Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Veel plezier met "slapen" en gefeliciteerd met je vrouw!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:57 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Slapen. Echt. Even gefeliciteerd zeggen en dan slapen. Echt.
iddquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:57 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Slapen. Echt. Even gefeliciteerd zeggen en dan slapen. Echt.
Het is wel je eerste keer he?quote:
Dan maak jij er toch zo eentje aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
geen eens een verjaardagstopic voor mijn vriendje
Ik ken ze naam niet dus vandaar. Bovendien open ik alleen voor vrouwenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ook niet voor mijn vrouw. So what?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
en jij met je vrouwquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet voor mijn vrouw. So what?
Of voor zijn vrouwquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
Jij ging slapen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Truste. En feliquote:
oh jouw vrouw is ook jarig?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
So whatquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Totoroquote:
welkeeeeeeeeeeeee?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
Even nog wat muziekjes op telefoon zetten en dan ga ik ook
Daar is Metallica weerquote:
Slaap Lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Totoro
En nu ga ik ook slapen, trusten
Truste MPGquote:
Moet ik ze alle 153 noemen?quote:
da's irritantquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
Hmmpf. Ik moet iemand spreken en ik kan hem niet bereiken.
Kijk es effe boven jequote:
als het even kan welquote:
truste Marijkequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Totoro
En nu ga ik ook slapen, trusten
dan nietquote:
Ik zag het. Slaap lekker Liebchenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk es effe boven je
Nu echt weg, trusten
ik een beetjequote:
Even een topic vullen in 5 minutenquote:
ikkeh, maar meestal zijn er na half vier geen mensen meer...quote:
Dan ga ik tot half vier mee doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ikkeh, maar meestal zijn er na half vier geen mensen meer...
jij moet je vriend zijn candle gaan blowen dan moet jequote:
joepiequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan ga ik tot half vier mee doen
Excuse me?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet je vriend zijn candle gaan blowen dan moet je
ja als je jarig bent dan moet je kaarsen op je taart krijgenquote:
Ik ga het vieren met ranjaquote:
jaaaaaaaaquote:
dat heb ik al jaren niet meer gedronkenquote:
nou er komt geen visite dus laat die kaarsen maar lekker zittenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je jarig bent dan moet je kaarsen op je taart krijgen
Ik 15 minuten geleden nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat heb ik al jaren niet meer gedronken
Vind je het erg als ik er liever van geniet?quote:
ik bedoelde iets andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou er komt geen visite dus laat die kaarsen maar lekker zitten
je zuipt hetquote:
Heel goed. Is namelijk slecht voor jequote:
Ik beperk mij tot vrrrrrrrrrrruchtensapquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Krijg je niks binnen of gaat het sneller dan drinken?
appelsap zeker, hm?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik beperk mij tot vrrrrrrrrrrruchtensap
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik beperk mij tot vrrrrrrrrrrruchtensap
jij wel, tarzanquote:
Ja en ja het magquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
heb je mijn vraag nog gezien?
nou dan, wat let jequote:
Als het maar niet Nederlandstalig isquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
En nu Spongebob afleveringen op mobiel zetten
Goed nummerquote:
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga al....
Ik ben kapot... ik ga lekker snurken (ja dat doe ik![]()
)
Weltrusten mensjes
m'n respect voor jou dringt dieper en dieper in mijn ziel doorquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
En nu Spongebob afleveringen op mobiel zetten
Patrik is altijd coolquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het maar niet Nederlandstalig is
Engelsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het maar niet Nederlandstalig is
Slaap Lekker LLquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga al....
)
Weltrusten mensjes
Hihiquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
m'n respect voor jou dringt dieper en dieper in mijn ziel door
experimenteelquote:
met een snufje alcohol?quote:
Ik soms ook een beetje hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga al....
)
Weltrusten mensjes
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om naar bed te gaan
Je mag nog wel even opblijven danquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef Pien85 het volgende:
Ja hè, vond ik ook alquote:
Ik ook niet maar val wel bijna omquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef Pien85 het volgende:
ik wil dat je seks gaat hebben, is dat zo erg?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga al....
)
Weltrusten mensjes
mag ik 'm met je delen?quote:
Oooh, jij bent een luchtkussenhaterquote:
quote:
spongebiob aardbieen drank vaan roosviceequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
Spongebob laat mij wachtenMaar met mijn ranja erbij ben ik erg geduldig
+ orgiequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
Ik vind een luchtkussenmeet een goed idee ja
Toch wel aardbeien smaak mag ik hopen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
Spongebob laat mij wachtenMaar met mijn ranja erbij ben ik erg geduldig
en wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef Stuart het volgende:
Even ontbijtlijst invullen voor aan de deur
Aardbei en sinaasappel doorelkaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch wel aardbeien smaak mag ik hopen!
aardbeiensmaakquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toch wel aardbeien smaak mag ik hopen!
Huur je deze dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Stuart het volgende:
Ik vind een luchtkussenmeet een goed idee ja
je vergeet de black pudding laddiequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
Ik neem:
Breakfast tea
Freshly squeezed orange
White toast
Fresh fruit salad
Bacon
Baked beans
Scrambled eggs
Omnomnomquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
Ik neem:
Breakfast tea
Freshly squeezed orange
White toast
Fresh fruit salad
Bacon
Baked beans
Scrambled eggs
Ik wil een overdekte met een kleinere ingang. Beetje privacy. En ik wil van die hele lange kruipopblaastunnelsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huur je deze dan?
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog gradine en citroenquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
Ik neem:
Breakfast tea
Freshly squeezed orange
White toast
Fresh fruit salad
Bacon
Baked beans
Scrambled eggs
Jaaaaquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil een overdekte met een kleinere ingang. Beetje privacy. En ik wil van die hele lange kruipopblaastunnels
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aardbei en sinaasappel doorelkaar![]()
een kasteel van luchtkastelen met glijbanen en gangen en klimrekkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil een overdekte met een kleinere ingang. Beetje privacy. En ik wil van die hele lange kruipopblaastunnels
Bloedworstquote:
Deed de amputatie pijn?quote:
Jaa operatie arm-aan-plakken geslaagdquote:
soda breadquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bloedworst
Ik mis de hashbrowns. Heey, ik voeg ook handmade local sausages toe
êdìtëquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deed de amputatie pijn?
[..]
Jaa operatie arm-aan-plakken geslaagd![]()
En als het er vies uitziet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
Als mijn ontbijt er nou heel lekker uitziet maak ik wel een foto
nog een êdìtë.quote:
Haha, zit jij ook nog steeds te kijken?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
wat druk nog op het koningsplein
ik kijk chuckquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, zit jij ook nog steeds te kijken?
Ik zeg BLUFquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:22 schreef Stuart het volgende:
Er staat nergens dat ik niet alle hokjes mag aanvinken trouwens
af en toe evenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, zit jij ook nog steeds te kijken?
10.00 dusquote:
ikke welquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iemand nog ooit de DikkeMannenCam gekeken?![]()
Die gast is echt fatsoquote:
Ja, maar er staat 'please give us a 15 minute interval' dus ik doe royaal en geef een half uurquote:
Nee, dat kan ik echt niet makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
krijgen we nou een foto van alle hokjes aangevinkt?
klwoptquote:
Ja, daarna douchen en eens kijken hoe de situatie is met mijn vluchtquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel een leuke tijd om op te staan
En dat wijf dat er ooit komtquote:
krijgen we nou een foto van jou?quote:
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daarna douchen en eens kijken hoe de situatie is met mijn vlucht
Op het forumquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
krijgen we nou een foto van jou?
jij bent echt een fanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dat wijf dat er ooit komt
Ja.quote:
Geen fan, maar toen tijdens dat topic in ONZ heb ik wel een paar keer gekeken jaquote:
Kan ik wel verandering in brengenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.
Maar mijn pm is nog net niet vol
Oh, ja, nee, dat kan niet, dan zou je wel heel weinig te eten hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef Stuart het volgende:
Zo, hangt aan de deur. Vergat bijna de toast
[ONZ] heeft soms wel wat pareltjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen fan, maar toen tijdens dat topic in ONZ heb ik wel een paar keer gekeken jaTrauma
ja en de paus zegt soms ook wat zinnigsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ONZ] heeft soms wel wat pareltjes
Ja, ik eet vaak maar 2x per dag 'goed' dus mijn ontbijt moet koninklijk zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, nee, dat kan niet, dan zou je wel heel weinig te eten hebben
Soms ja...quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ONZ] heeft soms wel wat pareltjes
Ben ik blij dat ik toch vaker eetquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik eet vaak maar 2x per dag 'goed' dus mijn ontbijt moet koninklijk zijn
Gebracht door een sexy zuster
Slaap ze Siñioritaquote:
quote:
Jij eet ook best veelquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:33 schreef Stuart het volgende:
Ik heb pistachios gekocht. Might as well eat them
Ja, ik hou de economie wel draaiendequote:
Dat ga ik voortaan als argument gebruiken als er wordt gezegd dat ik teveel eetquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik hou de economie wel draaiende
met ander mans geld zo te lezenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik hou de economie wel draaiende
Wat zijn dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
Toch niet te aso om al die pistachio dingen in de emmer te gooien
Waar is die emmer anders voor?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
Dan had BA mij maar naar huis moeten vliegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
met ander mans geld zo te lezen
het is toch afval?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
Well yeah, maar het staat asociaalquote:
schat, ze zien je daar toch nooit meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Well yeah, maar het staat asociaal
Dat je daar over na denktquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor wie dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
kusje op je valquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:34 schreef RockNijntje het volgende:
Veter zat tussen deur en scheurde afIk viel
Iedereen kent me in Engelandquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schat, ze zien je daar toch nooit meer
Van het prinsessenluchtkussen afgevallenquote:
TFM is terugquote:
hoor ik wel vakerquote:
Oke oke, het is al goedquote:
Veel vrienden, yeahquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoor ik wel vaker
ben aan het skypen met m'n vrienden
Dat heeft bijna hetzelfde effect als paddo'squote:
ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeeee wat het effect van paddo's is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heeft bijna hetzelfde effect als paddo's
quote:
yep, ik mag niet klagenquote:
Nee, helaas nietquote:
Heb ervaring met klasgenoot, hij at ze vóór schoolquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb geen ideeeeeeeeeeeeeeeee wat het effect van paddo's is.
Oh dearquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet morgen nieuwe veters kopen
dat mag best hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik mag niet klagen
zelfs nauwelijks last op de weg gehad
Dat is wel minderquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
wel met hippie-kleurtjes mag ik hopen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
pfffffquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, helaas niet
Ik post nu live vanuit the Runnymede-on-thames hotel
Alvast slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga![]()
Misschien zo terug op mobiel
hehehquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat mag best hoor![]()
oh, jeuj
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga![]()
Tot laterquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga![]()
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
ik moet slapen maar ik wil niet
Ja, balen maar het is niet andersquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pfffff
wij hadden ook wat projectleden die naar London terug moesten
die zijn maar weer in Amsterdam naar het Arena hotel gegaan
heb ik ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
Dan moet je het gewoon niet doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens last van
gewoon skippen die hap
je MOET slapen?? van wie???quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
kom gaan we schaatsen in de nacht en seksen in de sbneeuwquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:42 schreef suikertaartje het volgende:
ach nou jaaa, zo spannend is het hier nou ook niet meerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon niet doen
slapen, na een tijdje heb je er geen last meer vanquote:
Das waarquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach nou jaaa, zo spannend is het hier nou ook niet meer
van mezelf, zoontje slaapt slecht lately en ik moet dus (waarschijnlijk) erg vroeg weer opquote:
KOUD!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom gaan we schaatsen in de nacht en seksen in de sbneeuw
Dat is wel balenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van mezelf, zoontje slaapt slecht lately en ik moet dus (waarschijnlijk) erg vroeg weer op
owww da's idd minderquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
van mezelf, zoontje slaapt slecht lately en ik moet dus (waarschijnlijk) erg vroeg weer op
nou, na 2 en een half jaar slaapgebrek kan ik je vertellen dat het je uiteindelijk opbreektquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
slapen, na een tijdje heb je er geen last meer van
Das vervelend voor jullie beidenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je slaapgebrekquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, na 2 en een half jaar slaapgebrek kan ik je vertellen dat het je uiteindelijk opbreekt
Ja..en dan 's middags gewoon 3 uur slapen hequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das vervelend voor jullie beiden
HETE SEKSquote:
Dat moet jij dan ook doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..en dan 's middags gewoon 3 uur slapen he
Hoezo doe je dan niet even mee?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..en dan 's middags gewoon 3 uur slapen he
Had ik wel met haar kunnen meevliegen dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
Stuart, Duffy is wel uit de UK naar NL gevlogen om in VOH op te treden
die ziet er tegenwoordig wel lekkah uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
Ik wil wakker worden naast Avril Lavigne
altidj al wel seksbaar geweeestquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die ziet er tegenwoordig wel lekkah uit
Dat was ze altijd alquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die ziet er tegenwoordig wel lekkah uit
Dat vond ik juist lekker zoals in die clip. Wat jong maar heyquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar nu wat vrouwelijker ipv een rockchick
ik denk het welquote:
KOUD!quote:
quote:
nee, ik moet dan de was doen, zuigen, dweilen, opruimen, administratie doen, van die dingenquote:
deon we het seksen binnenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk het wel
[..]
KOUD!
[..]
[..]
nee, ik moet dan de was doen, zuigen, dweilen, opruimen, administratie doen, van die dingen
Stomme klusjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik denk het wel
[..]
KOUD!
[..]
[..]
nee, ik moet dan de was doen, zuigen, dweilen, opruimen, administratie doen, van die dingen
wb Nijntjequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
En daar ben ik weerAls ik lapo heb, wil iemand anders dan even een nieuw deel openen?
Komt goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:51 schreef RockNijntje het volgende:
En daar ben ik weerAls ik lapo heb, wil iemand anders dan even een nieuw deel openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |