tududumquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ontmoette haar in Donker Afrika, onder een lantaarnpaal.
Oh nee, dat was Herman Finkers.
Via een linkje dat ik daar ooit voor gekregen hebquote:
Ik weet niet beter als ga maar mee met die witte meneerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, alleen was het feitelijk onjuist zoals je het nu weergaf
Niemand op FOK! wilde meequote:
Cool. Helemaal goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Via een linkje dat ik daar ooit voor gekregen heb.
Meteen de laatste 4 topics toegevoegd aan de Wiki trouwens.
Jij hebt geen smaakquote:
jamaar toen kende je mij nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand op FOK! wilde meeTerwijl het een trouwerij was, mede mogelijk gemaakt door FOK!
En jij FOK! nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar toen kende je mij nog niet
En mij nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jamaar toen kende je mij nog niet
Is het al ZO lang geleden?quote:
quote:
Hai!quote:
en daar was je weerquote:
Jippieeequote:
Ja, want jij zit nu toch al een heel jaar op fok toch?quote:
Time flies.quote:
Dat gaat zo kleven als je in die bal zitquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jippieee![]()
![]()
Ik neem de ranja mee
Ja, ruim hequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij zit nu toch al een heel jaar op fok toch?![]()
![]()
quote:
Kijk maar in haar profiel, dan zie je dat het al meer dan een jaar isquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want jij zit nu toch al een heel jaar op fok toch?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
quote:Totaal aantal posts: 700078
Manic Street Preachersquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Iets te laat, maar:FeestjuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Goudkuipjequote:
quote:
Trev, pushing your luckquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk maar in haar profiel, dan zie je dat het al meer dan een jaar is
mechanics trief precieshesquote:
trevquote:
beroemdequote:
Oh ja, Rocknijntje had wel smaak, jij was die gast zonderquote:
Iets een een deur open zettenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Trev, pushing your luck
Je was er gewoon urenlang nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg de fuck ik heb 3 topics gemist
Dat valt nog mee, het ging hier echt hardquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
krijg de fuck ik heb 3 topics gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |