niks meegekregen over Italianen en Spanjaarden die massaal richting het Noorden trekken.
  maandag 27 december 2010 @ 23:03:57 #159
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90515723
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Des temeer reden om in te zetten op intensievere samenwerking, opdat we de welvaart in Zuid-Europa ook omhoog kunnen krikken. Hoewel de gemiddelde zuiderling het in mijn optiek niet bijzonder slecht heeft. Ja, de economie van Zuid-Europese landen kwakkelt, maar naar weten leeft de bevolking niet massaal in armoede.

Overigens heb ik niks meegekregen over Italianen en Spanjaarden die massaal richting het Noorden trekken.
Heersen over is iets anders dan samenwerken.
  maandag 27 december 2010 @ 23:17:18 #160
323876 michaelmoore
pi_90516373
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tja, het is ook nog niet zover.
Maar ik begrijp dat jij intussen aan een Griek of Spanjaard het arbeidsethos van een Duitser of Pool wil leren. Goed van je.
Je weet dat Fiat fabrieken in Polen 6 x hogere productie hebben dan dezelfde fabriek in Italië?
http://www.express.be/bus(...)n-18-jaar/136559.htm
http://www.bloomberg.com/(...)ars-in-november.html
quote:
Spanje (20.7%), Slovakije (14.7%) en Ierland (14.1%) hebben de hoogste werkloosheidspercentages, Nederland (4,4%), Oostenrijk (4,8%) en Luxemburg (5%) de laagste.
Wat daar blijft zijn de ouderen, de kneuzen, ambtenaren, staatsschulden en de miljoenen leegstaande nieuwe woningen in stofdorpen uiteraard

The EU is heading for a disaster

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 28-12-2010 10:12:20 ]
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:13:21 #161
323876 michaelmoore
pi_90527734
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef Leevancleef het volgende:

Je weet dat bij de laatste mislukking van een monetaire koppeling in Europa genaamd de EMU slang ook externe factoren de schuld kregen ??
Punt is dat een monetaire unie met verschillende landen geen enkele tik kan hebben en zelfs zonder tik ten onder gaat

Leer van het verleden en probeer niet een lamme, een dronkaard en een crimineel te koppelen aan een paar zuinige hardlopers.
Alleen een volledige FUSIE van gelijke landen met een sterke overnamepartner (Duitsland) heeft een kans om een wereldreservemunt te creeren

Dus nu gaan we weer terug naar de Markzone
quote:
In maart 1972 proberen de Zes de monetaire integratie weer vlot te krijgen door de "slang in de tunnel" te creëren: de valuta's zweven gemeenschappelijk (de "slang") binnen nauwe fluctuatiemarges ten opzichte van de dollar (de "tunnel"). Gedestabiliseerd door de achtereenvolgende oliecrises, de zwakheid van de dollar en de verschillen tussen het economisch beleid van de lidstaten, verliest de "slang" in minder dan twee jaar de meeste van zijn leden en wordt hij uiteindelijk teruggebracht tot een "markzone" waarvan Duitsland, de Benelux en Denemarken deel uitmaken.

[ Bericht 48% gewijzigd door michaelmoore op 28-12-2010 11:15:31 ]
pi_90531061
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:11 schreef RQPS het volgende:

[..]

Domlinks en domrechts dus. Dat zegt eigenlijk al genoeg.
Klopt :).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90531119
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Oh wat zielig, ik heb er weer een !

[..]

Nou die argumenten heb ik je gegeven maar die negeer je vervolgens....
  dinsdag 28 december 2010 @ 15:06:03 #164
323876 michaelmoore
pi_90538304
quote:
14s.gif Op zondag 26 december 2010 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
Ondemocratische, opgedrongen unie waar niemand wat mee heeft, Nigel Farage heeft zoals gewoonlijk gewoon weer eens gelijk. De EU was leuk in de vorm waarin we met z'n allen Economisch samenwerkten en wat wilden doen aan handelsbarrières, nu je als individuele staten niks meer kan en mag zeggen onder last van Barosso is het een fiasco vanjewelste.

Laat het maar klappen die onzin, en dan een economische unie starten met landen die wel van wanten weten, en niet die achterlijk achtergebleven Euroslurpers in het Oosten en Zuiden.
^O^
Juist
  woensdag 29 december 2010 @ 12:59:43 #165
323876 michaelmoore
pi_90577975
Hier gaat dus het EU reddingsgeld voor Griekenland naar toe, daar zijn ze in Duitsland ook niet blij mee.

quote:
27.12.2010
Schöne Bescherung? EU-Rettungsschirm finanziert Moscheebau in Athene

Trotz der von Personen wie Thilo Sarrazin in Europa angestoßenen Islam-Debatte verändert sich nichts. Alles geht weiter wie zuvor – nur noch absurder und noch schneller.
In Griechenland etwa werden mit den Brüsseler Hilfsmilliarden (also von unseren Steuergeldern) nun als Erstes einmal zwei Moscheen gebaut.

Eine der ersten maßnahmen nach der Überweisung von milliardenhilfen aus Brüssel für die Griechische regierung 2010 war die ankündigung, in Athen für 15 millionen Euro eine große moschee zu bauen.

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 29-12-2010 13:33:35 ]
pi_90578138
Het zal ook eens niet.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90578338
Dat is heel eenvoudig te voorkomen door voorwaarden te stellen aan Griekenland. Stelletje jankballen.
pi_90578490
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is heel eenvoudig te voorkomen door voorwaarden te stellen aan Griekenland. Stelletje jankballen.
"Gij zult geen Moskeeën bouwen voor moslims van dit geld."

Eens kijken hoe lang het duurt voor de linksen de straat op gaan om de EU te betichten van fascisme. Goed plan Koos.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90578541
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:11 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

"Gij zult geen Moskeeën bouwen voor moslims van dit geld."

Eens kijken hoe lang het duurt voor de linksen de straat op gaan om de EU te betichten van fascisme. Goed plan Koos.
Wanneer jij een lening verstrekt aan een hulpbehoevend land dan kun je gerust kaders vaststellen. Zo fascistisch is dat niet.
pi_90578612
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wanneer jij een lening verstrekt aan een hulpbehoevend land dan kun je gerust kaders vaststellen. Zo fascistisch is dat niet.
Ik denk dat de gewoonlijke jankballen het daar niet mee eens zullen zijn, getuigt ook het feit dat de usual suspects weer hun zin krijgen met deze ballententen gefinancierd door mijn geld.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90578883
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik denk dat de gewoonlijke jankballen het daar niet mee eens zullen zijn, getuigt ook het feit dat de usual suspects weer hun zin krijgen met deze ballententen gefinancierd door mijn geld.
Jouw geld?

Maakt verder ook niet uit. Des temeer reden om te werken naar een sterkere verbintenis als EU zijnde. Wanneer lidstaten slechts provincies zijn, krijgt Brussel meer zeggenschap over de begroting.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:31:08 #172
323876 michaelmoore
pi_90579498
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:

Wanneer lidstaten slechts provincies zijn, krijgt Brussel meer zeggenschap over de begroting.
O dus dat ben je wel met me eens.

Denk jij dat de EGO's in die landen het toelaten dat men zich laat omvormen tot provincies??
De koningen zich laten afzetten ten faveure van een Duitse president ??
Hun defensie opgeven en de ontwikkelingshulp
Nee, daar is het al te laat voor
pi_90579811
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

O dus dat ben je wel met me eens.

Denk jij dat de EGO's in die landen het toelaten dat men zich laat omvormen tot provincies??
De koningen zich laten afzetten ten faveure van een Duitse president ??
Hun defensie opgeven en de ontwikkelingshulp
Nee, daar is het al te laat voor
Tsja, als die wet er eenmaal ligt, dan hebben de lidstaten weinig keus. Verder is het helemaal nergens te laat voor. De EU bevindt zich nog maar in haar tienerjaren en is hard op weg naar volwassenheid. De huidige problemen kun je beschouwen als een groeispurt. Dat verliep een tikkeltje te snel wat voor problemen zorgde. Bovendien twijfelt tienerdochter EU over wat zij wil doen in haar leven, zoals elke puber. Nee, het komt allemaal wel goed.
pi_90579871
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

je woont toch in Zuid-Afrika, dan is het weel heel apart om het jouw geld te noemen :P.

En inderdaad er kunnen gewoon voorwaarden aan de besteding van de leningen worden gesteld en religieuze gebouwen daarbuiten laten vallen kan ik me goed voorstellen.
pi_90583187
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 13:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

je woont toch in Zuid-Afrika, dan is het weel heel apart om het jouw geld te noemen :P.

En inderdaad er kunnen gewoon voorwaarden aan de besteding van de leningen worden gesteld en religieuze gebouwen daarbuiten laten vallen kan ik me goed voorstellen.
Niet alle banden zijn doorgesneden, ik weiger Zuid Afrikaanse Rand als betaalmiddel te accepteren, achterlijke munt zonder waarde. Derhalve dat dat allemaal nog in Nederland geregeld en belast wordt.

En ja het is mooi lullen over eventuele voorwaarden, maar je ziet maar weer welke voorwaarden er gesteld worden aan financiering, illegale non-EU(!) moslims krijgen een gebouw die totaal nutteloos is voor de rest van ons, van Europees geld.

Van de pot gerukt.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')