Trusten, Sersj!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, over 8 uur en een kwartier word ik verwacht bij de voetbalclub. Een Fred Siebelinkiaans "boehoehoe" lijkt me wel op z'n plaats.
slaap zacht!quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, over 8 uur en een kwartier word ik verwacht bij de voetbalclub. Een Fred Siebelinkiaans "boehoehoe" lijkt me wel op z'n plaats.
Dat. Beetje als debielen op hun scherm aan 't staren en Sander probeert weer een of andere misplaatste opmerking te verzinnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
als ik nog wel eens het laatste stukje van C&S meepik vind ik ze altijd zo ongeïnteresseerd erbij zitten.....
of samen! als duoquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:15 schreef henkde_j het volgende:
Timur in het huis, en Ramon als satelliet op het plein voor bijv flirt je stijf items. Dat zou lachen zijn
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef Qunix het volgende:
Volgende keer Tjibbe, Domien en Freek.
van Lentquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef Qunix het volgende:
Volgende keer Tjibbe, Domien en Freek.
Zal niet gebeuren. Nu zit er voor elk wat wils in het huis.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of samen! als duonou ja...als anderhalve dj
eigenlijk zou een dj met z'n vaste producer ook wel leuk zijn....Ramon en Timur, en Ekstra met Tjibbe
Eensquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
als ik nog wel eens het laatste stukje van C&S meepik vind ik ze altijd zo ongeïnteresseerd erbij zitten.....
zolang hij bij powned zit, 0,0% kans en hij heeft er zelf niks meequote:
trustenquote:
Dat.quote:
Is ook totaal niet bekend genoeg zolang ie nachtjock blijft.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zolang hij bij powned zit, 0,0% kans en hij heeft er zelf niks mee
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Vindt zo'n Coen ook totaal niet echt en oprecht overkomen. Da's een bepaald gevoel en dat heb ik bij bijvoorbeeld een Ekdom wel. Benieuwd hoe Coen zich houdt de komende week.
weet ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren. Nu zit er voor elk wat wils in het huis.
annemieke?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ook totaal niet bekend genoeg zolang ie nachtjock blijft.
Inderdaad, komt vaak wat gemaakt over. Van mij mag hij ziek zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat.
Vindt zo'n Coen ook totaal niet echt en oprecht overkomen. Da's een bepaald gevoel en dat heb ik bij bijvoorbeeld een Ekdom wel. Benieuwd hoe Coen zich houdt de komende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |