Gatverdamme!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
TFM zat op Skype en ineens was jouw MSN vol?
hier staat MSN ook aan jaquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je las daarna toch wel wat ik er over zei he?
Dat mag ook als je dat wilt hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was al bang dat ik het naar de politie moest brengen
waar haal je de energie vandaag schat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je las daarna toch wel wat ik er over zei he?
ik heb last van mijn darmen, dat is net een gaskamer als het wild wordtquote:
een wattes?quote:
Jij mag er niet in danquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb last van mijn darmen, dat is net een gaskamer als het wild wordt
dat wat ik net zei over Trev en de politiequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag ook als je dat wilt hoorZe zien je aankomen
Ja meneer agent, ik zat dus op zo'n forum en toen deed meneer Pheno (een pinguin, nee echt waar) iets wat echt niet mocht
Deed zo door het slotje posten en een nieuw topic openen, maar hij had niet de lapo!
Gaat u hem nu arresteren?
![]()
![]()
zon bal dusquote:
Volgens mij mag ik dan mee met die witte meneerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat mag ook als je dat wilt hoorZe zien je aankomen
Ja meneer agent, ik zat dus op zo'n forum en toen deed meneer Pheno (een pinguin, nee echt waar) iets wat echt niet mocht
Deed zo door het slotje posten en een nieuw topic openen, maar hij had niet de lapo!
Gaat u hem nu arresteren?
![]()
![]()
Ik speel er niet op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Stuart het volgende:
Ga dan ook niet op MSN of Skype spelen
Vieze verhaaltjes aan het uitwisselenquote:
welke energie, honneponnetje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar haal je de energie vandaag schat?
![]()
je had met al die moeite hier heen kunne langlaufen 6x kunne komen en dan nog energie over hebben
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vieze verhaaltjes aan het uitwisselen
ooooh jaaa, diequote:
tududumquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
welke energie, honneponnetje?
Ons trouwnummerquote:
racistquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik dan mee met die witte meneer
[bijdehandmodus]Ik denk eerder die meneer met het witte jasjequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik dan mee met die witte meneer
Hoequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef DaMart het volgende:
Hm, de statssite miste wat topics. Even toegevoegd dus.
OOH! Dus als iemand anders iets zegt en jij herhaalt het, dan mag het ineens wel?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van Bertje Vis
dat betekent zie msn, tududum doet msn hier als geluidjequote:
Nee, je was er niet bijquote:
merkte ik ook al jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef DaMart het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OOH! Dus als iemand anders iets zegt en jij herhaalt het, dan mag het ineens wel?
ooh!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat betekent zie msn, tududum doet msn hier als geluidje
is ie nu 14 cm?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef DaMart het volgende:
Je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[bijdehandmodus]Ik denk eerder die meneer met het witte jasje[/bijdehandmodus]
Nee, ik geef alleen de bedenker de eerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OOH! Dus als iemand anders iets zegt en jij herhaalt het, dan mag het ineens wel?
Minimaalquote:
jaquote:
Ik ontmoette haar in Donker Afrika, onder een lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zelfs bert visscher zei iets over een meneer met een witte jas
Ja, alleen was het feitelijk onjuist zoals je het nu weergafquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel
[..]
Nee, ik geef alleen de bedenker de eer
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
kijk maar gewoon
wAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
Zijn mijn youtubes zoooo slecht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |