Ja, en perfektquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:39 schreef iBenny het volgende:
symph, heb jij je kerstpakket al ontvangen?
Fok kerstpakket?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:39 schreef iBenny het volgende:
symph, heb jij je kerstpakket al ontvangen?
Hij zou Symph anders niet zijn whahahahaquote:
is z'n broer ook een kleintje?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
En weet niemand dat van de broer van Roel?
Daar kan ik toch helemaal niet in gekkiequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu...
http://forum.fok.nl/topic/1576339
Afflichem (B) heeft een primeur. Zij krijgen een burgemeester die al burgemeester is. Op zich niet zo'n uitzondering want je hoort het wel eens vaker dat een burgemeester burgemeester wordt van een andere stad. Deze burgemeester is echter een bijzonder geval. Hij praat namelijk met een hond (die terugpraat) en is ook een kabouter. Huh, kabouter? Yep, een kabouter. Helemaal top, of was het nou helemaal plop? Ben benieuwd hoe geloofwaardig men deze burgervader gaat vinden! Aangenaam, Walter den Donder is zijn naam, ook wel Burgemeester (in Samson en Gert) en Kabouter Plop himself!quote:
Ik had het gehoord jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Afflichem (B) heeft een primeur. Zij krijgen een burgemeester die al burgemeester is. Op zich niet zo'n uitzondering want je hoort het wel eens vaker dat een burgemeester burgemeester wordt van een andere stad. Deze burgemeester is echter een bijzonder geval. Hij praat namelijk met een hond (die terugpraat) en is ook een kabouter. Huh, kabouter? Yep, een kabouter. Helemaal top, of was het nou helemaal plop? Ben benieuwd hoe geloofwaardig men deze burgervader gaat vinden! Aangenaam, Walter den Donder is zijn naam, ook wel Burgemeester (in Samson en Gert) en Kabouter Plop himself!
wheheheehquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Afflichem (B) heeft een primeur. Zij krijgen een burgemeester die al burgemeester is. Op zich niet zo'n uitzondering want je hoort het wel eens vaker dat een burgemeester burgemeester wordt van een andere stad. Deze burgemeester is echter een bijzonder geval. Hij praat namelijk met een hond (die terugpraat) en is ook een kabouter. Huh, kabouter? Yep, een kabouter. Helemaal top, of was het nou helemaal plop? Ben benieuwd hoe geloofwaardig men deze burgervader gaat vinden! Aangenaam, Walter den Donder is zijn naam, ook wel Burgemeester (in Samson en Gert) en Kabouter Plop himself!
quote:
ik heb een ouwe kut nokia waar je mee kan bellenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:45 schreef Kally het volgende:
Ik heb een samsung maar die kun je ook aaien
Dat doet die van mij ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een ouwe kut nokia waar je mee kan bellen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:47 schreef iBenny het volgende:
k hou van mijn IPhone
Het is alleen kut dat hij belachelijk snel leeg is
Mijne ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:47 schreef iBenny het volgende:
k hou van mijn Desire
Het is alleen kut dat hij belachelijk snel leeg is
damn te laat dus, stond in de ekukenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch zo een poging doen
Ik ga dromen dat ik het meisje ben en xavi .. David villa is
Okquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat sowieso
maar ik bedoelde dat Barttopic
Of-ie me wil redden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Okik ga een tweet naar bart sturen
Ik ben er nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn te laat dus, stond in de ekuken
Truste Mir![]()
quote:
Geeft niet, ik ook niet, gaan we ook nooit doenquote:
samen plassenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog evennplasse n
Gelukkig heb ik jouquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ook niet, gaan we ook nooit doen
Vind dan maar eens het middenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog evennplasse n
Jaaaaquote:
Heb ik al gedaan én dat ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even naar de wc, Benny kijk jij even in het bart topic
Zwabbertquote:
Ik ben zo blij met drquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en iemand anders, en dat doe je goed
is ie nu alweer stukquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil een 3de arm voor kerst
En een nieuwe muis
Ik heb een nieuwe muis gevraagd voor kerstquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil een 3de arm voor kerst
En een nieuwe muis
Ik die 3e armquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe muis gevraagd voor kerst
mijn stiefdochter heeft er van de week een gekregenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ohwquote:
Mijn muizen gaan ook altijd stukquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet... maar het zal vast niet lang duren
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn stiefdochter heeft er van de week een gekregen
En als hij ontsnapt stuur ik de katten er achteraan
ik dacht al, wie kopt hem inquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij mag de mijne wel ff lenen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet ook je slechte oog dichtdoen, niet je goedequote:
Heb ik ook niks gehadquote:
Owjahquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet ook je slechte oog dichtdoen, niet je goede
Heb ik toch gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
Benny wil je Bart topic even tweeten
Ik zie hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
typen begint wat lastiger te worden
Als je het presteert om op een avond zowel Nick als Wendy over het hoofd te zien, dan geloof ik jequote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je het presteert om op een avond zowel Nick als Wendy over het hoofd te zien, dan geloof ik je
proestquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je het presteert om op een avond zowel Nick als Wendy over het hoofd te zien, dan geloof ik je
van 1 dubbel, nee toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
typen begint wat lastiger te worden
netjes, netjesquote:
1 dubbel en een halve Texels Bockquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
Lieve schatten, ik ben heul hyper, maar morgenochtend niet en ik ga op zeker vroeg wakker gemaakt worden dus![]()
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
Lieve schatten, ik ben heul hyper, maar morgenochtend niet en ik ga op zeker vroeg wakker gemaakt worden dus![]()
Ik zie 'm nu iddquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
@bartvanoverbeek RT @imBenny: Kijk... een topic over Bart [VOH] Bart van Overbeek fantopic
ik maak het ook niet extreem laatquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
en je blijft ook nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gekkezooi ik ben er nog steeds
straks lig ik nog eerder in bed dan jijquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gekkezooi ik ben er nog steeds
Nee want 1 oog zit al dicht bij mijquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
straks lig ik nog eerder in bed dan jij
mara als dat andere nog een uur openblijftquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want 1 oog zit al dicht bij mij
Nee die is half dicht ()quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mara als dat andere nog een uur openblijft
Ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie zitten echt te fucken tot te met![]()
ik, ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie zitten echt te fucken tot te met![]()
met een half oog kan je het ook wel een tijdje volhoudenquote:
Neeeeeeeeequote:Op zaterdag 18 december 2010 02:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met een half oog kan je het ook wel een tijdje volhouden
We gaan echt een keer knikkeren he?!quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet met de knikkers hoor ;o
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
We gaan echt een keer knikkeren he?!
weer een reden om nog niet te gaan slapenquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:07 schreef charmed_angel het volgende:
Effe twitter checken, omdat Bart
Bart slaapt denk ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weer een reden om nog niet te gaan slapen
wanneer gaan die 6 minuten in?quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bart slaapt denk ik
Nog 6 min en ik ook
een aparte XFA SCquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef Symphonic het volgende:
En als XFA weer begint, beginnen we gewoon weer met
[XFA SC #1] Forgood old times sake!
Symph bedoeld deze een andere naam gevenquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een aparte XFA SC
We hebben deze nu toch?
02:09 uurquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wanneer gaan die 6 minuten in?
back to our rootsquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een aparte XFA SC
We hebben deze nu toch?
ahhhhhhhquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Symph bedoeld deze een andere naam geven
ik mis haar nog steedsquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:11 schreef Koen66 het volgende:
tegen die tijd is Marlalala al bevallen, kon je je toen ook niet echt voorstellen
1 maart toch uitgerekend?quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:11 schreef Koen66 het volgende:
tegen die tijd is Marlalala al bevallen, kon je je toen ook niet echt voorstellen
heb 1x nog PM contact met d'r gehad ergens in de herfst, daarna was het stilquote:
als het een kind van haar moeder is komt het bij de eerste audities tevoorschijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 maart toch uitgerekend?
Dan is xfa al bexig
Leuke meid die weiauwquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig hebben weiauw er voor terug gektegdn
Ja, deisi oko tfoquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig hebben weiauw er voor terug gektegdn
hehe ws zou onz 1 de lading tegenwoordig meer dekken hequote:Op zaterdag 18 december 2010 02:09 schreef Symphonic het volgende:
En als XFA weer begint, beginnen we gewoon weer met
[XFA SC #1] Forgood old times sake!
Gomiquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ws zou onz 1 de lading tegenwoordig meer dekken he
niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:14 schreef gomi het volgende:
[..]
Niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:14 schreef gomi het volgende:
[..]
is weer een stuk gezellig kerel, is niet voor niets zo druk nu nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:14 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
De ouderwetse gezelligheid van vanavond![]()
and againquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:16 schreef Symphonic het volgende:
Het was vanavond weer eens ouderwets leuk Gomi
zeker, mag niet klagenquote:
ah k beters danquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:16 schreef Symphonic het volgende:
Het was vanavond weer eens ouderwets leuk Gomi
eindelijk weer eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k beters dan
heb te vaak t idee gehad dat hier onz was tbh
maar goed dat t weer was als voorheen dan
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.bakkerbart.nl/
ik lees anders niets over een staking?
volgens mij zijn alle discussies, frustraties etc goed uitgesproken laatstquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k beters dan
heb te vaak t idee gehad dat hier onz was tbh
maar goed dat t weer was als voorheen dan
Jaquote:
geen dankquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En ik ga ook, morgen weer een drukke dag.
Allemaal ontzettend bedankt voor de ouderwets gezellige avond
ah k. ik heb dat allemaal gemist hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zijn alle discussies, frustraties etc goed uitgesproken laatst
en dat hadden er meer vandaar de discussie laatstquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik heb dat allemaal gemist hoor
maar ik gaf gewoon een eigen gevoel aan van wat ik de laatste tijd dus had
k, goed dat t dan allemaal uitgesproken isquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dat hadden er meer vandaar de discussie laatst
ik ga ook latersquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:26 schreef Koen66 het volgende:
maar goed.... ik drink m'n bier op en ga slapen
morgen loopt er geheid weer een wekker rond
Doei Gomi, hopelijk tot snelquote:
zo best welquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Miauwtje!
Ik heb net het livetopic en Barttopic even teruggelezen, wat een pret.
Gefeliciteerd en veel plezierquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:49 schreef crv het volgende:
ik gaat douchen en daarna een verjaardagsdagje
dochter van een vriend en schoonmoeder
![]()
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:49 schreef crv het volgende:
ik gaat douchen en daarna een verjaardagsdagje
dochter van een vriend en schoonmoeder
![]()
Baguette crvquote:
jou nick leent zich niet echt om af te kortenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Pisc of Piquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
jou nick leent zich niet echt om af te korten
wowquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:00 schreef Kally het volgende:
Mogge, ik ging uiteindelijk 4 uur slapen
Je hebt wel veel sjans jij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
Ow ik heb pm van hem, met zijn msn whahahaha wat een sukkel
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:13 schreef Kally het volgende:
Ow ik heb pm van hem, met zijn msn whahahaha wat een sukkel
Ja nou, hij postte mijn foto in ONZ, en ik heb zijn msn, maar ik bedoel 16quote:
Kijk dan wat een sufkutquote:Op zaterdag 18 december 2010 03:21 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Niksnikslaatmaar, jouw fobo bevalt me wel![]()
Hoe beval ik jou?
[ afbeelding ]
Ik zie nu echt zo'n mooiboy voor me.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou, hij postte mijn foto in ONZ, en ik heb zijn msn, maar ik bedoel 16
Hij liet ook een foto zien van zichzelf, echt zo'n hyves poseerfoto
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 05:50 schreef Snakey het volgende:
PizzaMizza, weet niet zo goed hoe hij moet stoppen met baggeren, dus ik help hem een handje. Week weg.
O ff kijken waarom, ik was idd niet zo blij met mijn fobo foto in ONZquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahaha. Maar hij heeft nu een ban geloof ik.
Ja en van mijquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef Michhas het volgende:
Neeee niet PizzamizzaDat is zo'n etterbak
Hij spamde gisteren NB helemaal vol met allemaal kutfoto's van justin bieber enzo
Dat was in deeltje 3, jij was er niet neequote:
Die foto tegen die muur is wel heel tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:19 schreef Kally het volgende:
[..]
O ff kijken waarom, ik was idd niet zo blij met mijn fobo foto in ONZ
Ik ben in deel 2 gestoptquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was in deeltje 4, jij was er niet nee
Ja maar ook: Hoe beval ik jou, wtf dude je bent 16, lelijk en ik 37quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben in deel 2 gestopt
Die foto van die gastWtf
Die wenkbrauwen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die foto tegen die muur is wel heel tof!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ook: Hoe beval ik jou, wtf dude je bent 16, lelijk en ik 37
MILFs zijn in.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ook: Hoe beval ik jou, wtf dude je bent 16, lelijk en ik 37
quote:
Dat weet ik, en ik val best wel op jongerquote:
16 is idd erg eh... alsof het je zoon had kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik, en ik val best wel op jonger, maar 16
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik, en ik val best wel op jonger, maar 16
Hahaha, de langverloren zoon van Kally?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
16 is idd erg eh... alsof het je zoon had kunnen zijn
Ja en zo'n ventje wat denkt helemaal fantastisch te zijn, neuh dank jequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha, mijn jongste vriendje was 24quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny en ik schelen 4,5 jaar, dat vind ik al best veel.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
En Pisces heeft voor mij besloten dat ik vanaf 18 alles mag
quote:
boeiendquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, mijn jongste vriendje was 24
Toen was ik al 37
Hij had het zelf gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
O trouwens ik moet straks jongste zijn haar bijknippen, hij heeft er echt een hap uitgeknipt aan de zijkant
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
O trouwens ik moet straks jongste zijn haar bijknippen, hij heeft er echt een hap uitgeknipt aan de zijkant
Ik als jongste 26, en door een vrouwquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
boeiend
Ik val ook op jongere mannen![]()
Maar goed ik word ook altijd nog 25 geschat.... dus het mag
Ja hij ging gel in zijn haar doen bij oma, en meteen de schaar er maar inquote:
Ik word ook altijd jonger geschat, maar dat vind ik (nu nog) niet zo tof.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik als jongste 26, en door een vrouw
Jijquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik word ook altijd jonger geschat, maar dat vind ik (nu nog) niet zo tof.
Preciesquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
En Pisces heeft voor mij besloten dat ik vanaf 18 alles mag
Nou dankje!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij
Nee jij bent wel rond je leeftijd om te zien
Maar je bent petite, en dat werkt eraan mee dat ze je jonger schatten
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja hij ging gel in zijn haar doen bij oma, en meteen de schaar er maar in
OMG dat is wel heel ergquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dankje!
En dat klopt... Nog geen twee jaar geleden vroegen ze bij de bieb of ik mijn naam zelf op het pasje kon schrijven of dat zij het moesten doen. En ook nog met zo'n koetsjiekoetsjiestemmetje.
Haha, het was achteraf best grappig, want ik antwoordde in al mijn boosheid met: in het Nederlands of in het Grieks? Dat hoofd.quote:
Whahahaha ik hou ervanquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, het was achteraf best grappig, want ik antwoordde in al mijn boosheid met: in het Nederlands of in het Grieks? Dat hoofd.![]()
1 x ribbon, 1 x gold plating en 1 x building grantquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
SiepieWat heb je nog nodig om je grand school af te maken?
MBquote:
Building grant gestuurdquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef Kally het volgende:
[..]
1 x ribbon, 1 x gold plating en 1 x building grant
Nee effe serieus... ik vind hem echt wel leuk... En zo slecht zong hij nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee... Het kan gewoon niet waar zijn
quote:
Het klonk gewoon kut en totaal niet zuiver...quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee effe serieus... ik vind hem echt wel leuk... En zo slecht zong hij niet
Terecht dat Nyssina eruit ligt
Hij verneukte Robbiequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klonk gewoon kut en totaal niet zuiver...
niet mee eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klonk gewoon kut en totaal niet zuiver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |